Календарно-тематичне планування з курсу "Психологія" (11 клас)

Про матеріал

Календарне планування уроків курсу «Психологія» 11 клас (35 годин – 1 година на тиждень). Складено згідно навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Психологія. 11 клас» [Максименко, С. Д. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Психологія. 11 клас [Текст] / С. Д. Максименко, С. І. Болтівець, О. В. Губенко, С. О. Мусатов, О. С. Науменко, О. С. Нечаєва, Я. Є. Стемківська, М.-Л. А. Чепа. – К., 2011]

Перегляд файлу

 

 

 

Картинки по запросу психологія як науказ психології у 11 класі

                                            (2016-2017 н.р )

 

 

 

                         Учитель:  Рокотянська І.О

 

 

 

 

«Розглянуто»

на методичному об’єднанні

_______________________

голова м/о______________

 

 

 

2016-2017 н.р

 

 

Календарне планування уроків  курсу «Психологія» 11 клас

(35 годин – 1 година на тиждень)

Складено згідно навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Психологія. 11 клас» [Максименко, С. Д. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Психологія. 11 клас [Текст] / С. Д. Максименко, С. І. Болтівець, О. В. Губенко, С. О. Мусатов, О. С. Науменко, О. С. Нечаєва, Я. Є. Стемківська,    М.-Л. А. Чепа. – К., 2011]

К-ть

годин

у темі

№п/п

уроку

Дата

Тема уроку

Практичні роботи,

Тренінгові заняття

Домашнє завдання

Примітка

 

І семестр

7

 

 

Розділ 1. Психологія пізнання й навчання

 

 

 

1

1

 

Предмет психологія. Основні психічні процеси

 

 

 

1

2

 

Пам'ять як психічний процес.

Діагностика пам'яті.

 

 

1

3

 

Увага та її властивості. Засоби розвитку уважності.

Діагностика рівня розвит­ку уваги.

 

 

1

4

 

Мислення. Види і типи мислення.

 

 

 

2

5

 

Метакогнітивні здібності

 

П/З Навчально-пізнавальні й академічні здібності. Прийоми засвоєння  навчальної інформації

 

 

1

6

 

Узагальнення вивченого по розділу. К/Р №1

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання №1

 

 

 

3

 

 

Розділ 2. Психологія творчості

 

 

 

1

7

 

Творчі здібності. Креативність. Обдарованість.

 

 

 

 

1

8

 

Механізми творення нового

 

 

 

 

1

9

 

Поняття про методи розвитку творчого мислення.

П/З Методи теорії розв’язування винахідницьких задач (ТРВЗ).

 

 

5

 

 

Розділ 3. Психологія особистості

 

 

 

1

10

 

Особистість: поняття, теорії особистості. 

 

 

 

1

11

 

Психологія самопізнання. Механізми самовдосконалення.

Почуття власної гідності

«Я в своїх очах та очима інших людей».

 

 

 

Тренінгове заняття

 

 

1

12

 

Індивід. Особистість. Індивідуальність. Характер і темперамент людини.

 

 

 

1

13

 

Мотивація діяльності і поведінки.

Тренінгове заняття «Мотиви наших вчин­ків. Самостійність і залежність особи» („свобода волі”).

 

 

1

14

 

Узагальнення вивченого по розділу. К/Р №2

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання №2

 

 

 

4

 

 

Розділ 4. Емоційно-почуттєвий світ людини

 

 

 

1

15

 

Емоції і почуття. Види емоційних станів.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

3

 

 

Розділ 4. Емоційно-почуттєвий світ людини

 

 

 

1

16

 

Агресивність. Переляк. Стрес. Байдужість. Доброзичливість. Альтернативи гніву, стресу, соціальному страху.

 

 

 

1

17

 

Поняття про конфлікт. Види й типи конфліктів. Карта конфлікту. Виникнення і протікання конфліктів.

 

 

 

1

18

 

Моделі поведінки у конфлікті або Як поводити себе в конфлікті з різними типами людей?

Узагальнення вивченого по розділу

(тестові завдання)

Тренінгове заняття

 

 

8

 

 

Розділ 5. Основи психології спілкування

 

 

 

1

19

 

Спілкування. Комунікабе­льність. Товариськість. Значення спілкування для координованої спільної діяльності.

 

 

 

1

20

 

Види і типи спілкування. Засоби вербальної та невербальної передачі інформації. Соціальна перцепція.

 

 

 

1

21

 

Який Я у спілкуванні? Бар’єри спілкування.

(діагностичне заняття).

 

 

1

22

 

Спілкування в групі. Конформізм, нонконформізм та колективізм. Тиск середовища та його підтримка.

Тренінгове заняття

«Як привернути до себе увагу та як правильно використовувати лідерські повноваження у груповій взаємодії»

 

 

1

23

 

Критика і психологічна реакція індивіда на неї.

 

Тренінгове заняття «Як Я реагую на критику?»

 

 

1

24

 

Психологія лідерства. Формальний і неформальний авторитет

 

 

 

1

25

 

Емпатія. Відвер­тість та довіра як умови ефективного спілкування в сім’ї, класі, референтній групі, міжособистісних відносинах.

 

 

 

1

26

 

Узагальнення вивченого по розділу

КР №3

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання №3

 

 

 

2

 

 

Розділ 6. Психологія вибору професій

 

 

 

1

27

 

Діагностика професійних інтересів та здібностей

 

 

 

1

28

 

Світ сучасних професій і спеціальностей. Професіограма. Професійна придатність

 

 

 

3

 

 

Розділ 7. Основи ділового та публічного спілкування

 

 

 

1

29

 

Психологія ділового та публічного спілкування

 

 

 

1

30

 

Основні техніки самовладання і самопрезентації

тренінгове заняття

 

 

 

1

31

 

Публічний виступ.

 

 

 

 

1

32

 

Узагальнення вивченого по розділу

К/Р №4 (тестові завдання)

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання №4

 

 

 

 

 

 

Семестрове оцінювання

(ІІ семестр)

 

 

 

 

 

 

Річне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Затверджую»                                                                                                         «Погоджено»

директор  Диканської гімназії                                                                                            заступник директора з

імені М.В. Гоголя                                                                                              навчально-виховної роботи

------------------- Н.Є. Горячун                                                                                              -------------------Т.Я. Педик

 

Клендарне планування

з психології

на ІІ  семестр

2016-2017 навчального року

вчитель   Рокотянська І.О

 

«Розглянуто»

на методичному об’єднанні

«____»____________2017 р.

голова м/о______________А.В Макаренко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інститут Сучасної Психології та Розвитку

у Полтаві запрошує на семінар-практикум

«Метафоричні асоціативні карти(МАК) у психологічній практиці»                 (10.09 та 8.10.2016р.)

Мета: ознайомити учасників семінару з ефективним інструментарієм професійної діяльності та особистісного зростання; дати основні принципи, правила та практичні вміння використання метафорично-асоціативних проективних карт у груповій та індивідуальній  роботі на прикладіOH-CARDS, COPE, SAGA, PERSONA німецького видавництва OHVerlag (www.OH-Cards.com), КРЕАТИВ 1-2

Цільова група: фахівці системи «людина-людина» (практичні психологи,  психотерапевти, педагоги,  студенти відповідних спеціальностей), усі бажаючі.

Форми роботи: мінілекції, практична робота з картами, рольові, медитативні та арт-вправи.

Семінар передбачає:

-           ознайомлення з даним методом через практичну роботу з картами в парах, трійках, у групі;

-           отримання власного досвіду   в ролі клієнта і психолога;

-           дає можливість учасникам після навчання використовувати набуті знання та вміння в професійній діяльності й особистому житті;

-        сертифікат Інституту сучасної психології та розвитку

План семінару


Перший день  

  1. Міні лекція  «Правила і принципи роботи з психотерапевтичними картами».
  2. Знайомство з допомогою карт PERSONA, КРЕАТИВ.
  3. Робота з труднощами самоідентифікації (PERSONA)
  4. Використання карт для роботи з психосоматикою (COPE, SAGA)
  5. Робота за запитом учасників

Другий день

  1. Міні – лекція «Асоціативні проективні карти – човник до несвідомого».
  2. Можливості використання карт в роботі з травмою та посттравматичним синдромом (COPE ).
  3. Робота з власним вибором у процесі подолання психологічних проблем (COPE, SAGA, ОH).
  4. Розвиток креативності і робота з ресурсними станами (ОH,КРЕАТИВ)
  5. Робота за запитом учасників

 


 

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
2011
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку