26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Календарно-тематичне планування "Всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс" 6 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування містить заплановані практичні заняття, придатне до коригування та використання у поданому вигляді.
Перегляд файлу

№ з/п

К-сть годин на тему

Тема

К-сть годин

Тема уроку

Дата

 

Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА.

 

1

4

Вступ. Коли і як розпочала-

ся історія людства

1

Своєрідність епохи стародавнього світу як першого етапу в історії людства. Вступ до Стародавньої історії. Що таке історія. Час і простір в історії. Історичні джерела. Історичні джерела з історії стародавнього світу.

 

2

1

Взаємозв`язок історії з часом. Літочислення. Історична періодизація. Розв`язання задач з історичної математики.

 

3

1

Практичне заняття № 1. Відлік часу в історії  Стародавнього світу

 

4

1

Виникнення людини та її розселення. Теорії походження людини.

 

 

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ.

 

5

6

 

 

1

Основні етапи антропогенезу.

 

6

1

Культура та вірування людей за первісних часів.

 

7

 

1

 

Господарство первісної людини. Привласнювальні та відтворювальні форми гос­подарства.

 

8

1

Організація життя суспільства за первісних часів.

 

9

1

Трипільська археологічна культура. Господарство, побут і духовне життя носіїв трипільської культури

 

10

1

Практичне заняття № 2. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на тери­торії України.

 

11

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із «Вступу» та розділу 1.

 

 

 

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ.

 

12

5

Цивілізація долини Нілу.

1

Вплив природно-географічних умов на розвиток єгипетської цивілізації.

 

13

1

Повсякдення та господарське життя давніх Єгиптян.

 

14

1

Утворення держави та цивілізації в Єгипті. Влада, суспільна організація в Стародавньому Єгипті. Будівництво пірамід  (Джосер, Хеопс).

 

15

1

Архітектура і мистецтво, писемність і освіта.

 

16

1

Практичне заняття № 3. Міфи та релігія Стародавнього Єгипту

 

17

3

 

Цивілізації Дворіччя

1

Найдавніші держави Дворіччя. Вавилон. Вплив природно-географічних умов на розвиток цивілізацій Дворіччя в ІІІ-ІІ тис. до Р.Х.

 

18

1

Вавилон за часів Хамурапі.

 

19

1

Ассирія. Ново-Вавилонська держава.

 

20

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із тем: « Цивілізація долини Нілу», «Цивілізації Дворіччя»

 

21

3

 

Фінікія.

Ізраїльсько-Юдейське царство

1

Фінікія. Фінікійські міста-держави. Фінікійська колонізація.

 

22

1

Ізраїльсько-Юдейське царство. Організація влади й суспільства. Єрусалим.

 

23

1

Біблія як історичне джерело

 

24

1

Перська держава

1

Перська держава. Організація влади й суспільства. Дарій І.

 

25

5

Давня Індія. Давній Китай.

1

Давня Індія.

 

26

1

Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії.

 

27

1

Давній Китай.

 

28

1

Суспільне та культурне життя давніх китайців.

 

29

1

Практичне заняття № 4. Писемність, освіта та наукові знання у Давньому Китаї.

 

30

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із тем: «Фінікія.

Ізраїльсько-Юдейське царство», «Перська держава», «Давня Індія. Давній Китай».

 

 

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ

 

31

9

 

1

 

Природа і населення Давньої Греції. Вплив природно­-географічних умов на розвиток античної грецької цивілізації. Населення Давньої Греції.

 

32

1

Практичне заняття № 5. Давньогрецька міфологія і релігія як спосіб світосприйняття людей.

 

33

1

Мінойська та Ахейська палацові цивілізації. Перекази про найдавнішу історію Греції. Археологічне відкриття Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій, їх основні центри; розквіт і занепад.

 

34

1

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера.

 

35

1

Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

 

36

1

Кіммерія та Скіфія. Практичне заняття № 6. Історичні джерела про скіфів»

 

37

1

Утворення Афінської держави.

 

38

1

Стародавня Спарта.

 

39

1

Практичне заняття № 7. Побут та виховання
спартанців

 

40

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(1)

 

41

9

 

1

Персько-Грецькі війни. Марафонська битва. Похід Ксеркса.

 

42

1

Розквіт Афінської демократії. Утвердження демократії в Афінах за Перикла. Права і обов’язки громадянина. Не громадянське населення афінського поліса.

 

43

1

Побут і господарювання давніх греків. Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції. Античні олімпійські ігри.

 

44

1

Криза грецького поліса. Демосфен. Підкорення Греції Філіпом II.

 

45

1

Практичне заняття № 8.
Мистецтво Стародавньої Греції

 

46

1

Східний похід Александра Македонського. Перебіг Східного походу, основні битви. Створення держави Александра Македонського.

 

47

1

Практичне заняття № 9. Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами

 

48

1

Елліністичні держави. Основні риси еллінізму. «Зустріч цивілізацій».

 

49

1

Практичне заняття № 10. Суспільне, господарське  життя та побут в античних полісах на території України

 

50

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(2)

 

51

 

7

 

 

1

 

Природні умови Італії та виникнення Риму. Вплив природно-­географічних умов на життя населення Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима.

 

52

1

Римська республіка V—ІІІ ст. до Р. Х. Боротьба плебеїв з патриціями за свої права. Соціальний устрій та організація влади. Права та обов’язки громадянина

 

53

1

Військова експансія Риму. Пунічні війни.

 

54

1

Релігія, сім'я, виховання й господарство давніх римлян.

 

55

1

Криза Римської республіки. Боротьба за республіку: реформи братів Гракхів.

 

56

1

Перший тріумвірат і диктатура Цезаря.

 

57

1

Практичне заняття № 11. Історичний портрет Цезаря

 

58

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(3)

 

59

5

 

1

Римська імперія доби принципату. Октавіан Август. Марк Аврелій.

 

60

1

Місто Рим і його повсякденне життя.

 

61

1

Кризові явища в Римській імперії.  Реформи Діоклетіана і Константина.

 

62

1

Виникнення християнства.

 

63

1

Християнська церква. Християнізація Римської імперії. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

 

 

Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ

 

64

4

 

1

Розпад Римської імперії на Західну та Східну (Візантію).

 

65

 

1

Початок Великого переселення народів.  Захоплення Риму варварами.

 

66

1

Походження (витоки) слов'янських народів

 

67

1

Практичне заняття № 12. Історичні джерела про суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян

 

68

1

 

1

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів із розділу № 3(4)

 

69

 

2

 

1

Узагальнення до курсу: «Внесок народів стародавнього світу в історію людства».

 

70

1

Узагальнення до курсу: «Роль стародавнього періоду в історії України»

 

 

doc
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
886
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку