Різнорівневі завдання для перевірки рівня знань учнів з основ здоров'я у 9 класі

Про матеріал

Чотири рівні завдання двох варіантів дадуть змогу перевірити рівень засвоєння учнями вивченого метеріалу, відповідають вимогам програми. Кожен рівень оцінюється трьома балами (І - 3 завдання по 1 балу, ІІ - 2 завдання по 1.5 бала, ІІІ і ІV рівні по 3 бали).

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Різнорівневі завдання двох варіантів для перевірки рівня знань учнів                                        з основ здоров’я                                                                            у 9 класі

 

 

 

 Шуть Тетяна Володимирівна,

вчитель основ здоров’я

 

 

 

Лиман Перший

2018

 

 

 

 

«Феномен життя і здоров’я людини. Життя і здоров’я людини.

Фізична складова здоров’я»

І варіант

І рівень

1.Наведіть приклади колективних небезпек.

2. Що таке моніторинг?

3. Назвіть ознаки соціальної зрілості.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Чинники здоров’я».

5. Наведіть приклади ознак феноменальності здоров’я.

ІІІ рівень

6.Поясніть вплив поведінки людини на її безпеку.

ІV рівень

7. Чого, на Вашу думку, потрібно досягти в житті? Що необхідно для цього робити?

 

 

 

 

«Феномен життя і здоров’я людини. Життя і здоров’я людини.

Фізична складова здоров’я»

ІІ варіант

І рівень

1.Наведіть приклади глобальних небезпек.

2. Що таке здоров’я?

3. Назвіть ознаки фізіологічної зрілості.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Складові здоров’я».

5. Наведіть приклади ознак відхилення від вікових термінів розвитку підлітків.

ІІІ рівень

6.Поясніть цінність свого життя і здоров’я.

ІV рівень

7. Чого, на Вашу думку, потрібно досягти в житті? Що необхідно для цього робити?

 

 

 

«Соціальна, психічна й духовна складові здоров’я»

І варіант

І рівень

1.Які служби піклуються про захист людей у разі виникнення НС?

2. Дайте визначення поняттю «репродуктивна система».

3. Із поданого переліку випадків оберіть ті, коли ВІЛ-інфекція передається:

а) статевим шляхом при незахищеному (без презерватива) статевому контакті;

б) при порушенні цілісності шкіри та проникненні інфікованої крові безпосередньо до кровообігу здорової людини (наприклад, через шприци та голки, що забруднені під час ін’єкційного введення наркотичних речовин);

в) через поцілунки, обійми, дотики, рукостискання;

г) під час спільного використання разом з ВІЛ-позитивною людиною посуду, лазні, сауни, басейну;

д) під час перебування в громадському транспорті;

ж) не можна заразитися через комах і тварин;

з) від ВІЛ-позитивної матері до дитини під час вагітності, пологів або годування груддю.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Хвороби цивілізації».

5. Наведіть приклади способів саморегуляції.

ІІІ рівень

6.Поясніть необхідність дотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат.

ІV рівень

7. Що, на Вашу думку, необхідно робити для того, щоб якомога довше залишатися здоровим? Відповідь обґрунтуйте.

 

 

 

 

«Соціальна, психічна й духовна складові здоров’я»

ІІ варіант

І рівень

1.Які ви знаєте види небезпек?

2. Дайте визначення поняттю «репродуктивне здоров’я».

3. Із поданого переліку випадків оберіть ті, коли ВІЛ-інфекція не передається:

а) статевим шляхом при незахищеному (без презерватива) статевому контакті;

б) при порушенні цілісності шкіри та проникненні інфікованої крові безпосередньо до кровообігу здорової людини (наприклад, через шприци та голки, що забруднені під час ін’єкційного введення наркотичних речовин);

в) через поцілунки, обійми, дотики, рукостискання;

г) під час спільного використання разом з ВІЛ-позитивною людиною посуду, лазні, сауни, басейну;

д) під час перебування в громадському транспорті;

ж) не можна заразитися через комах і тварин;

з) від ВІЛ-позитивної матері до дитини під час вагітності, пологів або годування груддю.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Наслідки ранніх статевих стосунків».

5. Наведіть приклади вправ на розвиток пам’яті та уваги.

ІІІ рівень

6.Поясніть необхідність самопізнання і самовиховання.

ІV рівень

7. Що, на Вашу думку, необхідно робити для того, щоб якомога довше залишатися здоровим? Відповідь обґрунтуйте.

 

 

Підсумковий урок з теми «Самореалізація особистості»

І варіант

І рівень

1.Чому профорієнтація важлива для підлітків?

2. Дайте визначення поняттю «самореалізація».

3. Назвіть складові самовизначення.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Чинники впливу на формування ідентифікації».

5. Чому, на вашу думку, молоді буває нелегко визначити власний життєвий шлях?

ІІІ рівень

6.Поясніть на прикладах важливість формування підлітками адекватної самооцінки.

ІV рівень

7. Чи згодні ви з твердженням українського філософа Івана Бойченка: «Щоб стати особистістю, потрібно знайти себе, зрозуміти себе, виховати і навчити себе, визначити своє місце в житті, показати себе світу, зайняти в ньому своє місце і чинити гідно»?  Чому? Відповідь обґрунтуйте.

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми «Самореалізація особистості»

ІІ варіант

І рівень

1.Які професії є найперспективнішими на ринку праці сьогодні?

2. Дайте визначення поняттю «самовизначення».

3. Назвіть складові самореалізації.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Чинники впливу на самооцінку людини».

5. Який мотив найважливіший для вибору професії? Чому?

ІІІ рівень

6. Які спільні ознаки мають люди, що реалізувалися в житті? Поясніть чому. Наведіть приклади

ІV рівень

7. Чи згодні ви з думкою українського філософа й мислителя Григорія Сковороди, що основою щастя людини  є «сродна», або споріднена, праця? Яку працю так називав філософ?  Чому так думаєте? Відповідь обґрунтуйте.

 

 

Підсумковий урок з теми «Соціальна складова здоров’я»

І варіант

І рівень

1. Наведіть приклади глобальних загроз, породжених діяльністю людини.

2. Дайте визначення поняттю «гендер». Наведіть приклади.

3. Назвіть шляхи інфікування ВІЛ.

ІІ рівень

4. Складіть схему «Установи, що надають соціально-психологічні та медичні послуги для молоді».

5. Вкажіть види загроз і заходи безпеки на  національному  рівні .

ІІІ рівень

6.Поясніть значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально».

ІV рівень

7. Чи згодні ви з твердженням відомого американського підприємця Джона Рокфеллера: «Уміння спілкуватися з людьми – це товар, і я заплачу за таке вміння більше, ніж за що-небудь інше у світі»? Доведіть чому.

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми «Соціальна складова здоров’я»

ІІ варіант

І рівень

1. Наведіть приклади негативних наслідків ранніх статевих стосунків.

2. Дайте визначення поняттю «стать». Наведіть приклади.

3. Назвіть шляхи інфікування  гепатитами В і С .

ІІ рівень

4. Складіть схему «Ознаки міцної родини».

5.  Вкажіть види загроз і заходи безпеки на глобальному рівні.

ІІІ рівень

6.Поясніть зміст поняття «сталий розвиток» людства .

ІV рівень

7. Як ви розумієте твердження відомого американського психолога й письменника Дейла Карнегі: «Єдиний спосіб перемогти в суперечці – це уникнути її»?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Масальська Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
8343
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку