Календарно-тематичне планування уроків «Основи здоров'я» (F70) в 9 класі.

Про матеріал
Індивідуальне навчання (педагогічний патронаж). 17 годин на рік; 0,5 годин в тиждень.
Перегляд файлу

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

9 клас

(17 годин, 0,5 години на тиждень)

 

з\п

Дата

Примітки

К-ть

годин

Зміст навчального матеріалу

 

 

 

 

І семестр

 

 

 

8

І. Людина і здоров'я

 

 

 

 

Здоровий спосіб життя

Індивідуальний розвиток підлітків

1

 

 

 

1

Вікові особливості індивідуального розвитку підлітків.

2

 

 

1

Чинники ризику індивідуального розвитку.

3

 

 

1

Особливості стану шкіри в підлітковому віці. Типи шкіри. 

4

 

 

1

Особливості догляду за шкірою.

Попередження захворювань шкіри дівчат і хлопців.

5

 

 

1

Косметичні проблеми підлітків.

Косметичні засоби і здоров’я. Косметичні засоби для дівчат. Косметичні засоби для хлопців.

 

 

 

 

Здоров’язбережувальна поведінка

у підлітковому віці

6

 

 

1

Поняття «гендер». Гендерні відмінності чоловіка та жінки. Особливості гендерних стосунків в сучасному молодіжному суспільстві.

7

 

 

1

Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу.

8

 

 

1

Тематичний залік № 1

Тести

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

5

Розділ ІІ. Основи безпеки життєдіяльності

 

 

 

 

Надзвичайні ситуації природного походження

9

 

 

1

Надзвичайні ситуації (землетрус, зсув, обвал, силь-ний вітер, смерчі, пилові бурі, град, злива). Причини їх виникнення. Попередні типові ознаки.

з\п

Дата

Примітки

К-ть

годин

Зміст навчального матеріалу

10

 

 

1

Надзвичайні ситуації (сильне налипання мокрого снігу, ожеледь, хуртовина, мороз, ранній льодостав, відрив прибережного льоду, затори, селі, підвищення рівня ґрунтових вод, снігові лавини). Причини їх виникнення. Попередні типові ознаки.

11

 

 

1

Пожежі (торф'яні (підземні), лісові (низові, верхові), степових та хлібних масивів), характерні для вашої місцевості. Причини їх виникнення. Попередні типові ознаки.

 

 

 

 

Правила поведінки в небезпечних ситуаціях (НС)

12

 

 

1

Сигнали попередження населення про НС. Організація рятувальних робіт.

13

 

 

1

Правила надання домедичної допомоги потерпілим

https://www.youtube.com/watch?v=u_u5VXyK3qo&t=16s

 

 

 

4

Розділ ІІІ. Довкілля.

Громадянська безпека

 

 

 

 

Держава на захисті безпеки громадянина

14

 

 

 

1

Право людини на життя, свободу, недоторканість.

Напад, шантаж. Поведінка при загрозі нападу, шантажу. Типові приклади уникнення небезпечних ситуацій. Захист потерпілого з боку держави. 

15

 

 

1

Засоби самозахисту. Кримінальний кодекс України.

16

 

 

1

Тематичний залік № 2

Тести

 

 

 

 

Особливості самозахисту

17

 

 

 

1

Самозахист. Межа самозахисту.

Умовні та безумовні рефлекси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:

- характеризує основні вікові особливості індивідуального розвитку підлітків;

- називає ознаки статевого дозрівання, стежить за власним самопочуттям, спостерігає за показниками свого здоров’я;

- пояснює особливості догляду за шкірою;

- має уявлення про косметичні проблеми підлітків, косметичні засоби догляду за шкірою;

- має уявлення про гендерні відмінності чоловіка та жінки;

- називає ознаки небезпечних компаній;

- уміє за необхідності здійснювати протидію негативному соціальному впливу;

- знає власні обов’язки щодо збереження та зміцнення здоров’я;

- знає правила поведінки в небезпечних ситуаціях;

- моделює за опорною схемою практичні (ігрові) ситуації здоровʼязбережувального змісту;

- застосовує набуті корисні звички, правила попередження та розв’язання конфліктів, безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності.

 

* Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:

- має уявлення про основні вікові особливості індивідуального розвитку підлітків;

- здатен назвати ознаки статевого дозрівання;

- здатен відтворювати елементарні дії по догляду за шкірою;

- здатен частково вирішувати завдання безпечної для здоров’я взаємодії з дорослими та однолітками під час небезпечних ситуацій;

- здатен дотримуватися інструкцій дорослого стосовно протидії негативному соціальному впливу;

- здатен до комунікативної взаємодії з дорослими з питань власної життєдіяльності (звернутися по допомогу, повідомити про проблеми здоров’я, про власні потреби зрозумілими для інших та доступними для себе способами).

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
2 вересня 2022
Переглядів
4649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку