Календарно-тематичне планування з фізики для 9 класу на 2018-2019 н.р. : 105годин, 3 на тиждень, 4 години – резервних. До підручника: Бар'яхтар В. Г., Довгий С. О., Божинова Ф
Календарно-тематичне планування
Фізика, 9 клас.
2018-2019 н.р.
(105годин, 3 на тиждень, 4 години – резервних)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Магнітне поле |
||||
1 |
Постійні магніти. Магнітні лінії. Магнітне поле Землі |
|
|
|
2 |
Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція магнітного поля |
|
|
|
3 |
Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера |
|
|
|
4 |
Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика |
|
|
|
5 |
Розв'язування задач |
|
|
|
6 |
Електромагніти та їх застосування |
|
|
|
7 |
Розв'язування задач |
|
|
|
8 |
ІТБ Л.р. № 1. «Складання та випробування електромагніту» |
|
|
|
9 |
Сила Ампера |
|
|
|
10 |
Розв'язування задач |
|
|
|
11 |
Розв'язування задач |
|
|
|
12 |
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади |
|
|
|
13 |
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм |
|
|
|
14 |
Розв'язування задач |
|
|
|
15 |
ІТБ Л.р. № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції |
|
|
|
16 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
17 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
18 |
Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле» |
|
|
|
Тематична |
||||
Світлові явища |
||||
19 |
Аналіз к.р. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла |
|
|
|
20 |
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
|
|
21 |
Розв'язування задач |
|
|
|
22 |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
|
|
|
23 |
Розв'язування задач |
|
|
|
24 |
ІТБ Л.р. № 3. «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала» |
|
|
|
25 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
|
|
|
26 |
Розв'язування задач |
|
|
|
27 |
ІТБ Л.р. № 4. «Дослідження заломлення світла» |
|
|
|
28 |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
|
|
|
29 |
Лінзи. Оптична сила лінзи |
|
|
|
30 |
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи |
|
|
|
31 |
Розв'язування задач |
|
|
|
32 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
33 |
ІТБ Л.р. № 5. «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи» |
|
|
|
34 |
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція |
|
|
|
35 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
36 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
37 |
Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища» |
|
|
|
Тематична |
||||
Механічні та електромагнітні хвилі |
||||
38 |
Аналіз к.р.Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі |
|
|
|
39 |
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук |
|
|
|
40 |
ІТБ Л.р. № 6. «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» |
|
|
|
41 |
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі |
|
|
|
42 |
Шкала електромагнітних хвиль |
|
|
|
43 |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація |
|
|
|
44 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
45 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
46 |
Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
|
|
Тематична |
||||
Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики |
||||
47 |
Аналіз к.р. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи |
|
|
|
48 |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання |
|
|
|
49 |
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів |
|
|
|
50 |
Розв'язування задач |
|
|
|
51 |
Розв'язування задач |
|
|
|
52 |
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри |
|
|
|
53 |
Розв'язування задач |
|
|
|
54 |
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор |
|
|
|
55 |
Розв'язування задач |
|
|
|
56 |
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики |
|
|
|
57 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
58 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
59 |
Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
|
|
Тематична |
||||
Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина І |
|
|||
60 |
Аналіз к.р. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху |
|
|
|
61 |
Розв'язування задач |
|
|
|
62 |
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати |
|
|
|
63 |
Розв'язування задач |
|
|
|
64 |
Розв'язування задач |
|
|
|
65 |
Розв'язування задач |
|
|
|
66 |
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона |
|
|
|
67 |
Другий закон Ньютона |
|
|
|
68 |
Розв'язування задач |
|
|
|
69 |
Третій закон Ньютона |
|
|
|
70 |
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
|
|
|
71 |
Розв'язування задач |
|
|
|
72 |
Розв'язування задач |
|
|
|
73 |
Рух тіла під дією сили тяжіння |
|
|
|
74 |
Розв'язування задач |
|
|
|
75 |
Розв'язування задач |
|
|
|
76 |
Рух тіла під дією кількох сил |
|
|
|
77 |
Розв'язування задач |
|
|
|
78 |
Розв'язування задач |
|
|
|
79 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
80 |
Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
|
|
Тематична |
||||
Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ |
||||
81 |
Аналіз к.р. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
|
|
82 |
Розв'язування задач |
|
|
|
83 |
Розв'язування задач |
|
|
|
84 |
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
|
|
85 |
Розв'язування задач |
|
|
|
86 |
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
|
|
87 |
Розв'язування задач |
|
|
|
88 |
Розв'язування задач |
|
|
|
89 |
Розв'язування задач |
|
|
|
90 |
ІТБ Л.р. № 7. «Вивчення закону збереження механічної енергії» |
|
|
|
91 |
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження |
|
|
|
92 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
93 |
Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
|
|
94 |
Аналіз к.р. Захист учнівських проектів |
|
|
|
95 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
96 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
97 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
98 |
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес |
|
|
|
Тематична |
||||
Фізика та екологія |
||||
99 |
Фізика та екологія. |
|
|
|
100 |
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії |
|
|
|
101 |
Альтернативні джерела енергії |
|
|
|
102 |
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі |
|
|
|
103 |
Семестрова контрольна робота |
|
|
|
104 |
Аналіз к.р. Підсумковий урок |
|
|
|