Урок математики в 3 класі "ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ"

Про матеріал
Тема. ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: навчати прийомів порозрядного віднімання двоцифрових чисел з переходом че¬рез десяток; формувати вміння розв'язувати задачі на три дії; вдосконалювати об¬числювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати старанність. Обладнання. Малюнок Сови; картки ; схеми задач. Тип уроку. Комбінований.
Перегляд файлу

 

Дата                                      Урок                            Математика                   3 кл.

Тема. ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: навчати прийомів порозрядного віднімання двоцифрових чисел з переходом че­рез десяток; формувати вміння розв'язувати задачі на три дії; вдосконалювати об­числювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати старанність.

Обладнання. Малюнок Сови; картки ; схеми  задач.

Тип уроку. Комбінований.

Хід уроку

І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання

2.Гра «Допоможіть Сові розв'язати приклади»

  1. + 25

3.Гра «Знаки загубилися». Робота в парах

- Поставте необхідний знак >,<,=.

56 - 43 □ 19 72 + 12 □ 100 

37 + 18□55 86 - 31 □ 27 

4. Робота за картками. (Індивідуальна робота)

Під час уроку за необхідності

5. Пальчикова гімнастика

ІІІ.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

- Сьогодні на уроці ми повторимо віднімання двоцифрових чисел з пере­ходом через десяток; будемо вчитися розв’язувати задачі на 3 дії.

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Повторення віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток

- Поясніть спосіб обчислення (с. 17, завдання 101).

73 - 28 = (73 - 20) - 8 = 53 - 8 = 45

- Отже, число 28 ви відняли послідовно, розклавши його на розрядні до­данки.

2.Тренувальна вправа (с. 17,завдання 102)

- Знайдіть різницю чисел і перевірте дією додавання.

Міркуйте так:

84 - 38 = (84 - 30) - 8 = 54 - 8 = 46

3. Робота над задачею (с 17, завдання 104)

I число — 53

II число — ?, на17<            100

III число — ? 

- За умовою задачі число 100 складається з трьох доданків.

- Чи всі доданки відомі?

- Назвіть перший доданок.

- Назвіть другий доданок. Що про нього відомо?

- Що сказано про третій доданок?

- Чи можливо зразу знайти третій доданок?

- Складемо план розв’язання задачі.

1) Чому дорівнює другий доданок?   □-□=□

2) Чому дорівнює сума першого і другого доданків? □+□=□

3) Чому дорівнює третій доданок? □-□=□

- Запишіть розв’язання задачі.

Сильніші учні розв’язують самостійно, всі решта — за допомогою вчителя. Розв’язання .             

1) 53 - 17 = 36 — друге число

2) 53 + 36 = 89 — сума першого і другого чисел

3) 100 – 89 = 11 Відповідь: третє число 11.

4.Фізкультхвилинка

VІ. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота

1) Розв'яжіть рівняння (с. 17, завдання 103).

2) Розв'яжіть задачу.

У заказнику було 59 тварин. З них 23 лосі, 17 зубрів, а решта — дикі кабани. Скільки було диких кабанів?

2. Завдання з логічним навантаженням (с. 17, завдання 105)

9 - (2 + 2) = 5 (см) — ширина дошки

VІI. ПІДСУМОК УРОКУ

- Чого навчилися на уроці?

- Яке завдання здалося складним?

- Над чим ще слід попрацювати, щоб навчитися розв’язувати...

VIІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 17, завдання 106; 107.  

 

 

 

docx
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
1403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку