Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі, 3 години на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі на 2023-2024 н.р.

3 години на тиждень

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі  на  2023-2024 н.р.     

3  години на тиждень

Підручник:  Карпюк О. Д. Англійська мова: підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. – Тернопіль: Астон, 2019. – 256с.

 

Програма: «Навчальна програма з іноземних мов для 10-11 класів, затверджена наказом МОН №1407 від 23 жовтня 2017 року»

 

Мета: розвиток і соціалізація особистості учнів, формування у них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Випускник основної школи – це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами; має бажання і здатність до самоосвіти; виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті; здатний до підприємливості й ініціативності; має уявлення про світобудову; бережно ставиться до природи; безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки; дотримується здорового способу життя.

Завдання іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти

Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. Після закінчення 9-го класу учні загальноосвітнього навчального закладу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня А2+, учні спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови – рівня В1, а ті, хто оволодіває другою іноземною мовою, – рівня А2. Ці рівні характеризують результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджуються із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.

Завдання полягає у формуванні вмінь:

• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;

• розуміти на слух зміст автентичних текстів;

• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;

• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;

• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних

предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;

• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;

• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;

• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;

• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.

Функції іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти

У процесі навчання іншомовного спілкування комплексно реалізуються освітня, виховна і

розвивальна функції.

Освітня функція спрямована на:

• усвідомлення учнями значення іноземної мови для життя у мультилінгвальному та

полікультурному світовому просторі;

• оволодіння знаннями про культуру, історію, реалії та традиції країни виучуваної мови;

• залучення учнів до діалогу культур (рідної та іншомовної);

• розуміння власних індивідуальних особливостей як психофізіологічних засад для оволодіння

іноземною мовою;

• усвідомлення значень мовних явищ, іншої системи понять, за допомогою якої спримається

дійсність;

• формування вміння використовувати в разі потреби різноманітні стратегії для задоволення

власних іншомовних комунікативних намірів (працювати з підручником, словником,

довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).

Виховна функція сприяє:

• формуванню в учнів позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, поваги

до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя;

• розвитку культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому суспільстві;

• емоційно-ціннісному ставленню до всього, що нас оточує;

• розумінню важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом

спілкування.

Розвивальна функція сприяє розвитку в учнів:

• мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей;

• готовності брати участь в іншомовному спілкуванні;

• потребу подальшого самовдосконалення у сфері використання іноземної мови;

• здатності переносити знання й уміння у нову ситуацію шляхом виконання проблемнопошукової діяльності.

 

 

І семестр

ІІ семестр

Види контрольних робіт

Контроль аудіювання

1

1

Контроль говоріння

1

1

Контроль читання

1

1

Контроль письма

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перший семестр

 

Дата

Примітки

Тема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

 

  1.  

 

 

Знову до школи. Повторення. Знайомство

 

 

 

 

 

 

Виконати проєкт

  1.  

 

 

Початок.  Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

стор. 6

стор. 5

 

Відповісти на запитання вправи 3 стор. 7

  1.  

 

 

Вивчення іноземної мови. Повторення граматики

 

Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future)

 

Стор. 7-8

 

 

Виконати граматичний онлайн-тест

  1.  

 

 

Я хочу вчити англійську мову... Розвиток

навичок говоріння

 

 

 

Стор 9-10

 

Впр 6 Стор 11

Скласти правдиве речення про себе вправи 6 стор 11

  1.  

 

 

Іноземна мова - мова міжнародного

спілкування. Розвиток навичок говоріння та письма

 

 

 

Стор. 11-12

 

Впр 6 стор 11

Виконати вправу 1 стор 13

  1.  

 

 

Вивчення іноземної мови.

Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

Ex. 1, p. 13

 

Ex. 2, 3,  4 (a), p. 13-15

Ex. 4 (b), p. 15

Тема 1. Будучи студентом

Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність -  Обговорює шкільні правила. Дискутує  довкола питань про свою роль у середовищі. Формулює особисті цінності

  1.  

 

 

Будучи студентом. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

Стор. 17

Стор. 17

 

Відповісти на запитання вправи 1 стор. 18 письмово

  1.  

 

 

Учнівська автономія у вивченні іноземних мов

Ознайомлення з новими ЛО

 

 

Умовні речення 1 типу

 

 

Ex. 2, p. 18-20

Ex. 1 (a), p. 18

Ex. 1 (b), p. 18

Ex. 4, p. 21

Виписати слова у словник стор. 21

та вивчити їх, виконати вправу 3 стор 21

  1.  

 

 

Розвиток словникового запасу

 

 

ЛО (с.27-28)

Умовні речення 1 типу

 

 

 

Ex. 1, p. 22

Ex. 2, p. 22

Вивчити правила стор. 22

  1.  

 

 

Узгодження часів в умовних реченнях першого та другого типу

 

ЛО (с.27-28)

Умовні речення 1 типу

 

 

Ex. 3, p. 24

Ex. 1 (a), p. 23

Ex. 1 (b), p. 23

Ex. 2, p. 23

 Виконати вправу 4 стор. 24-25

  1.  

 

 

Підготовка до іспитів

Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

Ex. 4, 5, p. 27

Ex. 1, p. 25

Ex. 2, p. 26

Ex. 3, p. 26-27

Виписати слова у словник стор 27

та вивчити їх, виконати вправу 3 стор. 26

  1.  

 

 

Складання іспитів. Формування навичок

усного мовлення

 

ЛО (31-32)

 

 

 

Ex. 1, p. 28

Ex. 3, p. 29

Ex. 1, p. 28

Ex. 2, p. 29

Ex. 3, p. 29

Відповісти на запитання вправи 1 стор 28

  1.  

 

 

Замітки. Розвиток навичок письма

ЛО (33-35)

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 30-31

Ex. 3, p. 32

Написати замітки

  1.  

 

 

Конспект.  Розвиток навичок письма

 

 

 

Впр 4 стор 32

 

 

Написати конспект до тексту/статті

  1.  

 

 

Особливості навчання у різних типах шкіл

Розвиток навичок читання

ЛО (35-36)

 

 

 

Ex. 1, p. 33

Ex. 2, p. 34

Ex. 4, p. 36

Ex. 3, p. 34-35

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

Стор 37

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 2. Прийми правильне рішення 

Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність -   Обговорює перспективи свого професійного вибору. Демонструє професійні навички

  1.  

 

 

Прийми правильне рішення. Розвиток навичок читання та говоріння 

 

 

 

Стор. 41

Стор. 41

 

Відповісти на запитання вправи 1 стор. 42 письмово

  1.  

 

 

Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах

Ознайомлення з новими ЛО

 

Perfect Continuous

 

 

Ex. 2, p. 42

Ex. 3, p. 45

Ex. 1, p. 42

Ex. 4, p. 45

Ex. 5, p. 46

Виписати слова у словник стор 43

та вивчити їх, виконати вправу 4 стор 45

  1.  

 

 

Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців. Формування лексичних навичок

Work or job

Continuous

 

 

p. 47

Ex. 2, p. 48

Ex. 1, p. 47

 

Виконати вправу 3, стор. 48-49

  1.  

 

 

Непряма мова. Розвиток граматичних

навичок

 

Continuous

 

 

 

p. 49

p. 50-51

ex. 2, p. 51

Ex. 1, p. 49

 

Виконати вправу 3 стор. 52

 

  1.  

 

 

Непряма мова. Розвиток граматичних

навичок

 

 

 

Стор 53

 

Ex.3,4 p. 52-53

Ex. 5, p. 54

Виконати вправу 7 стор. 55

  1.  

 

 

Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

Ex. 2, p. 56

Ex. 4 (a), p. 57

Ex. 1, p. 55

Ex. 3, p. 56

Виписати слова у словник стор. 56 та вивчити їх, виконати вправу 3 стор. 56

  1.  

 

 

Працевлаштування Служби працевлаштування. Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

 

 

Ex. 3, p. 58

Ex. 1,2, p. 58

Ex. 4, p. 59

  1.  

 

 

Проблема першого робочого місця. Розвиток навичок  читання та письма

 

 

 

 

Ex. 1, p. 59

Ex. 3, p. 60-61

Ex. 2, p. 60

Ex. 4, p. 62

  1.  

 

 

Навчання після школи

Розвиток навичок  монологічного мовлення

ЛО (с.63 64)

 

 

 

Ex. 2, p. 63

Ex. 3, p. 64

Ex. 1, p. 63

Ex. 3, p. 64

  1.  

 

 

Робота над проектом «Академічна відпустка».

ЛО (с.64-65)

 

 

 

Ex. 5, p. 65

Ex. 4, p. 65

Ex. 6, p. 66

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 3. Сімейні стосунки 

Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність -  Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади особистого внеску в життя громади

  1.  

 

 

Сімейні стосунки.    Розвиток навичок читання та говоріння 

 

 

 

Стор. 71

Стор. 71

 

Відповісти на запитання вправи 1 стор. 72 письмово

  1.  

 

 

Сім’я. Стосунки з батьками. Ознайомлення з новими ЛО

 

3rd Conditional

 

 

 

Ex. 2, p. 73

 

Ex. 1, p. 72

Ex. 3,4, 5, 6p. 75-76

 

Виписати слова у словник стор. 75 та вивчити їх

  1.  

 

 

Розвиток словникового запасу

 

 

 

 

 

Стор 77

Виконати вправу 2 стор. 77

 

  1.  

 

 

Умовні речення 3 типу. Розвиток граматичних

навичок 

ЛО (с.80-82)

3rd Conditional

 

 

Grammar Point, p. 78

Ex. 4,5, p. 80

 

Ex. 1, 2, 3, p. 78-79

 

Ex. 6, p. 80

  1.  

 

 

Проблема батьків і дітей. Формування лексичних навичок

 

ЛО (с.75-79)

 

3rd Conditional

 

Стор 81

 

 

 

 

Виписати слова у словник стор. 82 та вивчити їх

  1.  

 

 

Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Формування навичок аудіювання

 

 

 

 

 

Ex. 2, p. 81

Ex. 3,4 p. 81-82

 

Ex. 1, p. 81

 

Ex. 4, p. 82

  1.  

 

 

Психологи про сімейні стосунки між підлітка­ми і батьками. Формування навичок усного мовлення

 

 

 

 

 

Ex. 4, p. 83

Ex. 5, p. 84

 

Ex. 1, 2, 3 p. 82

 

 

Ex. 5 (b), p. 84

  1.  

 

 

Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині.

Розвиток навичок діалогічного  мовлення

ЛО (с.89-90)

3rd Conditional

 

 

Ex. 1, p.85-86

Ex. 3, p. 87

Ex. 2, p. 86

Ex. 4, p. 87

Ex. 5, p. 87

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 4. Харчування за межами дому

Інтегровані змістові лінії:  Здоров’я і безпека - Обговорює різні типи закладів харчування  та способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

  1.  

 

 

Харчування за межами дому.  Розвиток навичок читання та говоріння 

 

 

 

Стор. 95

Стор. 95

 

Відповісти на запитання вправи 1 стор. 96 письмово

  1.  

 

 

Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО

 

Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals

 

 

Ex. 2, p. 96-97

 

Ex. 1, p. 96

Ex. 3,4 p. 98-99

Виписати слова у словник стор. 97 та вивчити їх

  1.  

 

 

Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Формування лексичних навичок

food, dish or meal?

p. 100

 

 

 

Ex. 1, 2, p. 100

 

Ex. 1, 2, p. 100

 

 

Виконати вправу 5 стор 55

  1.  

 

 

Смакові вподобання. Розвиток словникового запасу

 

 

 

 

 

 

 

 

Стор 100

 

Виконати вправу 3 стор 100-101

  1.  

 

 

Відвідування кафе / ресторану. Непряма мова

 

Reported Speech (Revision)

 

 

 

Ex. 2, 3, p. 104

 

Ex. 1, p. 103

 

 

Ex. 4, p. 105

  1.  

 

 

Меню. Замовлення страв. Формування навичок

усного мовлення

 

 

Reported Speech (Revision)

 

 

 

Ex. 2, p. 106

 

Ex. 1, p. 106

Ex. 3, p. 107

 

Виписати слова у словник стор. 105 та вивчити їх

  1.  

 

 

Харчування поза домом: виберіть ресторан. Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

Виписати слова у словник стор. 106 та вивчити їх

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

  1.  

 

 

Повторення вивченого за перший семестр.

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

  1.  

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

  1.  

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику

  1.  

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

  1.  

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО, граматику

 

Другий семестр

Дата

Примітки

Тема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Говоріння

Письмо

Тема 5. Наука і технічний прогрес

  1.  

 

 

Винаходи та спосіб життя. Розвиток навичок аудіювання, читання та говоріння

 

 

Стор.. 120

Стор. 119

Стор. 119

 

Відповісти на запитання вправи 1 стор. 120 письмово

  1.  

 

 

Історія виникнення мобільних телефонів. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання

A consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install software

 

Ex.1a,p.120

Ex.1a,p.120, ex.2,p.121, ex.3b,p.122

Ex.1b,p.121, ex.3a,p.122, ex.3c,p.123

 

Виписати слова у словник стор. 122 та вивчити їх

  1.  

 

 

Природничі та соціальні науки.

Розвиток лексичних навичок

 

 

 

Ex.1,p.124

Ex.2-5,p.124-125, ex.1,p.127

Ex.2-4,p.127-128

Ex.5 ,p 125

  1.  

 

 

Світові винаходи. Розвиток граматичних навичок

 

Adverb Clauses with Time

 

 

 

 

Ex.5,p.128 (W)

  1.  

 

 

Яка небезпека від інтернету?

Формування навичок аудіювання

 

 

Ex.2b,p.129

Ex.5,p.131

Ex.1,2a, p.129, ex.3,4,

p.130, ex.6,p.131

 

Ex.7,p.131 (O)

  1.  

 

 

Десять винаходів.

Формування навичок

усного мовлення

 

 

 

Ex.4a, p.133

ex.1, p.132, ex.4, p.134

 

Ex4, р 134

  1.  

 

 

Інтернет в нашому житті.

Вдосконалення вмінь діалогічного мовлення

 

 

 

 

ex.2, 3, p.132

 

Ex5, р 134

  1.  

 

 

Написання статті.

Розвиток навичок письма

 

 

 

 

Ex.2, p.135

Ex.1, p.135

Ex.3, p.136

Ex.4,p.136 (W)

  1.  

 

 

Винаходи майбутнього.

Розвиток навичок аудіювання та читання

 

 

 

Ex.4, p.138,

Ex.2-3, p.137, ex.1,2, p.140

Ex.5-6, p.138-139

1 ст 137

Ex6 ,p139

  1.  

 

 

Сучасні винаходи. Вдосконалення вмінь говоріння та письма

 

 

3 ст 141

4 ст 141

1 ст 140

 

Ex.2, p.140

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 6. Природа і довкілля

  1.  

 

 

Природа і навколишнє середовище.

Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

Стор. 145

Стор. 145

 

Виконати вправу 1 стор 146 письмово

  1.  

 

 

Природа і навколишнє середовище.

Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання

Conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, invaluable, varying

 

 

Ex.2, p.146,

Ex.1, p.146,

 

Виписати слова у словник стор. 147 та вивчити їх

  1.  

 

 

Проблеми екології.

Розвиток лексичних навичок

 

 

 

ex.1,2, p.150

ex.3,4, p.149

 

Ex.3, p.151 (W)

  1.  

 

 

Відносні займенники.

Розвиток граматичних навичок

 

Defining/ non-defining relative clause

 

 

Ex.1-3, p.153-154

Ex.4,5, p.154

Ex.6, p.155 (W)

  1.  

 

 

Екологічні проблеми. Формування навичок аудіювання

Acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging

Defining/ non-defining relative clause

Ex.2, p.156

Ex.8, p.155

Ex.1, p.156, ex.3, p.157

Ex.7, p.155

Ex.4, p.158 (W)

  1.  

 

 

Шляхи вирішення екологічних проблем.

Формування навичок

усного мовлення

An interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable

 

 

Ex.2a, p.158

Ex.1, p.158, ex.2b,3,4, p.160

 

Виписати слова у словник стор. 156 та вивчити їх

  1.  

 

 

Твій вклад в захист довкілля Вдосконалення вмінь письма

 

 

 

Ex.3, p.162, ex.5a, p.163

Ex.1,2, p.161

Ex.4, p.163

Виписати слова у словник стор. 158 та вивчити їх

  1.  

 

 

Молодь захищає довкілля.

Робота в групах

 

 

 

 

Ex.3,4, p.165,

 

Ex.5, p.166 (Project)

  1.  

 

 

Еко акції.

Проєктна робота

 

 

 

 

Захист проєктів

 

ex.1, p.167

  1.  

 

 

Що відбувається з нашим довкіллям?

Вдосконалення вмінь аудіювання та читання

 

 

Ex.3, p.168

Ex.4, p.169

 

Ex.2, p.168

Ex4 ,p 169

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 7. Мистецтво

  1.  

 

 

Поговоримо про мистецтво.

Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

Стор. 171

Стор. 171

 

Відповісти на запитання вправи 3 стор. 172 письмово

  1.  

 

 

Види мистецтва. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання

Ban arrangement of, a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch smb’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight, to put into words, to be sinking out of sight

 

Ex.4a, p.172

Ex.4a, p.172

Ex.4b, p.174

Ex.1, p.172

Виписати слова у словник стор. 175 та вивчити їх

  1.  

 

 

Мистецтво в житті людини.

Розвиток лексичних навичок

                      

 

 

Ex.1,2, p.177-178

Ex.6-8, p.176, ex.3, p.178, ex.5, p.179

 

Ex.4, p.178 (O)

  1.  

 

 

Видатні англійські митці. Дієприкметник. Формування граматичних навичок

 

The Participle

 

Ex.1,2a, p.180

Ex.2b,3, p.181

 

Ex.4, p.181 (W)

  1.  

 

 

Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини.

Розвиток граматичних навичок

 

The Participle

 

 

Ex.6,p.182

Ex.5, p.182,

Виписати слова у словник стор. 183 та вивчити їх

  1.  

 

 

Кіномистецтво

Розвиток навичок аудіювання

An approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together

 

Ex.2, p.184

 

ex.1, p.183, ex.3, p.184

 

Ex.5, p.182

  1.  

 

 

Улюблений фільм

Вдосконалення вмінь діалогічного мовлення

 

 

Ex.5a,b, p.186

 

Ex.4, p.185, ex.5c, p.186

 

Виконати вправу 1 стор. 186

  1.  

 

 

Рецензія на улюблений фільм

Вдосконалення вмінь письма

 

 

 

Ex.1a, p.191

Ex.1b,2,3, p.191-192

Ex.4, p.193

Ex.4, p.193 (дописати)

  1.  

 

 

Жанри мистецтва. Кіномистецтво

Вдосконалення вмінь говоріння та читання

 

 

 

Ex.1-3, p.194-196

Ex.3, p.197, ex.5, p.198

 

Ex.4, p.198 (O)

  1.  

 

 

Кінонагороди

Вдосконалення вмінь аудіювання та письма

 

 

Ex.3, p.201

4,5,6 ст 198-199 Ex.1, p.200, ex.4, p.201

1,3,4 ст 201 Ex.6, p.199

 

Ex.2, p.201

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

 

 

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 8. Молодь

  1.  

 

 

Молодість на увазі (в памяті). Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

Стор. 203

Стор. 203

 

Виконати вправу 1 стор. 204 письмово

  1.  

 

 

Бути хорошим громадянином

Введення нових ЛО.

Розвиток навичок аудіювання

An addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, to get dumped, to get training on, to raise money for

 

Ex.2, p.204

Ex.2, p.204

Ex.1, p.204, ex.3,4, p.206-207

 

Виписати слова у словник стор. 207 та вивчити їх, виконати вправу 4 стор 207

  1.  

 

 

Молодь та суспільство

Розвиток лексичних навичок

 

 

 

 

Ex.1-4, p.208-209,

 

Виконати вправу 4 стор. 209

  1.  

 

 

Інфінітив. Виконання граматичних вправ

 

 

 

Стор 210-211

 

Впр 1 стор 210

Виконати онлайн-тест

  1.  

 

 

Герундій. Виконання граматиних вправ

 

 

 

 

 

Впр. 2 стор. 211

Виконати онлайн-тест з теми

  1.  

 

 

 

Емоції

Розвиток навичок аудіювання

An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control,

 

Впр. 2 стор. 213

стор. 213

стор. 213

 

Виписати слова у словник стор. 213 та вивчити їх

  1.  

 

 

 

Уміння керувати емоціями. Пісенний клуб.

Формування навичок

усного мовлення

 

 

стор. 214

стор. 214

стор. 214

 

Вивчити та заспівати пісню стор. 214

  1.  

 

 

Рішення проблем

Вдосконалення вмінь письма

an abuse, bullying, a disease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually

 

 

Стор. 215

Стор. 216

Стор. 215

Заповнити табличку вправи 2 стор 218

  1.  

 

 

Емоційна зрілість

Вдосконалення вмінь говоріння та читання

 

 

 

Ex.1, p.219

Ex.3, p.220, ex.5, p.221

Ex.2, p.220

Виконати вправу 2 стор 220

  1.  

 

 

Емоційний інтелект

Вдосконалення вмінь говоріння та читання

 

 

 

стор. 225

стор. 225

 

Виконати вправу 4 б стор 226

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

Ex.3, p.224

Ex.1, p.223, ex.4a, p.225

Ex.6, p.222

Ex.2, p.223

Виконати онлайн-тест з теми

Тема 9. Україна в світі. Країни виучуваної мови

  1.  

 

 

Люди та суспільство. Розвиток навичок читання та говоріння

 

 

 

Стор. 227

Стор. 227

 

Заповнити другу колонку вправи 1

стор. 228

  1.  

 

 

Україна від минулого до майбутнього

Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання

Conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a co-founder, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up

 

 

Ex.2,3, p.228-229

Ex.1, p.228, ex.4, p.230, ex.7, p.231

 

Виписати слова у словник стор. 230 та вивчити їх, виконати вправу 4 стор. 230

  1.  

 

 

Політична система в Великій Британії. Розвиток лексичних навичок

 

 

 

Ex.1-3, p.232-233

Ex.4, p.233, ex.1,2, p.234

 

Відповісти на запитання вправи 7 стор 231

  1.  

 

 

Розвиток словникового запасу

 

 

 

 

Стор. 232, 233

 

Виконати вправу 2 стор. 233

  1.  

 

 

Розвиток граматичних навичок

 

Infinitive

Gerund

Participle

 

 

 

 

Виконати вправу 3, стор. 234

  1.  

 

.

Рада Європи

Розвиток навичок аудіювання

An affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote, legal, human right

 

Ex.2a, p.235. ex.4, p.236

 

Ex.1,3, p.235,

 

Ex.2b, p.235

 Виписати слова у словник стор. 235

та вивчити їх

  1.  

 

 

Пісенний клуб. Розвиток навичок вимови слів

стор. 236

 

стор. 236

стор. 236

стор. 236

 

Вивчити та заспівати пісню стор. 236

  1.  

 

 

Міжнародні організації: ЄС. Формування навичок

усного мовлення

voluntary, a member, youth-led, a suggestion, an activist, to donate, a charity, a petition, to raise, to volunteer, to register, to encourage, to approve, to disapprove

 

 

 

ex.1,2, p.237

 

Виписати слова у словник стор. 237

та вивчити їх

  1.  

 

 

Сучасна Україна. Вдосконалення вмінь

говоріння та читання

 

 

 

 

стор. 241

 

 

Відповісти на запитання вправи 3 стор 242

  1.  

 

 

Україна. Велика Британія

Вдосконалення вмінь аудіювання та письма.

 

 

Ex.3, p.248

Ex.4, p.248

 

 

Ex.2, p.247

  1.  

 

 

Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми

 

 

Ex.3, p.248

Ex.4, p.248

 

 

Виконати онлайн-тест з теми

  1.  

 

 

Повторення вивченого за другий семестр

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

  1.  

 

 

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО, граматику

  1.  

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

  1.  

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику

  1.  

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

  1.  

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО, граматику