Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров'я», 9 клас
(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)
Програма: Навчальна програма з основ здоров'я для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров’я», 9 клас
(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)
Програма: Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ з/п |
Дата |
Корекція дати |
Тема уроку |
Практичні завдання |
Розділ 1 Здоров’я людини |
||||
1 |
|
|
Дотримання здорового способу життя. Сучасне уявлення про здоров'я. |
Практичне завдання. Аналіз свого способу життя та особистих цілей . |
2 |
|
|
Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. |
|
3 |
|
|
Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини. |
Практичне завдання. Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя. |
Розділ 2 Фізична складова здоров’я |
||||
4 |
|
|
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я. |
|
5 |
|
|
Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичний, психологічний і соціальний добробут людини. |
|
6 |
|
|
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. |
|
7 |
|
|
Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. |
|
8 |
|
|
Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. |
Практичне завдання Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму. |
9 |
|
|
Моніторинг здоров’я. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я. |
Практичне завдання Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я |
10 |
|
|
Узагальнюючий урок з теми «Фізична складова здоров’я». |
|
Розділ 3 Психічна і духовна складова здоров’я |
||||
11 |
|
|
Самореалізація особистості Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. |
|
12 |
|
|
Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки. |
|
13 |
|
|
Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. |
Міні-проект: Дослідження ринку праці за матеріалами. |
14 |
|
|
Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація |
Практичне завдання Виявлення професійних схильностей. |
15 |
|
|
Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. |
|
16 |
|
|
Саморегуляція. Методи самоконтролю. |
|
17 |
|
|
Уміння вчитися Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. |
|
18 |
|
|
Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. Планування часу. |
Практичне завдання Визначення індивідуального стилю навчання. |
19 |
|
|
Підготовка до Державної підсумкової атестації. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. |
Практичне завдання Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації. |
20 |
|
|
Самовиховання характеру Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини. |
Практичне завдання Самооцінка характеру. |
21 |
|
|
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності і якість життя. |
|
22 |
|
|
Моральний розвиток особистості. |
|
23 |
|
|
Самовиховання характеру. |
Проект Самовиховання. |
24 |
|
|
Екскурсія до центру зайнятості населення.(Віртуальна) |
|
Розділ 4 Соціальна складова здоров’я Тема 1 Соціальне благополуччя |
||||
25 |
|
|
Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. |
|
26 |
|
|
Стосунки з дорослими і однолітками. |
Практичне завдання Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками. |
27 |
|
|
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. |
|
28 |
|
|
Поняття «гендер» і «стать» |
|
29 |
|
|
Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. |
Практичне завдання Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі. |
30 |
|
|
Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді. |
Практичні завдання Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей. |
Тема 2 Сучасний комплекс проблем безпеки |
||||
31 |
|
|
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Концепція національної безпеки України. |
Практичні завдання Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні.
|
32 |
|
|
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я. |
Практичні завдання Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади |
33 |
|
|
Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. |
|
34 |
|
|
Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку |
|
35 |
|
|
Узагальнення знань з курсу «Основи здоров’я», 9 клас |
|