Календарно-тематичне планування уроків української мови для 9 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків української мови для 9 класу на 2018-2019 н.р. Розрахунок - 3 години на тиждень. На 2 семестри. По дві колонки для дати та номеру уроку.

Перегляд файлу

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

9-А КЛАС

За програмою - 70 год. 2 год на тиждень.

За навчальним планом – 105 год. 3 год на тиждень.

 

Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. – К.: Видавничий дім «Освіта» 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України 07.06.2017 № 804).

 

Контрольні роботи

 

Форми              контролю

І семестр

Дата

ІІ семестр

Дата

Фронтальні види контрольних робіт

Перевірка мовної теми*

3

 

4

 

Письмо:

переказ

 

1

 

 

1

 

твір

1

 

1

 

Правопис:

диктант

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Читання мовчки

1

 

-

 

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

діалог

 

-

 

 

1

 

усний переказ

1

 

-

 

усний твір

-

 

1

 

Читання вголос

-

 

1

 

Перевірка

зошитів

4

 

5

 

 

 

І СЕМЕСТР

К-ть год

Дата

Тема уроку

Прим.

1

 

 

 

Тема №1 . Вступ.

Вступ. Розвиток  української  мови.

 

2

 

 

 

РМ №1. Повторення відомостей про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки.

РМ №1

3

 

 

 

Повторення  вивченого  у 8 класі.

Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.

 

4

 

 

 

Розділові знаки в реченнях, ускладнених однорідними та відокремленими членами речення.

 

5

 

 

 

Розділові знаки в реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами.

 

6

 

 

 

Основні правила правопису. Навчальний диктант.

 

7

 

 

 

 РМ №2. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю.

 

Усний переказ

8

 

 

 

РМ №3. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту художнього стилю (на основі кількох джерел).

РМ №3

9

 

 

 

Аналіз контрольного переказу. Пряма  і  непряма мова  як  засоби  передачі  чужої мови (повторення, поглиблення).

 

10

 

 

 

Розділові  знаки  при  прямій  мові.

 

11

 

 

 

Розділові  знаки  при  прямій  мові.

 

12

 

 

 

Речення з непрямою мовою. Заміна прямої мови непрямою.

 

13

 

 

 

Цитата як  засіб  передачі  чужої мови.

 

14

 

 

 

Діалог. Розділові  знаки  при  діалозі.

 

15

 

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми.

 

16

 

 

 

Контрольна робота №1 (діагностична) за темою «Вступ. Повторення вивченого у 8 класі» (диктант).

 

ТЕМАТИЧНА

КР №1

17

 

 

 

Тема №2. Складне речення, його ознаки. Складносурядні  речення.

 

Складне  речення  і  його  ознаки.  

 

18

 

 

 

Складні речення сполучникові та безсполучникові.

 

19

 

 

 

Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком.

 

20

 

 

 

Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком.

 

21

 

 

 

ССР,  його  будова  і  засоби  зв’язку  в  ньому. Смислові зв’язки між частинами ССР.

 

22

 

 

 

Розділові знаки між частинами ССР.

 

23

 

 

 

Розділові знаки між частинами ССР.

 

24

 

 

 

РМ №4. Створення власних висловлювань. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації, обговорення самостійно обраної теми, розігрування діалогу.                                                                                                                  

Діалог

25

 

 

 

Синоніміка ССР з різними сполучниками, а також ССР і простих речень.

 

26

 

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми.

 

27

 

 

 

Контрольна робота №2 за темою «Складне речення, його ознаки. Складносурядні  речення» (тестові завдання, відповіді на питання)

 

ТЕМАТИЧНА

КР №2

28

 

 

 

Тема №3. Складнопідрядне   речення.

 

СПР,  його  будова  і  засоби  зв’язку  в  ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в СПР.

 

29

 

 

 

Основні види  СПР: означальні,  з’ясувальні,  обставинні.

 

30

 

 

 

Основні види  СПР: означальні,  з’ясувальні,  обставинні

 

31

 

 

 

Розділові знаки в СПР.

 

32

 

 

 

РМ №5.  Контрольний   письмовий твір у публіцистичному  стилі  на  суспільну  тему.

РМ№5

33

 

 

 

СПР  з  підрядними  означальними.

 

34

 

 

 

СПР  з  підрядними  з’ясувальними

 

35

 

 

 

СПР  з  підрядними  обставинними. Підрядні місця, часу.

 

36

 

 

 

СПР  з  підрядними умови.

 

37

 

 

 

СПР з підрядними допустовими.

 

38

 

 

 

СПР  з  підрядними  способу дії і ступеня.

 

39

 

 

 

СПР  з  підрядними   порівняльними.

 

40

 

 

 

СПР  з  підрядними  причини і мети.

 

41

 

 

 

СПР з підрядними наслідковими.

 

42

 

 

 

СПР  з кількома підрядними частинами. Розділові знаки.

 

43

 

 

 

Навчальний диктант. Підготовка до контрольного диктанту за І семестр.

 

44

 

 

 

Контрольний диктант за І семестр.

Диктант

45

 

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Складнопідрядне   речення»

 

46

 

 

 

Контрольна робота №3 за темою «Складнопідрядне   речення» (тестові завдання, завдання).

КР №3

47

 

 

 

Аналіз контрольної роботи на контрольного диктанту.

 

48

 

 

 

Узагальнення  вивченого  у  І  семестрі.

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

І СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНО

 

ІІ СЕМЕСТР

 

49

 

 

 

Тема №4. Безсполучникове  складне  речення .

БСР. Змістові відношення між частинами БСР.

 

50

 

 

 

БСР. Змістові відношення між частинами БСР.

 

51

 

 

 

Кома  та  крапка  з комою  у  БСР.

 

52

 

 

 

Кома  та  крапка  з комою  у  БСР.  

 

53

 

 

 

РМ №6. Написання твору-есе.

 

РМ №6

54

 

 

 

Двокрапка  і  тире  у БСР.

 

55

 

 

 

Двокрапка  і  тире  у БСР.

 

56

 

 

 

Розділові знаки в БСР (тренувальні вправи).

 

57

 

 

 

РМ №7.Усний  твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі.

 

Усний твір

РМ №7

58

 

 

 

РМ №8. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.

РМ №8

59

 

 

 

БСР і синонімічні конструкції.

 

60

 

 

 

Аналіз контрольного твору.Навчальний диктант.

 

61

 

 

 

Узагальнення  й  систематизація  вивченого з теми «Безсполучникове складне речення»

 

62

 

 

 

Контрольна робота №4 з теми «Безсполучникове складне речення». (тестові завдання, запитання)

 

ТЕМАТИЧНА

КР№ 4

63

 

 

 

Тема №5. Складні  речення  з  різними  видами  сполучникового  і  безсполучникового  зв’язку.

Аналіз  контрольної  роботи. Складні  речення  з  різними  видами  сполучникового  і  безсполучникового  зв’язку.

 

64

 

 

 

Складні  речення  з  різними  видами  сполучникового  і  безсполучникового  зв’язку.

 

65

 

 

 

Розділові  знаки  між  простими  реченнями  в  складному  з  різними  видами  зв’язку.

 

66

 

 

 

Розділові  знаки  між  простими  реченнями  в  складному  з  різними  видами  зв’язку.

 

67

 

 

 

РМ №9. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку)

РМ №9

68

 

 

 

РМ №9. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку)

 

69

 

 

 

Аналіз  контрольного  переказу. Використання  складних  речень  з  різними  видами  зв’язку  в  текстах  різних  стилів.

 

70

 

 

 

РМ №10. Письмовий  твір-роздум  у форматі ЗНО (структура, формат)

РМ №10

71

 

 

 

РМ №10. Письмовий  твір-роздум  у форматі ЗНО (структура, формат)

 

72

 

 

 

Синонімія  сполучникових  і  безсполучникових  складних  речень.

 

73

 

 

 

РМ №11. Ділові  папери. Заява. Автобіографія.

РМ №11

74

 

 

 

Навчальний диктант.

 

75

 

 

 

Узагальнення  й систематизація  вивченого  про  складне  речення  з  різними  видами  зв’язку.

 

76

 

 

 

Контрольна робота №5 з теми «Складні  речення  з  різними  видами  сполучникового  і  безсполучникового  зв’язку» (тестові завдання, запитання).

 

ТЕМАТИЧНА

КР №5

 

77

 

 

 

 

Тема №6. Текст  як одиниця мовлення та продукт мовленнєвої діяльності.

Аналіз  контрольної  роботи. Текст і його основні ознаки.

 

78

 

 

 

Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці

 

79

 

 

 

Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

 

80

 

 

 

РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складних  речень  з  різними  видами  зв’язку

РМ №12

81

 

 

 

РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складних  речень  з  різними  видами  зв’язку

 

82

 

 

 

Види й засоби міжфразного зв'язку.

 

83

 

 

 

Актуальне  членування  речень  у  висловлюванні: дане (відоме)  і  нове.

 

84

 

 

 

РМ №13. Читання вголос текстів різних стилів, жанрів мовлення.

 

РМ №13

Читання вголос

85

 

 

 

Лінгвістичний  аналіз  тексту. Тренувальні  вправи.

 

86

 

 

 

РМ №14. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Конспектування як різновид стислого переказу почутого.

РМ №14

87

 

 

 

РМ №15. Конспектування як різновид стислого переказу почутого.

РМ №15

88

 

 

 

РМ №16. Ділові  папери. Резюме.  

РМ №16

89

 

 

 

Узагальнення  й систематизація  вивченого  з  теми  про  лінгвістику  тексту  та  складне  синтаксичне  ціле.

 

90

 

 

 

Навчальний диктант.

 

91

 

 

 

Контрольна робота №6 з теми «Текст  як одиниця мовлення та продукт мовленнєвої діяльності»  (тестові завдання, запитання).

 

ТЕМАТИЧНА

КР №6

92

 

 

 

Тема №7. Повторення. Систематизація  вивченого.

Аналіз контрольної роботи №6.

 

93

 

 

 

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).

 

94

 

 

 

Повторення основних орфограм.

 

  95

 

 

 

Повторення основних орфограмм.

 

96

 

 

 

Основні пунктограми в простому реченні.

 

97

 

 

 

Основні пунктограми в складному реченні.

 

98

 

 

 

Основні пунктограми в складному реченні.

 

99

 

 

 

РМ №17. Ділові  папери. Резюме. Анотація

РМ №17

100

 

 

 

Підготовка до контрольного диктанту за ІІ семестр

 

101

 

 

 

Котрольний диктант за ІІ семестр.

Диктант

102

 

 

 

Синтаксичний практикум.

 

103

 

 

 

Синтаксичний практикум.

 

104

 

 

 

Повторення вивченого за 9 клас

 

105

 

 

 

Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання.

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

ІІ СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНО

РІЧНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звірено з програмою,

вказаною у плануванні ______________

 

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
3026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку