Урок "Множення мішаних чисел"

Про матеріал
Власна розробка уроку з математики для 6 класу на тему " Множення мішаних чисел" містить цікавий та практичний матеріал
Перегляд файлу

Тема: Множення натурального числа на звичайний дріб,   множення мішаних чисел (слайд 1)

Мета: Удосконалити вміння виконувати множення звичайних дробів; сформувати вміння виконувати множення натурального числа на звичайний дріб, множення мішаних чисел; розвивати культуру математичного мовлення і записів; виховувати впевненість у власних силах, акуратність

Тип уроку: удосконалення знань, умінь і навичок

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал,

Хід уроку

Знання збираються по краплині, як вода в долині.

  1. Організаційний етап.

Перевірити готовність учнів до уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання.

1.Звірити відповіді

2.Тестові завдання (завдання висвічуються на екрані, а діти підіймають картку з правильною на їх думку відповіддю)

  1. Який із наведених добутків дорівнює ?  (слайд 2) 

а) ·           б) ·           в) ·            г) ·                                                               (а)

 2.Чому дорівнює добуток дробів  і ?  (слайд 3)

      а)                  б)                в)                 г)                                                                     (а)

III.     Актуалізація опорних знань.

Робота в парах (на кожну парту роздаються конверти із завданням)

1. Подайте число у вигляді неправильного дробу :

      а) 2  ;        б) 6   ;       в) 6  .

2.Подайте у вигляді мішаного числа неправильний дріб:

       а)       ;    б)      ;   в)      .

(після виконання завдання учні вибірково озвучують свої відповіді та пояснюють їх)

IV.   Мотивація навчальної діяльності. (слайд 4)

Знайдіть площу прямокутника, сторони якого дорівнюють:

а) 5 см і 6 см  ;          б) 5 см і 3 см .                    (учні висловлюють свої думки)

Зрозуміло, що для розв’язування даної задачі потрібно виконати:

 а) множення мішаних чисел;   б) множення мішаного і натурального числа.

     Отже, сьогодні на уроці ми маємо навчитись виконувати множення мішаних чисел та множення натурального числа на дріб.

  1. Удосконалення знань.  (слайд 5)
  1. Щоб знайти добуток мішаних чисел, їх потрібно перетворити на неправильні дроби і виконати множення звичайних дробів.

Приклад: 3 · 6 =   ·   =   =   = 22

  1. Щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, досить його чисельник помножити на це число, а знаменник залишити без змін.

Приклад: 2 · 5 =   · 5 =   =   = 11 .

  1. Удосконалення вмінь і навичок.

Усно № 330, 331

Письмово № 352, 

Фізкультхвилинка

                       Встаньте,   діти, посміхніться,

                       Землі нашій поклоніться!

                       За хороший день вчорашній.

                       І до сонця потягніться

                       В різні боки похиліться,

                       Веретеном покрутіться.

                       Раз - присядьте, два – присядьте

                               І за парти тихо сядьте.

 

357, 359, 361. 

  1. Підсумок уроку.
  1. Естафета (клас умовно поділяється на дві команди: 1 ряд- 1 команда. 2 ряд – 2 команда; учні по черзі передають один одному картки із завданням і кожен має заповнити одну клітинку)

Картки першої команди:

 

1.Заповніть порожні місця в таблицях :

a

6

8

12

16

30

48

a

 

 

 

 

 

 

 

2. Заповніть таблицю:

b

 

9b

 

 

 

 

 

 

Картки другої команди:

  1. Заповніть порожні місця в таблицях :

a

6

9

12

15

30

54

a

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заповніть таблицю:

b

 

8b

 

 

 

 

 

 

  1. Виставити оцінки.

Домашнє завдання. (слайд 6)

Опрацювати § 9, вивчити правила;

Розв’язати № 353, № 362 та № 384 (індивідуально)

 

docx
Додано
23 жовтня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку