Календарно-тематичне планування .Українська мова.5-9 класи

Про матеріал
Календарно-тематичне планування .Українська мова.5-9 класи. 1 семестр.2019 рік
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

5 КЛАС

 

 з/п

Тема уроку

Дата

 

Вступ

 

1

 

 

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України

03,09

 

Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

 

2

РМ№ 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування: ввічливість, привітність, доброзичливість, уважність до співрозмовника, стриманість, тактовність (практично)

04,09

3

РМ№ 2. Читання мовчки та вголос. Відповіді на запитання за змістом прочитаного

05.09

4

Усні й письмові висловлення, текст.Зміст, заголовок тексту. План тексту

06.09

5

.Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення

11.09

6

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова

12.09

7

 Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту

13.09

 

8

Контрольна робота № 1. Повторення вивченого в початкових классах. Текст. Речення. Слово

17.09

 

                                       Лексикологія

 

9

Лексичне значення слова. Однозначні та багато­значні слова

18.09

10

Уживання багатозначних слів у пря­мому й переносному значеннях. Тлумачний словник

19.09

11

Лексична помилка та умовне позначення її (практично)

20.09

 

 

РМ№ 3. Контрольне складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул)

 

12

Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів

25.09

13

Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів РМ№ 4. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом)

26.09

14

Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів

27.09

15

РМ№ 5. Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом)

01.10

16

РМ№ 6. Аналіз письмового переказу

02.10

17

Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів

03.10

18

Контрольна робота № 2 Лексикологія

04.10

 

Будова слова. Орфографія

 

19

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова

09.10

20

Корінь. Спільнокореневі слова й форми слова

10.10

21

Суфікс

11.10

22

Префікс

16.10

 

23

РМ№ 7. Контрольний усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом

17.10

24

Незмінні й змінні слова

18.10

25

РМ№8. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)

01.11

26

Правопис значущих частин слова (повторення)РМ

9. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини)

06.11

27

Написання префіксів пре-, при-, прі-

07.11

28

Контрольна робота №3. Будова слова. Орфографія

08.11

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Звуки мови й звуки мовлення

 

29

Голосні й приголосні звуки

12.11

30

Приголосні тверді й м'які

13.11

31

Приголосні дзвінкі й глухі

14.11

32

Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г

15.11

33

РМ№ 10. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму

20.11

 

Позначення звуків мовлення на письмі

21.11

34

Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв

22.11

35-36

Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ

26.11-27.11

37

РМ№11. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

28.11

 

Склад. Наголос

 

38

 

Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично)

29.11

39

РМ№12-13. Контрольний переказ

04.12

40-41

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів РМ№ 14. Аналіз письмового переказу

05.12-06.12

42

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

10.12

43

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о]перед складом з наголошеним [у] в коренях слів

11.12

44

Контрольний текстовий диктант

12.12

45

 

РМ№ 15. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови 

13.12

46

Тренувальні вправи

18.12

47

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення

19.12

48

Контрольна робота №4.Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

20.12

 

 

Повторення й узагальнення вивченого в кінці Ісеместру

 

49

Лексикологія.

24.12

50

 

Будова слова й орфографія

26.12

51

 

Підсумковий урок

27.12

КР-4                                    ПИСЬМ.ПЕРЕКАЗ-1

РМ(24)-15                          ДИКТАНТ-1

УСН.ПЕРЕКАЗ-1

ДІАЛОГ-1

ПИСЬМ.ПЕРЕКАЗ-1

ДИКТАНТ-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова(рос.)

6 клас

                                                      І семестр

з/п

Тема уроку

Дата

 

Вступ. Повторення та узагальнення вивченого

 в 5 класі

 

1

Вступ. Краса і багатство української мови.

03.09

2

РМ №1. Відомості про мовлення. Ситуація спілкування. Засоби спілкування. Умови спілкування.

04.09

3

Словосполучення і речення. Просте і складне речення, розділові знаки в них.

05.09

4

Складні випадки правопису.

06.09

 

Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики.  Іменник

 

5

Іменник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Використання іменників-синонімів, іменників-антонімів і синонімічних фразеологізмів з іменниками.

10.09

6

Іменники, що означають загальні і власні назви. Велика буква і лапки у власних назвах.

11.09

7

Рід іменників (повторення). Стилістична роль роду іменників. Іменники спільного роду. Узгодження з іменниками спільного роду прикметників, займенників, дієслів минулого часу.

12.09

8

Число іменників (повторення). Стилістична роль числа іменників. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Стилістична роль числа іменників.

17.09

9

РМ № 2. Текст. Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Складний план готового тексту. Види зв’язку речень у тексті (практично). Відоме і нове у реченнях тексту. Мовні засоби організації тексту.

18.09

10

Відмінки іменників. Кличний відмінок в українській мові. Правильне вживання відмінкових закінчень іменників при відмінюванні.

19.09

11

Типи відмін іменників. Відмінювання іменників І відміни.

20.09

12

Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.

24.09

13

Відмінювання іменників ІІІ відміни. Правильне вживання відмінкових форм іменників.

25.09

14

РМ№3Контрольний усний переказ

26.09

15

Відмінювання іменників ІV відміни. Правильне вживання відмінкових форм іменників.

01.10

16

Контрольна робота № 1 за темою «Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики. Іменник» (тестові завдання).

02.10

 

Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики. Іменник (продовження).

 

17

Незмінювані іменники (практично). Правильне вживання незмінюваних іменників . Рід незмінюваних іменників. Відмінювання іменників множинної форми

03.10

18

Стилістична роль словотвірних засобів іменників.

Навчальне аудіювання тексту художнього стилю.

04.10

19

РМ № 4. Докладний усний переказ тексту з елементами опису приміщення

08.10

20

Не з іменниками.

09.10

21

Букви е,и, і в суфіксах –ечок, -ечк,-ичок,-ичк.

10.10

22

Букви е,и, і в суфіксах –інн(я), -енн(я), -я, -инн(я), -ив(о), -ев(о).

16.10

23

РМ №5. Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення за простим або складним планом(підготовча робота)

17.10

24

РМ №6 Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення за простим або складним планом(виконання роботи)

18.10

25

Написання та відмінювання чоловічих та жіночих прізвищ, імен та по батькові.РМ№7Аналіз письмового переказу

05.11

26

Вживання великої букви у власних назвах.

06.11

27

Розбір іменників як частини мови. Систематизація та узагальнення вивченого про іменник.

07.11

28

Контрольна робота № 2  за темою «Морфологія. Орфографія. Елементи стилістики. Іменник» (тестові завдання).

08.11

 

 

 

Прикметник

 

 

29

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Правопис голосних у закінченнях прикметників (повторення)..

12.11

30

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні

13.11

31

РМ№8.Контрольне складання діалогів

14.11

32

Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. Утворення вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.

19.11

33

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Утворення вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.

20.11

34

РМ № 9 Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи

21.11

35

Повні й короткі форми прикметників; паралельні відмінкові закінчення.

22.11

36

РМ №10 Використання прикметників в літературі. Епітети. Метафора.

26.11

37

Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. Стилістична роль словотвірних засобів прикметників (практично).

27.11

38

Контрольна робота № 3  за темою «Прикметник» (тестові завдання).

28.11

 

Прикметник

 

39

Написання прикметників із суфіксами –еньк, -есеньк, –ісіньк, –юсіньк, -ськ,-цьк, -зьк (практично).

03.12

40

  Букви ь, е, у в суфіксах на означення пестливості і неповноти ознаки: –еньк, -есеньк, –ісіньк, –юсіньк, -уват, -юват.

04.12

41

Букви ь, е, о, и, і в прикметникових суфіксах –ськ, -ев (-єв), -ов (-йов, -ьов), -ин, -ін, -ичн, -ічн, а також у прикметниках на –зький, -цький.

05.12

42

РМ№11 Контрольне читання мовчки

06.12

43

Написання не з прикметниками.

10.12

44

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

11.12

45

Контрольний диктант за І семестр

 

12.12

46

Написання –н , –нн у прикметниках.

17.12

47

Написання –н , –нн у прикметниках. Написання прізвищ прикметникової форми.

18.12

48

Розбір прикметників як частини мови. Систематизація та узагальнення вивченого про прикметник.

19.12

49

Контрольна робота № 4  за темою «Прикметник» (тестові завдання).

20.12

 

Повторення в кінці І семестру

 

50

Іменник

24.12

51

Прикметник

25.12

52

Підсумковий урок

26.12

КР-4

РМ(25)-11

УСН.ПЕРЕКАЗ-1

ДІАЛОГ-1

ЧИТАННЯ МОВЧКИ-1

ПИСЬМ.ПЕРЕКАЗ-1

ДИКТАНТ-1

 

 

 

 

                                             Українська мова

                    8 кл.

                   І семестр

з/п

Зміст уроку

Дата

 

Вступ.Повторення та узагальнення вивченого.

Синтаксис .Пунктуація .

Словосполучення й речення

 

1

Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.

06.09

2

Лексикологія. Фразеологія.

РМ№1.Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки

07.09

3

Морфологія й орфографія. Основні правила правопису

13.09

4

Словосполучення. Будова і види СС за способом вираження головного слова.

14.09

5

Види підрядного зв’язку між словами в СС.

20.09

6

РМ№2.Контрольний вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі.

21.09

7

Речення. Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні. Граматична помилка та її  умовне позначення (практично).

27.09

8

РМ № 3.Контрльне складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури.

28.09

9

Контрольна робота.

04.10

 

Тема. Просте речення. Двоскладне  речення

 

10

Головні й другорядні члени речення.

05.10

11

Підмет і присудок. Способи вираження підмета.

11.10

12

Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка. РМ №4.Повідомлення на тему про мову ( дієслівний та іменний складений присудки), що вима­гає зіставлення й узагальнення матеріалу в науково­му стилі.

12.10

13

Тире між підметом і присудком.Узгодження головних членів речення.Речення поширені й непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос.

18.10

14

Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення (повторення). РМ № 4. Ділові папери. План роботи.

19.10

15

Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок че­рез дефіс; прикладки, що беруться в лапки.

01.11

16

РМ №5.Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим  планом) з використанням прикладок.

02.11

17

 Види обставин за значенням, способи їх вираження

08.11

18

Порівняльний зворот,ви­ділення порівняльних зворотів комами . РМ№6Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим планом) з використанням порівняльних зворотів

09.11

19

РМ№7.Контрольний стислий письмовий  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом).

15.11

20

РМ.№8.Аналіз письмового переказу.Тренувальні вправи

16.11

21

Контрольна робота.

22.11

 

Тема. Односкладні речення

 

22

Односкладні речення з головним членом у формі присудка і підмета. Означено-особові речення.

23.11

23

Неозначено особові, узагальнено-особові та безособові  речення.

29.11

24

Називні речення. РМ №9.  Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначен­ня місця.

30.11

25

РМ№10. Контрольний письмовий твір-опис місцевості за власним спостереженням.

06.12

26

 Односкладне речення як частина складного речення.

Повні й неповні речення .Тире в неповних реченнях

07.12.

27

Контрольний диктант

13.12

28

РМ №11.Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень.

14.12

29

Контрольна робота.

20.12

 

Повторення та узагальнення вивченого за  І семестр

 

30

Просте речення. Двоскладне  речення

21.12

31

Односкладні речення

27.12

32

Підсумковий урок.

28.12

 

К.р. - 3

РМ(16)  - 11

Діалог – 1

К/усний пер. – 1

К/пис. твір – 1

К/пис. переказ – 1

Диктант - 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

9-Б клас

І семестр

уроку

Зміст програмового матеріалу

Дата

 

Повторення вивченого у 8 класі.

Синтаксис. Пунктуація

 

1

Вступ.Розвиток української мови.

04.09

2

РМ№1. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайом., вивч., перегляд). Стилі, типи мовлення.

07.09

    3

РМ№2. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми

11.09

4

 РМ№3. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування  в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку

14.09

5

Граматична основа речення

Односкладне й двоскладне речення

18.09

6

РМ№4.Контрольний вибірковий усний переказ тексту художнього стилю

21.09

7

Розділові знаки у простому ускладненому реченні

25.09

8

РМ№5. Ділові папери. Резюме

28.09

9

Пряма й непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. Розділові знаки при прямій мові

02.10

10

РМ№ 6.Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації.

05.10

11

Цитата як засіб передачі чужої мови

09.10

12

Діалог. Розділові знаки при діалозі

12.10

13

РМ№7.  Контрольне складання й розігрування діалогу-домовленості з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення й т. ін.)

16.10

14

Контрольна робота

19.10

 

                   Складне речення, його ознаки.

Складносурядне речення

 

15

Складне речення і його ознаки. Складне речення без сполучників,із сурядним і підрядним зв’язком.

02.11

16

РМ№8.  Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом)

06.11

17

Складносурядне речення,його будова і засоби зв’язку у ньому.

09.11

18

РМ№9.Контрольний   докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням .

13.11

19

Смислові зв’язки між частинами складносурядного реченнями. РМ№10.  Аналіз письмового переказу

16.11

20

Розділові знаки між частинами ССР

20.11

21

Контрольна робота

23.11

 

Складнопідрядне речення

 

 

22-23

Складнопідрядне речення ,його будова і засоби зв’язку в ньому. Основні види складнопідрядних речень.

27.11-30.11

24

Складнопідрядне речення з підрядним означальним.

04.12

25

Контрольний диктант.

07.12

26

РМ№11 Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.

11.12

27

Складнопідрядне речення з підрядним з’ясувальним. РМ№12.Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну тему

14.12

28

РМ№13.  Контрольний письмовий твір. Есе («Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень

18.12

29

Контрольна робота.

21.12

30

Урок мовленнєвого розвитку№14.Ділове мовлення.

Заява. Підсумковий урок

28.12

 

К.р. – 3     

РМ (19) – 14     Діалог – 1    К/письм твір- 1    К/пис. переказ – 1

Диктант – 1       К/усний переказ – 1     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іваненко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 серпня 2019
Переглядів
5767
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку