НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2021/2022 Семестр І Вчитель Ляшенко А. В. Клас 2-Б, 2-В Підручник: SmartJunior 2forUkraine
№ |
2-Б |
2- В |
Підтема |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікува ні результати навчання
|
Приміт ка |
||
Сприймання на слух/ Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексич ний діапа зон |
Грама тика/ Фонетика |
||||||||
Тема: Школа та шкільне життя
|
|||||||||||
1 |
01 09 |
02 09 |
Шкільне життя. Введення ЛО |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
|
2 |
03 09 |
06 09 |
Шкільне життя. Виконання лексичних вправ. |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Ставить і відповідає на прості запитання |
|
3 |
06 09 |
07 09 |
Шкільне приладдя. Розвиток навичок аудіювання. |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
|
4 |
08 09 |
09 09 |
Шкільне приладдя. Розвиток навичок усного мовлення. |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
|
5 |
10 09 |
13 09 |
Моя класна кімната. Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
6 |
13 09 |
14 09 |
Моя класна кімната. Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
7 |
15 09 |
16 09 |
Моя класна кімната. Числа та кольори |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
8 |
17 09 |
20 09 |
Шкільне життя. Розвиток навичок читання. |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
|
9 |
20 09 |
21 09 |
Шкільне приладдя. Проектна робота. |
Називати число |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Групова гра ‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
|
10 |
22 09 |
23 09 |
Узагальнюючий урок з теми «Школа» |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та виконує завдання (multiplechoice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
|
Тема: Свята і традиції
|
|||||||||||
11 |
24 09 |
27 09 |
Свята і традиції. Введення ЛО. |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /f/, /v/ |
|
12 |
27 09 |
28 09 |
Свята і традиції. Виконання лексичних вправ. |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /f/, /v/ |
|
13 |
29 09 |
30 09 |
Подарунки. Введення ЛО. |
Називати іграшки, вказувати кількість |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
|
14 |
01 10 |
04 10 |
Подарунки. Виконання лексичних вправ. |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
|
15 |
04 10 |
05 10 |
Свята. День народження. Введення ЛО. |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
16 |
06 10 |
07 10 |
Свята. День народження. Виконання лексичних вправ. |
Вітати зі святом |
Підприємливість та фінансова розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
|
17 |
08 10 |
11 10 |
День народжен ня. Святкове меню. Розвиток навичок аудіювання. |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
|
18 |
11 10 |
12 10 |
Час(годин). Розвиток навичок читання.
|
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
|
19 |
13 10 |
18 10 |
Мої іграшки. Проектна робота. |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
20 |
15 10 |
19 10 |
Узагальнюючий урок з теми «Свята і традиції») |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
|
Тема: Я, моя родина і друзі
|
|||||||||||
21 |
18 10 |
21 10 |
Я, моя родина і друзі. Введення ЛО. |
Називати членів родини |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
|
22 |
20 10 |
01 11 |
Я, моя родина і друзі. Виконання лексичних вправ. |
Називати та описувати кольори |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) |
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису предметів |
|
23 |
22 10 |
02 11 |
Я, моя родина і друзі. Розвиток навичок аудіювання. |
Називати предмети |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
|
24 |
01 11 |
04 11 |
Я, моя родина і друзі. Розвиток навичок усного мовлення. |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /m/, /n/ |
|
25 |
03 11 |
08 11 |
Вік молодших членів родини і друзів
|
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /m/, /n/ |
|
26 |
05 11 |
09 11 |
Щоденні справи. Введення ЛО. |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’sthat?” |
father, mother, sister, brother |
Who’sthat? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
|
27 |
08 11 |
11 11 |
Щоденні справи. Виконання лексичних вправ. |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
|
28 |
10 11 |
15 11 |
Щоденні справи. Розвиток навичок читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
29 |
12 11 |
16 11 |
Я, моя родина і друзі. Проектна робота. |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
|
30 |
15 11 |
18 11 |
Узагальнюючий урок з теми «Я, моя родина і друзі» |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу наших дій, охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
|
Тема: Людина
|
|||||||||||
31 |
17 11 |
22 11 |
Людина. Частини тіла Введення ЛО. |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
|
32 |
19 11 |
23 11 |
Людина. Частини тіла Виконання лексичних вправ. |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
33 |
22 11 |
25 11 |
Людина. Частини тіла. Розвиток навичок читання. |
Описувати власну кімнату |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
|
34 |
24 11 |
29 11 |
Людина. Розвиток навичок аудіювання |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Whereisit?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та реченняз метою опису помешкання |
|
35 |
26 11 |
30 11 |
Людина. Предмети одягу. Розвиток навичок усного мовлення. |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
|
36 |
29 11 |
02 12 |
Людина. Предмети одягу. Розвиток навичок читання. |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки/æ/, /ɑ/ |
|
37 |
01 12 |
06 12 |
Людина. Предмети одягу. Розвиток навичок читання |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки/æ/, /ɑ/ |
|
38 |
03 12 |
07 12 |
Людина. Предмети одягу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Називати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
|
39 |
06 12 |
09 12 |
Предмети одягу. Проектна робота. |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
|
40 |
08 12 |
13 12 |
Узагальнюючий урок теми «Людина» |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
41 |
10 12 |
14 12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
13 12 |
16 12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
15 12 |
20 12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
17 12 |
21 12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
20 12 |
23 12 |
Відео-урок «Чарівна англійська» |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
|
46 |
22 12 |
24 12 |
Вікторина «Подорож в англійську мову» |
|
Громадянська відповідальність: Усвідомлення важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
|
Календарно-тематичне планування SmartJunior 2for Ukraine