Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 9 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 9 класі відпавідає оновленій програмі з предмету, містить пронумеровані теми уроків, практичні завдання, що є неввід'ємною частиною діяльнісного компоненту, домашні завдання, графи для запису дати та примітки.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування                                                                 навчального матеріалу з основ здоров’я                                                                            у 9 класі

 

 Шуть Тетяна Володимирівна,

вчитель основ здоров’я

 

 

Лиман Перший

2018

Основи здоров’я

9  клас

 І семестр

(35 годин, 4 години – резервний час)

Тема

Практичні роботи

Дата

Примітка

Домашнє завдання

Розділ 1. Здоров’я людини (3 год)

  1.  

Дотримання здорового способу життя.

 

Аналіз свого способу життя та особистих цілей

 

 

Опрацювати§1

  1.  

Сфери життя людини.

Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя

 

 

Опрацювати§2

  1.  

Сучасне уявлення про здоров’я. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. Чинники, що впливають на показники здоров’я населення

 

 

 

Опрацювати§3

Розділ 2. Фізична складова здоров’я (6 год)

  1.  

Збереження і зміцнення   фізичної складової здоров'я

Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§4

  1.  

Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичний, психологічний і соціальний добробут  людини.

 

 

 

Опрацювати§5

  1.  

Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. 

 

 

 

Опрацювати§6

  1.  

Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці.

 

 

 

Опрацювати§7

  1.  

Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла.

Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму.

 

 

Опрацювати§8

  1.  

Моніторинг здоров’я. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я

Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я.

 

 

Опрацювати§9

  1.  

Підсумковий урок з теми «Здоров’я  людини. Фізична складова здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (12 год)

  1.  

Самореалізація особистості

Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації.

 

 

 

Опрацювати§10

  1.  

Самопізнання і формування особистості.

Формування самооцінки.

 

 

 

Опрацювати§11

  1.  

Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення.

 

 

 

Опрацювати§12

 

  1.  

Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація.

Міні-проект: «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації».

Виявлення професійних схильностей

 

 

 

Опрацювати§13

  1.  

Екскурсія до центру зайнятості населення.

 

 

 

Скласти звіт про екскурсію

  1.  

Емоційне благополуччя

Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю.

 

 

 

Опрацювати§14

  1.  

Підсумковий урок з теми «Самореалізація особистості. Емоційне благополуччя» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

  1.  

Уміння вчитися

Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання.

 

 

 

Опрацювати§15

  1.  

Індивідуальні особливості сприйняття і навчання.

Визначення індивідуального стилю навчання

 

 

Опрацювати§16

  1.  

Підготовка до Державної підсумкової атестації

Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу.

Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до  Державної підсумкової атестації

 

 

Опрацювати§17

  1.  

Самовиховання характеру

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

Самооцінка характеру. Проект самовиховання.*

 

 

 

Опрацювати§18

  1.  

Роль життєвих цінностей у формуванні характеру.  

 

 

 

Опрацювати§19

  1.  

Цінності і якість життя.   Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру.

 

 

 

Опрацювати§20

  1.  

Підсумковий урок з теми «Уміння вчитися. Самовиховання характеру» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (10 год)

Тема 1. Соціальний добробут (6 год)

  1.  

Соціальна компетентність.

Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками.

Відпрацювання прийомів ефективного спілкування  з дорослими й однолітками.

 

 

 

Опрацювати§21

  1.  

Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і « стать»

Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей.

 

 

Опрацювати§22

  1.  

Репродуктивне здоров’я молоді

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні.

 

 

 

Опрацювати§23

  1.  

Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки. 

Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ. Значення моральних цінностей  для профілактики ІПСШ.  Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад.

Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання  у своєму середовищі.

 

 

 

Опрацювати§24

  1.  

Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я  та з інвалідністю.

 

 

 

Опрацювати§25-26

  1.  

Значення регулярних  профілактичних оглядів для хлопців та дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози (огляд мамолога). Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.

Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання.

 

 

 

Узагальнити почуту на уроці інформацію

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки (4 год)

  1.  

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки.

Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні

 

 

Опрацювати§27

  1.  

Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки.

 

 

 

Опрацювати§28

  1.  

Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я.

 

 

 

Опрацювати§29

  1.  

Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку.

Оцінювання екологічних небезпек за місцем  проживання, що впливають на  здоров’я громади **

 

 

 

Опрацювати§30, підготуватися до підсумкового уроку

  1.  

Підсумковий урок з теми «Соціальна складова здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

 

 

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку