Календарно-тематичне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу,
створене відповідно до Типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна
(автори Большакова І. О., Пристінська М. С.)
7 годин на тиждень
№ |
Тема |
Стор. підр. |
Дата |
Розділ 1. ПРО МЕНЕ Тема 1. Я у школі |
|||
1 |
Перший день у школі. |
4 |
|
2 |
Я виконую шкільні правила. Правила нашого класу МОВ Усне і песемне мовлення |
5 |
|
3-4 |
Мій робочий день. Обговорюємо правила. МАО. Порівняння предметів за розміром («довший- коротший», «вищий – нижчий», ширший-вужчий») ТЕО Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Виготовлення закладки для книжки. |
6-7 |
|
5-6 |
Який я? Яка я? Який я? Яка я? МОВ Підготовчі вправи до друкування букв. |
8 |
|
7 |
Що мені подобається? |
9 |
|
8 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема 2. Я піклуюся про своє здоров’я |
|||
9 |
Я – пішохід МОВ Звуки. Мовні і немовні звуки. |
10-11 |
|
10-11 |
Я виконую правила, щоб зберегти своє здоров'я МАО Порядкова лічба.Підготовчі вправи до написання цифр. ТЕО Робота з папером.Виготовлення гри «Веселе жабенятко» |
12 |
|
12-13
|
Я стежу за чистотою МОВ Взаємне розміщення предметів. Факти і думки. Друкування букв. Робота з дитячою книгою
|
13 |
|
14 |
Моє харчування |
14-15 |
|
15 |
Я займаюся спортом |
16-17 |
|
16 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема 3. Я відчуваю |
|||
17 -18 |
Я можу радіти і сумувати МАО Число і цифра 2. Лічба предметів. Множина. Написання цифри 2. ТЕО Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки. |
18-19 |
|
19-20 |
Я дивуюсь і цікавлюсь МОВ Текст. Тема тексту. Підготовчі вправи до написання букв. |
20-21 |
|
21 |
Я злюсь |
22-23 |
|
22 |
Я відчуваю різні емоції |
24-25 |
|
23 |
Я спілкуюсь МОВ Читання складів і слів.Друкування букв, складів, слів. |
26-27 |
|
24-25 |
Підсумковий урок з теми. МАО Закріплення знань учнів. Лічба предметів. Порівняння чисел в межа 3. ТЕО Їжачок – сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації їжачок.
|
|
|
Тема 4. Як я сприймаю світ |
|||
26-27 - |
Мої органи чуття. Мої очі МОВ Читання складів, слів. Друкування букв, складів.Друкування букв, складів, слів.Робота з дитячою книгою |
28 |
|
28 |
Мої органи чуття. Мої вуха |
29 |
|
29 |
Мої органи чуття. Мій ніс . |
30 |
|
30 |
Мої органи чуття. Мій язик МОВ Взаємне розміщення предметів. Підготовчі вправи до написання букв |
31 |
|
31 -32 |
Мої органи чуття. Моя шкіра МАО Пряма, крива, ламана лінії. Розпізнавання геометричних фігур. ТЕО «Ловись, рибко…» Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з листя. |
32 |
|
33-34 |
Мої органи чуття. «Яблучний тест» МОВ Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до написання букв. |
33 |
|
35 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема 5. Я пізнаю світ |
|||
36 |
Я спостерігаю |
34-35 |
|
37 |
Я вимірюю МОВ Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Друкування букв, складів, слів. |
36-37 |
|
38- 39 |
Я досліджуюю МАО Дія віднімання. Знак «-« Вирази і рівності ТЕО Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомого шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком) |
38-39 |
|
40-41 |
Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти МОВ Читання складів і слів. Друкування букв, складів і слів. Робота з дитячою книгою |
40-41 |
|
42 |
Підсумок з теми |
|
|
Тема 6. Я досліджую природне довкілля |
|||
43 |
Я розрізняю неживу і живу природу |
42-43 |
|
44 -45 |
Я досліджую неживу природу МАОЧисловий промінь. Обчислення виразів за допомогою числового променя. ТЕО Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну.
|
44-45 |
|
46- 47 |
Я досліджую живу природу МОВ Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, тексту. Друкування букв, складів, слів. |
46 |
|
48 |
Я досліджую взаємозв’язки в природі |
47 |
|
49 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема 7. Я досліджую зміни в довкіллі восени |
|||
50 |
Я досліджую зміни в довкіллі восени МОВ Текст і малюнок. Підготовчі вправи до написання букв. |
48 |
|
51 -52 |
Я досліджую осінні зміни в житті рослин МАО Компоненти дії додавання. Читання рівностей. Доповнення виразів за малнками і схемами. ТЕО Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком. |
49 |
|
53-54 |
Я досліджую осінні зміни в житті тварин МОВ Театралізування. Підготовчі вправи до написання букв. |
50 |
|
55 |
Осінь – грибна пора |
51 |
|
56 |
Що я святкую восени |
52-53 |
|
57 |
Підсумковий урок з теми МОВ Читання і доповнення тексту. Друкування букв, складів, слів. |
|
|
Розділ 2. МІЙ ДІМ Тема 1. Дім, у якому я живу |
|||
58-59 |
Дім, у якому я живу МАО Зв'язок дій додавання і віднімання. Побудова відрізків. ТЕО Чудо-Юдо Риба-Кит.Згинання иі складання паперу. Знайомство з технікою ори гамі. Створення найпростіших виробів технікою оригамі. |
54-55 |
|
60-61 |
Світло і тепло у моєму домі. Електричні прилади – помічники в моєму домі. МОВ Читання складів,слів. Друкування букв,складів, слів. |
56-57 |
|
62 |
Вода у моєму домі. Я бережу воду |
58-59 |
|
63 |
Повітря в моєму домі |
60-61 |
|
64 |
Грунт у моєму домі МОВ Опрацювання тексту. Підготовчі вправи до написання букв. |
62-63 |
|
65 -66 |
З чого побудовано мій дім? МАО Число і цифра 7. Порівняння мчисел в межах 7. Написання цифри 7. ТЕО Пальчиковий театр.Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр» |
64 |
|
67 -68 |
Що з чого зроблено? МОВ Факти і думки. Підготовчі вправи до написання букв. |
65 |
|
69 |
Підсумковий урок з теми |
|
|
Тема 2. Хто живе у моєму домі? |
|||
70 |
Моя родина |
66 |
|
71 |
Моя родина МОВ Друкування букв, складів, слів. |
66 |
|
72-73 |
Моя родина МАО Число і цифра 9.Порівняння чисел в межах 9. Написання цифри 9. ТЕО Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделвання з паперу одягу для ведмежаток. |
66 |
|
74-75 |
Я шаную традиції своєї родини МОВ Читання слів і речень. Скоромовка. Друкування букв, складів і слів. |
67 |
|
76 |
Мої домашні улюбленці |
68-69 |
|
77 |
Рослини у моєму домі |
70 |
|
78 |
Рогслини у моєму домі. Догляд за фіалкою МОВ Головна думка тексту. Встановлення послідовності подій. |
70 |
|
79- 80 |
Рослини у моєму домі. МАО Склад числа 10.Доповнення чисел до 10. Робота з геометричним матеріалом ТЕО Крижана морквина.Об'ємні вироби з паперу. Створення бурульки(за зразком) |
70 |
|
|
|||
81 -82 |
Я доглядаю за кімнатними рослинами МОВ Читання слів. Підготовчі вправи до написання букв. |
71 |
|
83
|
Коли я вдома один/одна |
72-73 |
|
84 |
Куди зникає сміття? |
74 |
|
85 |
Куди зникає сміття? МОВ Читання складів, слів.Друкування букв, складів, слів. |
75 |
|
86-87 |
Резервні уроки МАО Структурні елементи задачі. Розв'язування задач. Обчислення виразів. ТЕО «Сипле,сипле сніг…» Послідовність дій під час виготовлення аплікації. Виготовлення зимової композиції. |
|
|
Тема 3. Зимові свята у моєму домі |
|||
88 -89 |
Мої забави взимку МОВ Читання складів, слів, речень. Друкування складів, слів, речень. |
76 |
|
90 |
Мої забави взимку |
76 |
|
91 |
Я чекаю на свято Миколая |
77 |
|
92 |
Я чекаю на свято Миколая МОВ Читання слів, тексту. Підготовчі вправи до написання букв. |
77 |
|
93 -94 |
Я чекаю на свято Миколая МАО Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. ТЕО Візит інопланетянина. Послідовність дій під час виконання аплікації. Створення аплікації « Інопланетний корабель» |
|
|
95 -96 |
Я прикрашаю ялинку до Нового року МОВ Тема і заголовок тексту. Підготовчі вправи до написання букв. |
78 |
|
|
Підсумок за темою. |
|
|
|
|||
97 |
Я прикрашаю ялинку до Нового року |
78 |
|
98 |
Яприкрашаю ялинку до Нового року |
78 |
|
99 |
Я зустрічаю Діда Мороза МОВ Друкування складів, слів, речень. Читання складів, слів, речень. |
79 |
|
100-101 |
Я зустрічаю Діда Мороза МАО Додавання і віднімання числа 2. Лічба двійками.Складання і обчислення виразів. ТЕО Веселий равлик. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення листівки-валентинки(за зразком) |
79 |
|
|
Тема 4. Зміни в довкіллі взимку |
|
|
102-103 |
Я досліджую зміни в довкіллі взимку МОВ Читання складів, слів, речень. Друкування складів, слів, речень. |
1 |
|
104 |
Я досліджую зміни в довкіллі взимку
|
1 |
|
105 |
Я досліджую зміни в житті рослин взимку |
5 |
|
106 |
Я досліджую зміни в житті рослин взимку МОВ Резервний урок . Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних вправ.
|
5 |
|
107-108 |
Я досліджую зміни в житті рослин взимку МАО Резервний урок. ТЕО Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу.
|
5 |
|
109 |
Я досліджую зміни в житті тварин взимку
|
6 |
|
110 |
Мої зимові забави і турботи
|
7 |
|
111 |
Мої зимові забави і турботи МОВ Друковані і писані букви.Підготовчі вправи до написання рукописних букв. |
7 |
|
112-113 |
МАО Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. ТЕО Резервний урок. Виставка дитячих робіт. |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. МОЯ КРАЇНА- УКРАЇНА |
|
|
|
ТЕМА 5. Я живу в Україні |
|
|
114 |
Я і моя Батьківщина |
8 |
|
115 |
Я і моя Батьківщина МОВ. Беру участь у діалозі на тему: «Що я лблю українське» |
8 |
|
116 |
Я шаную державні символи України. |
9 |
|
117 |
Я шаную державні символи України. |
9 |
|
118 |
Ми громадяни України. Конституція України. МОВ. Навчаюсь друкувати назви державних символів України. |
10 |
|
119 |
Ми громадяни України. Конституція України.
|
10 |
|
120
121. |
Я вивчаю свої права і обов'язки. МАО. Закріплення додавання і віднімання числа 5. ТЕО. Леопардик і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. Виготовлення тигрика в теніці ори гамі за зразком. |
11 |
|
122 123 |
Я вивчаю свої права і обов'язки. Я вивчаю свої права і обов'язки МОВ. Беру участь у діалозі : « Мої права і обов'язки» |
11 |
|
124 |
Я підприємливий |
12 |
|
125 |
Я підприємливий |
13 |
|
126 |
Які гроші я можу використовувати |
13 |
|
127 |
Які гроші я можу використовувати МОВ.Пояснюю нові слова. Складаю з ними речення. |
13 |
|
128
129 |
Які гроші я можу використовувати МАО. Кілограм – одиниця ввимірювання маси. ТЕО. Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікації Створення аплікації за зразком. |
|
|
130 131 |
Що таке доброчинність? Що таке доброчинність? МОВ. Опрацьовую візуальні медіа ((фотографія – як джерело інформації)
|
14 |
|
132 |
Я вчуся дружити. |
15 |
|
133 |
Я вчуся дружити. |
16 |
|
134 |
Де я живу? |
|
|
135 |
Де я живу? МОВ. Навчаюсь записувати свою адресу проживання. |
|
|
136
137 |
Де я живу? МАО. Додавання і віднімання числа 6. Побудова відрізків. Розвїязування задач. ТЕО. Сідаємо на велосипед.Згинання і складання паперу. Створення моделі велосипеда за зразком. |
|
|
138
139 |
Я живу в місті.
МОВ. Розповідаю про своє село за зразком. |
17 |
|
140 |
Я мандрую містом. |
18-19 |
|
141 |
Я мандрую містом. |
|
|
142 |
Я в театрі. |
20 |
|
143 |
Я в театрі. МОВ.Опрацьовую візуальні медіа. ( Афіша – як джерело інформації) |
21 |
|
144
145 |
Я в театрі. МАО. Додавання і віднімання чисел 8,9. Порівняння довжин відрізків. Розв'язування задач. ТЕО.Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових композицій. Створення аплікації « Вінні-Пух» |
|
|
146
147 |
Я в супермаркеті.
МОВ. Навчась читати етикетки та цінники |
22
23 |
|
148 |
Я – пасажир. |
24-25 |
|
149 |
Я – пасажир |
|
|
150 |
Я - пішохід |
26 |
|
151 |
Я – пішохід. МОВ. Беру участь у діалозі « Правила поведінки на дорозі» |
27 |
|
152
153 |
Я – пішохід. МАО. Десяток. Доповнення до десятка. ТЕО. « Мчать машини по дорозі…» Аплікація з паперу. Створення аплікації за зразком. |
|
|
154 155 |
Професії моїх батьків. МОВ.Беру участь у діалозі « Професії моїх батьків»
|
28 |
|
156 |
Я подорожую селом. |
29 |
|
157 |
Я подорожую селом. |
29 |
|
158 |
На фермі |
30 |
|
159 |
На фермі. МОВ. Поповнюю свій словниковий запас назвами свійських тварин та їх дитинчат. |
|
|
160
161 |
На фермі. МАО.Утворення і читання чисел другого десятка. Записування чисел другого десятка. ТЕО.Здоровий зубчик-білий чубчик. Робота з папером. Створення аплікації-плаката за зразком. |
|
|
162
163 |
Я у полі.
МОВ. Складаю розповідь за серією малюнків. |
31 |
|
164 |
Я в саду. |
32 |
|
165 |
Я у полі.
|
|
|
166 |
Я в саду. |
|
|
167 |
Я на городі. |
33 |
|
168 |
Я на городі. МОВ. Навчаюсь добирати потрібну інформацію з графічного тексту. |
|
|
169 |
Я на городі.
|
|
|
170
171 |
Я на городі. МАО.Дециметр-одиниця вимірювання довжини. ТЕО.Будильник-кошенятко. Робота з папером. Виготовлення будильника за зразком. |
|
|
172 173 |
Я дізнаюся про професії в селі. МОВ.Я складаю розповідь про професії в селі за зразком. |
34 35 |
|
174 |
Я дізнаюся про професії в селі.
|
|
|
175 |
Підсумок за темою. |
|
|
|
ТЕМА 6. Я люблю природу України |
|
|
176 |
Я дізнаюся про природу України. МОВ.Розповідаюпро природу своєї місцевості |
36 |
|
177
178 |
Я дізнаюся про природу України. МАО.Додавання і віднімання чисел на основі нумерації.Складання рівностей за схемами. ТЕО Великодні писанки.
|
37 |
|
179 180 |
Я досліджую рослини. МОВ.Навчась читати і записувати слова-назви овочів.
|
38 |
|
181 |
Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини. |
39 |
|
182 |
Я досліджую дерева, кущі, трав'янисті рослини. |
39 |
|
183 |
Я досліджую листяні і хвойні дерева |
40 |
|
184 |
Я досліджую листяні і хвойні дерева МОВ. Описую домашню та дику яблуню, порівнюю їх. |
|
|
185
186 |
Я досліджую листяні і хвойні дерева МАО.Іменовані числа. ТЕО.Кучерявий баранець. Робота з папером.Рвання і скручування паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець.
|
|
|
187
188 |
Я досліджую дикорослі і культурні рослини.
МОВ.Описую рослини, порівнюю їх.
|
41 |
|
189
|
Чому рослини такі різні? |
42 |
|
190 |
Чому рослини такі різні? |
|
|
191 |
Чи бувать рідкісні рослини? |
43 |
|
192 |
Чи бувать рідкісні рослини? МОВ. Досліджу назви рослин |
|
|
193
194 |
Чи бувать рідкісні рослини? МАО. Знаходження сум і різниць чисел. Порівняння виразів. ТЕО.Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої аплікації за зразком. |
|
|
195 196 |
Підсумковий урок за темою МОВ. Підсумковий урок. Повторення вивченого |
|
|
197 |
Я досліджую комах. |
44 |
|
198 |
Я досліджую комах |
45 |
|
199 |
Я досліджую риб. |
46 |
|
200 |
Я досліджую риб МОВ. Знайомлюсь з Червоною книгою України. |
47 |
|
201
202 |
Я досліджую риб МАО.Утворення і читання чисел від 70 до 100. Розв'язування задач. ТЕО.Смачна грушка. Робота з пластиліном.Виготовлення з пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком. |
|
|
203
204 |
Я досліджую птахів.
МОВ. Поповнення словникового запасу назвами птахів свої місцевості. |
48
49 |
|
205 |
Я досліджую звірів. |
50-51 |
|
206 |
Чому тварини такі різні. |
52 |
|
207 |
Чому тварини такі різні. МОВ. Навчаюсь читати і записувати назви молочних продуктів.Беру участь у діалозі « Які молочні продукти я люблю.» |
53 |
|
208
209 |
Підсумок за темою МАО, Метр- одиниця вимірювання довжини. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач.
ТЕО.Зі святом весни. Об'ємні вироби з паперу. Створення квітів за зразком. |
|
|
|
ТЕМА7. Я досліджую природне довкілля навесні. |
|
|
210 211 |
Я досліджую зміни в довкіллі навесні МОВ.Досліджую назви весняних місяців. Складаю розповідь. |
54 55 |
|
212 |
Я досліджую весняні зміни в житті тварин |
56-57 |
|
213 |
Я досліджую весняні зміни в житті птахів |
58 |
|
214 |
Я досліджую весняні зміни в житті птахів МОВ. Досліджую назви рослин і комах |
59 |
|
215
216 |
Я досліджую весняні зміни в житті птахів МАО. Многокутники. Побудова многокутників. Розв'язування задач ТЕО.З Днем народження , динозаврику. Робота з папером. Послідовність дій пвд час створення аплікації Виготовлення композиції за зразком. |
|
|
217 |
Я досліджую весняні зміни в житті звірів |
60 |
|
218 |
Що я святкую навесні. |
61 |
|
219 |
Що я святкую навесні. МОВ.Навчаюсь добирати потрібну інформацію з малюнків. |
|
|
220
221 |
Що я святкую навесні МАО.Доба. Година- одиниця вимірювання часу. Визначення часу за годинником. ТЕО . «Клоун Веселунчик» Робота з папером. Виготовлення клоуна за зразком. |
|
|
222
|
Я охороняю природу.
|
62- 63 |
|
223 |
Підсумок за темою |
|
|
|
ТЕМА 8. МОЯ ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ |
|
|
224 |
Моя планета Земля МОВ.Навчаюсь наводити аргументи на підтримку власних думок. |
64 |
|
225
226 |
Моя планета Земля МАО.Вправи і задачі на обчислення часу. Календар. ТЕО.Листівка для тата.Згинання і складання паперу Виготовлення листівки за зразком. |
65 |
|
227 228 |
Планета Земля. Глобус МОВ.Беру участь у діалозі « Що я роблю вдень і вночі?» |
66 |
|
229 |
День і ніч
|
67 |
|
230 231 |
День і ніч Мандрівка планетою Земля
|
67 68 |
|
232 |
Мандрівка планетою Земля МОВ.Опрацьовую візуальні медіа. Фотографія- як джерело інформації |
69 |
|
233
234 |
Підсумок за темою МАО. Резервний урок ТЕО.На лужку . Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за зразком. |
|
|
|
ТЕМА 9. Я ДОСЛІДЖУЮ ПРИРОДНЕ ДОВКІЛЛЯ ВЛІТКУ. |
|
|
235 236 |
Я досліджую природнє довкілля влітку МОВ.Досліджую назви літніх місяців. Пояснюю народні прикмети. |
70 71 |
|
237 |
Я досліджую рослини влітку |
72-73 |
|
238 239 |
Я досліджую літні зміни в житті рослин Я досліджую літні зміни в житті рослин |
74 75
|
|
240 |
Я досліджую літні зміни в житті тварин. МОВ.Опрацьовую візуальні медіа |
76-77 |
|
241
242 |
Що я святкую влітку?
ТЕО Виготовлення виробів за допомого раніше опанованих тенік. Підсумок за рік |
78 |
|
243 244 |
Канікули МОВ.Планую екскурсію користуючись підказками |
79 |
|
245 |
Екскурсія . Водойми рідного краю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|