Узгоджено
заступник директора з НВР
__________________________
«_____» ________________2018р
Календарно – тематичне планування
з англійської мови для 7 класу за підручником О. Карп’юк
на 2017 – 2018 н. р.
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||
Спорт |
|||||||||||||||
49. |
|
Види спорту |
Називати види спорту; висловлювати своє ставлення до спорту. |
Громадянська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби |
- bobsleigh -water polo -rowing -sailing |
Речення у Present Simple |
Ex.3 WB ex.1-p.45 |
|
Ex.2, p.93 |
Ex.1, 2 |
WB ex.2, 3 -p.45-46 Вивчити нові ЛО.
|
||||
50. |
|
Сучасні Олімпійські ігри |
Надавати інформацію про Олімпійські ігри |
Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
- а flame -a mascot - a spirit - a wheelchair - to compete -to represent - to take place - to take part - across the world |
Речення у Past Simple |
|
|
Ex.2, 3 |
Ex.1 |
WB ex.4 - p.46 |
||||
51. |
|
Символіка Олімпійських ігор |
Надавати інформацію про Олімпійські ігри |
Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
Типи питальних речень |
p.98 Ex.1 WB ex.6b - p.48
|
|
p.98 Ex.1 WB ex.6b - p.48
|
GB ex.1, 2-p.46-47 |
Ex.4
|
|||||
52. |
|
Сучасні міжнародні спортивні події |
Розповідати про різноманіття спортивних подій; ставити питання для уточнення. |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
A question tag p.211 |
Ex.2, 3 WB ex.6a -p.48 |
Ex. 1 p.100 |
p.98 Ex.1 WB ex.6b - p.48
|
GB ex.1, 2-p.46-47 |
Ex.4 |
||||
53. |
|
Сучасні міжнародні спортивні події |
Висловлювати свої побажання; своє ставлення до спортивних подій. |
Громадянська відповідальність: формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
A question tag p.211 |
GB ex.3 -p.47-48 WB ex.7 -p.49 |
Ex.5a, 5b -p.100
|
|
|
Розповіда-ти про сучасні спортивні події |
||||
54. |
|
Вступ до спортивного клубу |
Аргументувати власний вибір; приймати або відхиляти пропозицію. |
Громадянська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань
|
-сhamp - to shoot -competition, -freestyle -to cheer -membership –fabulous -training - to apply -a defender |
Розділові питання p.211 |
Ex.1 WB ex.8 -p.49 |
Ex.1, 2 |
Ex.5b |
Ex.3, 4, 5a |
WB ex.9 -p.50 |
||||
55. |
|
Обговорюємо спортивні матчі |
Давати характеристику різним спортивним матчам; ставити питання для уточненню |
Громадянська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань
|
-champ -competition –freestyle -membership -fabulous -junior -training -session -squash -to apply - a defender - a whistle -a foul - to cheer - to shoot |
Розділові питання p.211 |
WB ex.11, 12 - p.51-52 |
Ex.6 |
Ex.6 |
Ex.7a, 7b |
WB ex.10 -p.50-51
|
||||
56. |
|
Найпопуляр-ніші види спорту в Україні |
Розповідати про різноманіття видів спорту; давати характеристику різним видам спорту |
Громадянська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань
|
Модальні дієслова must, have to |
Ex.3 WB ex.13 -p.52 |
|
Ex.2 |
Ex.1, 2 |
WB ex.14 -p.53 |
|||||
57. |
|
Мій улюблений спортсмен |
Надавати інформацію про видатних спортсменів. |
Громадянська відповідальність: наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.
|
Типи питальних речень |
|
Ex.1 WB ex.15, 16 - p.53-55 |
|
|
Ex.1 GB ex.4 -p.48-49 |
Ex.2 Розповіда-ти про улюблено-го спортсме-на. |
||||
58. |
|
Спортивні досягнення українських спортсменів |
Надавати інформацію про спортивні досягнення українських спортсменів. |
Громадянська відповідальність: наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту, висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. |
Типи питальних речень |
WB ex.18 -p.56-57 |
|
|
|
GB ex.5 -p.50 |
WB ex.17 -p.55-56 |
||||
59 |
|
Домашнє читання |
Переказувати текст за планом. |
Громадянська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби. Здоров’я і безпека: Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни займаючись спортом. |
|
|
|
|
|
|
Переказу-вати текст за планом. |
||||
60. |
|
Узагальнюючий урок за темою «Спорт».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||
У лікаря |
|||||||||||||||
61. |
|
Захворювання та їх симптоми |
Слухати та розпізнавати лексику теми; запитувати та надавати інформацію. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.
|
-headache -earache -backache -tummy ache - bad leg -cold -rash -dizzy -stomachache -bruise |
|
Ex.5 WB ex.3-p.60 |
Ex.1 |
Ex.6 WB ex.1-p.59 |
Ex.2, 3, 4 |
WB ex.2, 4-p.59-60 |
||||
62. |
|
Медичний огляд під час хвороби |
Надавати інформацію по темі; описувати, характеризувати. |
Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань. |
-аn accident - a disease - a dentist -office -a pill |
|
|
|
Ex.1b, 2 |
Ex.1a, 4 |
WB ex.5-p.61 |
||||
63 |
|
Візит сімейного лікаря |
Розповідати про візит до сімейного лікаря; висловлювати свої враження. |
Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань. |
-surgeon - a symptom - a treatment - to make an appointment |
|
|
|
Ex.3, 5 |
Ex.7, 8 |
Ex.6 |
||||
64. |
|
Захворювання та їх лікування |
Запитувати і надавати інформацію про захворювання та їх лікування.
|
Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань. |
|
|
Ex.2 GB ex.7,8,9 -p.51-53 |
|
p.115, 116 Ex.3 |
Ex.1 |
WB ex.7-p.62 |
||||
65. |
|
Виконуємо поради лікаря |
Висловлювати власну думку; аргументувати свою точку зору. |
Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
Ex.7 GB ex.10, 11, 12 – p.53-55 |
|
Ex.4 |
Ex.5, 6 |
WB ex.8, 9-p.63-64 |
||||
66. |
|
Виконуємо поради лікаря |
Вчити запитувати про поради у лікаря. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здоровог способу життя. |
|
|
Ex.3 GB ex.13,14- p.56-57 |
Ex.1, 2, 4, 5 |
Ex.5 |
Ex.4 |
WB ex.10-p.64 |
||||
67. |
|
Звертаємось за допомогою до лікаря |
Вчити запитувати про поради у лікаря. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
-аn ambulance –blood - a chest - an injection -an X-ray - to bleed |
|
Ex.3 WB ex.11, 12 - p.65
|
|
Ex.2 |
Ex.1, 4, 5, 6, 8 |
Ex.7 WB ex.13-p.66 |
||||
68. |
|
Розпорядок дня під час хвороби |
Розповідати про розпорядок під час хвороби; надавати поради; аргументувати свій вибір. |
Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя. |
|
|
Ex.1, 2 WB ex.14-p.66 |
|
p.124 |
GB ex.16,17 -p.60-61 |
WB ex.15-p.67 |
||||
69. |
|
Як вберегтися від захворювань? |
Висловлювати свої думки; розпитувати з метою роз’яснення інформації. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
GB ex.18 -p.62 |
|
Ex.1, 2, 4a, 5 |
Ex.3, 4b |
WB ex.16-p.67 |
||||
70. |
|
Як вберегтися від захворювань? |
Висловлювати свої думки; розпитувати з метою роз’яснення інформації. |
Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя. |
|
|
Ex.9, 10 WB ex.17-p.68 |
Ex.8c |
Ex.8a, 8b |
Ex.6, 7 |
WB ex.18-p.68-69 |
||||
71. |
|
Візит до лікаря |
Розповідати про візит до лікаря; висловлювати свої враження. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
|
|
|
WB ex.19-p.69-70 |
||||
72. |
|
Урок домашнього читання. “He was only wrong by two!” |
Висловлювати свою позицію. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Здоров’я і безпека: Ілюструє необхідність здоров способу життя. |
|
|
|
|
|
|
Переказ за опорами. |
||||
73. |
|
Узагальнюючий урок за темою «У лікаря» |
Висловлювати власну думку по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
||||
Кіно і театр |
|||||||||||||||
74. |
|
Мій улюблений фільм |
Називати види фільмів; висловлювати своє ставлення до кіно. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
-сomedy -science fiction -film -cartoon -horror film - action film |
|
WB ex.1,2-p.72 |
|
Ex.1,2,6 |
Ex.3,4,5,7 |
WB ex.1,2-p.73 |
||||
75. |
|
Порівняння та обговорення найвідоміших фільмів |
Вміти висловлювати свою думку; аргументувати власний вибір; приймати або відхиляти пропозицію. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
-gripping -pre-dictable -exciting -spec-tacular - convin-cing - fascinating -confusing |
|
|
Ex.3 |
|
Ex.1,2 |
WB ex.5,6-pp.73-74 |
||||
76. |
|
Перегляд фільмів у кінотеатрі |
Висловлювати враження від перегляду фільмів у кінотеатрі; давати коротку характеристику. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
-character - a plot -a title -catchy |
|
|
Ex.4,6 |
|
Ex.5,7 |
WB ex.7-p.74 |
||||
77. |
|
Різні види кінофільмів |
Називати види кінофільмів; давати коротку характеристику; аргументувати власний вибір. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
-an adventure -a documentary -a power - a romance - a teenager - enjoyable |
|
Ex.3 WB ex.8,10-p.75-76 |
|
Ex.1,2 |
Ex.4 |
WB ex.9,11-p.75-76 |
||||
78. |
|
Улюблені кіногерої сучасних підлітків |
Розповідати про улюбленого кіногероя; аргументувати власний вибір. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
Relative and Reflexive Pronouns |
GB ex.1,2,5,6 -p.66-71 |
|
|
|
GB ex.3,4 -p.68-69 |
||||
79 |
|
Враження від перегляду кінофільму |
Висловлювати своє враження від переглянутого кінофільму; висловлювати свої побажання; давати характеристику. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
GB ex.7,8,9 -p.71-73 |
|
Ex.1,3 |
|
Ex.2 GB ex.10 -p.73 |
|||||
80. |
|
Театральне мистецтво минулого та сучасності |
Порівнювати мистецтво минулого та сучасності; аргументувати власний вибір. |
Громадянська відповідальність: пояснення правила поведінки у закладах культури. |
-an action - an audience - a cast - a performance -a play - a scenery - a stage - to act - to perform - to stage |
|
WB ex.12,13-p.77-78 |
Ex.1 |
Ex.1,2 |
Ex.3 |
WB ex.14-p.78 |
||||
81. |
|
Рекомендації щодо перегляду фільму чи вистави |
Надавати рекомендації щодо перегляду фільму чи вистави; висловлювати свої побажання. |
Підприємливість та фінансова грамотність: обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
|
|
|
Ex.4 |
Ex.4,5,6,7 |
|
||||
82. |
|
Відгук на кінофільм після його перегляду |
Вміти висловлювати свою думку; дискутувати щодо побаченого фільму. |
Громадянська відповідальність: пояснення правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Ex.1 |
|
Ex.1 |
|
WB ex.21-p.83 |
||||
83. |
|
Відвідування театру, кінотеатру |
Вміти висловлювати свою думку; дискутувати щодо побаченого |
Громадянська відповідальність: пояснення правила поведінки у закладах культури. |
|
Relative and Reflexive Pronouns |
WB ex.18-p.81 GB ex.11,12 -p.74-75 |
|
|
|
WB ex.19-p.81-82 |
||||
84. |
|
Урок домашнього читання. |
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного. |
|
|
|
Lesson 5. Troy. The Trojan Horse pp.30-35 |
Відповідати на питання. |
|||||||
85. |
|
Узагальнюючий урок за темою «Кіно і театр». |
Перевірка знань. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО. |
||||
Визначні місця світу |
|||||||||||||||
86. |
|
Вирушаємо у подорож |
Слухати та розпізнавати лексику теми; запитувати та надавати інформацію. |
Здоров'я і безпека: пояснює життево важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях, аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
|
Ex.3 |
|
Ex.1,2 |
Ex.4 |
WB ex.1-p.84 |
||||
87. |
|
Визначні місця Лондона |
Розповідати про визначні місця Лондона; запитувати та надавати інформацію. |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
WB ex.2,3-p.85-86 |
Ex.1 |
Ex.1 |
Ex.2 |
WB ex.4,5-p.86 |
||||
88. |
|
Визначні місця Києва |
Розповідати про визначні місця Києва; запитувати та надавати інформацію. |
Громадянська відповідальність: планує краєзнавчу подорож |
To destroy, to save, to whisper, huge, medieval, a government, elections, a law, saint, a patron saint, to be buried, |
|
|
|
Ex.3,4,5 |
Ex.6 |
WB ex.6-p.87 |
||||
89. |
|
Подорож по Австралії |
Висловлювати власну думку щодо побаченого, запитувати та надавати інформацію. |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
Ex.4 |
Ex.1a,3,4 |
|
Ex.1b,2 |
WB ex.7,8-p.88-89 |
||||
90. |
|
Визначні місця Великобри-танії |
Висловлювати власну думку щодо побаченого, запитувати та надавати інформацію. |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
Past Tenses |
Ex.1b GB ex.13,14 -p.75-77 |
|
Ex.1a |
Ex.2 |
GB ex.15 -p.78-79 |
||||
91. |
|
Визначні місця України |
Розповідати про визначні місця України; аргументувати свою точку зору в дискусії. |
Громадянська відповідальність: робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури України. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своїй державі. |
|
GB ex.16,18 -p.80-82 |
|
Ex.3 |
GB ex.17- p.81-82 |
Ex.4 |
|||||
92. |
|
Ласкаво просимо до Лондона |
Розповідати про визначні місця Лондона; аргументувати свою точку зору в дискусії. |
Громадянська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європ. столицях |
An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificent |
|
Ex.3 |
|
Ex.2a,4a |
Ex.1,2b,4b |
WB ex.9-p.90-91 |
||||
93. |
|
Ласкаво просимо до Києва |
Розповідати про визначні місця Києва; аргументувати свою точку зору в дискусії. |
Громадянська відповідальність: робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Здоров'я і безпека: пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
Ex.7a |
|
Ex.6,7b,8 |
WB ex.11-p.93-94 |
|||||
94. |
|
Улюблені місця рідного міста |
Запитувати та надавати інформацію; висловлювати власну думку. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: складає перелік мість для екотуризму у своєму регіоні. Громадянська відповідальність: робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури рідного краю. |
|
|
Ex.1 WB ex.12-p.94-95 |
|
Ex.1 |
|
Ex.2 |
||||
95. |
|
Подорож до Великої Британії |
Розповідати про Великобританію;дискутувати. |
Громадянська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Підприємливість та фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Повторення і систематизація |
Ex.1 WB ex.13,14-p.95-97 |
Ex.1,3 |
Ex.5 |
Ex.4,6,8 |
Ex.7 |
|||||
96. |
|
Подорож до України |
Порівняння Британії та України; давати рекомендації; дискутувати. |
Громадянська відповідальність: обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
Повторення і систематизація |
WB ex.15-p.98 GB ex.19,20 -p.83-84 |
|
Ex.9,11 |
Ex.10 |
WB ex.16-p.98-99 |
|||||
97. |
|
Подорож до США |
Розповідати про визначні місця США; дискутувати. |
Громадянська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Підприємливість та фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Повторення граматичного матеріалу |
GB Progress Test 4 pp.84-88 |
WB ex.17-p.99 |
||||||||
98. |
|
Урок домашнього читання «Актори приїхали в місто» |
Дискутувати; розповідати за планом. |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
|
Ex.2 |
Ex.1,2,6 |
Ex.3,4,5 |
WB ex.18-p.100 |
||||
99. |
|
Спорт. Контроль навичок аудіювання. |
Перевірка знань. |
Громадянська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про улюблений вид спорту. |
||||
100 |
|
Кіно і театр. Контроль навичок читання. |
Перевірка знань. |
Громадянська відповідальність: пояснення правила поведінки у закладах культури. |
|
|
|
|
|
|
Написати про улюблений жанр кіно. |
||||
101 |
|
Україна. Київ. Контроль навичок говоріння. |
Перевірка знань. |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
|
|
|
|
Скласти діалог про визначні місця України. |
||||
102 |
|
Велика Британія. Лондон. Контроль навичок письма. |
Перевірка знань. |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про Лондон. |
||||
103 |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
Past Tenses |
|
|
|
|
Виконати завдання на картках. |
||||
104 |
|
Розвиток навичок читання. |
Запитувати та надавати інформацію; аргументувати свою точку зору. |
|
|
Past Tenses |
|
|
|
|
Скласти план до тексту. |
||||
105. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
Past Tenses |
|
|
|
|
|
||||