Контрольна робота з курсу " Психологія", 11 клас

Про матеріал
Контрольна робота з курсу " Психологія", 11 клас. Мета : визначення рівня засвоєння навчального матеріалу, знань і умінь, здатності характеризувати і пояснювати основні поняття, аналізувати завдання, застосовуючи при цьому творчий підхід, знаходити нестандартні рішення.
Перегляд файлу

Контрольна робота з курсу «Психологія» , 11 клас .

ПІП_____________________________________________________________

 

1. До якого класу належать наступні психічні явища?

А. Психічні процеси

 

 

 

 

В. Психічні властивості

1. Пам'ять.

2. Мовлення.

3. Темперамент.

4. Почуття.

5. Воля.

6. Спрямованість.

7. Характер.

8. Здібності.

 

2.До якого виду належать наступні психічні процеси?

1. Пізнавальні

А. Збудження, радість, злість, обурення.

2. Емоційні

В. Прийняття рішення, подолання труднощів, боротьба мотивів, управління власною поведінкою.

3. Вольові

С. Відчуття,сприймання, уявлення, уява, пам'ять, мислення, мовлення, увага.

    

  3.Яким психічним процесам належать наступні тлумачення?

1. Відчуття

А. Психічний процес, що полягає у відображенні окремих властивостей предметів і явищ оточуючої дійсності за їх безпосереднього впливу на органи чуття.

2. Сприймання

В. Психічний процес, що полягає в опосередкованому та узагальненому відображенні предметів і явищ оточуючої дійсності у їх істотних властивостях, зв'язках і відношеннях.

3. Уявлення

С. Психічний процес, що полягає у відображенні предметів і явищ оточуючої дійсності в цілому за їх безпосереднього впливу на органи чуття.

4. Мислення

О. Психічний процес, що полягає у відображенні образів предметів і явищ оточуючої дійсності без їх впливу на органи чуття.

     

  4.За якого домінуючого типу сприймання спостерігаються наступні явища?

1. Аудіальний

А. Згадуючи текст чи намагаючись запам'ятати якісь цифри, людина промовляє їх про себе.

2. Візуальний

В. Згадуючи текст, людина уявляє собі сторінку книги, де він

надрукований, ніби подумки її читає.

3. Кінестетичний

С. Згадуючи текст, людина ніби чує слова, що промовляються.

    

  5.Якому виду пам'яті відповідають наведені приклади?

1. Довготривала

А. Малюк, який усе літо провів у селу у бабусі, може не впізнати  її, коли взимку вона приїде у місто.

2. Оперативна

В. Актрисі літнього віку, яка працює над мемуарами, здається, що свої гімназійні роки вона пам'ятає краще, ніж воєнні і недавні.

3. Короткочасна

С. Людина, яка набирає малознайомий номер у телефоні тримає у руках сумку, букет і торт, не має можливості тримати перед очима записну книжку, і їй доводиться повторювати подумки номер, поки вона набирає його. Якщо її перервати у момент, доки вона додзвонюється, номер щезне з пам'яті.

   

           6.Яким видам почуттів відповідають наведені приклади почуттів?

1. Моральні

А. Здивування, допитливість, почуття радості з приводу зробленого відкриття, почуття сумнівів у правильності рішення, почуття впевненості доказів.

2. Інтелектуальні

В. Почуття обов'язку, гуманність, доброзичливість, любов, дружба, патріотизм, співчуття.

3. Естетичні

С. Почуття радості від здійснюваної роботи, гордості, любові до своєї професії.

4. Практичні

О. Захоплення, радість, презирство, відраза, туга.


             7.Якому виду емоційних реакцій належать подані характеристики?

1. Афект

А. Короткочасні емоційні спалахи, що інтенсивно та бурхливо  протікають.

2. Емоції

В. Реакції на поточні події та події ймовірні, або згадувані.

3. Почуття

С. Стан напруження, що виникає під впливом сильних подразнень.

4. Настрої

Б. Стійке ставлення до якихось конкретних об'єктів.

5. Емоційний стрес

Е. Загальний емоційний стан людини, що характеризує її життєвий тонус протягом певного часу, забарвлює усю її поведінку.

             8. Якому рівню розвитку здібностей належать подані характеристики?

1. Геніальність

А. Своєрідне поєднання здібностей, що забезпечує людині можливість успішного виконання якоїсь діяльності.

2. Талант

В. Високий рівень розвитку сукупності спеціальних здібностей.

3. Майстерність

С. Рівень розвитку здібностей, що забезпечує видатні творчі досягнення людини.

4. Обдарованість

О. Досконалість у конкретному виді діяльності.

        9.Якому виду здібностей належать подані характеристики?

1. Загальні

А. Здібності, що визначають успіхи людини в окремих видах діяльності.

2. Спеціальні

В. Визначають схильність людини до конкретних практичних дій.

3. Теоретичні

С. Визначають схильність людини до абстрактно-теоретичних роздумів.

4. Практичні

D. Здібності, що визначають успіхи людини у різних видах діяльності.

10. Як Г. Айзенк називав властивість темпераменту, що проявляється як емоційна нестійкість, напруженість, емоційна збудливість, депресивність?

1

екстраверсія;

2

інтроверсія;

3

нейротизм;

4

емоційна стійкість.

             11. Зони спілкування

Зона спілкування з близькими, батьками,  родичами

А.46 –  120 см

Особистісна зона відстань спілкування з друзями і однодумцями.

В.15    46 см

Зона  соціального  спілкування  відстань  на переговорах з приятелями і колегами по роботі.

С.Більше  3,6  м

Публічна  зона  спілкування  з  великою  групою людей.

Д. 2,0    3,6  м

Формальна  зона  , ділові  переговори,  візити  до  вищих чиновників

Е.1,2    2,0  м

              12.Стилі лідерства

Демократичний

Володіє  достатньою  владою,  щоб нав‘язувати  свою  волю  підлеглим  і  без  коливань  втілювати  в  життя прийняті  рішення,  використовуючи  адміністративні  методи  впливу  на підлеглих.

Авторитарний

Підлеглим надається велика самостійність  у  роботі, в прийнятті рішень, керівник дає  лише  загальні  настанови  і  час  від  часу  контролює  діяльність виконавців.

Ліберальний

Підлеглі  беруть  активну  участь  у прийнятті  рішень  і  користуються  широкою  свободою  у  виконанні завдань. 


 

doc
Додано
17 травня 2020
Переглядів
2092
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку