№ з/п |
К-сть годин на тему |
Тема |
К-сть годин |
Тема уроку |
Дата |
Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА.
|
|||||
1 |
4 |
Вступ. Коли і як розпочала- ся історія людства |
1 |
Своєрідність епохи стародавнього світу як першого етапу в історії людства. Вступ до Стародавньої історії. Що таке історія. Час і простір в історії. Історичні джерела. Історичні джерела з історії стародавнього світу. |
|
2 |
1 |
Взаємозв`язок історії з часом. Літочислення. Історична періодизація. Розв`язання задач з історичної математики. |
|
||
3 |
1 |
Практичне заняття № 1. Відлік часу в історії Стародавнього світу |
|
||
4 |
1 |
Виникнення людини та її розселення. Теорії походження людини. |
|
||
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ.
|
|||||
5 |
6
|
|
1 |
Основні етапи антропогенезу. |
|
6 |
1 |
Культура та вірування людей за первісних часів. |
|
||
7
|
1
|
Господарство первісної людини. Привласнювальні та відтворювальні форми господарства. |
|
||
8 |
1 |
Організація життя суспільства за первісних часів. |
|
||
9 |
1 |
Трипільська археологічна культура. Господарство, побут і духовне життя носіїв трипільської культури |
|
||
10 |
1 |
Практичне заняття № 2. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
|
||
11 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із «Вступу» та розділу 1.
|
|
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ.
|
|||||
12 |
5 |
Цивілізація долини Нілу. |
1 |
Вплив природно-географічних умов на розвиток єгипетської цивілізації. |
|
13 |
1 |
Повсякдення та господарське життя давніх Єгиптян. |
|
||
14 |
1 |
Утворення держави та цивілізації в Єгипті. Влада, суспільна організація в Стародавньому Єгипті. Будівництво пірамід (Джосер, Хеопс). |
|
||
15 |
1 |
Архітектура і мистецтво, писемність і освіта. |
|
||
16 |
1 |
Практичне заняття № 3. Міфи та релігія Стародавнього Єгипту |
|
||
17 |
3 |
Цивілізації Дворіччя |
1 |
Найдавніші держави Дворіччя. Вавилон. Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізацій Дворіччя в ІІІ-ІІ тис. до Р.Х. |
|
18 |
1 |
Вавилон за часів Хамурапі. |
|
||
19 |
1 |
Ассирія. Ново-Вавилонська держава. |
|
||
20 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із тем: « Цивілізація долини Нілу», «Цивілізації Дворіччя» |
|
21 |
3 |
Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство |
1 |
Фінікія. Фінікійські міста-держави. Фінікійська колонізація. |
|
22 |
1 |
Ізраїльсько-Юдейське царство. Організація влади й суспільства. Єрусалим. |
|
||
23 |
1 |
Біблія як історичне джерело |
|
||
24 |
1 |
Перська держава |
1 |
Перська держава. Організація влади й суспільства. Дарій І. |
|
25 |
5 |
Давня Індія. Давній Китай. |
1 |
Давня Індія. |
|
26 |
1 |
Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії. |
|
||
27 |
1 |
Давній Китай. |
|
||
28 |
1 |
Суспільне та культурне життя давніх китайців. |
|
||
29 |
1 |
Практичне заняття № 4. Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї. |
|
||
30 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із тем: «Фінікія. Ізраїльсько-Юдейське царство», «Перська держава», «Давня Індія. Давній Китай». |
|
Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ
|
|||||
31 |
9 |
|
1
|
Природа і населення Давньої Греції. Вплив природно-географічних умов на розвиток античної грецької цивілізації. Населення Давньої Греції. |
|
32 |
1 |
Практичне заняття № 5. Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей. |
|
||
33 |
1 |
Мінойська та Ахейська палацові цивілізації. Перекази про найдавнішу історію Греції. Археологічне відкриття Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій, їх основні центри; розквіт і занепад. |
|
||
34 |
1 |
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. |
|
||
35 |
1 |
Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України. Взаємини греків і місцевого населення. |
|
||
36 |
1 |
Кіммерія та Скіфія. Практичне заняття № 6. Історичні джерела про скіфів» |
|
||
37 |
1 |
Утворення Афінської держави. |
|
||
38 |
1 |
Стародавня Спарта. |
|
||
39 |
1 |
Практичне заняття № 7. Побут та виховання |
|
||
40 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(1) |
|
41 |
9 |
|
1 |
Персько-Грецькі війни. Марафонська битва. Похід Ксеркса. |
|
42 |
1 |
Розквіт Афінської демократії. Утвердження демократії в Афінах за Перикла. Права і обов’язки громадянина. Не громадянське населення афінського поліса. |
|
||
43 |
1 |
Побут і господарювання давніх греків. Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції. Античні олімпійські ігри. |
|
||
44 |
1 |
Криза грецького поліса. Демосфен. Підкорення Греції Філіпом II. |
|
||
45 |
1 |
Практичне заняття № 8. |
|
||
46 |
1 |
Східний похід Александра Македонського. Перебіг Східного походу, основні битви. Створення держави Александра Македонського. |
|
||
47 |
1 |
Практичне заняття № 9. Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами |
|
||
48 |
1 |
Елліністичні держави. Основні риси еллінізму. «Зустріч цивілізацій». |
|
||
49 |
1 |
Практичне заняття № 10. Суспільне, господарське життя та побут в античних полісах на території України |
|
||
50 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(2) |
|
51
|
7
|
|
1
|
Природні умови Італії та виникнення Риму. Вплив природно-географічних умов на життя населення Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима. |
|
52 |
1 |
Римська республіка V—ІІІ ст. до Р. Х. Боротьба плебеїв з патриціями за свої права. Соціальний устрій та організація влади. Права та обов’язки громадянина |
|
||
53 |
1 |
Військова експансія Риму. Пунічні війни. |
|
||
54 |
1 |
Релігія, сім'я, виховання й господарство давніх римлян. |
|
||
55 |
1 |
Криза Римської республіки. Боротьба за республіку: реформи братів Гракхів. |
|
||
56 |
1 |
Перший тріумвірат і диктатура Цезаря. |
|
||
57 |
1 |
Практичне заняття № 11. Історичний портрет Цезаря |
|
||
58 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(3) |
|
59 |
5 |
|
1 |
Римська імперія доби принципату. Октавіан Август. Марк Аврелій. |
|
60 |
1 |
Місто Рим і його повсякденне життя. |
|
||
61 |
1 |
Кризові явища в Римській імперії. Реформи Діоклетіана і Константина. |
|
||
62 |
1 |
Виникнення християнства. |
|
||
63 |
1 |
Християнська церква. Християнізація Римської імперії. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії. |
|
||
Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ
|
|||||
64 |
4 |
|
1 |
Розпад Римської імперії на Західну та Східну (Візантію). |
|
65
|
1 |
Початок Великого переселення народів. Захоплення Риму варварами. |
|
||
66 |
1 |
Походження (витоки) слов'янських народів |
|
||
67 |
1 |
Практичне заняття № 12. Історичні джерела про суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян |
|
||
68 |
1 |
|
1 |
Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(4) |
|
69 |
2 |
|
1 |
Узагальнення до курсу: «Внесок народів стародавнього світу в історію людства». |
|
70 |
1 |
Узагальнення до курсу: «Роль стародавнього періоду в історії України» |
|