Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко» для 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу І та ІІ семестри
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

Тема уроку

Дата

Скор.

І семестр

Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!

  1.  

Робота з дитячою книжкою. 

Виставка книжок, прочитаних учнями влітку. Усна реклама книги.

01/09

 

  1.  

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...» (с. 4-5).

04/09

 

  1.  

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі» (с. 6-7).

05/09

 

  1.  

Як у Німеччині святкують початок навчального року. Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел) (с. 7-8).

07/09

 

  1.  

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці» (с, 9-10).

11/09

 

  1.  

Характеристика головного персонажа твору.  Меґан Мак Доналд «Джуді Муді знайомиться з новим учителем» (с. 11-14).

12/09

 

  1.  

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» (с. 14-15).

14/09

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с. 33-41. Тетяна Стус (Щербаченко) "Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні".

15/09

 

  1.  

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? (с. 16-17). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою  (с.18).

18/09

 

Без слова немає мови, а без мови — книги

  1.  

Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання.

19/09

 

  1.  

А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. Складання плану. (с. 19-23).

21/09

 

  1.  

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).

25/09

 

  1.  

Діагностувальна робота №1.  Аудіювання. В.Сухомлинський "Як лисиця хитринки продавала".

26/09

 

  1.  

Корекція результатів навчання учнів.

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника» (с. 25-28).

28/09

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с. 51-55. Валентина Вздульська "Потяги".

29/09

 

  1.  

Сторінки з історії книгодрукування.

В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено) (с.29-31).

02/10

 

  1.  

Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику (с.32).

03/10

 

  1.  

Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено) (с.33-34). 

05/10

 

  1.  

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга» (с.34-35).

09/10

 

  1.  

Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати  (с.36-37).

10/10

 

  1.  

Для чого читають книжки? Л. Повх  «У бібліотеці». Інсценізація вірша (с. 38-39).

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 40)

12/10

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Найкраще с. 300 -302. Ігор Січовик " Як книгу готують до друку".

13/10

 

Із джерел народної мудрості

  1.  

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. Українська народна казка  «Кирило Кожум’яка». (с. 41-43).

16/10

 

  1.  

Образ народного героя. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (продовження). Стислий переказ прочитаної частини казки.

17/10

 

  1.  

Образ народного героя. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (продовження). Ознаки, що характеризують головного героя(с.44-45).

19/10

 

  1.  

Розширення читацького досвіду дітей. Сайт «Українська казка». Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України для дітей ім. Януша Корчака.

23/10

 

  1.  

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки (с.46).

24/10

 

  1.  

Діагностувальна робота №2. 

Навичка читання мовчки (письмово).

26/10

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Найкраще с. 46-49. Українська народна казка "Дві білочки".

27/10

 

  1.  

Пригоди у чарівній казці. Українська народна казка) «Вечірник, Полуночник і Світанок». Дійові особи. Послідовність подій (с. 47-49).

07/11

 

  1.  

 Пригоди у чарівній казці.  Українська народна казка «Вечірник, Полуночник і Світанок» (продовження). Вибірковий переказ частин твору (с. 49-51).

09/11

 

  1.  

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня) (с.52-53).

13/11

 

  1.  

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда) (с.53-55).

14/11

 

  1.  

Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв (с. 56). Напам'ять.

16/11

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Найкраще с. 51-54. Українська народна казка "Як півень лисицю обдурив".

17/11

 

  1.  

Народні загадки. Особливості форм і тематика народних загадок (напам'ять). Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок (с. 57-58). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с.59).

20/11

 

Здійсниться все!

  1.  

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.  В. Сухомлинський «Сонячний день узимку» (с.60-61).

21/11

 

  1.  

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу»  напам’ять  (с. 62).

23/11

 

  1.  

Діагностувальна робота №3.

Усний переказ прочитаного твору.

27/11

 

  1.  

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Визначення жанру твору (с.62-64).

28/11

 

  1.  

 Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка» (с. 65-67). Визначення послідовності подій. Як завершити оповідання «Колядка».

30/11

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Зимові оповідання для дітей.

01/12

 

  1.  

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою (с. 68-69).

04/12

 

  1.  

Зимові картини і «зимові» слова.

Г. Малик «Грудень» напам’ять. (с. 70).

05/12

 

  1.  

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел». Казкове і реальне у творі. Визначення жанру (с. 71-72).

07/12

 

  1.  

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (продовження). Словесне малювання епізоду казки. Придумування продовження казки (с. 72-74).

11/12

 

  1.  

Діагностувальна робота №4.

Навичка читання вголос.

12/12

 

  1.  

Картина художниці Світлани Косенко “Святвечірˮ. (с.75). Естетичний та емоційний розвиток учнів. Як «прочитати» картину? Настрій. Кольори. Композиція. Розповідь про враження від побаченого.

14/12

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Ніна Наркевич. Оповідання "Щасливий Святий  Вечір".

15/12

 

  1.  

Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко “Святвечірˮ (с.76).

18/12

 

  1.  

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » напам’ять (с. 77).

19/12

 

  1.  

Коли може «здійснитися все»? І.Жиленко «Здійсниться все...». Висловлення учнями свого ставлення до закликів поетеси (с. 78).  Підсумок за темою (с. 79).

21/12

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків літературного читання

за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Скор.

Як не любить свій край

  1.  

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край» напам'ять . О. Палійчук «Київ» (Частина 2, с. 80-81).

09/01

 

  1.  

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (Ч. 2, с. 82-83).

11/01

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с. 51-55. Валентина Вздульська "Потяги".

12/01

 

  1.  

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту(Ч. 2, с. 83-84).

15/01

 

  1.  

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання (Ч. 2, с. 85-86).

16/01

 

  1.  

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...» (Ч. 2, с. 87-88).

18/01

 

  1.  

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка (Ч. 2, с. 88-90).

22/01

 

  1.  

Діагностувальна робота №5. Аудіювання.

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (Ч. 2, с. 91).­

23/01

 

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

  1.  

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце». ( 92-97).

25/01

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с. 60-67. Леся Воронина  «Пригоди голубого папуги».

26/01

 

  1.  

Анатолій  Дімаров «Для чого людині серце». Досліджуємо текст.  Складаємо план. ( с. 93-97).

29/01

 

  1.  

Творчість Олександра Дерманського. Досліджуємо текст С. Дерманського  «Білянок». Опрацювання І та ІІ частин (с. 98-101).

30/01

 

  1.  

Досліджуємо текст С. Дерманського  «Білянок». Опрацювання ІІІ та ІУ частин (с.101-103).

01/02

 

  1.  

Досліджуємо текст С. Дерманського  «Білянок». Ділимо текст на частини, складаємо план. Переказуємо за планом.

05/02

 

  1.  

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (104- 107). Головна думка твору. Розпізнаємо ключові фрази і слова.

06/02

 

  1.  

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (с. 105-107). Визначення зачину, основної частини  та кінцівки.

08/02

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.68-73. Леся Воронина  «Пригоди голубого папуги».

09/02

 

  1.  

П’єса-казка. Наталя Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія перша та друга  (с. 108-110).

12/02

 

  1.  

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія третя (с. 111—114).

13/02

 

  1.  

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія четверта (с. 114-115). Інсценізація п’єси-казки (дія/епізоди на вибір).

15/02

 

  1.  

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави? (с. 116).

19/02

 

  1.  

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів ( с. 117).

20/02

 

  1.  

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» напам'ять (с. 118-119).

22/02

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.74-79. Мар'яна Савка "Казка про Старого Лева".

23/02

 

  1.  

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки (с. 120).

26/02

 

  1.  

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада» (с. 121).

27/03

 

  1.  

Діагностувальна робота №6.  Аудіювання.

 

29/03

 

  1.  

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки» (Ч. 2, с. 122).

04/03

 

Поезії про дивосвіт природи

  1.  

Кар­тини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання (Ч. 2, с. 123-125).

05/03

 

  1.  

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» (Ч. 2, с. 125-126).

07/03

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.80-87. Творчість Оксани Лущевської.

08/03

 

  1.  

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» (Ч. 2, с. 127).

11/03

 

  1.  

Картини природи в поезії. Дмитро Павличко «Дядько Дощ». Ліно  Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» на­пам’ять (Ч. 2, с. 128-129).

12/03

 

  1.  

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання (Ч. 2, с. 129).

14/03

 

  1.  

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш» (Ч. 2, с. 130).

18/03

 

  1.  

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи» (Ч. 2, с. 131).

19/03

 

  1.  

Діагностувальна робота №7.  Читання мовчки.

 

21/03

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.88-91. Дмитро Кузьменко "Чим корова не собака".

22/03

 

Все добре переймай, а недобре — виправляй

  1.  

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». «Пере­казування оповідання (Ч. 2, с. 132-133).

01/04

 

  1.  

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Інсценізування вірша (Ч. 2, с. 134).

02/04

 

  1.  

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа» уривок напам'ять. Визначення головної думки твору (Ч. 2, с. 135-136).

04/04

 

  1.  

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (Ч. 2, с. 136- 137).

08/04

 

  1.  

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» (Ч. 2, с. 137-138).

09/04

 

  1.  

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» (Ч. 2, с. 138-140).

11/04

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.92-95. Творчість Михайла Григоріва.

12/04

 

  1.  

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...» напам'ять.  М. Вітлер «Кошеня пропало» (Ч. 2, с. 141-142).

15/04

 

  1.  

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша (Ч. 2, с. 143-144).

16/04

 

  1.       

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (Ч. 2, с. 144-146).

18/04

 

  1.       

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (Ч. 2, с. 146).

22/04

 

  1.       

Робота з дитячою книжкою.

23/04

 

  1.       

Діагностувальна робота №8.  Робота з літературним твором/медіа текстом.

 

25/04

 

  1.       

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.96-100. Сашко Дерманський "Мрія Маляки".

26/04

 

  1.       

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (Ч. 2, с. 147).

29/04

 

Іскринки творчості

  1.       

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (Ч. 2, с. 148-149).

30/04

 

  1.       

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (Ч. 2, с. 150).

02/05

 

  1.       

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (Ч. 2, с. 151-152).

06/05

 

  1.       

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» (Ч. 2, с. 152-154).

07/05

 

  1.       

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (Ч. 2, с. 154).

09/05

 

  1.       

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.100-105. Галина Вдовиченко "Найдовші Вуса".

10/05

 

  1.       

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка» (Ч. 2, с. 155).

13/05

 

  1.       

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (Ч. 2, с. 156).  

14/05

 

  1.       

Діагностувальна робота №9. Читання вголос. 

 

16/05

 

  1.       

Хрестоматія с.112-117. Катерина Бабкіна "Мсьє Жак та квітнева риба".

20/05

 

  1.       

Хрестоматія с.118-129. Лариса Денисенко "Як диварлики віднайшли у собі гідність".

21/05

 

  1.       

Хрестоматія с.118-129. Лариса Денисенко "Як диварлики віднайшли у собі гідність".

23/05

 

  1.       

Робота з дитячою книжкою.

Хрестоматія с.106-111. Зірка Мензатюк "Небилиці про рукавиці"

24/05

 

  1.       

Хрестоматія с.130-133. Оксана Караванська "Вишиванка" уривок.

27/05

 

  1.       

Хрестоматія с.162. Творчість Ірен Роздобудько.

28/05

 

  1.       

Підсумок за рік.

30/05

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Амбросьєва Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 червня
Переглядів
3338
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку