Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас ІІ семестр за підручником О.Карпюк

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас (3год) ІІ семестр (зі змістовими лініями та очікуваними результами) за підручником О.Карпюк. Відповідно до діючої програми

Перегляд файлу

Узгоджено

заступник директора з НВР

__________________________

«_____» ________________2018р

Календарно – тематичне планування

з англійської мови для 7 класу за підручником О. Карпюк

на 2017 – 2018 н. р.

ІІ семестр

№ уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати

Змістові лінії

Мовний інвентар

Вибір комунікативних видів діяльності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Письмо

Аудіювання

Читання

Говоріння

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Спорт

49.

 

Види спорту

Називати види спорту;

висловлювати своє ставлення до спорту.

Громадянська відповідальність:

визначає власні спортивні уподобання та потреби

- bobsleigh

-water polo

-rowing

 -sailing

Речення у Present Simple

Ex.3

WB ex.1-p.45

 

Ex.2, p.93

Ex.1, 2

WB ex.2, 3 -p.45-46

Вивчити нові ЛО.

 

50.

 

Сучасні Олімпійські ігри

Надавати інформацію про Олімпійські ігри

Здоров’я і безпека:

дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

- а flame

-a mascot

- a spirit

- a wheelchair

- to compete

-to represent

- to take place

- to take part

- across the world

Речення у Past Simple

 

 

Ex.2, 3

Ex.1

WB ex.4 - p.46

51.

 

Символіка Олімпійських ігор

Надавати інформацію про Олімпійські ігри

Здоров’я і безпека:

дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

Типи питальних речень

p.98

Ex.1

WB ex.6b - p.48

 

 

p.98

Ex.1

WB ex.6b - p.48

 

GB ex.1, 2-p.46-47

Ex.4

 

52.

 

Сучасні міжнародні спортивні події

Розповідати про різноманіття спортивних подій; ставити питання для уточнення.

Громадянська відповідальність:

формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

A question tag

p.211

Ex.2, 3

WB ex.6a -p.48

Ex. 1 p.100

p.98

Ex.1

WB ex.6b - p.48

 

GB ex.1, 2-p.46-47

Ex.4

53.

 

Сучасні міжнародні спортивні події

Висловлювати свої побажання; своє ставлення до спортивних подій.

Громадянська відповідальність:

формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

A question tag

p.211

GB ex.3 -p.47-48 WB ex.7 -p.49

Ex.5a, 5b -p.100

 

 

 

Розповіда-ти про сучасні спортивні події

54.

 

Вступ до спортивного клубу

Аргументувати власний вибір; приймати або відхиляти пропозицію.

Громадянська відповідальність:

визначає власні спортивні уподобання та потреби.

Здоров’я і безпека:

дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

 

hamp

- to shoot

-competition, -freestyle

-to cheer

-membership fabulous

-training

- to apply

-a defender

Розділові питання

p.211

Ex.1

WB ex.8 -p.49

Ex.1, 2

Ex.5b

Ex.3, 4, 5a

WB ex.9 -p.50

55.

 

Обговорюємо спортивні матчі

Давати характеристику різним спортивним матчам; ставити питання для уточненню

Громадянська відповідальність:

визначає власні спортивні уподобання та потреби.

Здоров’я і безпека:

дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

 

-champ

 -competition –freestyle

-membership -fabulous 

-junior

-training

-session

-squash 

-to apply

- a defender

- a whistle

-a foul

- to cheer

- to shoot

Розділові питання

p.211

WB

ex.11, 12 - p.51-52

Ex.6

Ex.6

Ex.7a, 7b

WB ex.10 -p.50-51

 

56.

 

Найпопуляр-ніші види спорту в Україні

Розповідати про різноманіття видів спорту; давати характеристику різним видам спорту

Громадянська відповідальність:

визначає власні спортивні уподобання та потреби.

Здоров’я і безпека:

дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань

 

Модальні дієслова must, have to

Ex.3

WB ex.13 -p.52

 

Ex.2

Ex.1, 2

WB ex.14 -p.53

57.

 

Мій улюблений спортсмен

Надавати інформацію про видатних спортсменів.

Громадянська відповідальність:

наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

 

Типи питальних речень

 

Ex.1

WB ex.15, 16 - p.53-55

 

 

Ex.1

GB ex.4 -p.48-49

Ex.2

Розповіда-ти про улюблено-го спортсме-на.

58.

 

Спортивні досягнення українських спортсменів

Надавати інформацію про спортивні досягнення українських спортсменів.

Громадянська відповідальність:

наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту, висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.

Типи питальних речень

WB ex.18 -p.56-57

 

 

 

GB ex.5 -p.50

WB ex.17 -p.55-56

59

 

Домашнє читання

Переказувати текст за планом.

Громадянська відповідальність:

визначає власні спортивні уподобання та потреби.

Здоров’я і безпека:

Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни займаючись спортом.

 

 

 

 

 

 

Переказу-вати текст за планом.

60.

 

Узагальнюючий урок за темою «Спорт».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

У лікаря

61.

 

Захворювання та їх симптоми

Слухати та розпізнавати лексику теми; запитувати та надавати інформацію.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

 

-headache

-earache

-backache

-tummy ache

- bad leg

-cold

-rash

-dizzy

 -stomachache -bruise

 

Ex.5

WB ex.3-p.60

Ex.1

Ex.6

WB ex.1-p.59

Ex.2, 3, 4

WB ex.2, 4-p.59-60

62.

 

Медичний огляд під час хвороби

Надавати інформацію по темі; описувати, характеризувати.

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

n accident

- a disease

- a dentist

 -office

-a pill

 

 

 

Ex.1b, 2

Ex.1a, 4

WB ex.5-p.61

63

 

Візит сімейного лікаря

Розповідати про візит до сімейного лікаря; висловлювати свої враження.

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

-surgeon

- a symptom

- a treatment

- to make an appointment

 

 

 

Ex.3, 5

Ex.7, 8

Ex.6

64.

 

Захворювання та їх лікування

Запитувати і надавати інформацію про захворювання та їх лікування.

 

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

 

 

Ex.2

GB ex.7,8,9 -p.51-53

 

p.115, 116

Ex.3

Ex.1

WB ex.7-p.62

65.

 

Виконуємо поради лікаря

Висловлювати власну думку; аргументувати свою точку зору.

Здоров’я і безпека:

впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

Ex.7

GB ex.10, 11, 12 –

p.53-55

 

Ex.4

Ex.5, 6

WB ex.8, 9-p.63-64

66.

 

Виконуємо поради лікаря

Вчити запитувати про поради у лікаря.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Здоров’я і безпека:

впорядковує власний робочий день з дотриманням здоровог способу життя.

 

 

Ex.3

GB ex.13,14- p.56-57

Ex.1, 2, 4, 5

Ex.5

Ex.4

WB ex.10-p.64

67.

 

Звертаємось за допомогою до лікаря

Вчити запитувати про поради у лікаря.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

n ambulance blood

- a chest

- an injection

-an X-ray

- to bleed

 

Ex.3

WB ex.11, 12 - p.65

 

 

Ex.2

Ex.1, 4, 5, 6, 8

Ex.7

WB ex.13-p.66

68.

 

Розпорядок дня під час хвороби

Розповідати про розпорядок під час хвороби; надавати поради; аргументувати свій вибір.

Здоров’я і безпека:

ілюструє необхідність здорового способу життя.

 

 

Ex.1, 2

WB ex.14-p.66

 

p.124

GB ex.16,17 -p.60-61

WB ex.15-p.67

69.

 

Як вберегтися від захворювань?

Висловлювати свої думки; розпитувати з метою роз’яснення інформації.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

 

GB ex.18 -p.62

 

Ex.1, 2, 4a, 5

Ex.3, 4b

WB ex.16-p.67

70.

 

Як вберегтися від захворювань?

Висловлювати свої думки; розпитувати з метою роз’яснення інформації.

Здоров’я і безпека:

ілюструє необхідність здорового способу життя.

 

 

Ex.9, 10

WB ex.17-p.68

Ex.8c

Ex.8a, 8b

Ex.6, 7

WB ex.18-p.68-69

71.

 

Візит до лікаря

Розповідати про візит до лікаря; висловлювати свої враження.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

 

 

 

 

 

WB ex.19-p.69-70

72.

 

Урок домашнього читання. “He was only wrong by two!”

Висловлювати свою позицію.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Здоров’я і безпека:

Ілюструє необхідність здоров способу життя. 

 

 

 

 

 

 

Переказ за опорами.

73.

 

Узагальнюючий урок за темою «У лікаря»

Висловлювати власну думку по темі.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО

Кіно і театр

74.

 

Мій улюблений фільм

Називати види фільмів; висловлювати своє ставлення до кіно.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

-сomedy

-science fiction -film

-cartoon

-horror film

- action film

 

WB ex.1,2-p.72

 

Ex.1,2,6

Ex.3,4,5,7

WB ex.1,2-p.73

75.

 

Порівняння та обговорення найвідоміших фільмів

Вміти висловлювати свою думку; аргументувати власний вибір; приймати або відхиляти пропозицію.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

-gripping

-pre-dictable

-exciting

-spec-tacular

- convin-cing

- fascinating

-confusing

 

 

Ex.3

 

Ex.1,2

WB ex.5,6-pp.73-74

76.

 

Перегляд фільмів у кінотеатрі

Висловлювати враження від перегляду фільмів у кінотеатрі; давати коротку характеристику.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

-character

- a plot

-a title

-catchy

 

 

Ex.4,6

 

Ex.5,7

WB ex.7-p.74

77.

 

Різні види кінофільмів

Називати види кінофільмів; давати коротку характеристику; аргументувати власний вибір.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

-an adventure -a documentary -a power

- a romance

- a teenager

- enjoyable

 

Ex.3

WB ex.8,10-p.75-76

 

Ex.1,2

Ex.4

WB ex.9,11-p.75-76

78.

 

Улюблені кіногерої сучасних підлітків

Розповідати про улюбленого кіногероя; аргументувати власний вибір.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

 

Relative and

Reflexive Pronouns

GB ex.1,2,5,6 -p.66-71

 

 

 

GB ex.3,4 -p.68-69

79

 

Враження від перегляду кінофільму

Висловлювати своє враження від переглянутого кінофільму; висловлювати свої побажання; давати характеристику.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

 

GB ex.7,8,9 -p.71-73

 

Ex.1,3

 

Ex.2

GB ex.10 -p.73

80.

 

Театральне мистецтво минулого та сучасності

Порівнювати мистецтво минулого та сучасності; аргументувати власний вибір.

Громадянська відповідальність:

пояснення правила поведінки у закладах культури.

-an action

- an audience

- a cast

- a performance -a play

- a scenery

- a stage

- to act

- to perform

- to stage

 

WB ex.12,13-p.77-78

Ex.1

Ex.1,2

Ex.3

WB ex.14-p.78

81.

 

Рекомендації щодо перегляду фільму чи вистави

Надавати рекомендації щодо перегляду фільму чи вистави; висловлювати свої побажання.

Підприємливість та фінансова грамотність:

обговорює можливості замовлення квитків онлайн

 

 

 

 

Ex.4

Ex.4,5,6,7

 

82.

 

Відгук на кінофільм після його перегляду

Вміти висловлювати свою думку; дискутувати щодо побаченого фільму.

Громадянська відповідальність:

пояснення правила поведінки у закладах культури.

 

 

Ex.1

 

Ex.1

 

WB ex.21-p.83

83.

 

Відвідування театру, кінотеатру

Вміти висловлювати свою думку; дискутувати щодо побаченого

Громадянська відповідальність:

пояснення правила поведінки у закладах культури.

 

Relative and

Reflexive Pronouns

WB ex.18-p.81

GB

ex.11,12 -p.74-75

 

 

 

WB ex.19-p.81-82

84.

 

Урок домашнього читання.

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного.

 

 

 

Lesson 5. Troy. The Trojan Horse  pp.30-35

Відповідати на питання.

85.

 

Узагальнюючий урок за темою «Кіно і театр».

Перевірка знань.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені ЛО.

Визначні місця світу

86.

 

Вирушаємо у подорож

Слухати та розпізнавати лексику теми; запитувати та надавати інформацію.

Здоров'я і безпека:

пояснює життево важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях, аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху.

 

 

Ex.3

 

Ex.1,2

Ex.4

WB  ex.1-p.84

87.

 

Визначні місця Лондона

Розповідати про визначні місця Лондона; запитувати та надавати інформацію.

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

WB  ex.2,3-p.85-86

Ex.1

Ex.1

Ex.2

WB  ex.4,5-p.86

88.

 

Визначні місця Києва

Розповідати про визначні місця Києва; запитувати та надавати інформацію.

Громадянська відповідальність:

планує краєзнавчу подорож

To destroy, to save, to whisper, huge, medieval, a government, elections, a law, saint, a patron saint, to be buried,

 

 

 

Ex.3,4,5

Ex.6

WB  ex.6-p.87

89.

 

Подорож по Австралії

Висловлювати власну думку щодо побаченого, запитувати та надавати інформацію.

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

Ex.4

Ex.1a,3,4

 

Ex.1b,2

WB  ex.7,8-p.88-89

90.

 

Визначні місця Великобри-танії

Висловлювати власну думку щодо побаченого, запитувати та надавати інформацію.

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

Past Tenses

Ex.1b

GB

ex.13,14 -p.75-77

 

Ex.1a

Ex.2

GB ex.15 -p.78-79

91.

 

Визначні місця України

Розповідати про визначні місця України; аргументувати свою точку зору в дискусії.

Громадянська відповідальність:

робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури України.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своїй державі.

 

GB

ex.16,18 -p.80-82

 

Ex.3

GB

ex.17-

p.81-82

Ex.4

92.

 

Ласкаво просимо до Лондона

Розповідати про визначні місця Лондона; аргументувати свою точку зору в дискусії.

Громадянська відповідальність:

порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в

європ. столицях

An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificent

 

Ex.3

 

Ex.2a,4a

Ex.1,2b,4b

WB  ex.9-p.90-91

93.

 

Ласкаво просимо до Києва

Розповідати про визначні місця Києва; аргументувати свою точку зору в дискусії.

Громадянська відповідальність:

робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

Здоров'я і безпека:

пояснює правила безпеки пересування по Києву.

 

 

Ex.7a

 

Ex.6,7b,8

WB  ex.11-p.93-94

94.

 

Улюблені місця рідного міста

Запитувати та надавати інформацію; висловлювати власну думку.

Екологічна безпека та сталий розвиток:

складає перелік мість для екотуризму у своєму регіоні.

Громадянська відповідальність:

робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури рідного краю.

 

 

Ex.1

WB  ex.12-p.94-95

 

Ex.1

 

Ex.2

95.

 

Подорож до Великої

 Британії

Розповідати про Великобританію;дискутувати.

Громадянська відповідальність:

порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Підприємливість та фінансова грамотність:

визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Повторення і систематизація

Ex.1

WB  ex.13,14-p.95-97

Ex.1,3

Ex.5

Ex.4,6,8

Ex.7

96.

 

Подорож до України

Порівняння Британії та України; давати рекомендації; дискутувати.

Громадянська відповідальність:

обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

Повторення і систематизація

WB ex.15-p.98

GB

ex.19,20 -p.83-84

 

Ex.9,11

Ex.10

WB ex.16-p.98-99

97.

 

Подорож до США

Розповідати про визначні місця США; дискутувати.

Громадянська відповідальність:

порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Підприємливість та фінансова грамотність:

визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Повторення граматичного матеріалу

GB Progress Test 4 pp.84-88

WB ex.17-p.99

98.

 

Урок домашнього читання «Актори приїхали в місто»

Дискутувати; розповідати за планом.

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

 

Ex.2

Ex.1,2,6

Ex.3,4,5

WB ex.18-p.100

99.

 

Спорт. Контроль навичок аудіювання.

Перевірка знань.

Громадянська відповідальність:

визначає власні спортивні уподобання та потреби

 

 

 

 

 

 

Розповідати про улюблений вид спорту.

100

 

Кіно і театр.

Контроль навичок читання.

Перевірка знань.

Громадянська відповідальність:

пояснення правила поведінки у закладах культури.

 

 

 

 

 

 

Написати про улюблений жанр кіно.

101

 

Україна. Київ. Контроль навичок говоріння.

Перевірка знань.

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

 

 

 

 

Скласти діалог про визначні місця України.

102

 

Велика Британія. Лондон. Контроль навичок письма.

Перевірка знань.

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

 

 

 

 

Розповідати про Лондон.

103

 

Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

Past Tenses

 

 

 

 

Виконати завдання на картках.

104

 

Розвиток навичок читання.

Запитувати та надавати інформацію; аргументувати свою точку зору.

 

 

Past Tenses

 

 

 

 

Скласти план до тексту.

105.

 

Підсумковий урок

 

 

 

Past Tenses

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гошовська Валентина Богданівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ніколаєва Віта Михайлівна
    Шановна Оксана Василівна, дуже сподобалось Ваше планування, прошу поділитися плануванням на І семестр !!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маковій Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бошель Оксана Віталіївна
    Щиро дякую за планування!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
17 січня 2018
Переглядів
2675
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку