Календарно-тематичне планування уроків української мови для 9 класу на 2018-2019 н.р. Розрахунок - 3 години на тиждень. На 2 семестри. По дві колонки для дати та номеру уроку.
УКРАЇНСЬКА МОВА
9-А КЛАС
За програмою - 70 год. 2 год на тиждень.
За навчальним планом – 105 год. 3 год на тиждень.
Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. – К.: Видавничий дім «Освіта» 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017 № 804).
Контрольні роботи
Форми контролю |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
Дата |
Фронтальні види контрольних робіт |
||||
Перевірка мовної теми* |
3 |
|
4 |
|
Письмо: переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
1 |
|
1 |
|
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Читання мовчки |
1 |
|
- |
|
Індивідуальні види контрольних робіт |
||||
Говоріння: діалог |
- |
|
1 |
|
усний переказ |
1 |
|
- |
|
усний твір |
- |
|
1 |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
5 |
|
І СЕМЕСТР
№ |
К-ть год |
Дата |
Тема уроку |
Прим. |
||
1 |
|
|
|
Тема №1 . Вступ. Вступ. Розвиток української мови. |
|
|
2 |
|
|
|
РМ №1. Повторення відомостей про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки. |
РМ №1 |
|
3 |
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі. Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
|
|
4 |
|
|
|
Розділові знаки в реченнях, ускладнених однорідними та відокремленими членами речення. |
|
|
5 |
|
|
|
Розділові знаки в реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами. |
|
|
6 |
|
|
|
Основні правила правопису. Навчальний диктант. |
|
|
7 |
|
|
|
РМ №2. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю.
|
Усний переказ |
|
8 |
|
|
|
РМ №3. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту художнього стилю (на основі кількох джерел). |
РМ №3 |
|
9 |
|
|
|
Аналіз контрольного переказу. Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови (повторення, поглиблення). |
|
|
10 |
|
|
|
Розділові знаки при прямій мові. |
|
|
11 |
|
|
|
Розділові знаки при прямій мові. |
|
|
12 |
|
|
|
Речення з непрямою мовою. Заміна прямої мови непрямою. |
|
|
13 |
|
|
|
Цитата як засіб передачі чужої мови. |
|
|
14 |
|
|
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі. |
|
|
15 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми. |
|
|
16 |
|
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична) за темою «Вступ. Повторення вивченого у 8 класі» (диктант).
ТЕМАТИЧНА |
КР №1 |
|
17 |
|
|
|
Тема №2. Складне речення, його ознаки. Складносурядні речення.
Складне речення і його ознаки. |
|
|
18 |
|
|
|
Складні речення сполучникові та безсполучникові. |
|
|
19 |
|
|
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком. |
|
|
20 |
|
|
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком. |
|
|
21 |
|
|
|
ССР, його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами ССР. |
|
|
22 |
|
|
|
Розділові знаки між частинами ССР. |
|
|
23 |
|
|
|
Розділові знаки між частинами ССР. |
|
|
24 |
|
|
|
РМ №4. Створення власних висловлювань. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації, обговорення самостійно обраної теми, розігрування діалогу. |
Діалог |
|
25 |
|
|
|
Синоніміка ССР з різними сполучниками, а також ССР і простих речень. |
|
|
26 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми. |
|
|
27 |
|
|
|
Контрольна робота №2 за темою «Складне речення, його ознаки. Складносурядні речення» (тестові завдання, відповіді на питання)
ТЕМАТИЧНА |
КР №2 |
|
28 |
|
|
|
Тема №3. Складнопідрядне речення.
СПР, його будова і засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в СПР. |
|
|
29 |
|
|
|
Основні види СПР: означальні, з’ясувальні, обставинні. |
|
|
30 |
|
|
|
Основні види СПР: означальні, з’ясувальні, обставинні |
|
|
31 |
|
|
|
Розділові знаки в СПР. |
|
|
32 |
|
|
|
РМ №5. Контрольний письмовий твір у публіцистичному стилі на суспільну тему. |
РМ№5 |
|
33 |
|
|
|
СПР з підрядними означальними. |
|
|
34 |
|
|
|
СПР з підрядними з’ясувальними |
|
|
35 |
|
|
|
СПР з підрядними обставинними. Підрядні місця, часу. |
|
|
36 |
|
|
|
СПР з підрядними умови. |
|
|
37 |
|
|
|
СПР з підрядними допустовими. |
|
|
38 |
|
|
|
СПР з підрядними способу дії і ступеня. |
|
|
39 |
|
|
|
СПР з підрядними порівняльними. |
|
|
40 |
|
|
|
СПР з підрядними причини і мети. |
|
|
41 |
|
|
|
СПР з підрядними наслідковими. |
|
|
42 |
|
|
|
СПР з кількома підрядними частинами. Розділові знаки. |
|
|
43 |
|
|
|
Навчальний диктант. Підготовка до контрольного диктанту за І семестр. |
|
|
44 |
|
|
|
Контрольний диктант за І семестр. |
Диктант |
|
45 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Складнопідрядне речення» |
|
|
46 |
|
|
|
Контрольна робота №3 за темою «Складнопідрядне речення» (тестові завдання, завдання). |
КР №3 |
|
47 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи на контрольного диктанту. |
|
|
48 |
|
|
|
Узагальнення вивченого у І семестрі. |
|
|
ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА
І СЕМЕСТР
СКОРИГОВАНО
ІІ СЕМЕСТР
49 |
|
|
|
Тема №4. Безсполучникове складне речення . БСР. Змістові відношення між частинами БСР. |
|
||
50 |
|
|
|
БСР. Змістові відношення між частинами БСР. |
|
||
51 |
|
|
|
Кома та крапка з комою у БСР. |
|
||
52 |
|
|
|
Кома та крапка з комою у БСР. |
|
||
53 |
|
|
|
РМ №6. Написання твору-есе.
|
РМ №6 |
||
54 |
|
|
|
Двокрапка і тире у БСР. |
|
||
55 |
|
|
|
Двокрапка і тире у БСР. |
|
||
56 |
|
|
|
Розділові знаки в БСР (тренувальні вправи). |
|
||
57 |
|
|
|
РМ №7.Усний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі.
|
Усний твір РМ №7 |
||
58 |
|
|
|
РМ №8. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. |
РМ №8 |
||
59 |
|
|
|
БСР і синонімічні конструкції. |
|
||
60 |
|
|
|
Аналіз контрольного твору.Навчальний диктант. |
|
||
61 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Безсполучникове складне речення» |
|
||
62 |
|
|
|
Контрольна робота №4 з теми «Безсполучникове складне речення». (тестові завдання, запитання)
ТЕМАТИЧНА |
КР№ 4 |
||
63 |
|
|
|
Тема №5. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Аналіз контрольної роботи. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. |
|
||
64 |
|
|
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. |
|
||
65 |
|
|
|
Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку. |
|
||
66 |
|
|
|
Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку. |
|
||
67 |
|
|
|
РМ №9. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
РМ №9 |
||
68 |
|
|
|
РМ №9. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
|
||
69 |
|
|
|
Аналіз контрольного переказу. Використання складних речень з різними видами зв’язку в текстах різних стилів. |
|
||
70 |
|
|
|
РМ №10. Письмовий твір-роздум у форматі ЗНО (структура, формат) |
РМ №10 |
||
71 |
|
|
|
РМ №10. Письмовий твір-роздум у форматі ЗНО (структура, формат) |
|
||
72 |
|
|
|
Синонімія сполучникових і безсполучникових складних речень. |
|
||
73 |
|
|
|
РМ №11. Ділові папери. Заява. Автобіографія. |
РМ №11 |
||
74 |
|
|
|
Навчальний диктант. |
|
||
75 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого про складне речення з різними видами зв’язку. |
|
||
76 |
|
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку» (тестові завдання, запитання).
ТЕМАТИЧНА |
КР №5 |
||
77 |
|
|
|
Тема №6. Текст як одиниця мовлення та продукт мовленнєвої діяльності. Аналіз контрольної роботи. Текст і його основні ознаки. |
|
||
78 |
|
|
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці |
|
||
79 |
|
|
|
Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
|
||
80 |
|
|
|
РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складних речень з різними видами зв’язку |
РМ №12 |
||
81 |
|
|
|
РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складних речень з різними видами зв’язку |
|
||
82 |
|
|
|
Види й засоби міжфразного зв'язку. |
|
||
83 |
|
|
|
Актуальне членування речень у висловлюванні: дане (відоме) і нове. |
|
||
84 |
|
|
|
РМ №13. Читання вголос текстів різних стилів, жанрів мовлення.
|
РМ №13 Читання вголос |
||
85 |
|
|
|
Лінгвістичний аналіз тексту. Тренувальні вправи. |
|
||
86 |
|
|
|
РМ №14. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Конспектування як різновид стислого переказу почутого. |
РМ №14 |
||
87 |
|
|
|
РМ №15. Конспектування як різновид стислого переказу почутого. |
РМ №15 |
||
88 |
|
|
|
РМ №16. Ділові папери. Резюме. |
РМ №16 |
||
89 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми про лінгвістику тексту та складне синтаксичне ціле. |
|
||
90 |
|
|
|
Навчальний диктант. |
|
||
91 |
|
|
|
Контрольна робота №6 з теми «Текст як одиниця мовлення та продукт мовленнєвої діяльності» (тестові завдання, запитання).
ТЕМАТИЧНА |
КР №6 |
||
92 |
|
|
|
Тема №7. Повторення. Систематизація вивченого. Аналіз контрольної роботи №6. |
|
||
93 |
|
|
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
|
||
94 |
|
|
|
Повторення основних орфограм. |
|
||
95 |
|
|
|
Повторення основних орфограмм. |
|
||
96 |
|
|
|
Основні пунктограми в простому реченні. |
|
||
97 |
|
|
|
Основні пунктограми в складному реченні. |
|
||
98 |
|
|
|
Основні пунктограми в складному реченні. |
|
||
99 |
|
|
|
РМ №17. Ділові папери. Резюме. Анотація |
РМ №17 |
||
100 |
|
|
|
Підготовка до контрольного диктанту за ІІ семестр |
|
||
101 |
|
|
|
Котрольний диктант за ІІ семестр. |
Диктант |
||
102 |
|
|
|
Синтаксичний практикум. |
|
||
103 |
|
|
|
Синтаксичний практикум. |
|
||
104 |
|
|
|
Повторення вивченого за 9 клас |
|
||
105 |
|
|
|
Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання. |
|
||
ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА
ІІ СЕМЕСТР
СКОРИГОВАНО
РІЧНА
Звірено з програмою,
вказаною у плануванні ______________
1 |
|