12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Календарно – тематичне планування з інтегрованого курсу "Навчання грамоти" для 1 класу (ІІ семестр)

Про матеріал
Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Навчання грамоти» 1 клас (7 годин на тиждень), на ІІ семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником К. Пономарьової
Перегляд файлу

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

за підручником К. Пономарьової
(7 годин на тиждень)

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Буквений період (продовження)

  1.                   

Ознайомлення  з 2-ю частиною «Букваря». Читаю і розповідаю. Закріплення звукових значень вивчених  букв. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними.

 

 

  1.                   

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту,

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Описування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення звукових значень букви «ге». Діалог. Читання в особах. Опрацювання тексту «На городі».

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із буквою Г.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Звук [г], позначення його буквою «ге». Читання складів, слів. Слова-синоніми. Опрацювання тексту «Ловити ґав».

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою . Списування  речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Звук [г], позначення його буквою «ге». Читання складів, слів. Слова-синоніми. Опрацювання тексту «Ловити ґав».

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою . Описування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читаю і розповідаю. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Звук [ж], позначення його буквою «же» Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Звуковий аналіз слів, Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «же». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви Ж. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою.

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друко­ваним шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.              (Спорт)

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька».

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення  ьо. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «У Льоні іменини».

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Звук [х], позначенню його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус.

Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Відновлення деформованих слів. Навчальний диктант.

 

 

  1.                   

Звук [х], позначенню його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус.

Письмо малої букви х, складів і слів з нею. Відновлення деформованих слів. Навчальний диктант.

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання в особах. Опрацювання тексту «Хитрий Хома».

Письмо великої букви X. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

  1.                   

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Ребус.

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів, слів та речень. Словниковий диктант. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «че». Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання тексту.

Письмо великої букви Ч, складів га слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього при­голосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша, тек­сту.

Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Спису­вання речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша, тексту. Робота з дитячою книжкою

Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Розви­ток зв'язного мовлення. (Звірі)

 

 

  1.                   

Закріплення звукових значень букви «я». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання тексту «У дядька Василя».

Письмо великої букви Я, буквосполучень та слів із нею. Допо­внення та записування речень. Відновлення деформованих слів.

 

 

  1.                   

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту «На уроці».

Письмо малої букви  ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування речення, пода­ного друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення звукових значень букви «це». Читання складів, слів, речень. Утворення слів за зразком «один багато». Опрацювання тексту.

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. Записування відповіді на запитання.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього при­голосного. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

  1.                   

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів та речень. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

  1.                   

Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання тексту «Друзі». Читання в особах.

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками і поданим початком.

 

 

  1.                   

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацю­вання тексту. Ребус,

Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, по­даного друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень. Опрацювання тексту, вірша.

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом,

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша та текс­ту «їжачок на дачі».

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша та тексту «їжачок на дачі». Робота з дитячою книжкою.

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. (Птахи)

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «ї». Читання складів, слів. Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ».

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

 

 

  1.                   

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, Опрацювання тексту.

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «еф». Звуковий аналіз слів. Читання в особах. Опрацювання вірша і тексту

Письмо великої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо малої букви щ, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. Відновлення деформованих слів.

 

 

  1.                   

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту.

Письмо  малої букви щ , буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. Відновлення деформованих слів.

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Опрацювання тексту.

Письмо  великої букви Щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Закріплення звукового значення вивчених букв. Читаю і розповідаю. Загадка. Опрацювання тексту. Ребус.

Складання і записування речень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Звуки [дз], [дз], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання текстів. Складання речень із поданими словосполученнями.

Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Коментоване письмо. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Звук [дж] позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Складання речень із поданими словос­полученнями. Ребус.

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

 

  1.                   

Звук [дз] позначення його буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звука [дз]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша С. Цушка «Бджілка». Складання речень із поданими словосполученнями. Ребус. Робота з дитячою книжкою.

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. Розвиток зв'язного мовлення. (Пори року)

 

 

  1.                   

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша, тексту

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Закріплення звукових значень вивчених букв. Алфавіт. Опрацювання вірша.

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

Післябуквений період

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. Л. Голота «Хто в хатці живе?». Закличка. Робо­та з дитячою книжкою.

Удосконалення вміння вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка».

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За Л. Борщевською «Папужка».

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Складання і записування речень

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. І. Олексин «Бачить мати...». Грицько Бойко «Де буква­рик?» .П. Кралюк «Що разом?».

Написання слів із буквою г. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Й. Курлат «Добрий». 0. Мітта «У гостях і вдома».

Вимова звуків [дж], [дз], [дз], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Звуковий аналіз слів. Складання і запи­сування речень.

 

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Лічилка (В. Гринько).                            Л. Вознюк «Татко і матуся». Загадки                                  (Л. Вознюк).

Написання слів із буквою щ. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речень.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За. Д. Чередниченком «Фокус-мокус».

Апостроф. Правило вживання апострофа. Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Загадка. За. Д. Чередниченком «Фокус-мокус». Робота з дитячою книжкою.

Апостроф. Правило вживання апострофа. Звуковий аналіз слів. Навчальний диктант. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв'язного мовлення. (Явища природи)

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Л. Вознюк «Ти усміхнися небу...». В. Бичко «Великий і малий».

Правопис слів із буквосполученням йо. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Складання і записування речень.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. А. Костецький «Кожному в пісочниці повозитись хочеть­ся...». За                          Л. Борщевською «Чужа іграшка».

Написання слів із буквосполученням ьо. Написання речень. Формування уміння користуватися довідкою.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н. Поклад «Киця - друг...».               М. Пригара «Сварка».

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день».

Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Удосконалення і записування тексту.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М. Бабенко «Найкращий день».

Утворення нових слів шляхом зміни чи додавання букв. Удосконалення і записування тексту

 

 

  1.                   

Читаю і розповіддю. Вправи дія розвитку навички читання, Н. Кіір’ян «Хто жартує?».                      Д. Чередниченко «Мурчик і Жмурчик».

Утворення слів шляхом додавання префікса чи суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи дія розвитку навички читання. Грщько Бойко «Здоровим будь!».

Багатозначні слова. Складання і записування речень із ними. Навчальний диктант.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи дня розвитку навички читання. Грщько Бойко «Задивилось сонечко...». За  Т. Білецькою «Корисна розмова». Читання в особах.

Слова, протилежні зазначенням. Складання і записування речень із ними. Перетворення і списування тексту.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім...». Загадка «Хто вони?». С. Жупанин «Хто молодець?». Доповнення вірша.

Слова, близькі за значенням. Добирання слів, близьких за значенням. Складання і записування речень,

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Слєпцов «Днів у тижні рівно сім...». Загадка «Хто вони?». С. Жупанин «Хто молодець?». Доповнення вірша. Робота з дитячою книжкою.

Слова, близькі за значенням. Добирання слів, близьких за значенням. Складання і записування речень, Розвиток зв'язного мовлення. (Професії)

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи дія розвитку навички читання. Загадка. Ф. Петров «Від зими до зими». К. Перелісна уривок з вірша

Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предме¬тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи дія розвитку навички читання. А. Костецький «Що зробити...». В. Карасьова «Чий апельсин більший».

Вживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Т. Лисенко «Засобакали гавки...». За Т. Лисенко «Навпакійко».

Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак пре­дметів за питаннями який? яка? яке? Списування речення, поданого рукописним шрифтом.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М Сингаїеський «Сказала Миша своїм Мишенятам...». Е. Рауд  «Мишка, Кіт і гарбуз».

Слова— назви дії предметів.. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. М Сингаївський «Сказала Миша своїм Мишенятам...». Е. Рауд «Мишка, Кіт і гарбуз».

Слова— назви дії предметів.. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень із поданими словами.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи .для розвитку навички читання. С. Шаповалов «Їду, їду на коні...». В. Шкляр «Маленька мураха».

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

  1.                   

Чигаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Юхниця «Посварився з братом...». М Стеценко «Но­вий велосипед».

Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. В. Гужва «До всіх сердець...». За М Бабепко «Є  в світі чарівні слова».

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?..». К. Ушинський «Умій почекати». Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Грицько Бойко «Чому цуцик у муці?..». К. Ушинський «Умій почекати». Робота з дитячою книжкою.

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитальних речень. Розвиток зв’язного мовлення. (Транспорт)

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Б. Списаренко «Прилетіло сонечко...». За   В. Моругою  «Коник і Сонечко».

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень із знаком оклику.

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Є. Гуцало «Звідки дощ іде?..». За 3. Мензатюк «Іди. іди, дощику!».

Складання і записування розповіді із поданих речень. Виконання мовних вправ.

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. За Н. Бутук «Помічниця». За О. Буценем «Зараз» Приказ­ки.

Відгадування предметів за їх описом. Опис тварини за поданим малюнком

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Скоромовка. За М Солтис-Смирновою «Казка про Гудзик».

Складання розповіді на задану тему. Побудова і запису­вання речень. Виконання мовних вправ

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Скоромовка. За М Солтис-Смирновою  «Казка про Гудзик».

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Виконання мовних справ

 

 

  1.                   

Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навички читання. Н Кир'ян «Дощик чисто.,..». За М. Солтис-Смирновою «Кольоровий дощик»..

Резервний урок Виконання мовних справ. 

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів Робота з дитячою книжкою.

Списування з друкованого  тексту Розвиток зв'язного мовлення. (Рослини)

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

 

 

  1.                   

Читання та аналіз додаткових текстів

Списування з друкованого  тексту

 

 

  1.                   

Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв’язного мовлення. (Ввічливі слова) Підсумок за рік.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слончинська Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
4796
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку