Календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 2-го класу за підручником SmartJunior 2 forUkraine

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено за програмою Нової української школи для 2-го класу І семестру за підручником Smart Junior 2 for Ukraine.
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік 2021/2022  Семестр  І   Вчитель Ляшенко А. В.  Клас 2-Б, 2-В      Підручник:  SmartJunior 2forUkraine

 

 

 

2-Б

2- В

Підтема

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікува

ні результати навчання

 

Приміт

ка

Сприймання на слух/

Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексич

ний діапа

зон

Грама

тика/

Фонетика

Тема: Школа та шкільне життя

 

1

01

09

02

09

Шкільне життя.

Введення ЛО

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Book, pen, pencil, ruler

Орфографія та вимова нових слів

Spell “B-O-O-K”.

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

 

2

03

09

06

09

Шкільне життя.

Виконання лексичних вправ.

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)

Рольова гра ‘Spelling’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Орфографія та вимова нових слів

Spell “B-O-O-K”.

Ставить і відповідає на прості запитання

 

3

06

09

07

09

Шкільне приладдя.

Розвиток навичок аудіювання.

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

 

4

08

09

09

09

Шкільне приладдя.

Розвиток навичок усного мовлення.

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

 

5

10

09

13

09

Моя класна кімната.

Числа 1 - 10

Описувати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті

 

6

13

09

14

09

Моя класна кімната.

Числа 1 - 10

Описувати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає комікс

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

 

7

15

09

16

09

Моя класна кімната.

Числа та кольори

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

 

8

17

09

20

09

Шкільне життя.

Розвиток навичок читання.

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Описує власне шкільне приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

 

9

20

09

21

09

Шкільне приладдя.

Проектна робота.

Називати число

Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Групова гра ‘Bingo’

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

 

10

22

09

23

09

Узагальнюючий урок з теми «Школа»

Вказувати на певний предмет та описувати його

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та виконує завдання (multiplechoice)

Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

 

Тема: Свята і традиції

 

11

24

09

27

09

Свята і традиції.

Введення ЛО.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

feet, fat, fish, van, violin, vase

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /f/, /v/

 

12

27

09

28

09

Свята і традиції.

Виконання лексичних вправ.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

feet, fat, fish, van, violin, vase

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /f/, /v/

 

13

29

09

30

09

Подарунки.

Введення ЛО.

Називати іграшки, вказувати кількість

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню “Presents”

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

 

14

01

10

04

10

Подарунки.

Виконання лексичних вправ.

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

 

15

04

10

05

10

Свята.

День народження.

Введення ЛО.

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

16

06

10

07

10

Свята.

День народження.

Виконання лексичних вправ.

Вітати зі святом

Підприємливість та фінансова

розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

 

17

08

10

11

10

День народжен

ня. Святкове меню.

Розвиток навичок аудіювання.

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори

Colours (orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

 

18

11

10

12

10

Час(годин).

Розвиток навичок читання.

 

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає діалог-комікс, відповідає на запитання

Групова гра “Find the colour”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання

 

19

13

10

18

10

 Мої іграшки.

Проектна робота.

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота  в парах:рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

20

15

10

19

10

Узагальнюючий урок з теми «Свята і традиції»)

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує та виконує інструкції

Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вітає зі святом, будуючи просте речення

 

Тема: Я, моя родина і друзі

 

21

18

10

21

10

Я, моя родина і друзі.

Введення ЛО.

Називати членів родини

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: опис малюнків

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису подій

 

22

20

10

01

11

Я, моя родина і друзі.

Виконання лексичних вправ.

Називати та описувати кольори

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез)

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису предметів

 

23

22

10

02

11

Я, моя родина і друзі.

Розвиток навичок аудіювання.

Називати предмети

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

 

24

01

11

04

11

Я, моя родина і друзі.

Розвиток навичок усного мовлення.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /m/, /n/

 

25

03

11

08

11

Вік молодших членів родини і друзів

 

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /m/, /n/

 

26

05

11

09

11

Щоденні справи.

Введення ЛО.

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Who’sthat?”

father, mother, sister, brother

Who’sthat? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

 

27

08

11

11

11

Щоденні справи.

Виконання лексичних вправ.

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

 

28

10

11

15

11

Щоденні справи.

Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

 

29

12

11

16

11

Я, моя родина і друзі.

Проектна робота.

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

 

30

15

11

18

11

Узагальнюючий урок з теми «Я, моя родина і друзі»

Вказувати на місцезнаходження предметів

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  наших дій, охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

 

Тема: Людина

 

31

17

11

22

11

Людина.

Частини тіла

Введення ЛО.

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

 

32

19

11

23

11

Людина. Частини тіла Виконання лексичних вправ.

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

 

33

22

11

25

11

Людина. Частини тіла. Розвиток навичок читання.

Описувати власну кімнату

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

 

34

24

11

29

11

Людина.

Розвиток навичок аудіювання

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: гра ”Whereisit?”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази та реченняз метою опису помешкання

 

35

26

11

30

11

Людина.

Предмети одягу.

Розвиток навичок усного мовлення.

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

 

36

29

11

02

12

Людина.

Предмети одягу. Розвиток навичок читання.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки/æ/, /ɑ/

 

37

01

12

06

12

Людина.

Предмети одягу. Розвиток навичок читання

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки/æ/, /ɑ/

 

38

03

12

07

12

Людина.

Предмети одягу. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Називати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

 

39

06

12

09

12

Предмети одягу. Проектна робота.

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiplechoice)

Робота в парах: опис малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Пише короткі фрази для надання базової інформації

 

40

08

12

13

12

Узагальнюючий урок  теми «Людина»

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

 

41

10

12

14

12

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

42

13

12

16

12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

43

15

12

20

12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

44

17

12

21

12

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

45

20

12

23

12

Відео-урок

«Чарівна англійська»

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

 

46

22

12

24

12

Вікторина

«Подорож

в англійську мову»

 

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення важливості культурної спадщини України

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Робота в парах: описує одяг однокласників

Vyshyvanka, shirt, pattern

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом одягу людини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування SmartJunior 2for Ukraine

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
7 липня 2022
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку