КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ» у 6 класі 2023/2024 навчальний рік.

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ» у 6 класі 2023/2024 навчальний рік. укладено на основі модельної програми “Здоров’я, безпека та добробут. 5–6 класи (інтегрований курс)” (авт. Шиян О. І., Волощенко О. В., Гриньова М. В., Дяків В. Г., Козак О. П., Овчарук О. В., Седоченко А. Б., Сорока І. З., Страшко С. В.) 1 година на тиждень
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з інтегрованого курсу «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ» у 6 класі

2023/2024  навчальний рік.

укладено на основі модельної програми “Здоров’я, безпека та добробут. 5–6 класи (інтегрований курс)”              (авт. Шиян О. І., Волощенко О. В., Гриньова М. В., Дяків В. Г., Козак О. П., Овчарук О. В., Седоченко А. Б., Сорока І. З., Страшко С. В.)

1 година на тиждень

N з/п

Дата

Тема

Очікувані результати                                            

                  дослідницькі чи проблемні запитання

 

Д/з

Модуль 1. Суспільний добробут.

 

1

07/09

Добробут -особистий і суспільний

аналізує вибір свій та інших осіб з урахуванням користі і задоволення (радості) для здорового, безпечного життя

 

2

14/09

Добробут громади і умови життя

аналізує вибір свій та інших осіб з урахуванням користі і задоволення (радості) для здорового, безпечного життя

 

3

21/09

Добробут школи і шкільна родина

аналізує вибір свій та інших осіб з урахуванням користі і задоволення (радості) для здорового, безпечного життя

 

Модуль 2. Добробут і безпека в соціумі

 

4

28/09

Соціальне середовище. Види небезпек

обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях;

 визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (забруднення, хімічні речовини тощо);

розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру і побутового походження;

виявляє ризики невідповідності власних потреб і можливостей;

прогнозує наслідки своїх дій у непередбачуваних і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації

 

5

05/10

Ризики і небезпеки

обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях;

виявляє ризики невідповідності власних потреб і можливостей;

прогнозує наслідки своїх дій у непередбачуваних і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації;

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору

повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

 аналізує негативний вплив недотримання правил / інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я;

обґрунтовує необхідність уникнення місць підвищеної небезпеки

 

6

12/10

Небезпеки соціального походження

розпізнає ймовірні небезпеки соціального характеру;

обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та громадських місцях; прогнозує наслідки своїх дій у непередбачуваних і надзвичайних ситуаціях, апелюючи до набутих знань та достовірної інформації;

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

аналізує негативний вплив недотримання правил/інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я;

обґрунтовує необхідність уникнення місць підвищеної небезпеки

 

7

19/10

Небезпеки природного походження

розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру і побутового походження;

 визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини;

обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та у природі;

 використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту відбирає ресурси для повторної переробки

 

8

02/11

Засоби побутової хімії та небезпечні речовини

розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру і побутового походження;

 обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті;

 визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я і безпеки людини (забруднення, хімічні речовини тощо);

вирізняє речовини, які становлять загрозу в разі неналежного використання;

 використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

аналізує негативний вплив недотримання правил/інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я

 

9

09/11

Безпека у віртуальному середовищі

прогнозує ризики комунікації у віртуальному середовищі;

передбачає вплив на власне здоров’я, безпеку, добробут та здоров’я, безпеку, добробут інших осіб неналежного використання цифрових пристроїв; виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу

 

Модуль 3. Добробут та громадське здоров’я

 

10

16/11

Право на здоров’я. Громадське здоров’я

досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму;

обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки

 

11

23/11

Соціальна небезпека інфекційних захворювань

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

 досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму, зокрема профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань;

обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки

 

12

30/11

Неінфекційні захворювання

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

 досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму, зокрема профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань;

 обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки

 

13

07/12

Спорт і здоров’я

досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму, зокрема профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань; обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки; визначає причини вікових змін в організмі, зокрема в період статевого дозрівання

 

14

14/12

Громадське харчування

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

приймає рішення щодо надання допомоги іншим особам, звернення до інших осіб чи відповідних служб;

 моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціального і побутового походження;

досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму, зокрема харчування;

обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки

 

15

21/12

Вплив реклами на рішення людини

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму;

 обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки;

 оцінює надійність різних джерел інформації (засоби масової інформації, реклама, соціальні мережі тощо)

 

16

28/12

Узагальнення знань модуль 3

використовує перевірену інформацію для прийняття рішення щодо вибору повсякденної поведінки на користь здоров’я, безпеки та добробуту;

досліджує та обговорює чинники, що впливають на стан здоров’я і розвиток організму;

 обґрунтовує наслідки вибору альтернативного рішення щодо моделей поведінки, спрямованих на збереження здоров’я, добробуту та безпеки;

 оцінює надійність різних джерел інформації (засоби масової інформації, реклама, соціальні мережі тощо)

 

Модуль 4. Добробут і вміння вчитися

 

 

17

 

Способи навчання

визначає та обґрунтовує прагнення і потреби у сфері власного особистісного розвитку та навчаннявиз;

начає ефективні способи засвоєння навчальної інформації

 

18

 

Менеджмент навчання

організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час;

визначає та обґрунтовує прагнення і потреби у сфері власного особистісного розвитку та навчання; самостійно створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті;

 аналізує власний навчальний розвиток, вказуючи на причини успіхів та невдач;

використовує допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я

 

19

 

Уміння вчитися

визначає свої потреби, бажання, інтереси та цілі;

 визначає та обґрунтовує прагнення і потреби у сфері власного особистісного розвитку та навчання;

визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації;

самостійно створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті;

аналізує власний навчальний розвиток, вказуючи на причини успіхів та невдач

 

Модуль 5. Добробут, співпраця та спілкування

 

20

 

Емоції та їх вираження

пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту;

 пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів;

 розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності;

толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброту

 

21

 

Ефективне  спілкування

пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту; встановлює нові контакти та ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку визначає відмінності між людьми як ціннісну ознаку індивідуальності;

бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності

 

22

 

Ефективна співпраця

пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту;

 встановлює нові контакти та ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку визначає відмінності між людьми як ціннісну ознаку індивідуальності;

 виконує різні ролі в груповій роботі;

бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;

розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності;

виявляє чуйне ставлення до людей з особливими потребами

 

23

 

Конфліктні ситуації та їх залагодження

бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби; розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності; толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброту;

пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів;

 ідентифікує причини та наслідки виникнення конфліктів у різних ситуаціях;

моделює ситуацію з конструктивним залагодженням конфліктів

 

24

 

Товариство. Підліткові компанії

пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту;

 розрізняє складники особистого простору (інтимний, соціальний, публічний), поважає чужий особистий простір під час спілкування;

встановлює нові контакти та ефективно співпрацює для досягнення результату, використовує різні засоби зв’язку визначає відмінності між людьми як ціннісну ознаку індивідуальності;

розрізняє ситуації, коли силу переконання використали з позитивними чи негативними намірами;

розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності;

толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброту;

пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів;

розробляє стратегію подолання булінгу, визначає джерела допомоги жертвам булінгу, звертається за допомогою до інших осіб

 

25

 

Узагальнення знань модуль 4 та модуль 5

пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту;

 пояснює почуття інших осіб і визнає їх право на вираження своїх почуттів;

 розуміє взаємовплив емоційного стану, переконань, поведінки всіх учасників спільної діяльності;

толерантно ставиться до поглядів, переконань, інтересів і потреб інших осіб, що не загрожують здоров’ю, безпеці і доброту

 

Модуль 6. Добробут і підприємливість

Розділ 6.1. Підприємливість і фінансова грамотність

 

26

 

Підприємливість і відповідальність

розуміє перспективність своєї діяльності і співпраці для успішного майбутнього; визначає свої потреби, бажання та визначає інтереси та цілі (групи, класу);

самостійно та в команді створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху;

виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі, спорт, мистецтво, навчання тощо) та наполегливість у досягненні мети

 

27

 

Підприємливість. Створення цінності

розуміє перспективність своєї діяльності і співпраці для успішного майбутнього; визначає свої потреби, бажання та визначає інтереси та цілі (групи, класу);

самостійно та в команді створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху;

виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі, спорт, мистецтво, навчання тощо) та наполегливість у досягненні мети;

аналізує взаємозв’язок між потребами людини та обмеженістю ресурсів;

обґрунтовує обмеженість ресурсів (зокрема часу, здоров’я, фінансів);

 визначає потребу ощадливого використання ресурсів і повторної переробки вторинної сировини

 

28

 

Фінансова грамотність та фінансова безпека

визначає свої потреби, бажання та визначає інтереси та цілі (групи, класу);

аналізує взаємозв’язок між потребами людини та обмеженістю ресурсів;

обґрунтовує обмеженість ресурсів (зокрема часу, здоров’я, фінансів);

визначає цілі власної діяльності і стратегії їх досягнення оперує основними економічними поняттями (гроші, зайнятість, підприємництво тощо);

розрізняє та зазначає законні джерела доходів для свого віку;

вміє раціонально розпоряджатися власними грошима;

розуміє вагу докладених зусиль дорослих для отримання доходів;

пояснює потенціал фінансових ресурсів

 

29

 

Потреба людини та обмеженість ресурсів

визначає свої потреби, бажання та визначає інтереси та цілі (групи, класу);

 аналізує взаємозв’язок між потребами людини та обмеженістю ресурсів;

 обґрунтовує обмеженість ресурсів (зокрема часу, здоров’я, фінансів);

визначає потребу ощадливого використання ресурсів і повторної переробки вторинної сировини

 

Розділ 6.2. Волонтерство

 

30

 

Волонтерство. Волонтерський рух в Україні

вирізняє ознаки доброчинності;

 пояснює значення волонтерства

 

31

 

Доброчинність

вирізняє ознаки доброчинності, види доброчинної діяльності; виявляє чуйність до осіб, які потребують допомоги; поводиться безпечно та етично із тваринами (домашні, бездомні, дикі)

 

32

 

Доброчинний проєкт

бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;виконує різні ролі в груповій роботі;

виявляє чуйність до осіб, які потребують допомоги;

розуміє перспективність своєї діяльності і співпраці для успішного майбутнього;

 самостійно та в команді створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху

 

33

 

Узагальнення знань модуль 6

поводиться безпечно під час спілкування, зокрема з тваринами, бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості і потреби;виконує різні ролі в груповій роботі;

виявляє чуйність до осіб, які потребують допомоги;

розуміє перспективність своєї діяльності і співпраці для успішного майбутнього;

 самостійно та в команді створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху

 

34

 

Підсумок за рік

 

 

35

 

Повторення

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Профорук Олександр Юрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельник Мирослава Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Абрамова Галина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Толчинський Сергій Едуардович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Дешура Олександр Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
8 серпня 2023
Переглядів
14627
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку