Календарно-тематичне планування уроків математики з очікуваними результатами навчання здобувача освіти 4 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків математики з очікуваними результатами навчання (70 год рік) для здобувача освіти 4 класу за програмою О. Я. Савченко

Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

4 клас

(70 год/рік; 2 год/тиждень)

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

1

 

 

1

Первинний інструктаж з БЖД та правила безпечної поведінки на уроках математики.

Нумерація чисел першого мільйона

 

відтворює послідовність чисел у межах мільйона

 

2

 

 

1

Геометричні фігури на площині

Задачі геометричного змісту

орієнтується на площині;

зображує схематично розміщення об’єктів;

розпізнає та класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

зіставляє одержаний результат із прогнозованим;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

3

 

 

1

Мільйон. Таблиця класів і розрядів.

Читання та записування у таблицю чисел першого та другого класів.

Розв’язування задач способом відношень

читає і записує числа першого та другого класів;

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

4

 

 

1

Кут.

Задачі геометричного змісту

класифікує кути (прямі, гострі, тупі);

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

5

 

 

1

Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки

Запис суми розрядних доданків одним числом

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; визначає загальну кількість одиниць певного розряду;

утворює числа різними способами

 

6

 

 

1

Прямий кут

 

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям прямого кута

креслить прямі кути за trial косинця;

розв’язує задачі з геометричним trial

 

7

 

 

1

Одиниці вимірювання довжини

Розв’язування задач способом відношень

знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр) та співвідношення між ними;

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

8

 

 

1

Гострий кут

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям гострого кута

креслить trial кути (без зазначення градусної міри);

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

9

 

 

1

Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання та віднімання на основі нумерації.

Міри маси

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

знає одиниці вимірювання маси (грам, кі-лограм, центнер, тонна) та співвідношен-ня між ними

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

10

 

 

1

Тупий кут

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям тупого кута

креслить trial кути (без зазначення градусної міри);

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

 

11

 

 

1

Міри часу

Розв’язування задач способом відношень

знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік, століття) та співвідношення між ними;

розв’язує задачі на знаходження четвер-того пропорційного різними способами;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

12

 

 

1

Властивості прямокутника.

Trial умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям прямокутника

називає істотні ознаки прямокутника;

використовує властивість trial сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач

 

13

 

 

1

Усне й письмове trial та віднімання іменованих чисел

Trial на дві дії

володіє навичками письмового додавання та віднімання чисел у межах мільйона; прогнозує результат додавання та відні-мання;

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками

 

14

 

 

1

Прямокутник.

Площа фігури

 

будує прямокутник;

розуміє площу як властивість плоских фігур;

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям прямокутника

користується в навчальних і практичних ситуаціях формулою обчислення площі прямокутника

 

15

 

 

1

Швидкість. Час. Відстань

визначає в навчальних і практичних ситу-аціях групи взаємопов’язаних величин;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

16

 

 

1

Квадрат.

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям квадрата

називає істотні ознаки квадрата;

використовує властивість  сторін квадрата під час розв’язування практичних задач

 

17

 

 

1

Швидкість. Час. Відстань

Розв’язування задач способом відношень

знає назви і позначення одиниць швидкості;

розуміє, що рух тіл trial за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: шлях, швидкість і час;

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами

 

18

 

 

1

Квадрат.

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям квадрата

будує квадрат;

знаходить довжину сторони квадрата за відомим периметром

 

19

 

 

1

Комбінована діагностувальна робота № 1

 

 

 

20

 

 

1

Види трикутників за кутами

 

класифікує та називає види трикутників за кутами;

розв’язує задачі з геометричним змістом;

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям трикутника

виконує елементарні дослідження trial залежностей з допомогою вчителя

 

21

 

 

1

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове

володіє обчислювальними навичками письмового множення на одноцифрове число;

прогнозує trial цифр у добутку до знаходження результату

 

22

 

 

1

Види trial за сторонами

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з поняттям трикутника

класифікує та називає види трикутників за сторонами;

розв’язує задачі з геометричним змістом;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

23

 

 

1

Ознайомлення з дробами

Порівняння дробів

розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу;

порівнює дроби з однаковими знаменни-ками;

 

24

 

 

1

Круг і коло

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з кругом і колом

будує круг за заданим значенням  радіуса;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

25

 

 

1

Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове

володіє обчислювальними навичками письмового ділення на одноцифрове число;

прогнозує кількість цифр у trial до знаходження результату

 

26

 

 

1

Круг

будує  круг за заданим значенням діаметра;

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з кругом

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

27

 

 

1

Ознайомлення із задачами на trial ділення

розв’язує задачі на на пропорційне ділення;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

28

 

 

1

Коло

Формування умінь і навичок розв'язувати задачі, пов'язані з колом

будує коло за заданим значенням радіуса та діаметра;

розв’язує trial з геометричним змістом

 

29

 

 

1

Комбінована trial робота № 2

 

 

 

30

 

 

1

Діагностувальна робота  за темою

«Геометричні фігури на площині»

 

 

 

31

 

 

1

Діаграма

будує trial та стовпчасті діаграми;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

32

 

 

1

 Підсумковий урок за І семестр

 

 

33

 

 

1

Знаходження дробу від числа

 

застосовує правило знаходження дробу від числа під час розв’язування практично зорієнтованих завдань

 

34

 

 

1

Геометричні фігури у просторі

орієнтується в просторі,

рухається за визначеним маршрутом;

планує маршрут пересування;

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Задачі геометричного змісту

описує (усно) або зображує схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

35

 

 

1

Знаходження числа за величиною його дробу

застосовує правило знаходження числа за величиною його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

36

 

 

1

Конус

Задачі геометричного змісту

називає елементи конуса;

будує конус;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

37

 

 

1

Ознайомлення з письмовим множенням багатоцифрових чисел

ознайомлений з письмовим множенням багатоцифрових чисел

 

38

 

 

1

Побудова усіченого конуса

Задачі геометричного змісту

будує усічений конус;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

39

 

 

1

Ознайомлення з письмовим діленням багатоцифрових чисел

ознайомлений з письмовим діленням багатоцифрових чисел;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

40

 

 

1

Усічення конуса

Задачі геометричного змісту

виконує горизонтальне усічення конуса;

розв’язує задачі з trial змістом

 

41

 

 

1

Обчислення виразів на сумісні дії

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях;

перевіряє правильність обчислень

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

42

 

 

1

Циліндр

Задачі геометричного змісту

називає елементи циліндра;

будує циліндр;

розв’язує trial з геометричним змістом

 

43

 

 

1

Числові рівності

встановлює відношення рівності між числами й числовими виразами;

виконує елементарні trial математичних залежностей з допомогою вчителя

 

44

 

 

1

Побудова горизонтального перерізу циліндра

Задачі геометричного змісту

зображає горизонтальний переріз циліндра;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

45

 

 

1

Числові нерівності

встановлює відношення нерівності між числами й числовими виразами

 

46

 

 

1

Побудова вертикального trial циліндра

Задачі геометричного змісту

зображає вертикальний переріз циліндра;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

47

 

 

1

Буквені вирази

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

48

 

 

1

Піраміда

Задачі геометричного змісту

називає елементи піраміди;

будує трикутну піраміду;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

49

 

 

1

Рівняння

 

розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

50

 

 

1

Побудова чотирикутної піраміди

Задачі геометричного змісту

називає елементи піраміди;

будує чотирикутну піраміду;

розв’язує задачі з геометричним trial

 

51

 

 

1

Рівняння

 

розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії;

перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння;

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

52

 

 

1

Побудова зрізаної піраміди

Задачі геометричного змісту

будує зрізану піраміду;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

53

 

 

1

Нерівності зі змінною

розуміє, що нерівність зі змінною мати один, кілька або безліч розв’язків, може не мати розв’язків

 

54

 

 

1

Куля

Задачі геометричного змісту

моделює кулю;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

55

 

 

1

Нерівності зі змінною

знаходить окремі розв’язки trial зі змінною зручним для себе способом;

виконує trial дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

56

 

 

1

Куля та сфера

Задачі геометричного змісту

називає елементи кулі та сфери;

розв’язує trial з геометричним змістом

 

57

 

 

1

Повторення. Нумерація багатоцифрових чисел

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

58

 

 

1

Переріз кулі

Задачі геометричного змісту

ознайомлений з перерізом кулі;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

59

 

 

1

Повторення. Іменовані числа

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

60

 

 

1

Прямокутний паралелепіпед

Задачі геометричного змісту

називає елементи прямокутного паралелепіпеда;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

61

 

 

1

Комбінована діагностувальна робота № 3

 

 

 

62

 

 

1

Розгортка куба

Задачі геометричного змісту

називає елементи куба;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

63

 

 

1

Повторення.

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

64

 

 

1

Прямокутний паралелепіпед.

Розв’язування задач геометричного змісту

моделює паралелепіпед;

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

65

 

 

1

Повторення.

виконує елементарні trial математичних залежностей з допомогою вчителя

 

66

 

 

1

Діагностувальна робота  за темою

«Геометричні фігури у trial

 

 

67

 

 

1

Повторення.

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя

 

68

 

 

1

Повторення. Геометричні фігури на площині й у просторі.

Задачі геометричного змісту

 

розв’язує задачі з геометричним змістом

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

69

 

 

1

Підсумковий урок за рік

 

 

70

 

 

1

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Інкл
Додано
28 червня
Переглядів
1042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку