Календарне планування уроків курсу «Психологія» 11 клас (35 годин – 1 година на тиждень). Складено згідно навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Психологія. 11 клас» [Максименко, С. Д. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Психологія. 11 клас [Текст] / С. Д. Максименко, С. І. Болтівець, О. В. Губенко, С. О. Мусатов, О. С. Науменко, О. С. Нечаєва, Я. Є. Стемківська, М.-Л. А. Чепа. – К., 2011]
з психології у 11 класі
(2016-2017 н.р )
Учитель: Рокотянська І.О
«Розглянуто»
на методичному об’єднанні
_______________________
голова м/о______________
2016-2017 н.р
Календарне планування уроків курсу «Психологія» 11 клас
(35 годин – 1 година на тиждень)
Складено згідно навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Психологія. 11 клас» [Максименко, С. Д. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Психологія. 11 клас [Текст] / С. Д. Максименко, С. І. Болтівець, О. В. Губенко, С. О. Мусатов, О. С. Науменко, О. С. Нечаєва, Я. Є. Стемківська, М.-Л. А. Чепа. – К., 2011]
К-ть годин у темі |
№п/п уроку |
Дата |
Тема уроку |
Практичні роботи, Тренінгові заняття |
Домашнє завдання |
Примітка |
І семестр |
||||||
7 |
|
|
Розділ 1. Психологія пізнання й навчання |
|
|
|
1 |
1 |
|
Предмет психологія. Основні психічні процеси |
|
|
|
1 |
2 |
|
Пам'ять як психічний процес. |
Діагностика пам'яті. |
|
|
1 |
3 |
|
Увага та її властивості. Засоби розвитку уважності. |
Діагностика рівня розвитку уваги. |
|
|
1 |
4 |
|
Мислення. Види і типи мислення. |
|
|
|
2 |
5 |
|
Метакогнітивні здібності
|
П/З Навчально-пізнавальні й академічні здібності. Прийоми засвоєння навчальної інформації |
|
|
1 |
6 |
|
Узагальнення вивченого по розділу. К/Р №1 |
|
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №1 |
|
|
|
3 |
|
|
Розділ 2. Психологія творчості |
|
|
|
1 |
7 |
|
Творчі здібності. Креативність. Обдарованість.
|
|
|
|
1 |
8 |
|
Механізми творення нового
|
|
|
|
1 |
9 |
|
Поняття про методи розвитку творчого мислення. |
П/З Методи теорії розв’язування винахідницьких задач (ТРВЗ). |
|
|
5 |
|
|
Розділ 3. Психологія особистості |
|
|
|
1 |
10 |
|
Особистість: поняття, теорії особистості. |
|
|
|
1 |
11 |
|
Психологія самопізнання. Механізми самовдосконалення. Почуття власної гідності «Я в своїх очах та очима інших людей». |
Тренінгове заняття |
|
|
1 |
12 |
|
Індивід. Особистість. Індивідуальність. Характер і темперамент людини. |
|
|
|
1 |
13 |
|
Мотивація діяльності і поведінки. |
Тренінгове заняття «Мотиви наших вчинків. Самостійність і залежність особи» („свобода волі”). |
|
|
1 |
14 |
|
Узагальнення вивченого по розділу. К/Р №2 |
|
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №2 |
|
|
|
4 |
|
|
Розділ 4. Емоційно-почуттєвий світ людини |
|
|
|
1 |
15 |
|
Емоції і почуття. Види емоційних станів.
|
|
|
|
ІІ семестр
|
||||||
3 |
|
|
Розділ 4. Емоційно-почуттєвий світ людини |
|
|
|
1 |
16 |
|
Агресивність. Переляк. Стрес. Байдужість. Доброзичливість. Альтернативи гніву, стресу, соціальному страху. |
|
|
|
1 |
17 |
|
Поняття про конфлікт. Види й типи конфліктів. Карта конфлікту. Виникнення і протікання конфліктів. |
|
|
|
1 |
18 |
|
Моделі поведінки у конфлікті або Як поводити себе в конфлікті з різними типами людей? Узагальнення вивченого по розділу (тестові завдання) |
Тренінгове заняття |
|
|
8 |
|
|
Розділ 5. Основи психології спілкування |
|
|
|
1 |
19 |
|
Спілкування. Комунікабельність. Товариськість. Значення спілкування для координованої спільної діяльності. |
|
|
|
1 |
20 |
|
Види і типи спілкування. Засоби вербальної та невербальної передачі інформації. Соціальна перцепція. |
|
|
|
1 |
21 |
|
Який Я у спілкуванні? Бар’єри спілкування. |
(діагностичне заняття). |
|
|
1 |
22 |
|
Спілкування в групі. Конформізм, нонконформізм та колективізм. Тиск середовища та його підтримка. |
Тренінгове заняття «Як привернути до себе увагу та як правильно використовувати лідерські повноваження у груповій взаємодії» |
|
|
1 |
23 |
|
Критика і психологічна реакція індивіда на неї.
|
Тренінгове заняття «Як Я реагую на критику?» |
|
|
1 |
24 |
|
Психологія лідерства. Формальний і неформальний авторитет |
|
|
|
1 |
25 |
|
Емпатія. Відвертість та довіра як умови ефективного спілкування в сім’ї, класі, референтній групі, міжособистісних відносинах. |
|
|
|
1 |
26 |
|
Узагальнення вивченого по розділу КР №3 |
|
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №3 |
|
|
|
2 |
|
|
Розділ 6. Психологія вибору професій |
|
|
|
1 |
27 |
|
Діагностика професійних інтересів та здібностей |
|
|
|
1 |
28 |
|
Світ сучасних професій і спеціальностей. Професіограма. Професійна придатність |
|
|
|
3 |
|
|
Розділ 7. Основи ділового та публічного спілкування |
|
|
|
1 |
29 |
|
Психологія ділового та публічного спілкування |
|
|
|
1 |
30 |
|
Основні техніки самовладання і самопрезентації |
тренінгове заняття
|
|
|
1 |
31 |
|
Публічний виступ.
|
|
|
|
1 |
32 |
|
Узагальнення вивченого по розділу К/Р №4 (тестові завдання) |
|
|
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №4 |
|
|
|
|
|
|
Семестрове оцінювання (ІІ семестр) |
|
|
|
|
|
|
Річне оцінювання |
|
|
|
«Затверджую» «Погоджено»
директор Диканської гімназії заступник директора з
імені М.В. Гоголя навчально-виховної роботи
------------------- Н.Є. Горячун -------------------Т.Я. Педик
Клендарне планування
з психології
на ІІ семестр
2016-2017 навчального року
вчитель Рокотянська І.О
«Розглянуто»
на методичному об’єднанні
«____»____________2017 р.
голова м/о______________А.В Макаренко
Інститут Сучасної Психології та Розвитку
у Полтаві запрошує на семінар-практикум
«Метафоричні асоціативні карти(МАК) у психологічній практиці» (10.09 та 8.10.2016р.)
Мета: ознайомити учасників семінару з ефективним інструментарієм професійної діяльності та особистісного зростання; дати основні принципи, правила та практичні вміння використання метафорично-асоціативних проективних карт у груповій та індивідуальній роботі на прикладіOH-CARDS, COPE, SAGA, PERSONA німецького видавництва OHVerlag (www.OH-Cards.com), КРЕАТИВ 1-2
Цільова група: фахівці системи «людина-людина» (практичні психологи, психотерапевти, педагоги, студенти відповідних спеціальностей), усі бажаючі.
Форми роботи: мінілекції, практична робота з картами, рольові, медитативні та арт-вправи.
Семінар передбачає:
- ознайомлення з даним методом через практичну роботу з картами в парах, трійках, у групі;
- отримання власного досвіду в ролі клієнта і психолога;
- дає можливість учасникам після навчання використовувати набуті знання та вміння в професійній діяльності й особистому житті;
- сертифікат Інституту сучасної психології та розвитку
План семінару
Перший день
Другий день