Контрольна робота з курсу «Психологія» , 11 клас .
ПІП_____________________________________________________________
1. До якого класу належать наступні психічні явища?
А. Психічні процеси
В. Психічні властивості |
1. Пам'ять. |
2. Мовлення. |
|
3. Темперамент. |
|
4. Почуття. |
|
5. Воля. |
|
6. Спрямованість. |
|
7. Характер. |
|
8. Здібності. |
2.До якого виду належать наступні психічні процеси?
1. Пізнавальні |
А. Збудження, радість, злість, обурення. |
2. Емоційні |
В. Прийняття рішення, подолання труднощів, боротьба мотивів, управління власною поведінкою. |
3. Вольові |
С. Відчуття,сприймання, уявлення, уява, пам'ять, мислення, мовлення, увага. |
3.Яким психічним процесам належать наступні тлумачення?
1. Відчуття |
А. Психічний процес, що полягає у відображенні окремих властивостей предметів і явищ оточуючої дійсності за їх безпосереднього впливу на органи чуття. |
2. Сприймання |
В. Психічний процес, що полягає в опосередкованому та узагальненому відображенні предметів і явищ оточуючої дійсності у їх істотних властивостях, зв'язках і відношеннях. |
3. Уявлення |
С. Психічний процес, що полягає у відображенні предметів і явищ оточуючої дійсності в цілому за їх безпосереднього впливу на органи чуття. |
4. Мислення |
О. Психічний процес, що полягає у відображенні образів предметів і явищ оточуючої дійсності без їх впливу на органи чуття. |
4.За якого домінуючого типу сприймання спостерігаються наступні явища?
1. Аудіальний |
А. Згадуючи текст чи намагаючись запам'ятати якісь цифри, людина промовляє їх про себе. |
2. Візуальний |
В. Згадуючи текст, людина уявляє собі сторінку книги, де він надрукований, ніби подумки її читає. |
3. Кінестетичний |
С. Згадуючи текст, людина ніби чує слова, що промовляються. |
5.Якому виду пам'яті відповідають наведені приклади?
1. Довготривала |
А. Малюк, який усе літо провів у селу у бабусі, може не впізнати її, коли взимку вона приїде у місто. |
2. Оперативна |
В. Актрисі літнього віку, яка працює над мемуарами, здається, що свої гімназійні роки вона пам'ятає краще, ніж воєнні і недавні. |
3. Короткочасна |
С. Людина, яка набирає малознайомий номер у телефоні тримає у руках сумку, букет і торт, не має можливості тримати перед очима записну книжку, і їй доводиться повторювати подумки номер, поки вона набирає його. Якщо її перервати у момент, доки вона додзвонюється, номер щезне з пам'яті. |
6.Яким видам почуттів відповідають наведені приклади почуттів?
1. Моральні |
А. Здивування, допитливість, почуття радості з приводу зробленого відкриття, почуття сумнівів у правильності рішення, почуття впевненості доказів. |
2. Інтелектуальні |
В. Почуття обов'язку, гуманність, доброзичливість, любов, дружба, патріотизм, співчуття. |
3. Естетичні |
С. Почуття радості від здійснюваної роботи, гордості, любові до своєї професії. |
4. Практичні |
О. Захоплення, радість, презирство, відраза, туга. |
7.Якому виду емоційних реакцій належать подані характеристики?
1. Афект |
А. Короткочасні емоційні спалахи, що інтенсивно та бурхливо протікають. |
2. Емоції |
В. Реакції на поточні події та події ймовірні, або згадувані. |
3. Почуття |
С. Стан напруження, що виникає під впливом сильних подразнень. |
4. Настрої |
Б. Стійке ставлення до якихось конкретних об'єктів. |
5. Емоційний стрес |
Е. Загальний емоційний стан людини, що характеризує її життєвий тонус протягом певного часу, забарвлює усю її поведінку. |
8. Якому рівню розвитку здібностей належать подані характеристики?
1. Геніальність |
А. Своєрідне поєднання здібностей, що забезпечує людині можливість успішного виконання якоїсь діяльності. |
2. Талант |
В. Високий рівень розвитку сукупності спеціальних здібностей. |
3. Майстерність |
С. Рівень розвитку здібностей, що забезпечує видатні творчі досягнення людини. |
4. Обдарованість |
О. Досконалість у конкретному виді діяльності. |
9.Якому виду здібностей належать подані характеристики?
1. Загальні |
А. Здібності, що визначають успіхи людини в окремих видах діяльності. |
2. Спеціальні |
В. Визначають схильність людини до конкретних практичних дій. |
3. Теоретичні |
С. Визначають схильність людини до абстрактно-теоретичних роздумів. |
4. Практичні |
D. Здібності, що визначають успіхи людини у різних видах діяльності. |
10. Як Г. Айзенк називав властивість темпераменту, що проявляється як емоційна нестійкість, напруженість, емоційна збудливість, депресивність?
1 |
екстраверсія; |
2 |
інтроверсія; |
3 |
нейротизм; |
4 |
емоційна стійкість. |
11. Зони спілкування
Зона спілкування з близькими, батьками, родичами |
А.46 – 120 см |
Особистісна зона відстань спілкування з друзями і однодумцями. |
В.15 – 46 см |
Зона соціального спілкування відстань на переговорах з приятелями і колегами по роботі. |
С.Більше 3,6 м |
Публічна зона спілкування з великою групою людей. |
Д. 2,0 – 3,6 м |
Формальна зона , ділові переговори, візити до вищих чиновників |
Е.1,2 – 2,0 м |
12.Стилі лідерства
Демократичний |
Володіє достатньою владою, щоб нав‘язувати свою волю підлеглим і без коливань втілювати в життя прийняті рішення, використовуючи адміністративні методи впливу на підлеглих. |
Авторитарний |
Підлеглим надається велика самостійність у роботі, в прийнятті рішень, керівник дає лише загальні настанови і час від часу контролює діяльність виконавців. |
Ліберальний |
Підлеглі беруть активну участь у прийнятті рішень і користуються широкою свободою у виконанні завдань. |