Урок "Множення звичайних дробів"

Про матеріал
Власна розробка уроку з математики на тему " Множення звичайних дробів " для учнів 6 класу. В даному році викорасті різні форми та методи навчання.
Перегляд файлу

Тема: Множення звичайних дробів (слайд 1)

Мета: Домогтися засвоєння правила множення звичайних дробів; сформувати вміння множити звичайні дроби; розвивати пам'ять, увагу; виховувати наполегливість, старанність

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, екран, комп’ютер, проектор,                     мікрофон

Хід уроку

Знання збираються по краплині, як вода в долині.

  1. Організаційний етап.

Перевірити готовність учнів до уроку.

  1. Актуалізація опорних знань.

     Алла Мазур з 1+1 попросила допомогти їй з усним рахунком і взяти у вас інтерв’ю:

Усний рахунок «Мікрофон» 

  1. Виконайте множення:  (слайд 2)

а) 3·18=    (54);    б) 25·5=    (125);   в) 0,3·9=   (2,7);   г) 0,7·0,4=   (0,28).

2. Скоротіть дріб:  (слайд 3)

      а) =       ();          б) =       ();       в) =        ();      г) =        ().

3. Подайте десяткові дроби у вигляді звичайних дробів  (слайд 4)

      а) 0,7=    ();        б) 0,3=      ();      в) 0,15=     ();    г) 0,09=     ().

4. Подайте дроби у вигляді десяткових дробів: (слайд 5)

       а) =     (0,1);    б) =     (0,7);   в) =    (0,9) ;      г) =     (0,3).

  5. Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють 6 см і 8 см. (слайд 6)

(6·8 = 48 (см2))

       III.    Мотивація навчальної діяльності. (слайд 7)

Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють дм і дм.

(учні висловлюють свої думки)

Зрозуміло, що для розв’язування даної задачі потрібно перемножити ці звичайні дроби і .

     Отже, сьогодні на уроці ми маємо навчитись виконувати множення звичайних дробів.

  1. Засвоєння нових знань.

     Діти, ви вже вмієте записувати звичайні дроби у вигляді десяткових і виконувати множення десяткових дробів. Тож давайте запишемо дроби і у вигляді десяткових та знайдемо їх добуток: = 0,7  , = 0,9   , 0,7·0,9 = 0,63. Останню рівність можна записати так: · = . Тепер давайте придивимось уважно. Яка залежність між чисельниками множників і чисельником добутку? (діти дають відповідь) Яка залежність між знаменниками множників і знаменником добутку? (діти дають відповіді)

       Тож давайте запишемо правило множення звичайних дробів: (слайд 8)

Щоб знайти добуток двох звичайних дробів, треба:

  1.     знайти добуток знаменників даних дробів і записати його в знаменнику добутку;
  2.     знайти добуток чисельників даних дробів і записати його в чисельнику добутку:

.

  1. Закріплення знань.

Усно № 329

Фізкультхвилинка

                       Встаньте,   діти, посміхніться,

                       Землі нашій поклоніться!

                       За хороший день вчорашній.

                       І до сонця потягніться

                       В різні боки похиліться,

                       Веретеном покрутіться.

                       Раз - присядьте, два – присядьте

                               І за парти тихо сядьте.

 

Письмово № 336, 340, 343, 348. 

  1. Підсумок уроку.

1. Робота в парах «Знайди помилку»

а) · = ;           б) · = ;          в) · = ;          г) .

2. Запитання до класу

    Чи потрібно при множенні зводити дроби до спільного знаменника?     (ні)

    Сформулюйте правило множення звичайних дробів.

           3. Виставити оцінки.

  1. Домашнє завдання. (слайд 9)

Опрацювати § 9, вивчити правило;

Розв’язати № 341, № 349.

Знайдіть добуток суми та різниці чисел   і         (індивідуально)

 

docx
Додано
23 жовтня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку