КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з «літературного читання» для 3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, «Українська мова та читання» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Микола Вашуленко, Надія Васильківська, Світлана Дубовик)
122 годин на рік, 3.5 годин на тиждень
Вчитель: Малая Анастасія Русланівна
2020-2021 р.
№ |
Дата По плану/по факту |
Тема уроку |
Сторінка підручника |
Примітки |
|
I семестр Розділ І. Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край |
|||||
1 |
|
|
Інна Кульська. Вересень. |
3 |
|
2
|
|
|
Алевтина Волкова. Перший подих осені. |
4 |
|
3 |
|
|
Марія Хоросницька. Осінь. Марія Пономаренко. Осінь пензлика взяла. |
5 |
|
4 |
|
|
Наталка Поклад. Вересень. Леонід Куліш-Зіньків. Жовтень. |
7 |
|
5
|
|
|
Степан Жупанин. Осіння пожежа. |
8 |
|
6
|
|
|
Із журналу «Світ дитини». Бабине літо. |
9 |
|
7
|
|
|
Позакласне читання № 1 |
|
|
8
|
|
|
Василь Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». Микола Сингаївський. Прощальний танок. |
10 |
|
9 |
|
|
Анатолій Качан. Дощова осінь. |
12 |
|
10 |
|
|
Лідія Андрієць. Про парасольку. |
13 |
|
11 |
|
|
Ірина Прокопенко. Як жолудь дубом став. Володимир Титаренко. Сойчині жолуді. |
15 |
|
12
|
|
|
Вадим Скомаровський. Клени. |
17 |
|
13
|
|
|
Діагностична робота № 1. |
|
|
14 |
|
|
Позакласне читання № 2 |
|
|
15 |
|
|
Наші проєкти. |
17 |
|
Розділ 2. Книжка – найкращий винахід людства |
|||||
16
|
|
|
Іван Франко. Книги – морська глибина! Віктор Дацкевич. Як з’явилася друкована книжка. |
18 |
|
17 |
|
|
Тху Хионг. Найцінніший подарунок. |
22 |
|
18 |
|
|
Костя Гнатенко. Ображена книжка. |
24 |
|
19 |
|
|
Костя Гнатенко. Ображена книжка. |
26 |
|
20 |
|
|
Із журналу «Малятко». Азбука, що завоювала світ. |
28 |
|
21 |
|
|
Позакласне читання № 3 |
|
|
22 |
|
|
Діагностична робота № 2 |
|
|
23 |
|
|
Наші проєкти. |
29 |
|
Розділ 3. Золоті зернята усної народної творчості |
|||||
24 |
|
|
Українська народна пісня. Ой хвалилася та берізонька. |
30 |
|
25 |
|
|
Загадки. |
31 |
|
26 |
|
|
Скоромовки. |
32 |
|
27 |
|
|
Лічилки. |
33 |
|
28 |
|
|
Позакласне читання № 4 |
|
|
29 |
|
|
Прислів’я і приказки. |
34 |
|
30 |
|
|
Наші проєкти. |
35 |
|
Розділ 4. Чарівний світ казки |
|||||
31 |
|
|
Українська народна казка. Кирило Кожум’яка. |
36 |
|
32 |
|
|
Українська народна казка. Круглячок. |
41 |
|
33 |
|
|
Олександр Зима. Про сірого ворона та чарівні окуляри. |
44 |
|
34 |
|
|
Марина Павленко. Хатка для Нехайка. |
49 |
|
35 |
|
|
Позакласне читання № 5 |
|
|
36 |
|
|
Брати Грімм. Зачарована красуня. |
52 |
|
37 |
|
|
Отфрід Пройслер. Паперові квіти. |
56 |
|
38 |
|
|
Леся Мовчун. Горіхові принцеси. |
60 |
|
39 |
|
|
Діагностична робота № 3 |
|
|
40 |
|
|
Наші проєкти. |
|
|
Розділ 5. У міста і села прийшла зима весела |
|||||
41 |
|
|
Валентина Зорик. Зимовий ранок. |
68 |
|
42 |
|
|
Позакласне читання № 6 |
|
|
43 |
|
|
Марійка Підгірянка. Сипле сніг. |
69 |
|
44 |
|
|
Із журналу «Розумашки». Чи бувають однакові сніжинки? |
71 |
|
45 |
|
|
Із журналу «Розумашки». Як утворюються сніжинки? |
72 |
|
46 |
|
|
Із журналу «Розумашки». Чому сніжинки блищать? |
73 |
|
47 |
|
|
Оксана Радушинська. Перший сніг. |
73 |
|
48 |
|
|
Вадим Скомаровський. Морозенко. |
76 |
|
49 |
|
|
Позакласне читання № 7 |
|
|
50 |
|
|
Андрій Бондарчук. Забіяка. |
78 |
|
51 |
|
|
Юлія Домашець. Лісова вечірка в стилі «Еко». |
79 |
|
52 |
|
|
Олена Комова. Новий рік у шафі. |
81 |
|
53 |
|
|
Діагностична робота № 4 |
|
|
54 |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
55 |
|
|
Позакласне читання № 8 |
|
|