Календарно-тематичне планування уроків української мови для учнів 8 класу на 2018-2019 н.р. Розрахунок - 3 години на тиждень. На 2 семестри. По дві колонки для дати та номеру уроку
УКРАЇНСЬКА МОВА
8 КЛАС
За програмою - 70 год. 2 год на тиждень.
За навчальним планом – 105 год. 3 год на тиждень.
Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. – К.: Видавничий дім «Освіта» 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017 № 804).
Контрольні роботи
Форми контролю |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
Дата |
Фронтальні види контрольних робіт |
||||
Перевірка мовної теми* |
2+1 |
|
2+1 |
|
Письмо: переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
1 |
|
1 |
|
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Читання мовчки |
1 |
|
- |
|
Індивідуальні види контрольних робіт |
||||
Говоріння: діалог |
- |
|
1 |
|
усний переказ |
1 |
|
- |
|
усний твір |
- |
|
1 |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
5 |
|
І СЕМЕСТР
№ |
К-ть год |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
||
1 |
|
|
|
Тема №1. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення. Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу. |
|
|
2 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого. Пунктуація. Лексикологія. Групи слів за їх походженням. Активна й пасивна лексика української мови. |
|
|
3 |
|
|
|
Фразеологія. Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів. |
|
|
4 |
|
|
|
Основні правила правопису. |
|
|
5 |
|
|
|
РМ №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення. Різновиди аудіювання. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю (п). |
РМ№1 «Добрий дух лугу і риби» (п) |
|
6 |
|
|
|
РМ №2. Вивчальне читання (практично). Робота з книжкою: передмова в книжці. Навчальне читання мовчки тексту публіцистичного стилю (п). |
РМ№2 «І лине пісня крізь роки» (п) |
|
7 |
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення. Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова. |
|
|
8 |
|
|
|
Практичне використання словосполучень різних видів у конструюванні простих і складних речень, розділові знаки в них. |
|
|
9 |
|
|
|
Речення. Види речень за метою висловлювання (повторення). Речення прості й складні (повторення). Розділові знаки в кінці речення (повторення). |
|
|
10 |
|
|
|
Односкладні та двоскладні речення. Конструювання речень різних видів. |
|
|
11 |
|
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична) за темою «Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення й речення» (диктант).
ТЕМАТИЧНА |
КР №1 |
|
12 |
|
|
|
Тема №2. Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Аналіз контрольної роботи №1. |
|
|
13 |
|
|
|
Підмет і присудок. Способи вираження підмета. |
|
|
14 |
|
|
|
РМ №3. Контрольний усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (зокрема на основі прослуханих телепередач). |
РМ№3 «Велика таємниця самоствердження» (п) |
|
15 |
|
|
|
РМ №3. Контрольний усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (зокрема на основі прослуханих телепередач). |
РМ№3 |
|
16 |
|
|
|
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). |
|
|
17 |
|
|
|
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка. |
|
|
18 |
|
|
|
Тире між підметом і присудком. Узгодження головних членів речення. |
|
|
19 |
|
|
|
Речення поширені і непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос. |
|
|
20 |
|
|
|
РМ №4. Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі. |
РМ№4 «На пасіці» (п) |
|
21 |
|
|
|
РМ №4. Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі. |
|
|
22 |
|
|
|
Другорядні члени речення. Додаток. (повторення). |
|
|
23 |
|
|
|
Означення (повторення). Аналіз контрольного переказу. |
|
|
24 |
|
|
|
Прикладка як різновид означення. |
|
|
25 |
|
|
|
Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки. |
|
|
26 |
|
|
|
Обставина. Види обставин (за значенням). |
|
|
27 |
|
|
|
Способи вираження обставин. |
|
|
28 |
|
|
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. |
|
|
29 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Просте двоскладне речення». |
|
|
30 |
|
|
|
Контрольна робота №2 за темою «Просте речення. Двоскладне речення» (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю.
ТЕМАТИЧНА |
КР№2 «Іван Їжакевич» (п) |
|
31 |
|
|
|
Тема №3. Односкладне речення. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Аналіз контрольної роботи №2. |
|
|
32 |
|
|
|
РМ №5. Особливості побудови опису місцевості. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. |
РМ №5
|
|
33 |
|
|
|
Означено-особові речення. |
|
|
34 |
|
|
|
Неозначено-особові речення. |
|
|
35 |
|
|
|
Узагальнено-особові речення. |
|
|
36 |
|
|
|
РМ №6. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. |
РМ №6 «Моє село» |
|
37 |
|
|
|
РМ №6. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. |
|
|
38 |
|
|
|
Безособові речення. |
|
|
39 |
|
|
|
РМ №7. Повідомлення на тему про мову, що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі (у). |
РМ №7 «Односкладні речення» |
|
40 |
|
|
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні). Аналіз контрольного твору. |
|
|
41 |
|
|
|
Односкладні речення як частини складного речення. Навчальний диктант. |
|
|
42 |
|
|
|
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
|
|
43 |
|
|
|
Незакінчені речення, їх стилістичні функції. |
|
|
44 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Односкладні речення». |
|
|
45 |
|
|
|
Контрольна робота №3 за темою «Односкладні речення» (тестові завдання). |
КР №3 |
|
46 |
|
|
|
Контрольний диктант за І семестр. |
«Одвічні людські символи» (п) |
|
47 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи № та контрольного диктанту. |
|
|
48 |
|
|
|
Повторення вивченого про словосполучення й речення. |
|
|
ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА
І СЕМЕСТР
СКОРИГОВАНО
ІІ СЕМЕСТР
49 |
|
|
|
Тема №4. Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). |
|
||
50 |
|
|
|
Поширені і непоширені однорідні члени речення. |
|
||
51 |
|
|
|
РМ №8. Виразне читання вголос тексту публіцистичної статті (у). |
РМ №8 «Іван Мазепа» |
||
52 |
|
|
|
Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами речення. |
|
||
53 |
|
|
|
Речення з кількома рядами однорідних членів. |
|
||
54 |
|
|
|
РМ №9. Інтерв’ю в публіцистичному стилі (п). |
РМ №9 |
||
55 |
|
|
|
РМ №10. Ділові папери. Протокол. Витяг із протоколу (п). |
РМ №10 |
||
56 |
|
|
|
Однорідні й неоднорідні означення. |
|
||
57 |
|
|
|
Однорідні й неоднорідні означення. Практичне спрямування. |
|
||
58 |
|
|
|
РМ №11. Контрольний діалог, складений відповідно до створеної ситуації спілкування. |
РМ№11 Земля не вибачає байдужості (обл. рек.) |
||
59 |
|
|
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення). |
|
||
60 |
|
|
|
Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. |
|
||
61 |
|
|
|
РМ №12. Особливості побудови опису пам’яток історії і культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в художньому стилі. |
РМ №12 «Пам’ятник Богдану Хмельницькому» (п) |
||
62 |
|
|
|
Практичне конструювання речень з однорідними членами з різними типами зв’язку між ними, зокрема з парними сполучниками, узагальнювальними словами при однорідних членах |
|
||
63 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Однорідні члени речення». |
|
||
64 |
|
|
|
Контрольна робота №4 з теми «Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами».
ТЕМАТИЧНА |
КР№ 4 |
||
65 |
|
|
|
Тема №5. Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Звертання непоширені й поширені. Аналіз контрольної роботи №4. |
|
||
66 |
|
|
|
Розділові знаки при звертанні. |
|
||
67 |
|
|
|
Риторичне звертання, його стилістична роль. |
|
||
68 |
|
|
|
РМ №13. Контрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі. |
РМ№13 «Скіфська пектораль» (п) |
||
69 |
|
|
|
Аналіз контрольного переказу. |
|
||
70 |
|
|
|
Вставні слова. |
|
||
71 |
|
|
|
Вставні словосполучення і речення. |
|
||
72 |
|
|
|
Групи вставних слів і словосполучень за значенням. |
|
||
73 |
|
|
|
РМ №14. Контрольний усний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі. |
РМ №14 О Волненко. «Софія Київська» (п) |
||
74 |
|
|
|
РМ №14. Контрольний усний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі. |
|
||
75 |
|
|
|
Розділові знаки при вставних словах, словосполученнях, реченнях. |
|
||
76 |
|
|
|
РМ №15. Конспект прочитаного науково-навчального тексту (п). |
РМ№15 |
||
77 |
|
|
|
РМ №16. Тематичні виписки (п). |
РМ№16 |
||
78 |
|
|
|
Узагальнення вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)». |
|
||
79 |
|
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) (тестові завдання)».
ТЕМАТИЧНА |
КР №5 |
||
80 |
|
|
|
Тема №6. Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення. |
|
||
81 |
|
|
|
Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при відокремлених членах. |
|
||
82 |
|
|
|
Відокремлені означення. Умови відокремлення означень, їхня роль у мовленні. |
|
||
83 |
|
|
|
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях. |
|
||
84 |
|
|
|
РМ №17. Контрольний письмовий твір-опис пам’яток історії і культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. |
РМ №17 «Святомихайлівська церква» |
||
85 |
|
|
|
РМ №17. Контрольний письмовий твір-опис пам’яток історії і культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. |
|
||
86 |
|
|
|
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках. |
|
||
87 |
|
|
|
Відокремлення прикладок із ЯК, МОВ, НЕМОВ, НАЧЕ. Аналіз контрольного твору. |
|
||
88 |
|
|
|
Відокремлені додатки. Умови відокремлення додатків, їхня роль у мовленні. |
|
||
89 |
|
|
|
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках. |
|
||
90 |
|
|
|
Відокремлені обставини. Умови відокремлення обставин, їхня роль у мовленні. |
|
||
91 |
|
|
|
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах. |
|
||
92 |
|
|
|
Синонімічність простих речень із відокремленими членами й складних речень. Правильна будова речень із дієприкметниковими й дієприслівниковими зворотами. |
|
||
93 |
|
|
|
Узагальнення вивченого про розділові знаки в реченнях із відокремленими членами. Навчальний диктант. |
|
||
94 |
|
|
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. Умови відокремлення, їхня роль у мовленні. |
|
||
95 |
|
|
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. Умови відокремлення, їхня роль у мовленні. Практичне спрямування. |
|
||
96 |
|
|
|
Контрольне читання вголос тексту художнього стилю. |
О. Довженко. «Ніч перед боєм» (обл. рек.) |
||
97 |
|
|
|
Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки при відокремлених уточнювальних членах речення. |
|
||
98 |
|
|
|
Використання конструкцій із відокремленням у текстах наукового стилю. Синтаксичний розбір речень з відокремленими членами. |
|
||
99 |
|
|
|
Узагальнення вивченого з теми «Відокремлені уточнювальні члени речення». |
|
||
100 |
|
|
|
Контрольна робота №6 з теми «Речення з відокремленими членами» (тестові завдання). |
|
||
101 |
|
|
|
Контрольний диктант за ІІ семестр. |
«Гірськими стежками» |
||
102 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи №6, контрольного диктанту. |
|
||
103 |
|
|
|
Повторення відомостей про просте речення. Речення з однорідними членами. |
|
||
104 |
|
|
|
Повторення відомостей про просте речення. Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями), з відокремленими членами. |
|
||
105 |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
||
ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА
ІІ СЕМЕСТР
СКОРИГОВАНО
РІЧНА
Звірено з програмою,
вказаною у плануванні ______________
1 |
|