Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі на 2023-2024 н.р.
3 години на тиждень
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі на 2023-2024 н.р.
3 години на тиждень
Підручник: Карпюк О. Д. Англійська мова: підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. – Тернопіль: Астон, 2019. – 256с.
Програма: «Навчальна програма з іноземних мов для 10-11 класів, затверджена наказом МОН №1407 від 23 жовтня 2017 року»
Мета: розвиток і соціалізація особистості учнів, формування у них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи – це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами; має бажання і здатність до самоосвіти; виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті; здатний до підприємливості й ініціативності; має уявлення про світобудову; бережно ставиться до природи; безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки; дотримується здорового способу життя.
Завдання іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти
Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. Після закінчення 9-го класу учні загальноосвітнього навчального закладу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня А2+, учні спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови – рівня В1, а ті, хто оволодіває другою іноземною мовою, – рівня А2. Ці рівні характеризують результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджуються із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти.
Завдання полягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних
предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Функції іноземних мов у реалізації мети базової загальної середньої освіти
У процесі навчання іншомовного спілкування комплексно реалізуються освітня, виховна і
розвивальна функції.
Освітня функція спрямована на:
• усвідомлення учнями значення іноземної мови для життя у мультилінгвальному та
полікультурному світовому просторі;
• оволодіння знаннями про культуру, історію, реалії та традиції країни виучуваної мови;
• залучення учнів до діалогу культур (рідної та іншомовної);
• розуміння власних індивідуальних особливостей як психофізіологічних засад для оволодіння
іноземною мовою;
• усвідомлення значень мовних явищ, іншої системи понять, за допомогою якої спримається
дійсність;
• формування вміння використовувати в разі потреби різноманітні стратегії для задоволення
власних іншомовних комунікативних намірів (працювати з підручником, словником,
довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).
Виховна функція сприяє:
• формуванню в учнів позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, поваги
до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя;
• розвитку культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому суспільстві;
• емоційно-ціннісному ставленню до всього, що нас оточує;
• розумінню важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом
спілкування.
Розвивальна функція сприяє розвитку в учнів:
• мовних, інтелектуальних і пізнавальних здібностей;
• готовності брати участь в іншомовному спілкуванні;
• потребу подальшого самовдосконалення у сфері використання іноземної мови;
• здатності переносити знання й уміння у нову ситуацію шляхом виконання проблемнопошукової діяльності.
|
І семестр |
ІІ семестр |
Види контрольних робіт |
||
Контроль аудіювання |
1 |
1 |
Контроль говоріння |
1 |
1 |
Контроль читання |
1 |
1 |
Контроль письма |
1 |
1 |
Перший семестр
№ |
Дата |
Примітки |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||||||||||||
|
|
|
Знову до школи. Повторення. Знайомство |
|
|
|
|
|
|
Виконати проєкт |
|||||||||
|
|
|
Початок. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
стор. 6 |
стор. 5 |
|
Відповісти на запитання вправи 3 стор. 7 |
|||||||||
|
|
|
Вивчення іноземної мови. Повторення граматики |
|
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
|
Стор. 7-8 |
|
|
Виконати граматичний онлайн-тест |
|||||||||
|
|
|
Я хочу вчити англійську мову... Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
Стор 9-10 |
|
Впр 6 Стор 11 |
Скласти правдиве речення про себе вправи 6 стор 11 |
|||||||||
|
|
|
Іноземна мова - мова міжнародного спілкування. Розвиток навичок говоріння та письма |
|
|
|
Стор. 11-12 |
|
Впр 6 стор 11 |
Виконати вправу 1 стор 13 |
|||||||||
|
|
|
Вивчення іноземної мови. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, 3, 4 (a), p. 13-15 |
Ex. 4 (b), p. 15 |
|||||||||
Тема 1. Будучи студентом |
|||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність - Обговорює шкільні правила. Дискутує довкола питань про свою роль у середовищі. Формулює особисті цінності |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Будучи студентом. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 17 |
Стор. 17 |
|
Відповісти на запитання вправи 1 стор. 18 письмово |
|||||||||
|
|
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов Ознайомлення з новими ЛО |
|
Умовні речення 1 типу |
|
|
Ex. 2, p. 18-20 |
Ex. 1 (a), p. 18 Ex. 1 (b), p. 18 Ex. 4, p. 21 |
Виписати слова у словник стор. 21 та вивчити їх, виконати вправу 3 стор 21 |
|||||||||
|
|
|
Розвиток словникового запасу
|
ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
|
|
|
Ex. 1, p. 22 Ex. 2, p. 22 |
Вивчити правила стор. 22 |
|||||||||
|
|
|
Узгодження часів в умовних реченнях першого та другого типу |
ЛО (с.27-28) |
Умовні речення 1 типу |
|
|
Ex. 3, p. 24 |
Ex. 1 (a), p. 23 Ex. 1 (b), p. 23 Ex. 2, p. 23 |
Виконати вправу 4 стор. 24-25 |
|||||||||
|
|
|
Підготовка до іспитів Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex. 4, 5, p. 27 |
Ex. 1, p. 25 Ex. 2, p. 26 Ex. 3, p. 26-27 |
Виписати слова у словник стор 27 та вивчити їх, виконати вправу 3 стор. 26 |
|||||||||
|
|
|
Складання іспитів. Формування навичок усного мовлення
|
ЛО (31-32) |
|
|
|
Ex. 1, p. 28 Ex. 3, p. 29 |
Ex. 1, p. 28 Ex. 2, p. 29 Ex. 3, p. 29 |
Відповісти на запитання вправи 1 стор 28 |
|||||||||
|
|
|
Замітки. Розвиток навичок письма |
ЛО (33-35) |
|
|
|
Ex. 1, 2, p. 30-31 |
Ex. 3, p. 32 |
Написати замітки |
|||||||||
|
|
|
Конспект. Розвиток навичок письма |
|
|
|
Впр 4 стор 32 |
|
|
Написати конспект до тексту/статті |
|||||||||
|
|
|
Особливості навчання у різних типах шкіл Розвиток навичок читання |
ЛО (35-36) |
|
|
|
Ex. 1, p. 33 Ex. 2, p. 34 |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 3, p. 34-35 |
|||||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
|
Стор 37 |
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
|||||||||
Тема 2. Прийми правильне рішення |
|||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність - Обговорює перспективи свого професійного вибору. Демонструє професійні навички |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Прийми правильне рішення. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 41 |
Стор. 41 |
|
Відповісти на запитання вправи 1 стор. 42 письмово |
|||||||||
|
|
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Участь молоді в екологічних та соціальних проектах Ознайомлення з новими ЛО |
|
Perfect Continuous |
|
|
Ex. 2, p. 42 Ex. 3, p. 45 |
Ex. 1, p. 42 Ex. 4, p. 45 Ex. 5, p. 46 |
Виписати слова у словник стор 43 та вивчити їх, виконати вправу 4 стор 45 |
|||||||||
|
|
|
Професійні уміння і здібності людини. Вимоги працедавців. Формування лексичних навичок |
Work or job |
Continuous |
|
|
p. 47 Ex. 2, p. 48 |
Ex. 1, p. 47
|
Виконати вправу 3, стор. 48-49 |
|||||||||
|
|
|
Непряма мова. Розвиток граматичних навичок |
|
Continuous
|
|
|
p. 49 p. 50-51 ex. 2, p. 51 |
Ex. 1, p. 49
|
Виконати вправу 3 стор. 52
|
|||||||||
|
|
|
Непряма мова. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
Стор 53 |
|
Ex.3,4 p. 52-53 Ex. 5, p. 54 |
Виконати вправу 7 стор. 55 |
|||||||||
|
|
|
Навчання за кордоном. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 56 Ex. 4 (a), p. 57 |
Ex. 1, p. 55 Ex. 3, p. 56 |
Виписати слова у словник стор. 56 та вивчити їх, виконати вправу 3 стор. 56 |
|||||||||
|
|
|
Працевлаштування Служби працевлаштування. Формування навичок усного мовлення |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 58 |
Ex. 1,2, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|||||||||
|
|
|
Проблема першого робочого місця. Розвиток навичок читання та письма |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 59 Ex. 3, p. 60-61 |
Ex. 2, p. 60 |
Ex. 4, p. 62 |
|||||||||
|
|
|
Навчання після школи Розвиток навичок монологічного мовлення |
ЛО (с.63 64) |
|
|
|
Ex. 2, p. 63 Ex. 3, p. 64 |
Ex. 1, p. 63 |
Ex. 3, p. 64 |
|||||||||
|
|
|
Робота над проектом «Академічна відпустка». |
ЛО (с.64-65) |
|
|
|
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 4, p. 65 |
Ex. 6, p. 66 |
|||||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми
|
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
|||||||||
Тема 3. Сімейні стосунки |
|||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність - Наводить приклади взаєморозуміння між батьками та дітьми. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади особистого внеску в життя громади |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Сімейні стосунки. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 71 |
Стор. 71 |
|
Відповісти на запитання вправи 1 стор. 72 письмово |
|||||||||
|
|
|
Сім’я. Стосунки з батьками. Ознайомлення з новими ЛО |
|
3rd Conditional |
|
|
Ex. 2, p. 73 |
Ex. 1, p. 72 Ex. 3,4, 5, 6p. 75-76
|
Виписати слова у словник стор. 75 та вивчити їх |
|||||||||
|
|
|
Розвиток словникового запасу |
|
|
|
|
|
Стор 77 |
Виконати вправу 2 стор. 77
|
|||||||||
|
|
|
Умовні речення 3 типу. Розвиток граматичних навичок |
ЛО (с.80-82) |
3rd Conditional |
|
|
Grammar Point, p. 78 Ex. 4,5, p. 80 |
Ex. 1, 2, 3, p. 78-79 |
Ex. 6, p. 80 |
|||||||||
|
|
|
Проблема батьків і дітей. Формування лексичних навичок |
ЛО (с.75-79) |
3rd Conditional |
|
Стор 81 |
|
|
Виписати слова у словник стор. 82 та вивчити їх |
|||||||||
|
|
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Формування навичок аудіювання |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 81 Ex. 3,4 p. 81-82 |
Ex. 1, p. 81 |
Ex. 4, p. 82 |
|||||||||
|
|
|
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Формування навичок усного мовлення |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 83 Ex. 5, p. 84 |
Ex. 1, 2, 3 p. 82
|
Ex. 5 (b), p. 84 |
|||||||||
|
|
|
Дружня сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
ЛО (с.89-90) |
3rd Conditional |
|
|
Ex. 1, p.85-86 Ex. 3, p. 87 |
Ex. 2, p. 86 Ex. 4, p. 87 |
Ex. 5, p. 87 |
|||||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
|||||||||
Тема 4. Харчування за межами дому |
|||||||||||||||||||
Інтегровані змістові лінії: Здоров’я і безпека - Обговорює різні типи закладів харчування та способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|||||||||||||||||||
|
|
|
Харчування за межами дому. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 95 |
Стор. 95 |
|
Відповісти на запитання вправи 1 стор. 96 письмово |
|||||||||
|
|
|
Система громадського харчування Ознайомлення з новими ЛО |
|
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
|
|
Ex. 2, p. 96-97 |
Ex. 1, p. 96 Ex. 3,4 p. 98-99 |
Виписати слова у словник стор. 97 та вивчити їх |
|||||||||
|
|
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Формування лексичних навичок |
food, dish or meal? |
p. 100 |
|
|
Ex. 1, 2, p. 100 |
Ex. 1, 2, p. 100
|
Виконати вправу 5 стор 55 |
|||||||||
|
|
|
Смакові вподобання. Розвиток словникового запасу |
|
|
|
|
|
Стор 100 |
Виконати вправу 3 стор 100-101 |
|||||||||
|
|
|
Відвідування кафе / ресторану. Непряма мова |
|
Reported Speech (Revision) |
|
|
Ex. 2, 3, p. 104 |
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 4, p. 105 |
|||||||||
|
|
|
Меню. Замовлення страв. Формування навичок усного мовлення
|
|
Reported Speech (Revision) |
|
|
Ex. 2, p. 106 |
Ex. 1, p. 106 Ex. 3, p. 107 |
Виписати слова у словник стор. 105 та вивчити їх |
|||||||||
|
|
|
Харчування поза домом: виберіть ресторан. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
Виписати слова у словник стор. 106 та вивчити їх |
|||||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
|||||||||
|
|
|
Повторення вивченого за перший семестр. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|||||||||
|
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, граматику |
|||||||||
Другий семестр
№ |
Дата |
Примітки |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес |
||||||||||||||||
|
|
|
Винаходи та спосіб життя. Розвиток навичок аудіювання, читання та говоріння |
|
|
Стор.. 120 |
Стор. 119 |
Стор. 119 |
|
Відповісти на запитання вправи 1 стор. 120 письмово |
||||||
|
|
|
Історія виникнення мобільних телефонів. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
A consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install software |
|
Ex.1a,p.120 |
Ex.1a,p.120, ex.2,p.121, ex.3b,p.122 |
Ex.1b,p.121, ex.3a,p.122, ex.3c,p.123 |
|
Виписати слова у словник стор. 122 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Природничі та соціальні науки. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
Ex.1,p.124 |
Ex.2-5,p.124-125, ex.1,p.127 |
Ex.2-4,p.127-128 |
Ex.5 ,p 125 |
||||||
|
|
|
Світові винаходи. Розвиток граматичних навичок |
|
Adverb Clauses with Time |
|
|
|
|
Ex.5,p.128 (W) |
||||||
|
|
|
Яка небезпека від інтернету? Формування навичок аудіювання |
|
|
Ex.2b,p.129 |
Ex.5,p.131 |
Ex.1,2a, p.129, ex.3,4, p.130, ex.6,p.131 |
|
Ex.7,p.131 (O) |
||||||
|
|
|
Десять винаходів. Формування навичок усного мовлення |
|
|
|
Ex.4a, p.133 |
ex.1, p.132, ex.4, p.134 |
|
Ex4, р 134 |
||||||
|
|
|
Інтернет в нашому житті. Вдосконалення вмінь діалогічного мовлення |
|
|
|
|
ex.2, 3, p.132 |
|
Ex5, р 134 |
||||||
|
|
|
Написання статті. Розвиток навичок письма |
|
|
|
Ex.2, p.135 |
Ex.1, p.135 |
Ex.3, p.136 |
Ex.4,p.136 (W) |
||||||
|
|
|
Винаходи майбутнього. Розвиток навичок аудіювання та читання |
|
|
Ex.4, p.138, |
Ex.2-3, p.137, ex.1,2, p.140 |
Ex.5-6, p.138-139 |
1 ст 137 |
Ex6 ,p139 |
||||||
|
|
|
Сучасні винаходи. Вдосконалення вмінь говоріння та письма |
|
|
3 ст 141 |
4 ст 141 |
1 ст 140 |
|
Ex.2, p.140 |
||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
||||||
Тема 6. Природа і довкілля |
||||||||||||||||
|
|
|
Природа і навколишнє середовище. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 145 |
Стор. 145 |
|
Виконати вправу 1 стор 146 письмово |
||||||
|
|
|
Природа і навколишнє середовище. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
Conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, invaluable, varying |
|
|
Ex.2, p.146, |
Ex.1, p.146, |
|
Виписати слова у словник стор. 147 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Проблеми екології. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
ex.1,2, p.150 |
ex.3,4, p.149 |
|
Ex.3, p.151 (W) |
||||||
|
|
|
Відносні займенники. Розвиток граматичних навичок |
|
Defining/ non-defining relative clause |
|
|
Ex.1-3, p.153-154 |
Ex.4,5, p.154 |
Ex.6, p.155 (W) |
||||||
|
|
|
Екологічні проблеми. Формування навичок аудіювання |
Acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging |
Defining/ non-defining relative clause |
Ex.2, p.156 |
Ex.8, p.155 |
Ex.1, p.156, ex.3, p.157 |
Ex.7, p.155 |
Ex.4, p.158 (W) |
||||||
|
|
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. Формування навичок усного мовлення |
An interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable |
|
|
Ex.2a, p.158 |
Ex.1, p.158, ex.2b,3,4, p.160 |
|
Виписати слова у словник стор. 156 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Твій вклад в захист довкілля Вдосконалення вмінь письма |
|
|
|
Ex.3, p.162, ex.5a, p.163 |
Ex.1,2, p.161 |
Ex.4, p.163 |
Виписати слова у словник стор. 158 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Молодь захищає довкілля. Робота в групах |
|
|
|
|
Ex.3,4, p.165, |
|
Ex.5, p.166 (Project) |
||||||
|
|
|
Еко акції. Проєктна робота |
|
|
|
|
Захист проєктів |
|
ex.1, p.167 |
||||||
|
|
|
Що відбувається з нашим довкіллям? Вдосконалення вмінь аудіювання та читання |
|
|
Ex.3, p.168 |
Ex.4, p.169 |
|
Ex.2, p.168 |
Ex4 ,p 169 |
||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
||||||
Тема 7. Мистецтво |
||||||||||||||||
|
|
|
Поговоримо про мистецтво. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 171 |
Стор. 171 |
|
Відповісти на запитання вправи 3 стор. 172 письмово |
||||||
|
|
|
Види мистецтва. Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
Ban arrangement of, a shadow, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant, to catch smb’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight, to put into words, to be sinking out of sight |
|
Ex.4a, p.172 |
Ex.4a, p.172 |
Ex.4b, p.174 |
Ex.1, p.172 |
Виписати слова у словник стор. 175 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Мистецтво в житті людини. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
Ex.1,2, p.177-178 |
Ex.6-8, p.176, ex.3, p.178, ex.5, p.179 |
|
Ex.4, p.178 (O) |
||||||
|
|
|
Видатні англійські митці. Дієприкметник. Формування граматичних навичок |
|
The Participle |
|
Ex.1,2a, p.180 |
Ex.2b,3, p.181 |
|
Ex.4, p.181 (W) |
||||||
|
|
|
Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Розвиток граматичних навичок |
|
The Participle |
|
|
Ex.6,p.182 |
Ex.5, p.182, |
Виписати слова у словник стор. 183 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Кіномистецтво Розвиток навичок аудіювання |
An approval, a fiction film, a must-see movie, recognition, heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
|
Ex.2, p.184 |
|
ex.1, p.183, ex.3, p.184 |
|
Ex.5, p.182 |
||||||
|
|
|
Улюблений фільм Вдосконалення вмінь діалогічного мовлення |
|
|
Ex.5a,b, p.186 |
|
Ex.4, p.185, ex.5c, p.186 |
|
Виконати вправу 1 стор. 186 |
||||||
|
|
|
Рецензія на улюблений фільм Вдосконалення вмінь письма |
|
|
|
Ex.1a, p.191 |
Ex.1b,2,3, p.191-192 |
Ex.4, p.193 |
Ex.4, p.193 (дописати) |
||||||
|
|
|
Жанри мистецтва. Кіномистецтво Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
Ex.1-3, p.194-196 |
Ex.3, p.197, ex.5, p.198 |
|
Ex.4, p.198 (O) |
||||||
|
|
|
Кінонагороди Вдосконалення вмінь аудіювання та письма |
|
|
Ex.3, p.201 |
4,5,6 ст 198-199 Ex.1, p.200, ex.4, p.201 |
1,3,4 ст 201 Ex.6, p.199 |
|
Ex.2, p.201 |
||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
|
|
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
||||||
Тема 8. Молодь |
||||||||||||||||
|
|
|
Молодість на увазі (в памяті). Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 203 |
Стор. 203 |
|
Виконати вправу 1 стор. 204 письмово |
||||||
|
|
|
Бути хорошим громадянином Введення нових ЛО. Розвиток навичок аудіювання |
An addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, to benefit, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, to get dumped, to get training on, to raise money for |
|
Ex.2, p.204 |
Ex.2, p.204 |
Ex.1, p.204, ex.3,4, p.206-207 |
|
Виписати слова у словник стор. 207 та вивчити їх, виконати вправу 4 стор 207 |
||||||
|
|
|
Молодь та суспільство Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
|
Ex.1-4, p.208-209, |
|
Виконати вправу 4 стор. 209 |
||||||
|
|
|
Інфінітив. Виконання граматичних вправ |
|
|
|
Стор 210-211 |
|
Впр 1 стор 210 |
Виконати онлайн-тест |
||||||
|
|
|
Герундій. Виконання граматиних вправ |
|
|
|
|
|
Впр. 2 стор. 211 |
Виконати онлайн-тест з теми |
||||||
|
|
|
Емоції Розвиток навичок аудіювання |
An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control, |
|
Впр. 2 стор. 213 |
стор. 213 |
стор. 213 |
|
Виписати слова у словник стор. 213 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Уміння керувати емоціями. Пісенний клуб. Формування навичок усного мовлення |
|
|
стор. 214 |
стор. 214 |
стор. 214 |
|
Вивчити та заспівати пісню стор. 214 |
||||||
|
|
|
Рішення проблем Вдосконалення вмінь письма |
an abuse, bullying, a disease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose, to frustrate, to neglect, outrageous, sexually |
|
|
Стор. 215 |
Стор. 216 |
Стор. 215 |
Заповнити табличку вправи 2 стор 218 |
||||||
|
|
|
Емоційна зрілість Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
Ex.1, p.219 |
Ex.3, p.220, ex.5, p.221 |
Ex.2, p.220 |
Виконати вправу 2 стор 220 |
||||||
|
|
|
Емоційний інтелект Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
стор. 225 |
стор. 225 |
|
Виконати вправу 4 б стор 226 |
||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
Ex.3, p.224 |
Ex.1, p.223, ex.4a, p.225 |
Ex.6, p.222 |
Ex.2, p.223 |
Виконати онлайн-тест з теми |
||||||
Тема 9. Україна в світі. Країни виучуваної мови |
||||||||||||||||
|
|
|
Люди та суспільство. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
|
Стор. 227 |
Стор. 227 |
|
Заповнити другу колонку вправи 1 стор. 228 |
||||||
|
|
|
Україна від минулого до майбутнього Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання |
Conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a co-founder, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up |
|
|
Ex.2,3, p.228-229 |
Ex.1, p.228, ex.4, p.230, ex.7, p.231 |
|
Виписати слова у словник стор. 230 та вивчити їх, виконати вправу 4 стор. 230 |
||||||
|
|
|
Політична система в Великій Британії. Розвиток лексичних навичок |
|
|
|
Ex.1-3, p.232-233 |
Ex.4, p.233, ex.1,2, p.234 |
|
Відповісти на запитання вправи 7 стор 231 |
||||||
|
|
|
Розвиток словникового запасу |
|
|
|
|
Стор. 232, 233 |
|
Виконати вправу 2 стор. 233 |
||||||
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Infinitive Gerund Participle |
|
|
|
|
Виконати вправу 3, стор. 234 |
||||||
|
|
. |
Рада Європи Розвиток навичок аудіювання |
An affair, a guideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, labour, a procedure, violation, to concern, to defend, to promote, legal, human right |
|
Ex.2a, p.235. ex.4, p.236 |
|
Ex.1,3, p.235,
|
Ex.2b, p.235 |
Виписати слова у словник стор. 235 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Пісенний клуб. Розвиток навичок вимови слів |
стор. 236 |
|
стор. 236 |
стор. 236 |
стор. 236 |
|
Вивчити та заспівати пісню стор. 236 |
||||||
|
|
|
Міжнародні організації: ЄС. Формування навичок усного мовлення |
voluntary, a member, youth-led, a suggestion, an activist, to donate, a charity, a petition, to raise, to volunteer, to register, to encourage, to approve, to disapprove |
|
|
|
ex.1,2, p.237 |
|
Виписати слова у словник стор. 237 та вивчити їх |
||||||
|
|
|
Сучасна Україна. Вдосконалення вмінь говоріння та читання |
|
|
|
стор. 241 |
|
|
Відповісти на запитання вправи 3 стор 242 |
||||||
|
|
|
Україна. Велика Британія Вдосконалення вмінь аудіювання та письма. |
|
|
Ex.3, p.248 |
Ex.4, p.248 |
|
|
Ex.2, p.247 |
||||||
|
|
|
Повторення вивченої теми. Лексико – граматичний тест з теми |
|
|
Ex.3, p.248 |
Ex.4, p.248 |
|
|
Виконати онлайн-тест з теми |
||||||
|
|
|
Повторення вивченого за другий семестр |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, граматику |
||||||
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||||
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
||||||
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
||||||
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО, граматику |
||||||