Календарно-тематичне планування зі змістовими лініями розроблено до підручника "Англійська мова. Другий рік навчання" автори М.О.Кучма, Л.І.Морська.
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
КУРС ПОВТОРЕННЯ |
||||||||||||||
1 |
|
Курс повторення Інтерв’ю у друга |
|
Формує особисті ціннісні пріоріте ти |
|
Демонст рує розуміння цінності праці для досягнен ня добробуту |
What’s your name? Впр. 4, с. 3 (words) |
Особові займ.
|
Впр. 3, с. 3
|
Впр. 4, с. 3
|
Впр.1, с. 2, Впр. 2, с. 2, Впр. 5, с. 3, впр. 6, с. 3
|
Впр. 7, с. 3 |
Впр. 8, с. 3 про друга 5 реч. |
Les son 1 |
Літні канікули. |
|
Присвійні займен-ники |
|
Впр. 2, с. 4, впр. 3, с. 5, впр. 4, с. 5 |
Впр. 4, с. 5 Впр. 5, с. 5 |
|
Впр. 6, с. 5 письм |
Les son 2 |
||||||
Літо. ВідпочинокОпис малюнків. |
Впр. 5, с. 7, впр. 1, с. 6 (слова) |
Питальні реч. |
|
Впр. 1, с. 6 |
Впр. 3, с. 7, впр. 4, с. 7 Впр. 2, с. 6 |
Впр. 5, с. 7 |
Впр. 6, .с 7 письм. |
Les son 3 |
||||||
2 |
|
Моя родина. Опис. |
Впр. 1, с. 8, с. 9 |
Числів-ники |
|
Впр. 1, с. 8
|
Впр. 2, с. 8, впр. 4, с. 9 Впр. 3, с. 9, |
Впр. 3, с. 9 |
Впр. 6, с. 10 письм. |
Les son 4 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
|
|
Школа. Клас. Предмети. |
|
Формує особисті ціннісні пріоріте ти |
|
Демонст рує розуміння цінності праці для досягнен ня добробуту |
Впр. 1, с. 11, впр. 3, с. 11 |
Допо-міжні дієсло-ва |
|
Впр. 1, с. 11 |
Впр. 2, с. 11, впр. 4, с. 11, впр. 5, с. 11 |
Впр. 4, с. 11 |
Впр. 6, с. 11 (проект сім’я) |
Les son 5 |
3 |
|
Календар. Пори року. Місяці. Свята. |
Впр. 1, с. 12 |
Числів-ники |
Впр. 2, с. 12 |
Впр. 1, с. 12 |
Впр. 3, с. 12 Впр. 2, с. 12, впр. 5, с. 13 |
Впр. 4, с. 13 |
Впр. 6, с. 13 |
Les son 6 |
||||
Улюблена пора року. |
Впр. 1, с. 14, впр. 2, с. 14 |
|
|
Впр. 1, с. 14, впр. 2, с. 14 |
Впр. 4, с. 15 Впр. 3, с. 14, впр. 5, с. 15 |
Впр. 3, с. 14 |
Впр. 6, с. 15 |
Les son 7 |
||||||
День. Дата. |
|
Присвійний відмінок
|
|
Впр. 2, с. 16
|
Впр. 1, с. 16, впр. 4, с. 17
|
Впр. 1, с. 16, впр. 3, с. 16 |
Впр. 5, с. 17 письм. |
Les son 8 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
ТЕМА 1: ОДЯГ ТА ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД |
||||||||||||||
4 |
|
Частини обличчя людини |
|
Пояснює вибір особис тих символів |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди
Аргумен тує необхідно сті дотриман ня особистої гігієни |
Розповідає про доцільне викорис тання грошей |
He is … He has … Впр. 1, с. 18 |
Присвійні займ. Присвійний відмі-нок. |
|
Впр. 1, с. 18 |
Впр. 4, с. 18, впр. 5, с. 19 |
Впр. 1, с. 18, впр. 2, с. 18, впр. 3, с. 18, впр. 6, с. 19 |
Впр. 7 (а, б), с. 19 |
Les son 10 |
5 |
|
Зовніш ність людини. Сестри Тома. |
Tom resembles his father. Впр. 1, с. 20, впр. 4, с. 21 |
Питальні речення |
|
впр. 2, с. 20, |
Впр. 3, с. 21 |
Впр. 4, с. 21 |
Впр. 5, с. 21 |
Les son 11 |
||||
6 |
|
Опис зовнішно сті конкретної особи. |
I agree with … I disagree with … Right, not really, I’m afraid |
Присвійний відмі-нок |
|
впр. 3, с. 25 впр. 1, 2, с. 22 |
впр. 4, с. 25 |
Впр. 5, с. 25 |
Впр. 6, с. 25 проект |
Les son 12 |
||||
7 |
|
Зовнішні сть твоїх знайомих |
I can see that this person is … Впр. 2, с. 26
|
Займенни ки.
|
|
Впр. 1, с. 26 |
Впр. 4,с. 27 |
Впр. 2, с. 26, впр. 3, с. 26, впр. 6, с. 27 |
Впр. 7, с. 27 |
Les son 13 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
8 |
|
Порівняння зовнішнос тей.Справи вчорашньо го дня.
|
|
Пояснює вибір особис тих символів |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди
Аргумен тує необхідно сті дотриман ня особистої гігієни |
Розповідає про доцільне вико рис тання грошей |
I helped … I cleaned … Повторення лексики. |
Минулий неозначене час (Past Simple Tense) |
|
Впр. 4, с. 28 |
Впр. 1,3, с. 28, впр.5, 6, с. 29 |
Впр. 2, с. 28 |
Впр. 7, с. 32 |
Les son 14 |
9 |
|
Що ти робив, не робив вчора. |
I did my lessons on Monday. To make, a mistake, to understand |
Запиталь на і заперечна форми Past Simple |
|
Впр. 7, с. 32
|
впр. 4, с. 31 Впр. 2, с. 31, впр. 5, с.32
|
Впр. 3, с. 31 |
Впр. 6,с. 32 письм. |
Les son 15 |
||||
10 |
|
Одяг, який мені подобаєть ся носити. |
What clothes do you like to wear? I like to wear … Впр. 2, с. 33,
|
Past Simple Tense |
|
Впр. 1, с. 33, впр. 3, с. 34 |
Впр. 5, с. 34 |
Впр. 4, с. 34 |
Впр. 6, с. 34 письм. |
Les son 16 |
||||
11 |
|
Одяг, який ми носимо. |
Впр. 1, с. 35 |
Питальні речення |
|
|
Впр. 2, с. 35, впр. 4, 5, с. 36 |
Впр. 3, с. 35, впр. 7, с. 36 |
Впр. 6, с. 36 письм. |
Les son 17 |
||||
12 |
|
Одяг, що носять твої рідні та однокласники Види тканин. |
My father wears … I wear … My uncle wears… |
Роз-повідні речення |
|
Впр. 4, с. 38 |
Впр. 1, с. 37, впр. 3, с. 37 |
Впр. 2, с. 37 |
Впр. 5, с. 38 письм. |
Les son 18 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
13 |
|
Одяг. Колір. Візерунки. Фасон. Повторення |
|
|
|
|
What is the pattern of this …? What is the colour of that …?
|
Дієсло-во “to be” в Past Simple |
|
Впр. 4, с. 40
|
Впр. 1, с. 39, впр. 3, с. 40
|
Впр. 2, с. 39, впр. 5, с. 40 |
|
Les son 19 |
14 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
ТЕМА 2: РОБОТА |
||||||||||||||
15 |
|
Професії. Ким би ти хотів стати? |
Пояснює взаємо зв’язок професії людини та навколишнього середовища та залежність її від природ ніх ресурсів |
Пояснює про перс пек тиви свого професійного вибору |
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу у певних професіях |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінанси вих можливос тей сучасних професій |
Впр.1, с.41 |
|
Впр. 3, с. 42 |
Впр. 4, с.42 |
Впр. 2, с.41; впр. 5, с. 42 |
|
Впр.6, с. 42 |
Les son 21 |
16 |
|
Професії моїх підних |
Впр.1, с. 43; впр. 4, с. 44 |
|
|
|
Впр.2, с.43 |
Впр. 3, 4, с. 43 |
Впр.6, с.44 |
Les son 22 |
||||
17 |
|
Ким працюють батьки твоїх однокласників |
Впр.1, с.45 |
|
Впр.2, с.45 |
Впр. 3, с. 46 |
Впр. 4, с.46 |
Впр. 5, с. 46 |
Впр. 6, с. 46 |
Les son 23 |
||||
18 |
|
Який одяг носять люди різних професій? |
Впр.1, с.47 |
|
Впр. 4, с. 48 |
Впр.3, с. 48 |
Впр.2, с.47 |
Впр.5, с. 48 |
Впр. 6, с.48 |
Les son 24 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
19 |
|
Чи можеш, чи вмієш ти? Розвиток граматич них навичок. Модальне дієслово can |
Пояснює взаємо зв’язок професії людини та навколишнього середовища та залежність її від природ ніх ресурсів |
Пояснює про перс пек тиви свого професійного вибору |
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу у певних професіях |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінанси вих можливос тей сучасних професій |
Повторення лексичного матеріалу |
Модальне дієслово can |
|
Впр. 4, с. 50 |
Впр. 1, 2, с. 49 Впр.6, с.50 |
Впр.3, с.49; Впр.5, с. 50 |
Впр. 7, с.50 |
Les son 25 |
|
|
Чи можеш, чи вмієш ти? Модальне дієслово can: заперечна і запитальна форми. |
Повторення лексичного матеріалу |
Модальне дієслово can |
Впр. 1, с. 51 |
Впр.6, с. 52 |
Впр. 2,3, с. 51 |
Впр. 4, с. 52 |
Впр. 7, с. 52 |
Les son 26 |
||||
20 |
|
Риси характеру людей згідно їх професій |
Впр. 1, с.53 |
|
|
Впр. 3, с.53 |
Впр. 2, с. 53; Впр. 4, с. 54 |
Впр. 5, 6, с. 54 |
Впр. 7, с. 54 |
Les son 27 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
21 |
|
Професія, що сподобала ся найбільше. Опис роботи за поданою схемою. |
Пояснює взаємо зв’язок професії людини та навколишнього середовища та залежність її від природ ніх ресурсів |
Пояснює про перс пек тиви свого професійного вибору |
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу у певних професіях |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінанси вих можливос тей сучасних професій |
Повторення лексичного матеріалу |
|
Впр. 7, с. 56 |
|
Впр. 3, с. 55; впр. 5, 6 а), с. 56 |
Впр. 6 в), с. 56 |
Впр. 1, с. 55 |
Les son 28 |
22 |
|
Види діяльності людей різних професій |
Впр. 4, с. 58 |
Модальне дієслово mау |
|
Впр. 5, с. 59 |
Впр. 1, с.57; впр.2, 3, с. 58 |
Впр. 6, с.59 |
Впр. 7, с. 59 |
Les son 29 |
||||
23 |
|
Узагальнення і системати зація знань з теми: «Робота» |
Повторення лексичного матеріалу |
Модальне дієслово must |
Впр. 4, с. 61 |
|
Впр. 2, с.60; впр. 3, с. 61 |
Впр. 5, с.61 |
Впр. 6, с. 61 |
Les son 30 |
||||
24 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
ТЕМА 3: СВЯТА |
||||||||||||||
25 |
|
Мої улюблені свята. Новий рік |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 62 Впр. 5, с. 63 |
|
|
Впр. 1, с. 62 |
Впр. 2, с. 62; впр. 3, с. 63 |
Впр. 4, с. 63 |
Впр. 6, с. 63 |
Les son 31 |
№ |
Змістова лінія
|
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||
26 |
|
Мої улюблені свята. Різдво |
Наво- дить прикла ди внеску своєї родини у сталий розвиток |
Порів- нює свята та традиції в різних країнах |
Надає рекомендації щодо дотриман ня вживання здорової їжі |
|
Впр. 1, с. 64 |
|
Впр. 2, с. 64 |
Впр. 3, с. 64; впр. 6, с. 66 |
Впр. 5, с. 65 |
Впр. 4, с. 65 |
Впр. 7, с. 66 |
Les son 32 |
27 |
|
Англійські свята |
Повторення лексичного матеріалу |
|
|
Впр. 1, 3, с. 67 |
Впр. 5, с.68 |
Впр. 4, с. 68 |
Впр. 7, с. 68 |
Les son 33 |
||||
28 |
|
Свята у Великій Британії та Україні. |
Повторення лексичного матеріалу |
Приймен ники часу |
Впр. 6, с. 70 |
Впр. 1, с. 69 |
Впр. 2, с. 69; впр. 4,5, с. 70 |
Впр. 3, с. 70 |
Впр. 7, с. 70 |
Les son 34 |
||||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Контроль говоріння. Підсумко вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|