Календарно-тематичне планування уроків з хімії у 9 класі

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з хімії 9 клас ( 68 – год, 2 год на тиждень ) І семестр Повторення основних питань курсу хімії 8 класу ( 3 год)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з хімії

9 клас

(  68 – год, 2 год на тиждень )

І семестр

 

 

№п/п

 

 

Тема уроку

Дата,клас

 

Примітка

 

 

Домашнє завдання

9-А

9-Б

 

 Повторення основних питань курсу хімії 8 класу ( 3 год)

 

 

1.

 Основні   класи неорганічних сполук. Хімічні властивості оксидів, кислот.

 

 

Таблиці: ««Оксиди, Кислоти,»

 

2.

Основні   класи неорганічних сполук. Хімічні властивості  основ, солей .

Розв'язування задач.

 

 

Таблиці: 

«Основи»,

 «Солі»

 

3.

Хімічний зв'язок і будова речовини

 

 

 

Таблиці «Ковалентний зв'язок», «Йонний зв'язок»

 

 

Тема 1. Розчини. (15 год + 2 год резервні)

 

 

4.

Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії,емульсії,

аерозолі.

 

 

Демонстрації:

суспензії, емульсії, аерозолі, істинні розчини.

 

5.

Істинні розчини.  Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок.    
 

 

 

 

 

 

6.

Розчинність речовин, її залежність від різних чинників.

 

 

 

 

 

7.

Насичені й ненасичені розчини. Концентровані й розбавлені розчини.

 

 

 

 

8.

Розчинення як фізико-хімічний процес.

Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин.

Поняття про кристалогідрати.

 

 

Демонстрації:

Теплові явища під час розчинення

(розчинення амоній нітрату і  безводного кальцій хлориду у воді)

 

9.

Розв'язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчинених речовин.

 

 

Демонстрація: Виготовлення розчину.

 

 

10.

Електролітична дисоціація.

 Електроліти та неелектроліти.   .
 

 

 

Демонстрація: Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на електричну провідність

(кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота).

 

11.

Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів гідрогену.

 

 

Лабораторний дослід № 1. Виявлення йонів Гідрогену  та гідроксид- іонів у розчині.

 

12.

Ступінь  електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти.  

 

 

 

 

13.

Реакції обміну між  розчинами електролітів, умови їх перебігу.

 

 

Демонстрація: Реакції обміну між розчинами електролітів. Лабораторний дослід №2

Реакції обміну в розчинах електролітів з впаданням осаду.

Лабораторний дослід № 3

Реакції обміну в розчинах електролітів з виділенням газу.

Лабораторний дослід № 4

Реакції обміну в

розчинах електролітів з утворенням води

 

14.

Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

 

 

 

 

15.

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1. Реакції йонного обміну між  електролітами у водних розчинах.

 

 

Демонстрації:

« Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей)

 

16.

Якісні реакції на деякі йони.

Застосування якісних реакцій.

 

 

Лабораторний дослід№7.

Виявлення хлорид-іонів у розчині.

Лабораторний дослід №8. Виявлення сульфат-іонів у розчині.

Лабораторний дослід №9. Виявлення карбонат- іонів у розчині.

 

 

17.

Поняття про рН розчину( без математичних розрахунків).

Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.

 

 

Лабораторний дослід № 2. Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів ( натрій гідроксиду, хлоридної кислоти).

Лабораторний дослід № 3. Дослідження  РН харчової  і косметичної продукції.

 

 

18.

Інструктаж з БЖД.

Практична робота №2. Розвязання експериментальних задач.

 

 

 

 

19.

Представлення результатів навчальних проектів.

1.Електроліти в сучасних акумуляторах.

2.Вирощування кристалів солей.

3.Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.

4.Дослідження рН грунтів своєї місцевості.

5.Дослідження впливу кислотності й лужності грунтів на розвиток рослин.

6.Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.

7.Дослідження природних об'єктів в якості кислотно-основних індикаторів.

8.Дослідження рН середовища мінеральних вод України.

 

 

 

 

20.

Узагальнення  та систематизація умінь, знань та навичок учнів з теми « Розчини».

 

 

 

 

 

Тема 2.Хімічні реакції ( 11год.)

 

 

21.

Класифікація хімічних реакцій за  кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій:  реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну .   
 

 

 

 

 

22.

Ступінь окиснення.
Визначення  ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки.

 

 

 

 

23.

Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

 

 

 

 

24.

Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.    

 

 

 

 

25.

Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.

 

 

 

 

26.

Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й технійі. 
 

 

 

 

 

27.

 Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння.

 

 

 

 

28.

Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників.    .

 

 

Демонстрації:

7.Залежність швидкості реакції  металів( цинк, магній, залізо) з хлоридною кислотою, від активності металу

Лабораторний дослід № 10: Вплив концентрації й температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.

 

 

29.

 

Інструктаж з БЖД.

Практична робота № 3.

Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.

 

 

 

 

30.

Оборотні і необоротні реакції

 

 

 

 

31.

Узагальнення  та систематизація умінь, знань та навичок учнів з теми « Хімічні реакції»

 

 

 

 

 

Тема 3.Найважливіші органічні сполуки. ( 30 год + 4 год резерву)

 

 

31.

Особливості органічних і  сполук.(порівняно з неорганічними) Елементи-органогени.  

 

 

 

 

32.

Вуглеводні.

Метан як представник насичених вуглеводнів.

 

 

 

 

33.

Гомологія.

Гомологи метану.(перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви.

Фізичні властивості..

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
До підручника
Хімія 9 клас (Григорович О.В.)
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
2286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку