1. ІСТОРИЧНИЙ ЛАБІРИНТПопрацюйте спільно в класі — пройдіть стежкою історичного лабіринту й дайте відповіді на запитання.
Номер слайду 3
Що вивчає наука історія. Пригадайте, що вирізняє історію з-поміж інших наук. Виконайте завдання, які допоможуть доповнити графічну схему:а) наведіть приклади дієслів, які позначають завдання науки історії (за зразком);б) утворіть пари з питань і предметів дослідження історії;в) доповніть перелік питань, які ставлять історики, досліджуючи минуле.2. ЛОГІЧНІ ПАРИ
Номер слайду 4
Аналіз історичних подій. Для розуміння історії важливо вміти пояснювати зв’язок між історичними подіями та явищами. Утворіть логічні пари з назв частин дослідження історичних подій і питань, на які потрібно знайти відповідь.
Номер слайду 5
Науки — помічниці історіїВи знаєте, що досліджувати минуле історії допомагають різноманітні науки. Пригадайте, які саме і в який спосіб:а) усно упорядкуйте бібліотеку історика/історикині: уявно розподіліть на полиці книжки про науки на такі групи: «Самостійні науки» та «Спеціальні історичні дисципліни (СІД)»;б) розкажіть, як кожна з наук допомагає в історичних дослідженнях;в) поясніть, чому одна з груп наук — помічниць історії називається «спеціальні історичні дисципліни».
Номер слайду 6
Історичне лото Зіграйте в історичне лото: на основі знань з теми утворіть пари з карток.