Календарно-тематичне планування уроків математики з очікуваними результатами навчання (70 год рік) для здобувача освіти 4 класу за програмою О. Я. Савченко
МАТЕМАТИКА
4 клас
(70 год/рік; 2 год/тиждень)
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
1 |
|
|
1 |
Первинний інструктаж з БЖД та правила безпечної поведінки на уроках математики. Нумерація чисел першого мільйона
|
відтворює послідовність чисел у межах мільйона |
|
2 |
|
|
1 |
Геометричні фігури на площині Задачі геометричного змісту |
орієнтується на площині; зображує схематично розміщення об’єктів; розпізнає та класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; зіставляє одержаний результат із прогнозованим; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
3 |
|
|
1 |
Мільйон. Таблиця класів і розрядів. Читання та записування у таблицю чисел першого та другого класів. Розв’язування задач способом відношень |
читає і записує числа першого та другого класів; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
4 |
|
|
1 |
Кут. Задачі геометричного змісту |
класифікує кути (прямі, гострі, тупі); розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
5 |
|
|
1 |
Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки Запис суми розрядних доданків одним числом |
подає числа у вигляді суми розрядних доданків; визначає загальну кількість одиниць певного розряду; утворює числа різними способами |
|
6 |
|
|
1 |
Прямий кут
Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям прямого кута |
креслить прямі кути за trial косинця; розв’язує задачі з геометричним trial |
|
7 |
|
|
1 |
Одиниці вимірювання довжини Розв’язування задач способом відношень |
знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр) та співвідношення між ними; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
8 |
|
|
1 |
Гострий кут Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям гострого кута |
креслить trial кути (без зазначення градусної міри); розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
9 |
|
|
1 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання та віднімання на основі нумерації. Міри маси |
порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; знає одиниці вимірювання маси (грам, кі-лограм, центнер, тонна) та співвідношен-ня між ними |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
10 |
|
|
1 |
Тупий кут Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям тупого кута |
креслить trial кути (без зазначення градусної міри); розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
||||||
|
11 |
|
|
1 |
Міри часу Розв’язування задач способом відношень |
знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними; розв’язує задачі на знаходження четвер-того пропорційного різними способами; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
12 |
|
|
1 |
Властивості прямокутника. Trial умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям прямокутника |
називає істотні ознаки прямокутника; використовує властивість trial сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач |
|
13 |
|
|
1 |
Усне й письмове trial та віднімання іменованих чисел Trial на дві дії |
володіє навичками письмового додавання та віднімання чисел у межах мільйона; прогнозує результат додавання та відні-мання; застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками |
|
14 |
|
|
1 |
Прямокутник. Площа фігури
|
будує прямокутник; розуміє площу як властивість плоских фігур;
|
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям прямокутника |
користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника |
|
15 |
|
|
1 |
Швидкість. Час. Відстань |
визначає в навчальних і практичних ситу-аціях групи взаємопов’язаних величин; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
16 |
|
|
1 |
Квадрат. Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям квадрата |
називає істотні ознаки квадрата; використовує властивість сторін квадрата під час розв’язування практичних задач |
|
17 |
|
|
1 |
Швидкість. Час. Відстань Розв’язування задач способом відношень |
знає назви і позначення одиниць швидкості; розуміє, що рух тіл trial за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами |
|
18 |
|
|
1 |
Квадрат. Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям квадрата |
будує квадрат; знаходить довжину сторони квадрата за відомим периметром |
|
19 |
|
|
1 |
Комбінована діагностувальна робота № 1
|
|
|
20 |
|
|
1 |
Види трикутників за кутами
|
класифікує та називає види трикутників за кутами; розв’язує задачі з геометричним змістом; |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям трикутника |
виконує елементарні дослідження trial залежностей з допомогою вчителя |
|
21 |
|
|
1 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове |
володіє обчислювальними навичками письмового множення на одноцифрове число; прогнозує trial цифр у добутку до знаходження результату |
|
22 |
|
|
1 |
Види trial за сторонами Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям трикутника |
класифікує та називає види трикутників за сторонами; розв’язує задачі з геометричним змістом; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
23 |
|
|
1 |
Ознайомлення з дробами Порівняння дробів |
розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу; порівнює дроби з однаковими знаменни-ками; |
|
24 |
|
|
1 |
Круг і коло Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з кругом і колом |
будує круг за заданим значенням радіуса; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
25 |
|
|
1 |
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
володіє обчислювальними навичками письмового ділення на одноцифрове число; прогнозує кількість цифр у trial до знаходження результату |
|
26 |
|
|
1 |
Круг |
будує круг за заданим значенням діаметра; |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з кругом |
розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
27 |
|
|
1 |
Ознайомлення із задачами на trial ділення |
розв’язує задачі на на пропорційне ділення; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
28 |
|
|
1 |
Коло Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з колом |
будує коло за заданим значенням радіуса та діаметра; розв’язує trial з геометричним змістом |
|
29 |
|
|
1 |
Комбінована trial робота № 2
|
|
|
30 |
|
|
1 |
Діагностувальна робота за темою «Геометричні фігури на площині»
|
|
|
31 |
|
|
1 |
Діаграма |
будує trial та стовпчасті діаграми; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
32 |
|
|
1 |
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
33 |
|
|
1 |
Знаходження дробу від числа
|
застосовує правило знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань |
|
34 |
|
|
1 |
Геометричні фігури у просторі |
орієнтується в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Задачі геометричного змісту |
описує (усно) або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
35 |
|
|
1 |
Знаходження числа за величиною його дробу |
застосовує правило знаходження числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
36 |
|
|
1 |
Конус Задачі геометричного змісту |
називає елементи конуса; будує конус; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
37 |
|
|
1 |
Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрових чисел |
ознайомлений з письмовим множенням багатоцифрових чисел |
|
38 |
|
|
1 |
Побудова усіченого конуса Задачі геометричного змісту |
будує усічений конус; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
39 |
|
|
1 |
Ознайомлення з письмовим діленням багатоцифрових чисел |
ознайомлений з письмовим діленням багатоцифрових чисел; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
40 |
|
|
1 |
Усічення конуса Задачі геометричного змісту |
виконує горизонтальне усічення конуса; розв’язує задачі з trial змістом |
|
41 |
|
|
1 |
Обчислення виразів на сумісні дії |
планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях; перевіряє правильність обчислень |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
42 |
|
|
1 |
Циліндр Задачі геометричного змісту |
називає елементи циліндра; будує циліндр; розв’язує trial з геометричним змістом |
|
43 |
|
|
1 |
Числові рівності |
встановлює відношення рівності між числами й числовими виразами; виконує елементарні trial математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
44 |
|
|
1 |
Побудова горизонтального перерізу циліндра Задачі геометричного змісту |
зображає горизонтальний переріз циліндра; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
45 |
|
|
1 |
Числові нерівності |
встановлює відношення нерівності між числами й числовими виразами |
|
46 |
|
|
1 |
Побудова вертикального trial циліндра Задачі геометричного змісту |
зображає вертикальний переріз циліндра; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
47 |
|
|
1 |
Буквені вирази |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
48 |
|
|
1 |
Піраміда Задачі геометричного змісту |
називає елементи піраміди; будує трикутну піраміду; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
49 |
|
|
1 |
Рівняння
|
розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
50 |
|
|
1 |
Побудова чотирикутної піраміди Задачі геометричного змісту |
називає елементи піраміди; будує чотирикутну піраміду; розв’язує задачі з геометричним trial |
|
51 |
|
|
1 |
Рівняння
|
розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння; виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
52 |
|
|
1 |
Побудова зрізаної піраміди Задачі геометричного змісту |
будує зрізану піраміду; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
53 |
|
|
1 |
Нерівності зі змінною |
розуміє, що нерівність зі змінною мати один, кілька або безліч розв’язків, може не мати розв’язків |
|
54 |
|
|
1 |
Куля Задачі геометричного змісту |
моделює кулю; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
55 |
|
|
1 |
Нерівності зі змінною |
знаходить окремі розв’язки trial зі змінною зручним для себе способом; виконує trial дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
56 |
|
|
1 |
Куля та сфера Задачі геометричного змісту |
називає елементи кулі та сфери; розв’язує trial з геометричним змістом |
|
57 |
|
|
1 |
Повторення. Нумерація багатоцифрових чисел |
|
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
58 |
|
|
1 |
Переріз кулі Задачі геометричного змісту |
ознайомлений з перерізом кулі; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
59 |
|
|
1 |
Повторення. Іменовані числа |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
60 |
|
|
1 |
Прямокутний паралелепіпед Задачі геометричного змісту |
називає елементи прямокутного паралелепіпеда; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
61 |
|
|
1 |
Комбінована діагностувальна робота № 3
|
|
|
62 |
|
|
1 |
Розгортка куба Задачі геометричного змісту |
називає елементи куба; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
63 |
|
|
1 |
Повторення. |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
64 |
|
|
1 |
Прямокутний паралелепіпед. Розв’язування задач геометричного змісту |
моделює паралелепіпед; розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
65 |
|
|
1 |
Повторення. |
виконує елементарні trial математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
66 |
|
|
1 |
Діагностувальна робота за темою «Геометричні фігури у trial |
|
|
67 |
|
|
1 |
Повторення. |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя |
|
68 |
|
|
1 |
Повторення. Геометричні фігури на площині й у просторі. Задачі геометричного змісту |
розв’язує задачі з геометричним змістом |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
69 |
|
|
1 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
70 |
|
|
1 |
Підсумковий урок за рік
|
|