Календарно-тематичне планування уроків української мови у 7 класі.
ІІ семестр
2018-2019 н. р.
(3 години на тиждень)
Навчальна програма: «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання, 2017 (наказ МОН України № 84 від 20. 01. 2017)
Підручник: О.В. Заболотний, В.В. Заболотний
Фома контролю |
2 семестр |
|||
Кількість |
Дата |
|||
Перевірка мовної теми (к/р) |
3 |
|
||
|
||||
|
||||
Письмо |
Твір |
1 |
|
|
Переказ |
1 |
|
||
Правопис: диктант |
1 |
|
||
Навчальне аудіювання |
1 |
|
||
Читання мовчки |
- |
- |
||
Говоріння: |
Усний твір |
- |
- |
|
Діалог |
- |
- |
||
2 СЕМЕСТР |
||||||
ТЕМА. ПРИСЛІВНИК |
||||||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
|
Прислівник як частина мови. |
|
|
|||
|
Ступені порівняння прислівників. Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
РЗМ №18. Допис дискусійного характеру в газету. |
|
|
|||
|
Ступені порівняння прислівників. Правильний наголос у прислівниках. |
|
|
|||
|
Використання прислівників як засобу зв'язку речень у тексті, а також для увиразнення мовлення. |
|
|
|||
|
Творення прислівників. |
|
|
|||
|
Букви н та нн у прислівниках. |
|
|
|||
|
Букви н та нн у прислівниках. Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
РЗМ №19 Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму |
|
ТО |
|||
|
Не і ні з прислівниками. |
|
|
|||
|
Не і ні з прислівниками. Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
И та і в кінці прислівників. |
|
ЗОШ |
|||
|
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикм. і дієприкм. |
|
|
|||
|
Дефіс у прислівниках. |
|
|
|||
|
Дефіс у прислівниках. Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
Написання прислівників разом і окремо. |
|
|
|||
|
Узагальнення і систематизація вивченого про прислівник |
|
|
|||
|
Контрольна робота №4 «Прислівник» |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Мовний практикум. |
|
ТО |
|||
ТЕМА. СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИЙМЕННИК. СПОЛУЧНИК |
||||||
|
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні. |
|
|
|||
|
Непохідні й похідні прийменники. Використання у мовленні прийменників-синонімів. |
|
|
|||
|
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. |
|
|
|||
|
Правильне вживання прийменників з іменниками. |
|
|
|||
|
Написання похідних прийменників разом, окремо, через дефіс. Особливості вживання деяких прийменників в українській мові у зіставленні з російською. |
|
ЗОШ |
|||
|
Узагальнення і систематизація вивченого про прийменник |
|
|
|||
|
РЗМ №19. Контрольнийписьмовий переказ тексту публіцистичного стилю |
|
|
|||
|
Сполучник як службова частина мови. |
|
|
|||
|
Сполучники сурядності і підрядності, їх види (практично). |
|
|
|||
|
Вживання сполучників у простому й складному реченнях. Використання сполучників для зв'язку речень у тексті. |
|
|
|||
|
Використання сполучників-синонімів. |
|
|
|||
|
Мовний практикум. Навчальний диктант |
|
|
|||
|
Написання сполучників разом і окремо. Узагальнення і систематизація вивченого про сполучник |
|
|
|||
|
Контрольна робота №5 |
|
ЗОШ ТО |
|||
ТЕМА. ЧАСТКА ЯК СЛУЖБОВА ЧАСТИНА МОВИ. ВИГУК |
||||||
|
Частка як службова частина мови. |
|
|
|||
|
Розряди часток за значенням. |
|
|
|||
|
Розряди часток за значенням (практично). |
|
|
|||
|
РЗМ №20 Навчальне аудіювання |
|
|
|||
|
Мовний практикум. Тренувальні вправи. |
|
|
|||
|
Використання часток як засобу увиразнення мовлення. |
|
|
|||
|
РЗМ №21. Ділові папери. Доручення. |
|
|
|||
|
Мовний практикум. Підготовка до написання диктанту |
|
|
|||
|
Контрольний диктант №2 |
|
ТО |
|||
|
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. |
|
|
|||
|
Не і ні з різними частинами мови. |
|
|
|||
|
Узагальнення і систематизація вивченого про частку |
|
|
|||
|
РЗМ №22. Переклад текстів. |
|
ЗОШ |
|||
|
Вигук як особлива частина мови. |
|
|
|
||
|
Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. |
|
|
|
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота №6. |
|
|
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Частини мови (самостійні, службові, вигук), їх значення, граматичні ознаки, стилістична роль. |
|
|
|
|
|
|
Повторення вивчених частин мови. |
|
|
|
|
|
|
Повторення за І семестр. Мовний практикум |
|
|
|
|
|
|
Найскладніші випадки правопису |
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
ЗОШ ТО |
|