Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" 6 клас. І семестр

Про матеріал
Тематичне планування за новою програмою з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" (авт. Біда Д. Д., Гілберт Т. Г., Колісник Я. І.) для 6 класу - 1 семестр (16 повних тижнів - 32 уроки). Планування містить очікувані результати навчальня згідно програми до уроків, ключові компетентності, наскрізні змістові лінії та можливі домашні завдання згідно підручника "Пізнаємо природу" (авт. Дар'я Біда).
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ

6 КЛАС

Кількість годин за рік – 70 год

Кількість годин на тиждень – 2 год на тиждень

 

І семестр (32 год, 2 год на тиждень)

№ з/п

№ з/п

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

Ключові компетентності

Наскрізні змістові лінії

Домашнє завдання

 

6-А

6-Б

6-В

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ І. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ

 

ПЕРШИЙ КРОК У НАУКУ

1.

1.

 

 

 

Первинний інструктаж з БЖ (інстр. № …)

Об’єкт і предмет природничих наук.  Взаємозв’язок природничих наук.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Створення таблиці «Об’єкт і предмет природничих наук».

2. Створення схеми взаємозв’язку між природничими науками.

Здійснює самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб пошук інформації природ. змісту в доступних джерелах;  представляє текстову інф-цію з одного джерела (зокрема худ. тексту, медіатексту), викор. різні способи і засоби візуалізації змісту; використовує для розв’язання завдань актуальні та достовірні текстові / медіатекстові джерела інформації; унаочнює та візуалізує почуте повідомлення, використов. різні засоби (малюнки, схеми, таблиці, комікси тощо) для відтворення змісту, структурування інформації; визначає і пояснює з допомогою вчителя чи інших осіб необхідні етапи дослідження.

  •               Компетентність у природничих  науках і технологіях;
  •               Екологічна грамотність і здорове життя
  •               Спілкування державною мовою
  •               Уміння навчатися впродовж життя
  •               Обізнаність і самовираження
    у сфері культури
  •             Соціальна і громадянська компетентності
  •              Екологічна безпека та сталий розвиток
  •              Громадянська відповідальність
  •              Здоров'я і безпека
  •              Підприємливість і фінансова грамотність

§1– чит.,

завд. 1-4 ст.8 – письмово.

2.

2.

 

 

 

Природничі науки, STEM і професії майбутнього. Причинно-наслідкові зв’язки у природі.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Профорієнтаційна гра «Професії майбутнього і природничі науки».

2. Створення таблиці «Найвідоміші дослідники та їх відкриття».

 

 

Пояснює з допомогою вчителя чи інших осіб значення науки для створення нових технологій і сучасної техніки;  ілюструє приклад. викор. здобутків природ. наук для сталого розвитку суспільства; розуміє внесок учених-природничників і винахідників у створення нових технологій та вдоск. техніки; представляє дані, створюючи таблиці, схеми, діаграми тощо, з виконанням необхідних  проміжних перетворень.

  •               Інформаційно-цифрова компетентність
  •               Ініціативність і підприємливість
  •              Екологічна безпека та сталий розвиток
  •              Громадянська відповідальність
  •              Здоров'я і безпека
  •              Підприємливість і фінансова грамотність

§2-3– чит.,

завд. 4 ст.12; завд. 4 ст.18 – письмово.

 

РОЗДІЛ ІІ. ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ

 

ПІЗНАЄМО ФІЗИЧНІ ЯВИЩА

3.

3.

 

 

 

Механічний рух тіл. Відносність руху і спокою. Траєкторія. Прямолінійний і криволінійний рух.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Вимірювання відстані та часу.

2. Графічне зображення власного шляху та переміщення від школи додому (у тому числі за допомогою Google Maps)

Пояснює умови виникнення та перебігу механічних  явищ, їхні ознаки; відносність механічного руху; вивчені механічні явища; називає поняття, що характеризують механічний рух; види механічного руху залежно від форми траєкторії.

  •               Компетентність у природничих  науках і технологіях;
  •               Екологічна грамотність і здорове життя
  •               Спілкування державною мовою
  •               Уміння навчатися впродовж життя
  •               Інформаційно-цифрова компетентність
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Здоров'я і безпека

§4 (п.1-2)– чит.,

завд. 1 ст.22 – письмово.

4.

4.

 

 

 

Величини, що описують рух. Швидкість.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Обрахунок середньої швидкості руху фізичних тіл.

2. Створення пам’ятки «Правила дорожнього руху, що обмежують швидкість руху транспортних засобів».

Називає види механічного руху: рівномірний і нерівномірний; величини, що описують рух;  формулює визначення швидкості, шляху.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров'я і безпека

 

§4 (п.3)– чит.,

завд. 2,4 ст.22 – письмово.

5.

5.

 

 

 

Теплове розширення твердих тіл, рідин і газів. Негативні впливи теплового розширення. Використання ефектів теплового розширення.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження демонстрації теплового розширення твердих тіл (кільце і куля).

2. Виготовлення моделі рідинного термометра.

3. Спостереження теплового розширення рідин і газів.

Пояснює умови виникнення та перебігу теплових  явищ, їхні ознаки; вивчені теплові явища.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§6 (п.1,2,4)– чит.,

завд. 1,2 ст.30 – письмово.

6.

6.

 

 

 

Теплопередача. Поняття про передачу тепла у твердих тілах, рідинах і газах. Пароутворення: випаровування та кипіння.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження явища випаровування при різних умовах.

2. Спостереження явища кипіння.

3. Спостереження явища теплопередачі та його видів.

Називає види теплопередачі, їх приклади прояву в природі і використання в побуті та техніці; описує тепловий стан фізичних тіл;  застосування залежності температури кипіння від атмосферного тиску.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Громадянська та соціальна
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров'я і безпека
  •               Громадянська відповідальність
  •               Підприємливість та фінансова грамотність

§5,6 (п.3)– чит.,

завд. 2,5 ст.26; завд.3 ст.30 – письм.

7.

7.

 

 

 

Електризація тіл. Взаємодія наелектризованих тіл. Поняття про електричні заряди.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження взаємодії тіл, наелектризованих тертям.

2. Спостереження електризації через вплив.

3. Дослідження властивостей електричних зарядів.

Пояснює умови виникнення та перебігу електричних  явищ, їхні ознаки; електричні звукові явища; характеризує  електричні заряди.  

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Підприємливість та фінансова грамотність
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Підприємливість та фінансова грамотність

§7 (п.1-2)– чит.,

завд. 2 ст.34 – письмово.

8.

8.

 

 

 

Електричний розряд. Провідники та ізолятори. Блискавка. Правила безпечної поведінки під час грози.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Створення пам’ятки «Безпека під час грози».

Характеризує прояви електричних явищ у природі; пояснює правила  безпечної поведінки під час грози.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Громадянська та соціальна
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§7 (п.3-4)– чит.,

завд. 3 ст.34 – письмово.

9.

9.

 

 

 

Дії електричного струму. Електричне коло. Елементи електричних кіл. Складання електричних кіл.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження дій електричного струму.

2. Складання електричних кіл.

3. Схематичне зображення окремих елементів та схеми електричного кола.

Характеризує  поняття електричного кола та його елементів, умови виникнення та існування  електричного струму.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§8 – чит.,

завд. 3,4 ст.37 – письмово.

10.

10.

 

 

 

Електроприлади. Правила безпечної поведінки з електроприладами. Електромобілі. Поняття про перетворення та передачу електроенергії.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Виготовлення моделей транспортних засобів, що можуть бути через 100 років.

Називає електричні прилади, характеризує електричний струм, знає і дотримується правил безпеки під час роботи з електричними приладами й пристроями; значення енергії електричного струму в побуті; пояснює  перетворення електричної енергії; описує техніку, де використовується електродвигун; характеризує загрозу забруднення навколишнього середовища деякими видами електростанцій.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Громадянська та соціальна
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека
  •               Громадянська відповідальність

§9 – чит.,

завд. 3,4 ст.41 – письмово.

11.

11.

 

 

 

Джерела та характеристики звуку. Як поширюється звук? Швидкість звуку.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Демонстрація моделі поширення звуку.

2. Дослідження швидкості поширення звуку в різних середовищах.

3. Дослідження залежності характеристик звуку від натягу і довжини струни (пластини).

Пояснює умови виникнення та перебігу звукових  явищ, їхні ознаки; розповідає про сприйняття звуку,  їхню роль у природі; пояснює вивчені звукові явища.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§13 (п.1-3) – чит.,

завд. 1, 2 ст.57 – письмово.

12.

12.

 

 

 

Як ми чуємо? Вплив звуків на організм людини.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Дослідження звукових хвиль різних частотних діапазонів.

2. Демонстрація моделі будови вуха та основних елементів, що допомагають чути.

Пояснює будову і властивості звукових хвиль, умови виникнення та перебігу поширення звуку; зменшення негативного впливу шуму.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Підприємливість та фінансова грамотність
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Підприємливість та фінансова грамотність

§13 (п.4) – чит.,

завд. 3 ст.57 – письмово.

13.

13.

 

 

 

Світло і тінь. Природні та штучні джерела світла. Прямолінійне поширення світла. Утворення тіні.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження прямолінійного поширення світла.

2. Спостереження утворення тіні.

3. Встановлення різниці між тінню та півтінню.

Пояснює умови виникнення та перебігу світлових  явищ, їхні ознаки; розповідає про сприйняття світла, їхню роль у природі; пояснює вивчені світлові явища, виникнення  тіні;   поширення світла.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§10 – чит.,

завд. 2,4 ст.45 – письмово.

14.

14.

 

 

 

Прозорі, непрозорі та напівпрозорі предмети. Поняття про закони поширення світла.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження розсіяння світла, відбивання та заломлення світла.

2. Виготовлення камери-обскури.

3. Виготовлення калейдоскопа.

Пояснює поширення світла; відбивання, заломлення і розсіювання світла; називає приклади прозорих, напівпрозорих  і непрозорих тіл.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Здоров’я та безпека

§11 – чит.,

завд. 3,5 ст.49 – письмово.

15.

15.

 

 

 

Як діє лінза? Як виникає зображення в оці?

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження утворення зображення за допомогою лупи.

2. Демонстрація моделі будови ока.

3. Спостереження утворення зображення у оці.

Пояснює значення гігієни зору та профілактики його вад; розрізняє лінзи за їх видами.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Здоров’я та безпека

§12 – чит.,

завд. 3,4 ст.52 – письмово.

 

ПІЗНАЄМО АСТРОНОМІЧНІ ЯВИЩА

16.

16.

 

 

 

Земля і Місяць. Фази Місяця. Поняття про припливи та відпливи.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з космічними фотографіями Місяця та Землі.

2. Моделювання руху Землі без супутника та з ним.

3. Моделювання утворення припливів та відпливів (за допомогою гумової кульки з водою).

4. Моделювання фаз Місяця.

Пояснює вигляд Землі з космосу;  характеризує Місяць, як природний супутник Землі; причини зміни припливів та відпливів; пояснює появи кратерів на Місяці та зміни його фаз; називає  фази Місяця.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§17 (п.1,4,6) – чит.,

завд. 5,6,10 ст.79 – письмово.

17.

17.

 

 

 

Зміна дня і ночі; зміна пір року. Добовий та орбітальний рухи Землі.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Моделювання добового та річного руху Землі.

2. Створення схеми руху Землі навколо Сонця через основні астрономічні «точки».

Характеризує причини зміни пір року на Землі; взаємозв’язок між обертанням Землі та зміною дня і ночі; називає причини зміни дня і ночі та пір року на Землі.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§17 (п.2,3) – чит.,

завд. 2,3,4 ст.79 – письмово.

18.

18.

 

 

 

Сонячні та місячні затемнення.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Моделювання сонячного та місячного затемнення.

Характеризує причини утворення різних видів затемнень; пояснює умови для утворення сонячного та місячного затемнень.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§17 (п.5) – чит.,

завд. 9 ст.79 – письмово.

19.

19.

 

 

 

Підсумковий урок з тем «Перший крок у науку», «Пізнаємо фізичні явища» та «Пізнаємо астрономічні явища».

 

 

 

§1-13, 17– повт.,

інт. завд. ст.18 та ст.79

Тематична №1

 

ПІЗНАЄМО РЕЧОВИНИ ТА ЇХНІ ЗМІНИ

20.

1.

 

 

 

Речовини навколо тебе. Основні речовини, що входять до складу атмосфери (кисень, азот, вуглекислий газ), гідросфери (вода) та літосфери (пісок, вапняк, вугілля).

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Створення таблиці «Основні елементи, з яких складаються речовини».

2. Складання блок-схеми «Корисні та некорисні харчові добавки».

Пояснює будову  речовини і властивості тіл, їхні ознаки; природні і штучні речовини; основні речовини, що входять до складу атмосфери, гідросфери та літосфери.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§14 – чит.,

завд. 3,4 ст.60 – письмово.

21.

2.

 

 

 

Чисті речовини та суміші. Однорідні та неоднорідні суміші. Способи розділення сумішей. Повітря та морська вода – природні суміші.

 

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження сумішей за допомогою лупи (або зуму в мобільному телефоні).

2. Виготовлення фільтра.

3. Практична робота «Приготування та розділення сумішей»;

4. Дослідження чинників, що впливають на розчинність.

Наводить приклади чистих речовин і сумішей та їх

використання;  пояснює  однорідні і неоднорідні суміші їхні ознаки;  способи розділення сумішей; повітря і морську воду, їх властивості.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§15 – чит.,

завд. 1, 2 ст.65 – письмово.

22.

3.

 

 

 

Зворотні та незворотні зміни речовин.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Спостереження процесу горіння.

2. Створення буклету «Зміни речовини».

Пояснює зворотні і незворотні зміни речовини, їхні ознаки.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§16 – чит.,

завд. 2, 3 ст.69 – письмово.

 

ПІЗНАЄМО БІОЛОГІЧНІ ЯВИЩА

23.

4.

 

 

 

Фотосинтез. Мінеральне живлення рослин. Рослини, які поєднують фотосинтез з іншими способами живлення. Різноманітність їжі, способів живлення і систем травлення тварин. Поняття про перетворення речовин в організмі людини (від травної системи до клітини).

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Дослід, що підтверджує утворення крохмалю на світлі у процесі фотосинтезу.

2. Створення буклету «Різноманітність харчування залежно від середовища життя».

Пояснює будову і властивості об’єктів природи, умови виникнення та перебігу природних явищ, їхні ознаки; особливості мінерального  живлення рослин; живлення та травлення, як важливу ланку зв’язку організму із зовнішнім середовищем; перетворення речовин в організмі людини; називає способи живлення організмів; фотосинтез та його фази; різноманітність травних систем; характеризує значення фотосинтезу для живих організмів.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§18-19 – чит.,

завд. 4 ст.84, завд.6 ст.89 – письмово.

24.

5.

 

 

 

Як дихають рослини.
Різноманітність органів і способів дихання тварин.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Дослідження дихання рослин.

2. Дослідження та спостереження за диханням людини.

Пояснює   як дихають рослини,  будову органів дихання тварин; значення газообміну в легенях і тканинах; порівнює  дихання з процесом фотосинтез; характеризує значення дихання для підтримання життєдіяльності.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§20 – чит.,

завд. 5 ст.96 – письмово.

25.

6.

 

 

 

Різноманітність рухів рослин. Види руху тварин. Подразливість рослин і тварин.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Дослідження за рухами рослин на підвіконні.

2. Спостереження за реакцією тварин на подразники.

Характеризує подразнення,  як рухи рослин; опорно-рухову систему тварин; називає  способи пересування тварин; пояснює    різноманітність рухів рослин; значення опорно-рухової системи в житті тварин; особливості подразливості  рослин і тварин

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Культурна;
  •               Громадянська та соціальна;
  •               Підприємливість та фінансова грамотність
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Підприємливість і фінансова грамотність

§21-22 – чит.,

завд. 4 ст.102, завд.5 ст.106 – письмово.

26.

7.

 

 

 

Порівняння типів розмноження рослин: нестатеве (спороутворення
у папоротеподібних), статеве
(утворення насіння у
покритонасінних) і вегетативне (на прикладі папоротеподібних і покритонасінних рослин). Форми розмноження тварин.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Розпізнавання насіння різних рослин, що трапляються в регіоні.

2. Практична робота «Розмноження рослин».

3. Екскурсія до шкільної теплиці.

Називає типи  розмноження рослин; способи розмноження рослин; пояснює умови проростання насіння;  характеризує переваги і недоліки  статевих і нестатевих форм розмноження рослин; розмноження тварин та його значення;   називає форми розмноження тварин  та характеризувати їх.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Громадянська та соціальна
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Підприємливість і фінансова грамотність

§23 – чит.,

завд. 4,5 ст.112 – письмово.

27.

8.

 

 

 

Як ростуть рослини, тварини,
людина. Таємниці індивідуального розвитку різних організмів. Життєві цикли рослин і тварин. Тривалість життя.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Дослідження «Вплив умов на проростання насіння рослин».

2. Складання в парах схеми «Етапи розвитку рослин (на прикладі квіткових рослин)».

3. Складання в групах схеми «Етапи розвитку тварин (на прикладі комах, земноводних, птахів, домашніх ссавців)».

Називає типи росту в рослин, період й стадії розвитку; характеризує  індивідуальний розвиток організмів; пояснює розвиток живих організмів; називає  життєві цикли рослин і тварин.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Культурна;
  •               Громадянська та соціальна;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§24 – чит.,

завд. 4 ст.119 – письмово.

28.

9.

 

 

 

Підсумковий урок з тем «Пізнаємо речовини та їх зміни» та «Пізнаємо біологічні явища».

 

 

 

§14-16, 18-24 – повт.,

інт. завд. ст.119

29.

10.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§1-17 – повт.

30.

11.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§18-24 – повт.

31.

12.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§1-24 – повт.

32.

13.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§1-24 – повт.

Тематична №2

І семестр

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Чучвера Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тымкив Татьяна
    Дякую, титанічна розробка!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кириченко Галина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 липня 2023
Переглядів
1624
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку