Календарно-тематичне планування з предмета
«Мистецтво: образотворче мистецтво»
за підручником «Мистецтво. Автор Кондратова Л.Г. (2018)» для 1 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Примітка |
І семестр |
||||
Тема І “Мистецька абетка ” |
||||
1 |
Ми і мистецтво. Матеріали й інструменти, які знадобляться на уроках мистецтва. Створення малюнка «Осіння прогулянка» |
|
|
|
2 |
Світ мистецтва навкруги. Види образотворчого мистецтва. Малювання горнятка (орнамент) |
|
|
|
3 |
Віконце у мистецтво. Види ліній. Зображення сонця різними видами ліній. |
|
|
|
4 |
Ритм у творі. Ритм. Створення малюнку з різних видів ліній, у якому проявляється ритм. |
|
|
|
5 |
Казка в лісі. Прості і складні форми. Аплікація «Пташка» |
|
|
|
6 |
У світі звуків і кольорів. Зображення осіннього лісу за допомогою плям – відбитків опалого листя. |
|
|
|
7 |
В гостях у осені. Теплі і холодні кольори. Виготовлення осіннього корблика (з осіннього листя та горіхової шкарлупи) |
|
|
|
8 |
Мистецька подорож. Виготовлення закладки для підручника. Аплікація. |
|
|
|
9 |
Сім нот, сім кольорів. Кольори веселки. Основні і похідні кольори. Малювання веселки. |
|
|
|
10 |
Віконце у мистецтво. Натюрморт, композиція. Виготовлення аплікації «Запрошую на чай» |
|
|
|
11 |
Дари осені. Плоскі і об’ємні форми. Ліплення героїв пісні «Ходить гарбуз по городу». |
|
|
|
12 |
Стежками мистецтва. Горизонт. Лінія горизонту. Малювання хатинки під горою. |
|
|
|
13 |
Весело-сумно. Веселі та сумні кольори, настрій у живописі. Відтінки кольорів. Малювання квітів «сумними» та «веселими» кольорами. |
|
|
|
14 |
Різні інструменти. Інстументи у візуальних мистецтвах. Виготовлення дрібної пластики «Зайченя». |
|
|
|
15 |
Мистецька зимова країна. Урок зимовий – підсумковий. «Мистецька подорож» Малювання сніговика. |
|
|
|
Календарно-тематичне планування з предмета
«Мистецтво: образотворче мистецтво»
за підручником «Мистецтво. Автор Кондратова Л.Г. (2018)»
для 1 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Примітка |
ІІ семестр |
||||
Тема. Світ мистецтва навколо нас |
||||
16. |
Народні зимові свята. Виготовлення поробки «Янгол» |
|
|
|
17. |
У театрі. Створення зимових декорацій до лялькової вистави.(аплікація) |
|
|
|
18. |
Танцювальні барви. Створення об’ємної аплікації «Балерина». |
|
|
|
19. |
Ми мандруємо по землі. Створення малюнку – зимовий пейзаж |
|
|
|
20. |
Настрій у творі. Створення прикладів радісного, здивованого та засмученого обличчя. Малюємо лице із емоціями. |
|
|
|
21. |
Казкові пригоди. Дрібна пластика. Ліплення героїв казки «Рукавичка» (мишка, ведмідь тощо) |
|
|
|
22. |
В гостях у майстрів. Створення дрібної пластики «Дзвіночок». Прикрашення візерунком дзвіночка |
|
|
|
23. |
Свято весни. Створення весняного пейзажу |
|
|
|
24. |
У світі іграшок. Створення дрібної пластики «Пташка»- техніка виконання пластилін |
|
|
|
25. |
Стежками мистецтва . Створення аплікації «Весняні котики» |
|
|
|
26. |
Весняні мотиви. Писанка на картонному шаблоні |
|
|
|
27. |
У країні мультфільмів. Створення малюнку улюбленого героя мультфільму |
|
|
|
28. |
У світі кінофільмів. Створення власної кіноафіші до улюбленого фільму |
|
|
|
29. |
У цирку. Створення аплікації з кольорового паперу «Веселий клоун» |
|
|
|
30. |
Як створюють мистецтво. Створення витинанки «Метелик» |
|
|
|
31. |
Як ми бачимо мистецтво. Створення малюнку з букетів тюльпанів |
|
|
|
32. |
Твій мистецький край. Створення розпису на паперових тарілочках |
|
|
|
33. |
Світ мистецтва навколо нас. Створення пейзажу «Моє веселе літо» |
|
|
|
34. |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|