Прядка Антоніна Анатоліївна вчитель української мови та літератури Нікопольської гімназії№ 21 Нікопольської міської ради
Українська мова 9 клас
Розроблено за програмою для закладів загальної середньої освіти. Українська мова: 5-9 класи-Київ»Освіта», 2013р. (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017р. «№ 804)-сайт МОНУ Підручник:Українська мова : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Олександр Авраменко. — К. : Грамота, 2017
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
3 |
3 |
Письмо: |
|
|
Переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Диктант |
1 |
1 |
|
Усний переказ, діалог |
Усний твір, читання вголос |
№ з/п |
Тема уроку |
|
Вступ. Розвиток української мови |
|
РМ. 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання. Різновиди читання. Стилі,типи мовлення. Жанри мовлення. Аудіювання та читання мовчки текстів різних стилів,типів і жанрів мовлення. Аналіз прослуханих і прочитаних текстів |
Повторення вивченого у 8 класі |
|
|
РМ 2 Вимоги до мовлення.Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі,зоокрема в соцмережах.Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам |
|
РМ 3 Складання та розігрування діалогів відповіднодо певної ситуації на запропоновані учнями актуальні теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зоокрема з використанням мобільного зв΄язку |
|
Граматична основа речення. |
|
РМ 4 Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
|
Односкладне й двоскладне речення.Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
|
РМ 5 Ділові папери .Резюме. |
|
Пряма мова. |
|
Непряма моваЗаміна прямої мови непрямою.Розділові знаки при прямій мові |
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі.( повторення, поглиблення). |
|
РМ 6 Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою ощищення й природного зволоження повітря |
|
Контрольна робота №1. Повторення вивченого у 8 класі. Пряма і непряма мова. |
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ ТА ЙОГО ОЗНАКИ |
|
|
Складне речення і його ознаки. |
|
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком. |
|
РМ 7 Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю за складним планом |
|
Складносурядне речення, його будова й засоби зв'язки в ньому. |
|
РМ 8 Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
РМ 9 Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
Аналіз письмового переказу Смислові зв'язки між частинами складносурядного речення. |
|
РМ 10 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
РМ 11 Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
Аналіз контрольного переказу Розділові знаки між частинами складносурядного речення.
|
|
Контрольна робота «Складносурядне речення. |
Складнопідрядне речення |
|
|
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому.Підрядні сполучники й сполучні слова. |
|
Основні види складнопідрядних речень. |
|
РМ 12 Усний твір-розум у публіцистичному стилі на суспільну тему |
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними та підрядними з'ясувальними. |
|
РМ 13 Контрольний твір-розум у публіцистичному стилі на суспільну тему . |
|
РМ 14 Контрольний твір-розум у публіцистичному стилі на суспільну тему . |
|
Контрольний диктант |
|
Контрольна робота. Складнопідрядне речення |
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. |
|
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії, міри і ступеня. Порівняльні. |
|
Складнопідрядні речення з підрядними причини і мети, умови. |
|
Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими, допустовими. |
|
РМ 15 Ділові папери.Заява |
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними Розділові знаки у складнопідрядних реченнях з кількома підрядними частинами.
|
|
Контрольна робота . Складнопідрядне речення
|
Безсполучникове складне речення |
|
|
Безсполучникове складне речення. |
|
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. |
|
Кома і крапка з комою у БСР. |
|
Двокрапка у БСР. |
|
РМ 16 Написання твору-роздуму на моральноетичну тему в публіцистичному стилі “Як відшукати свій шлях у житті” |
|
РМ 17 Написання твору-роздуму на моральноетичну тему в публіцистичному стилі “Як відшукати свій шлях у житті” |
|
Тире у БСР. |
|
Контрольна робота.
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв̕язку
|
|
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. |
|
РМ18 Вибірковий письмовий перказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв,язку) |
|
РМ19 Вибірковий письмовий перказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв,язку) |
|
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. |
|
РМ 20. Контрольний вибірковий письмовий перказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв,язку) |
|
РМ 21. Контрольний вибірковий письмовий перказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв,язку) |
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'язку. |
|
Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв'язку. |
|
Контрольна робота. |
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|
|
Текст і основні його ознаки |
|
Будова тексту.Мікротема й абзац.Ключові слова в тексті. |
|
РМ 22 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
|
РМ 22 Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
|
Види і засоби міжфразового зв'язку(повторення й узагальнення) |
|
РМ. Тези прочитаних (публіцистичної чи науково-пізнавальної статей) |
|
РМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
|
Узагальнення і систематизація вивченого |
|
|
Повторення вивчених пунктограм у простому і складному реченнях. |
|
Мовні аспекти вивчення речення. |
|
Орфографія |
|
Пунктуація |
|
Контрольний диктант. |
|
Контрольна робота |