МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
МАТЕМАТИКА
5–9 класи
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів[1]
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М. І. Бурда,
А. В. Паньков, М. С. Якір, Д. А. Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда,
Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна, А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх,
О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков
8 клас Геометрія
( 2 год. в тиждень: 1 семестр – 31 год.;
2 семестр - 35 год.;
всього: 66 год.)
*додаткові теми за рахунок резервного часу.
№ |
Дата |
Тема уроку |
||
План |
Факт |
План |
Факт |
|
|
|
|
|
*Тема 1. Корекція знань (8 год) |
1 |
|
01.09. |
|
Елементарні геометричні фiгури та їх властивості. |
2 |
|
04.09. |
|
Суміжні та вертикальні кути. Взаємне розміщення прямих на площині. См. роб. |
3 |
|
08.09. |
|
Види трикутників. Розв´язування задач за готовими малюнками. |
4 |
|
11.09. |
|
Коло і круг. Дотична до кола. См. роб. |
5 |
|
15.09. |
|
Розв'язування задач на побудову. |
6 |
|
18.09 |
|
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Тема 2. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год) |
|
|
|
|
Тема 2.1. Паралелограм та його властивості (12 год: 8 + 4 дист.) |
7 |
|
22.09 |
|
Аналіз Дкр. Чотирикутник, його елементи. |
8 |
|
25.09 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки. |
9 |
|
29.09. |
|
Паралелограм. Розв´язування задач за готовими малюнками. |
10 |
|
02.10. |
|
Паралелограм. Самостійна робота. |
11 |
|
06.10. |
|
Прямокутник, його властивості. |
12 |
|
09.10. |
|
Прямокутник. Розв´язування задач за готовими малюнками. |
13 |
|
13.10. |
|
Ромб, його властивості. |
14 |
|
16.10. |
|
Квадрат, його властивості. Розв´язування задач. |
15 |
|
20.10. |
|
Чотирикутники. Самостійна робота. |
16 |
|
23.10 |
|
Контрольна робота № 1 за темою “Чотирикутники, їх властивості й ознаки” |
17 |
|
03.11. |
|
Аналіз кр. № 1. Розв’язування задач практичного змісту. |
18 |
|
06.11. |
|
Розв´язування задач за готовими малюнками. |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Тема 2.2. Чотирикутники, їх властивості й ознаки (10 год: 6 + 4год) |
19 |
|
10.11. |
|
Середня лінія трикутника, її властивості. |
20 |
|
13.11. |
|
Розв´язування задач за готовими малюнками. |
21 |
|
17.11. |
|
Самостійна робота за темою. |
22 |
|
20.11. |
|
Трапеція. |
23 |
|
24.11. |
|
Розв´язування задач за темою. |
24 |
|
27.11. |
|
Вписані та центральні кути. |
25 |
|
01.12. |
|
Самостійна робота за темою. |
26 |
|
04.12. |
|
Вписані та описані чотирикутники. Розв´язування задач. |
27 |
|
08.12. |
|
Контрольна робота № 2. |
28 |
|
11.12. |
|
Аналіз кр. № 2. Розв’язування задач практичного змісту. |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (12 год: 8 + 4 дист. ) |
29 |
|
15.12. |
|
Теорема Фалеса. |
30 |
|
18.12. |
|
Розв´язування задач за темою. |
31 |
|
22.12. |
|
Подібні трикутники. См. роб. |
32 |
|
12.01. 2021 |
|
Ознаки подібності трикутників. Перша ознака. |
33 |
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження відстаней на місцевості. |
34 |
|
|
|
Перша ознака. Самостійна робота. |
35 |
|
|
|
Друга та третя знаки подібності трикутників. |
36 |
|
|
|
Розв´язування задач за готовими малюнками. |
37 |
|
|
|
Самостійна робота за темою. |
38 |
|
|
|
Розв´язування задач за темою. |
39 |
|
|
|
Контрольна робота № 3 за темою “Подібність трикутників” |
40 |
|
|
|
Аналіз кр. № 3. Розв´язування прикладних задач за темою. |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год: 8 + 6дист.) |
41 |
|
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
42 |
|
|
|
Теорема Піфагора. |
43 |
|
|
|
Розв´язування задач за темою. |
44 |
|
|
|
Самостійна робота. |
45 |
|
|
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
46 |
|
|
|
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. |
47 |
|
|
|
Розв´язування задач за готовими малюнками. |
48 |
|
|
|
Самостійна робота за темою. |
49 |
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників. |
50 |
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників за готовими малюнками. |
51 |
|
|
|
Розв´язування задач на знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет). |
52 |
|
|
|
Самостійна робота. |
53 |
|
|
|
Розв´язування задач за темою. |
54 |
|
|
|
Контрольна робота № 4 за темою “Розв’язування прямокутних трикутників” |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (12 год: 8 + 4 дист) |
55 |
|
|
|
Аналіз кр. № 4. Многокутник та його елементи. |
56 |
|
|
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
57 |
|
|
|
Площа паралелограма, ромба. См. роб. |
58 |
|
|
|
Площа трикутника. |
59 |
|
|
|
Розв´язування задач за готовими малюнками. |
60 |
|
|
|
Площа трапеції. |
61 |
|
|
|
Розв´язування задач за темою. См. роб. |
62 |
|
|
|
Розв´язування задач за темою. |
63 |
|
|
|
Контрольна робота № 5 за темою “ Многокутники. Площі многокутників ” |
64 |
|
|
|
Аналіз кр. № 5. Розв’язування задач практичного змісту. |
65 |
|
|
|
Розв’язування задач з конкурсів та олімпіад. |
66 |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
[1] Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804