6 клас
Математика
(210 годин, І семестр – 96 години, 6 годин на тиждень,
ІІ семестр – 114 годин, 6 годин на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
І семестр (96 годин) |
|||
І. Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5 класу (13 годин) |
|||
Тема 1. Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5 класу (13 годин) |
|||
1 |
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел |
|
2 |
|
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
3 |
|
Числові та буквені вирази . Формули |
|
4 |
|
Рівняння |
|
5 |
|
Геометричні фiгури і величини |
|
6 |
|
Звичайні дроби |
|
7 |
|
Мішані числа |
|
8 |
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів |
|
9 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
10 |
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
|
11 |
|
Середнє арифметичне. Відсотки |
|
12 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками |
|
13 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
ІІ. Подільність натуральних чисел (15 годин) |
|||
Тема 2. Подільність натуральних чисел (15 годин) |
|||
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Дільники та кратні натурального числа |
|
15 |
|
Ознаки подільності на 10, на 5 і на 2 |
|
16 |
|
Ознаки подільності на 9 і на 3 |
|
17 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
18 |
|
Прості та складені числа |
|
19 |
|
Розкладання чисел на прості множники |
|
20 |
|
Розкладання чисел на прості множники. |
|
21 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
22 |
|
Найбільший спільний дільник |
|
23 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
24 |
|
Найменше спільне кратне |
|
25 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
26 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
27 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
28 |
|
Контрольна робота № 2 «Подільність натуральних чисел». |
|
ІІІ. Звичайні дроби (42 години) |
|||
Тема 3. Додавання і віднімання звичайних дробів (15 годин) |
|||
29 |
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість звичайного дробу |
|
30 |
|
Скорочення звичайних дробів |
|
31 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
32 |
|
Найменший спільний знаменник дробу. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
33 |
|
Зведення дробів до спільного знаменника |
|
34 |
|
Порівняння дробів |
|
35 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
36 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
37 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
38 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
39 |
|
Властивості додавання дробових чисел |
|
40 |
|
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін |
|
41 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
42 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
43 |
|
Контрольна робота № 3 «Додавання і віднімання звичайних дробів» |
|
Тема 4. Множення звичайних дробів (12 годин) |
|||
44 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів. Множення дробу на натуральне число |
|
45 |
|
Множення звичайних дробів |
|
46 |
|
Множення звичайних дробів. |
|
47 |
|
Властивості множення |
|
48 |
|
Спрощення виразів. Розкриття дужок |
|
49 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
50 |
|
Знаходження дробу від числа |
|
51 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
52 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
53 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
54 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
55 |
|
Контрольна робота № 4 «Множення звичайних дробів» |
|
Тема 5. Ділення звичайних дробів (15 годин) |
|||
56 |
|
Аналіз контрольної роботи. Взаємно обернені числа. Ділення звичайних дробів |
|
57 |
|
Ділення звичайних дробів |
|
58 |
|
Ділення звичайних дробів. |
|
59 |
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
60 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
61 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
62 |
|
Знаходження числа за даними значеннями його дробу |
|
63 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
64 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними. |
|
65 |
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
66 |
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
67 |
|
Десяткове наближення звичайного дробу |
|
68 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
69 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
70 |
|
Контрольна робота № 5 «Ділення звичайних дробів». |
|
ІV. Відношення і пропорції (40 годин) |
|||
Тема 6. Відношення і пропорції. Відсоткове відношення двох чисел (14 годин) |
|||
71 |
|
Аналіз контрольної роботи. Відношення |
|
72 |
|
Основна властивість відношення |
|
73 |
|
Масштаб. Робота з даними |
|
74 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
75 |
|
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
|
76 |
|
Розв’язування рівнянь на основі властивостей пропорції. Самостійна робота |
|
77 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
78 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. |
|
79 |
|
Знаходження відсоткового відношення двох чисел. |
|
80 |
|
Відсоткові розрахунки |
|
81 |
|
Відсоткові розрахунки. |
|
82 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
83 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
84 |
|
Контрольна робота № 6 «Відношення і пропорції. Відсоткове відношення двох чисел» |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Тема 7. Пропорційні величини (12 годин) |
|||
85 |
|
Аналіз контрольної роботи. Пряма пропорційна залежність |
|
86 |
|
Обернена пропорційна залежність |
|
87 |
|
Розв’язування задач на пряму та обернену пропорційні залежності |
|
88 |
|
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін |
|
89 |
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
90 |
|
Задачі на пропорційний поділ |
|
91 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
92 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
93 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
94 |
|
Семестрова контрольна робота |
|
95 |
|
Аналіз контрольної роботи. Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін. |
|
96 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі |
|
ІІ семестр (114 годин) |
|||
Тема 8. Геометричні фігури. Діаграми (14 годин) |
|||
97 |
|
Коло і круг. Круговий сектор |
|
98 |
|
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища |
|
99 |
|
Довжина кола. Площа круга |
|
100 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
101 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
102 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
103 |
|
Циліндр. Конус. Куля |
|
104 |
|
Задачі геометричного змісту як моделі дослідження об’єктів навколишнього середовища. |
|
105 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
106 |
|
Робота з даними |
|
107 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
108 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
109 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
110 |
|
Контрольна робота № 8 «Геометричні фігури. Діаграми». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
V. Раціональні числа та дії над ними (80 годин) |
|||
Тема 9. Поняття раціонального числа. Порівняння раціональних чисел (16 годин) |
|||
111 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додатні і від’ємні числа. Число нуль |
|
112 |
|
Координатна пряма. |
|
113 |
|
Координати точки |
|
114 |
|
Протилежні числа |
|
115 |
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
116 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
117 |
|
Модуль числа |
|
118 |
|
Геометричний зміст модуля числа |
|
119 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
120 |
|
Розв’язування вправ |
|
121 |
|
Порівняння раціональних чисел |
|
122 |
|
Порівняння раціональних чисел. |
|
123 |
|
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
|
124 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
125 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
126 |
|
Контрольна робота № 9 «Поняття раціонального числа. Порівняння раціональних чисел» |
|
Тема 10. Додавання та віднімання раціональних чисел (16 годин) |
|||
127 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел на координатній прямій |
|
128 |
|
Додавання раціональних чисел |
|
129 |
|
Додавання від’ємних чисел |
|
130 |
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
131 |
|
Властивості додавання раціональних чисел |
|
132 |
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей додавання раціональних чисел |
|
133 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
134 |
|
Віднімання раціональних чисел |
|
135 |
|
Віднімання раціональних чисел. |
|
136 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
137 |
|
Додавання та віднімання раціональних чисел |
|
138 |
|
Додавання та віднімання раціональних чисел. |
|
139 |
|
Розв’язування рівнянь з модулем |
|
140 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
141 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
142 |
|
Контрольна робота № 10 «Додавання та віднімання раціональних чисел» |
|
Тема 11. Множення та ділення раціональних чисел (16 годин) |
|||
143 |
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел. Множення від’ємних чисел |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
144 |
|
Множення чисел з різними знаками |
|
145 |
|
Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел |
|
146 |
|
Коефіцієнт |
|
147 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
148 |
|
Розподільна властивість множення |
|
149 |
|
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
|
150 |
|
Розв’язування вправ на застосування законів множення |
|
151 |
|
Розв’язування вправ на застосування законів множення. |
|
152 |
|
Ділення раціональних чисел. Ділення від’ємних чисел |
|
153 |
|
Ділення чисел з різними знаками |
|
154 |
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
155 |
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
156 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
157 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
158 |
|
Контрольна робота № 11 « Множення та ділення раціональних чисел» |
|
Тема 12. Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь (16 годин) |
|||
159 |
|
Аналіз контрольної роботи. Рівняння та його корені |
|
160 |
|
Основні властивості рівнянь |
|
161 |
|
Основні властивості рівнянь |
|
162 |
|
Розв’язування рівнянь |
|
163 |
|
Розв’язування рівнянь. |
|
164 |
|
Розв’язування рівнянь.. |
|
165 |
|
Розв’язування рівнянь… |
|
166 |
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота. |
|
167 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
168 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. |
|
169 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.. |
|
170 |
|
Сюжетні задачі з реальними даними |
|
171 |
|
Сюжетні задачі з історико-патріотичною складовою |
|
172 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
173 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
174 |
|
Контрольна робота № 12 « Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь» |
|
Тема 13. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки (16 годин) |
|||
175 |
|
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі |
|
176 |
|
Побудова перпендикулярних прямих за допомогою лінійки і косинця |
|
177 |
|
Паралельні прямі |
|
178 |
|
Побудова паралельних прямих за допомогою лінійки і косинця |
|
179 |
|
Координатна площина |
|
180 |
|
Координатна площина. |
|
181 |
|
Розв’язування вправ |
|
182 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
183 |
|
Графіки |
|
184 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
185 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами. |
|
186 |
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій |
|
187 |
|
Сюжетні задачі на використання знань із суміжних дисциплін |
|
188 |
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі |
|
189 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
190 |
|
Контрольна робота № 13 «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина» |
|
V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (20 годин) |
|||
Тема 14. Повторення і систематизація навчального матеріалу (20 годин) |
|||
191 |
|
Аналіз контрольної роботи. Подільність натуральних чисел |
|
192 |
|
Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне |
|
193 |
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами |
|
194 |
|
Знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|
195 |
|
Відсотки. Відсоткове відношення двох чисел |
|
196 |
|
Відсоткові розрахунки |
|
197 |
|
Відношення і пропорції |
|
198 |
|
Пропорційні величини |
|
199 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами |
|
200 |
|
Арифметичні дії з раціональними числами. |
|
201 |
|
Модуль числа. Геометричний зміст модуля |
|
202 |
|
Рівняння та його корені |
|
203 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
204 |
|
Координатна площина |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
205 |
|
Узагальнення й систематизація знань |
|
206 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
207 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
208 |
|
Урок з історії математики |
|
209 |
|
Розв’язування задач практичної спрямованості |
|
210 |
|
Підсумковий урок |
|