Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Історія України. Всесвітня історія", 6 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Історія України. Всесвітня історія", 6 клас. 2023-2024 навчальний рік. За підручником Всесвітня історія. Історія України : (інтегр. курс) : підруч. для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти / Олександр Бандровський, Віталій Власов, Оксана Данилевська, — Київ : Генеза, 2023. — 256 с. : іл., карти. Програма: Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 № 795)
Перегляд файлу

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Історія України. Всесвітня історія»

2023-2024 навчальний рік

6 клас

 

 

 

Програма: Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.)

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

 (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 № 795)

 

Пояснювальна записка

 Інтегрований курс «Історія України. Всесвітня історія» реалізує вимоги до обов’язкових результатів навчання громадянської та історичної освітньої галузі. Його особливостями є: 1) інтегрований характер — давня історія України вивчається як складова всесвітньої історії; 2) вивчення історичного матеріалу здійснюється системно в широких хронологічних межах — від появи первісних людей до падіння Західної Римської імперії. Подана програма є продовженням курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти». Адаптаційний цикл (5 клас).

 

 Головною метою курсу є розвиток особистості учня/учениці через осмислення минулого, сучасного та зв’язків між ними, взаємодії між глобальними, загальноукраїнськими й локальними процесами; формування ідентичності громадянина України. Сформувати в учнів/учениць основи критичного мислення та особистісного ставлення до історичних подій. Програма курсу спрямована на формування загальних і предметних компетентностей.

 

 Основними завданнями курсу є: • сформувати у здобувачів освіти розуміння цивілізаційної значущості періоду Стародавнього світу в історії України, Європи та світу в цілому, античної цивілізації як основи для подальшого розвитку європейських суспільств; • засобами історії формувати певні компетентності: загальні (уміння учитися упродовж життя, громадянська та соціальна компетентність, обізнаність у сфері культури тощо); предметні (хронологічна, просторова, інформаційна тощо); 3 • розвивати пізнавальний інтерес здобувачів освіти до історії Стародавнього світу через створення умов для активної взаємодії між учителем/учителькою і учнями/ученицями для виконання учнями/ученицями творчих, практичних завдань; • сприяти формуванню фундаментальних цінностей сучасного світу, а саме — демократії, свободи, поваги до прав людини сприяти розумінню необхідності збалансованого розвитку людства. • сприяти розумінню необхідності збалансованого розвитку людства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Структура курсу

 

 Вступ до інтегрованого курсу історії

 Розділ І. Життя людей у первісні часи

 Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу

 Розділ ІІІ. Давня Греція та її сусіди

 Розділ ІV. Давній Рим і його

Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства. Значення давньої історії України як складової світової історі

 

 

 

 

Підручник:   Всесвітня історія. Історія України : (інтегр. курс) :

                        підруч. для 6-го кл. закл. заг. серед. освіти /

                        Олександр Бандровський, Віталій Власов, Оксана Данилевська,

                       — Київ : Генеза, 2023. — 256 с. : іл., карти.

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

 (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 № 254)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Календарно-тематичне планування.

Історія України. Всесвітня історія

6 клас

(2 години на тиждень, 70 годин – на рік)

 

 

Дата

                                      Тема уроку

Домашнє

завдання

Примітки

 

      ВСТУП ДО ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ (2 год)

 

 

1

 

2

 

Історія стародавнього світу: хронологічні межі, історичні джерела.

Історія стародавнього світу: лічба часу.

§1

§1

 

 

                   Тема 1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ (8 год)

 

3

 

Поява і розселення людини на Землі.

§2

 

4

 

Життя та заняття найдавніших людей.

§3

 

5

 

Життя людини на теренах країни за первісної доби.

§4

 

6

 

Виникнення землеробства та скотарства.

§5

 

7

 

Перші землероби та скотарі України

§6

 

8

 

Форми організації первісних спільнот.

§7

 

9

 

Первісна культура та релігійні вірування за найдавніших часів.

§8

 

10

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Життя людей у первісні часи».» Тестування

 

 

Тема 2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ (9 год)

 

11

 

Цивілізаційні центри Давнього Сходу в часі та просторі

§11

 

12

 

Найдавніші держави Давнього Сходу

§11

 

13

 

Землеробські цивілізації Давнього Сходу.

§12

 

14

 

Виникнення та розвиток цивілізацій у давніх Індії та Китаї.

§12

 

15

 

Держава і суспільство

§13

 

16

 

Родина, освіта і виховання в державах Давнього Сходу

§14

 

17

 

Міфологія та релігійні уявлення в державах Давнього Сходу

§15

 

18

 

Культурні надбання Давнього Сходу

§16

 

19

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми «Цивілізації Давнього Сходу». Проєкт.

 

 

                       Тема 3.1. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ (13 год)

 

20

 

Наукові дослідження давньогрецької цивілізації

§19

 

21

 

Природа та населення Давньої Греції 

§20

 

22

 

Мінойська цивілізація

§21

 

23

 

Ахейська цивілізація.

§22

 

24

 

Давньогрецький поліс.

§23

 

25

 

Велика грецька колонізація

§24

 

26

 

Становлення Афінської держави. Реформи Солона.

§25

 

 

27

 

Розквіт афінської демократії.

§26

 

28

 

«Золота доба» Перікла.

§26

 

29

 

Давня Спарта – олігархічна держава.

§27

 

30

 

Буденне життя спартіатів.

§27

 

31

 

Підкорення Греції Македонією

§28

 

32

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 3.1 «Давня Греція та її сусіди». Тестування.

 

 

 

 

Тема 3.2 ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ (12 год)

 

 

33

 

Східний похід Александра Македонського

§29

 

34

 

Держава Александра Македонського.

§29

 

35

 

Елліністичні держави.

§30

 

36

 

Військова справа в Давній Греції

§31

 

37

 

Греко-перські війни

§32

 

38

 

Родина, виховання та повсякденне життя в Давній Греції.

§33

 

39

 

Давньогрецька міфологія та релігія

§34

 

40

 

Олімпійські ігри. Наука в Давній Греції.

§35

 

41

 

Мистецтво архітектури та скульптури в Давній Греції.

§36

 

42

 

Література та театр в Давній Греції

§37

 

43

 

Кіммерія. Скіфія та сармати.

§38

 

44

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 3.2. «Давня Греція та її сусіди». Проєкт

 

 

                   Тема 4.1.  ДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО СУСІДИ  (11 год)

 

45

 

Природа і населення Апеннінського півострова.

§41

 

46

 

Давній Рим у часі та просторі.

§42

 

47

 

Римська республіка V – середини ІІІ ст.до н.е.

§43

 

48

 

Військова справа у Давньому Римі.

§44

 

49

 

Завойовницькі війни у Давньому Римі.

§44

 

50

 

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

§45

 

51

 

 Створення Римської імперії.

§46

 

52

 

Правління Октавіана Августа.

§46

 

53

 

Організація влади в Давньому Римі: від республіки до імперії.

§47

 

54

 

Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму.

§48

 

55

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми4.1.  «Давній Рим та його сусіди». Тестування

 

 

 

 

Тема 4.2.  ДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО СУСІДИ  (11 год)

 

 

56

 

Родина та освіта в Давньому Римі.

§49

 

57

 

Традиції повсякденного життя в давньоримському суспільстві.

§50

 

58

 

Культура Давнього Риму.

§51

 

59

 

Римська імперія в ІІІ – ІV ст.

§52

 

60

 

Релігія в Давньому Римі: від язичництва до християнства.

§53

 

61

 

Виникнення християнства.

§54

 

62

 

Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії.

§55

 

63

 

Давні  слов’яни на теренах України.

§56

 

63

 

Суспільне життя давніх словян.

§57

 

65

 

Господарське життя та духовний світ слов’ян.

§58

 

66

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання з теми 4.2. «Давній Рим та його сусіди». Проєкт

 

 

67

 

Узагальнення за курсом. Внесок цивілізацій Давнього світу в історію людства.

 

 

68

 

Повторення до тем «ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ». «ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ».

 

 

69

 

Повторення до тем «ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ», «ДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО СУСІДИ».

 

 

70 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. мариенко ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Каліщук Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. думік лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Раку Юрій Григорович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Проценко Ніна
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
5454
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку