Календарно-тематичне планування уроків української мови в 9 класі складений відповідно до навчальної програми й вимог Державного освітнього стандарту (мінімуму змісту освіти). В плані визначено місце кожної теми в річному курсі й місце кожного уроку в темі; визначено взаємозв'язку між окремими уроками, темами річного курсу
«Українська мова 9 клас»,
Харків, видавництво «Ранок», 2017р
9 клас
(70 год. / 2 год. на тиждень)
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт в 9 класі
|
9 кл. |
|
Усього годин |
70 |
|
Години з РМ |
19 |
|
|
І семестр |
ІІ семестр |
Фронтальні види контрольних робіт |
||
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: Переказ |
1 |
1 |
Твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Індивідуальні види контрольних робіт |
||
Говоріння: діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
усний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
|||
|
ВСТУП |
|
|
|
|||
1 |
Українська мова серед інших мов. Розвиток української мови. |
1 |
|
|
|||
2 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Аудіювання та читання мовчки текстів (уривків) різних стилів, типів і жанрів мовлення |
1 |
|
|
|||
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ
|
|||||||
3 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення |
1 |
|
|
|||
4 |
Просте ускладнене речення, розділові знаки у ньому |
1 |
|
|
|||
5 |
Урок мовленнєвого розвитку №2 Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
1 |
|
|
|||
СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ |
|||||||
Пряма й непряма мова |
|||||||
6 |
Пряма і непряма мова |
1 |
|
|
|||
7 |
Заміна прямої мови непрямою |
1 |
|
|
|||
8 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Обговорення питання «Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних білбордах» з використанням у мовленні цитат |
1 |
|
|
|||
9 |
Діалог |
1 |
|
|
|||
10 |
Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого) |
1 |
|
|
|||
11 |
Урок мовленнєвого розвитку №3 Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку |
1 |
|
|
|||
12 |
Контрольна робота №1 Повторення вивченого у 8-му класі. Пряма і непряма мова (тестування) |
1 |
|
|
|||
Складне речення. Складносурядне речення
|
|||||||
13 |
Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком |
1 |
|
|
|||
14 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами |
1 |
|
|
|||
15 |
Урок мовленнєвого розвитку №4 Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю |
1 |
|
|
|||
16 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
|
|||
17 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
1 |
|
|
|||
18 |
Урок мовленнєвого розвитку №5 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням (підготовча робота) |
1 |
|
|
|||
19 |
Контрольна робота №2 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням (виконання роботи) |
1 |
|
|
|||
20 |
Урок мовленнєвого розвитку №6 Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. Аналіз письмового переказу |
1 |
|
|
|||
Складнопідрядне речення
|
|||||||
21 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях. Основні види складнопідрядних речень |
1 |
|
|
|||
22 |
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Резюме. Заява |
1 |
|
|
|||
23 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними |
1 |
|
|
|||
24 |
Складнопідрядні речення з обставинними підрядними частинами. Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняння |
1 |
|
|
|||
25 |
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему |
1 |
|
|
|||
26 |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
|||
27 |
Складнопідрядні речення з підрядними місця й часу |
1 |
|
|
|||
28 |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір (на розсуд учителя) |
1 |
|
|
|||
29 |
Складнопідрядні речення з підрядними причини, наслідку, мети |
1 |
|
|
|||
30 |
Складнопідрядні речення з підрядними умови, допусту. Добір та обговорення питань, виражених складнопідрядними реченнями для проведення в класі анкетування «Як ти ставишся до дистанційної самоосвіти» |
1 |
|
|
|||
31 |
Контрольна робота. Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення (тестування) |
1 |
|
|
|||
32 |
Повторення та узагальнення вивченого |
1 |
|
|
|||
33 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
|||
34 |
Урок мовленнєвого розвитку. Стислий усний переказ публіцистичного стилю (за складним планом) |
1 |
|
|
|||
35 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
|||
36 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
|||
37 |
Урок мовленнєвого розвитку. Есей (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень |
1 |
|
|
|||
Безсполучникове складне речення
|
|||||||
38 |
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
1 |
|
|
|||
39 |
Урок мовленнєвого розвитку. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
1 |
|
|
|||
40 |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|||
41 |
Кома і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|||
42 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|||
43 |
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|||
44 |
Тире у безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|||
45 |
Тире у безсполучниковому складному реченні |
1 |
|
|
|||
46 |
Урок мовленнєвого розвитку. Діалог-обговорення актуальної теми |
1 |
|
|
|||
47 |
Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення» |
1 |
|
|
|||
48 |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне – своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
1 |
|
|
|||
49 |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне – своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
1 |
|
|
|||
50 |
Контрольна робота. Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове речення (тестування) |
1 |
|
|
|||
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку
|
|||||||
51 |
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
1 |
|
|
|||
52 |
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
1 |
|
|
|||
53 |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
|
|
|
|||
54 |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
1 |
|
|
|||
55 |
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку |
1 |
|
|
|||
56 |
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку |
1 |
|
|
|||
57 |
Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку |
1 |
|
|
|||
58 |
Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів – обговорень(прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та ін.) |
1 |
|
|
|||
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності
|
|||||||
59 |
Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац |
1 |
|
|
|||
60 |
Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей |
1 |
|
|
|||
61 |
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку(повторення й узагальнення) |
1 |
|
|
|||
62 |
Контрольний диктант |
1 |
|
|
|||
63 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях |
1 |
|
|
|||
64 |
Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
1 |
|
|
|||
65 |
Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування) |
1 |
|
|
|||
Узагальнення й систематизація вивченого
|
|||||||
66 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні). Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки |
1 |
|
|
|||
67 |
Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа, види речень) |
1 |
|
|
|||
68 |
Орфографія |
1 |
|
|
|||
69 |
Пунктуація |
1 |
|
|
|||
70 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|||