Календарно-тематичне планування з математики І семестр А.Заїка

Про матеріал
Колендарно-тематичне планування з математики для 4 класу (І семестр). Розробленне за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. До підручника А.Заїка, С.Тарнавська
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з предмету "Математика" для 4 класу

закладів загальносередньої освіти за підручником А.Заїка, С.Тарнавська.

5 годин на тиждень , 175 годин

 


з/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Примітка

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас

1

 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми

відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

читає і записує числа, утворює числа різними способами

визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

порівнює числа різними способами

 

2

 

Розкладання чисел на розрядні доданки. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, на знаходження суми

визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

порівнює числа різними способами

знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане

 

3

 

Порівняння трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження суми кількох доданків

порівнює багатоцифрові     числа різними способами

 

4

 

Округлення чисел. Способи додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач складанням виразу.

представляє дані за допомогою схем

використовує на практичному рівні різні способи подання даних

обчислює усно зручним для себе способом

 

5

 

Обчислення значень виразів на основі

знання складу числа. Розв’язування задач складанням виразу, за допомогою схем

визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

порівнює числа різними способамикласифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

відтворює і застосовує для складання математичних завдань ймовірні та фактичні результати лічби

 

6

 

Письмове додавання і віднімання чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного

володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000

прогнозує результат додавання та віднімання

перевіряє правильність обчислень

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви

 

7

 

Обчислення значень виразів на кілька дій. Дослідження способів розв’язування задач, пов’язаних з операціями з грошима

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з

геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі

розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість

оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

 

8

 

Перевірка додавання і віднімання. Дослідження

способів розв’язування задач, пов’язаних з рухом та визначенням маршруту

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами.

описує і складає маршрути для подорожей, використовуючи    відповідну    математичну лексику, знаки, які пов’язані з напрямом і поворотом.

упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

 

9

 

Зміна суми і різниці при зміні їх компонентів.

Розв’язування задач на знаходження суми

обчислення зручним способом.

читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену сим воліку.

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії. обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні.

аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних

 

10

 

Письмове додавання і віднімання чисел.

Розв’язування задач на знаходження суми.

володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000

прогнозує результат додавання та віднімання

перевіряє правильність обчислень

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви

 

11

 

Способи усного множення. Розв’язування задач на знаходження добутку

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій

 

12

 

Зміна добутку при зміні множників. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів. Лінійна діаграма

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії

порівнює іменовані числа

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

 

13

 

Обчислення значень виразів. Одиниці маси. Розв’язування задач на знаходження суми двох, трьох добутків

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення

застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила

множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час

 

14

 

Зв’язок множення і ділення. Іменовані числа. Рівності зі змінною (рівняння)

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами.

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом.

встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

 

15

 

Зміна частки при зміні діленого, дільника.

Розв’язування складених задач на множення і ділення.

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій

 

16

 

Обчислення значень виразів (усне та письмове додавання й віднімання). Розв’язування

задач з буквеними даними. Пряма, відрізок, промінь

добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації.

виконує усно та письмово обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях

 

17

 

Ділення з остачею. Розв’язування задач на

ділення з остачею з використанням на практичному рівні способи подання

конкретних даних в схематичних рисунках. Прямокутник, його властивості

виконує ділення з остачею

розуміє, що остача має бути меншою за дільник

перевіряє правильність ділення з остачею

називає істотні ознаки прямокутника (квадрата)

використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач

будує прямокутник (квадрат)

 

18

 

Ділення з остачею. Розв’язування  задач з буквеними даними Прямокутник, його властивості

виконує ділення з остачею

розуміє, що остача має бути меншою за дільник

перевіряє правильність ділення з остачею

називає істотні ознаки прямокутника (квадрата)

використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач

будує прямокутник (квадрат)

 

19

 

Перевір себе..   Повторення, узагальнення навчального матеріалу

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами.

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.

виконує ділення з остачею

розуміє, що остача має бути меншою за дільник

перевіряє правильність ділення з остачею

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій

встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви

 

20

 

Тематична діагностувальна робота

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами.

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.

виконує ділення з остачею

розуміє, що остача має бути меншою за дільник

перевіряє правильність ділення з остачею

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій

встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви

 

21

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами.

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань.

виконує ділення з остачею

розуміє, що остача має бути меншою за дільник

перевіряє правильність ділення з остачею

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій

встановлює взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви

 

Письмове множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число

22

 

Письмове множення. Алгоритм письмового множення. Розв’язування складених задач на збільшення числа в кілька разів, використовуючи наявні дані

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях

прогнозує кількість цифр у добутку до знаходження результату

перевіряє правильність обчислень

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

 

23

 

Множення трицифрового числа на одноцифрове.

знає алгоритм множення,   розв’язування задач на пропорційний поділ.

використовує на практичному рівні різні способи подання даних.

порівнює та класифікує об'єкти навколишнього світу за однією або кількома ознаками.

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

 

24

 

Письмове множення виду 203 · 4, 170 · 4. Круг, коло. Їх елементи. Властивості діаметра

пояснює способи множення трицифрового числа, що містить нулі в середині запису.

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих

ситуаціях

будує коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра

називає елементи геометричних фігур у просторі

моделює геометричні фігури

 

25

 

Розв’язування рівнянь з однією змінною, у яких

права частина є числовим виразом, на основі зв‘язку множення і ділення. Трикутник

розв’язує рівняння з однією змінною на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії

перевіряє, що одержане числове значення змінної є розв’язком рівняння

 розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками

моделює геометричні фігури

 

26

 

Письмове ділення трицифрового числа на

одноцифрове. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного,

пропорційне відношення

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях

прогнозує кількість цифр у добутку до знаходження результату

перевіряє правильність обчислень

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами

 

27

 

Письмове ділення трицифрового числа на

одноцифрове. Дослідження та розв’язування складених задач на додавання, множення, ділення

визначає неповне  ділене, добирає цифри частки.

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі.

добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації.

читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку

 

28

 

Визначення кількості цифр частки. Ділення чисел виду 490 : 5. Розв’язування задач

на збільшення числа в кілька разів (непряма форма), на знаходження частини числа

пояснює кроки письмового  ділення, утворення істинних числових рівностей, що містять ділення.

виконує усно та письмово  обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

 

29

 

Письмове ділення виду 306 : 3, 508 : 4. Розв’язування задач, які виникають з

повсякденних життєвих ситуацій, складанням

виразу.

пояснює кроки письмового  ділення, утворення істинних числових рівностей, що містять ділення.

виконує усно та письмово  обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів

 

30

 

Письмове ділення виду 306 : 3, 508 : 4.

Рівності, що містять змінну

пояснює кроки письмового  ділення, утворення істинних числових рівностей, що містять ділення.

виконує усно та письмово  обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом.

обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні

 

31

 

Письмове ділення виду 424 : 4. Складання й

розв’язування задач за схемою.

обчислює частку, що містить нуль в середині запису

виконує усно та письмово  обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом.

обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні

 

32

 

Види кутів. Розв`язування рівнянь

обчислює частку, що містить нуль в середині запису

розрізнає і класи фікує за істотними озна ками геометричні фігури, у т. ч. кути.

класифікує кути (прямі, гострі, тупі)

креслить прямі кути за допомогою косинця

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів.

моделює геометричні фігури з підручного матеріалу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом.

обчислює вирази зі змінною (змінним) при заданому її (їх) числовому значенні

 

33

 

Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу

розуміє залежність зміни результатів арифметичних дій від зміни їх компонентів

використовує  залежності в обчисленнях.

знаходить значення числового виразу

 

34

 

Тематична діагностувальна робота

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

35

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на двоцифрове число

36

 

Письмове множення на розрядне число. Розв’язування сюжетних задач на застосування множення на розрядне число.

розуміє алгоритм письмового множення на розрядне число

обчислює значень виразів  на 3 дії

Виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих

ситуаціях

 

37

 

Письмове ділення на двоцифрове розрядне число. Розв язування задач

розуміє алгоритм письмового ділення на розрядне число; представлює дані за допомогою таблиць, схем.

використовує на практичному рівні різні способи подання даних.

порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз

 

38

 

Письмове ділення на двоцифрове розрядне число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного

планує послідовність виконання дій у письмових обчисленнях

прогнозує кількість цифр у добутку до знаходження результату

перевіряє правильність обчислень

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного різними способами

 

39

 

Розв’язування задач на подвійне зведення до

одиниці. Зображення прямокутника

розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці

класифікує кути (прямі, гострі, тупі)

називає істотні ознаки прямокутника (квадрата)

використовує властивість протилежних сторін прямокутника під час розв’язування практичних задач

будує прямокутник

 

40

 

Множення й ділення трицифрових чисел на

кругле число. Розв’язування задач на застосування способу ділення на кругле число

знає спосіб письмового множення  на розрядне число, добирає  частку на основі зв’язку множення й ділення

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.

Зіставляє одержаний результат із прогнозованим

 

41

 

Множення й ділення трицифрових чисел на

кругле число. Розвязування задач

знає спосіб письмового множення  на розрядне число, добирає  частку на основі зв’язку множення й ділення

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях.

Зіставляє одержаний результат із прогнозованим

 

42

 

Алгоритм письмового множення трицифрового

числа на двоцифрове. Розв’язування задач на знаходження різниці двох добутків

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом.

відтворює і застосовує для     складання математичних завдань ймовірні та фактичні результати лічби

 

43

 

Обчислення значень виразів, які містять дії множення і ділення. Прямокутник

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі.

записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків

розрізняє і класифікує за істотними ознаками гео- метричні фігури, прямі й непрямі кути

 

44

 

Письмове ділення три цифрового числа на двоцифрове з одноцифровою часткою. Ускладнені задачі на пропорційне ділення

оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань

аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних

розв’язує задачі на пропорційне ділення

 

45

 

Ділення на двоцифрове число способом округлення

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою

представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм

 

46

 

Алгоритм письмового ділення на двоцифрове число

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації

визначає способи підтвердження або спростування прогнозу

планує розв’язання проблемної ситуації

використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

перетворює одні одиниці величин в інші

перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань

 

47

 

Письмове ділення з остачею

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою

 

48

 

Розв’язування рівнянь

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації

 

49

 

Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший дії

порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

перетворює одні одиниці величин в інші

 

50

 

Письмове множення і ділення чисел. Одиниці довжини

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший дії

порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

перетворює одні одиниці величин в інші

 

51

 

Перевір себе

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

 

52

 

Тематична діагностувальна робота

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

53

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

Нумерація багатоцифрових числе

54

 

Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного

лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

 

55

 

Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

-лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного

лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобі добору даних

обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)

планує розв’язання проблемної ситуації

використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

обґрунтовує вибір дії для розв’язання проблемної ситуації

оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

 

56

 

Розрядні числа п’ятого розряду

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

знаходить значення числового виразу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)

планує розв’язання проблемної ситуації

використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

обґрунтовує вибір дії для розв’язання проблемної ситуації

оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

 

57

 

Розрядні числа шостого розряду

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, Десятків тисяч, сотень тисяч у числі

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні

розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути

розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи

визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках

 

58

 

Розряди і класи багатоцифрових чисел

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

знаходить значення числового виразу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

представляє проблемну ситуацію різними способами

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою

використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості

перетворює одні одиниці величин інші

 

59

 

Утворення багатоцифрових чисел

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного

лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

 

60

 

Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники

утворює багатоцифрові числа різними способами

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних

добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації

розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані

 

61

 

Читання та запис багатоцифрових чисел

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

знаходить значення числового виразу

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях,, графіках, на схемах, діаграмах

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

перетворює одні одиниці величин інші

 

62

 

Перевір себе

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

63

 

Тематична діагностувальна робота

 читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

64

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

-класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

- перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

Застосування нумерації до виконання дій

65

 

Виконання дій на основі нумерації

 

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного

лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії

досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані

обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

 

66

 

Виконання дій на основі нумерації

лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку

класифікує багатоцифрові числа за кількістю цифр у їх записі

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного

лічить тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч у межах мільйона

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії

досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані

обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

 

67

 

Порівняння багатоцифрових чисел

уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків

порівнює багатоцифрові числа різними способами

встановлює відношення рівності та нерівності між числовими виразами

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

зіставляє одержаний результат з прогнозованим

оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

 

68

 

Визначення в числі загальної кількості одиниць кожного розряду

читає і записує багатоцифрові числа в межах мільйона

утворює багатоцифрові числа різними способами

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації

розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані

 

69

 

Множення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

представляє проблемну ситуацію різними способами

аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних

 

70

 

Ділення на розрядні одиниці

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

представляє проблемну ситуацію різними способами добирає дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

обґрунтовує вибір дій із даними для розв’язання проблемної ситуації

розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані

 

71

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації

 

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних

розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути

розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи

визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках

 

72

 

Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації

 

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

аналізує проблемну ситуацію на достатність чи надлишковість наявних даних

розрізняє і класифікує за істотними ознаками геометричні фігури, прямі й непрямі кути

розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи

визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках

 

73

 

Множення і ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрове число

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

продовжує послідовності та знаходить пропущені члени

описує зв'язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером

 

74

 

Ділення круглих чисел на розрядні числа

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

упорядковує та узагальнює об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

продовжує послідовності та знаходить пропущені члени

описує зв'язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером

 

75

 

Ділення круглих чисел на двоцифрові

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку

розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

 

76

 

Тематична діагностувальна робота

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];

обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

 

77

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані [4 МАО 5-3.2-1];

обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з предмету "Математика" для 4 класу

закладів загальносередньої освіти за підручником А.Заїка, С.Тарнавська.

5 годин на тиждень , 175 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

Дії з багатоцифровими числами.  Письмове додавання і віднімання

74

 

Письмове додавання багатоцифрових чисел

 

 

75

 

Алгоритм письмового додавання чисел. Куб

 

 

76

 

Письмове віднімання багатоцифрових чисел

 

 

77

 

Розв’язування задач

 

 

78

 

Перевірка додавання і віднімання чисел

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену символіку

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами

 

79

 

Письмові обчислення. Одиниці часу.

встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа

визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків тисяч, сотень тисяч у числі

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення

знаходить значення числового виразу

порівнює та класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів

використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості

перетворює одні одиниці величин інші

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

 

80

 

Проведення діагностичної тематичної роботи

виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

знаходить значення числового виразу

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії

досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації , спираючись на наявні дані

обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

будує площинні фігури (трикутник, прямокутник коло, круг) за заданими розмірами

 

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове

81

 

Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Прямокутний паралелепіпед

 

 

82

 

Обчислення добутків. Складання й розв’язування задач за схематичними рисунками

 

 

83

 

Письмове множення багатоцифрових круглих чисел на одноцифрове (Множення чисел виду

56 000 ∙ 4; 5608 ∙ 4).

 

 

84

 

Письмове множення

багатоцифрових чисел, які містять нуль у середині запису. Піраміда

 

 

Площа

85

 

Площа фігури. Квадратний сантиметр. Задачі на спільну роботу та обернені до них

 

 

86

 

Площа прямокутника. Формула площі прямокутника. Письмове множення багатоцифрових чисел

 

 

87

 

Задачі на знаходження площі та обернені до них: обчислення сторін прямокутника

 

 

88

 

Одиниці площі: квадратний міліметр (сантиметр, дециметр, метр, кілометр). Ускладнені задачі на знаходження невідомого

доданка

 

 

89

 

Задачі на обчислення площі прямокутника. Співвідношення між одиницями площі

(ознайомлення).

 

 

90

 

Одиниці площі: ар (сотка), гектар.

Співвідношення між аром і гектаром. Задачі, пов’язані з площею прямокутника

 

 

91

 

Задачі на обчислення площі. Обчислення значень виразів на сумісні дії

 

 

92

 

Палетка. Вимірювання площі палеткою. Розв’язування задач вивчених видів

 

 

93

 

Письмове множення іменованих чисел на число. Задачі на пропорційний поділ

 

 

94

 

Проведення діагностичної роботи з розділу.

 

 

95

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчання здобувачів освіти на основі проведення діагностичної роботи

 

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове

96

 

Алгоритм ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження суми двох добутків , на різницеве порівняння двох добутків

 

 

97

 

Письмове ділення іменованих чисел. Задачі на розкриття змісту множення і ділення. Циліндр

 

 

98

 

Письмове ділення з остачею. Складання і розв’язування задач за схемою, які включають поняття руху. Конус

 

 

99

 

Ділення багато-цифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нулі. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

100

 

Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу

 

 

101

 

Проведення діагностичної роботи з розділу

 

 

102

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчання здобувачів освіти на основі проведення

діагностичної роботи

 

 

Швидкість

103

 

Швидкість об’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Приклади швидкостей.

Задачі, пов’язані з продуктивністю праці

 

 

104

 

 Одиниці швидкості. Обчислення швидкості. Задачі, пов’язані зі швидкістю. Куля

 

 

105

 

Розв’язування задач. Графіки. Складання і розв’язування задач за даними таблиці

 

 

106

 

Задачі, пов’язані зі швидкістю. Куля

 

 

107

 

Обчислення відстані (пройденого шляху) при прямолінійному рівномірному русі. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження пройденого шляху

 

 

108

 

Розв’язування задач. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і

шляхом при рівно-мірному прямолінійному русі

 

 

109

 

Обчислення часу при прямолінійному рівномірному русі.

 

 

110

 

Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках

 

 

111

 

Проведення діагностичної роботи з розділу.

 

 

112

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчання здобувачів освіти на основі проведення

діагностичної роботи

 

 

Письмове множення багатоцифрового числа на двоцифрове число

113

 

Обчислення значень виразів. Задачі з буквеними даними

 

 

114

 

Письмове множення багатоцифрового числа на

розрядне число. Перевірка правильності розв’язання задачі

 

 

115

 

Письмове множення багатоцифрового числа на

двоцифрове. Задачі на пропорційне ділення

 

 

116

 

Розв’язування задач на знаходження швидкості, відстані, часу при рівномірному прямолінійному русі.

 

 

117

 

Письмове множення багатоцифрового числа на

двоцифрове. Задачі на рух в протилежних напрямах

 

 

118

 

Письмове множення чисел виду 305 ∙ 27.

Визначення часу за циферблатом годинника

 

 

119

 

Письмове множення круглих багатоцифрових чисел. Задачі, пов’язані з рухом двох тіл

назустріч один одному

 

 

120

 

Письмове множення багатоцифрових чисел

на двоцифрове число. Схематичні рисунки для

розв’язання задач на частини

 

 

121

 

Письмове ділення круглих багато- цифрових чисел (на кругле двоцифрове число). Задачі, пов’язані з рухом двох тіл назустріч

 

 

122

 

Ділення багатоцифрових чисел на розрядне

число з остачею.

 

 

123

 

Ділення багатоцифрових чисел на розрядне

число з остачею. Задачі на спільну роботу

 

 

124

 

Повторення, закріплення навчального матеріалу

 

 

125

 

Перевір себе.

 

 

126

 

Проведення діагностичної роботи з розділу.

 

 

127

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчання

здобувачів освітина основі проведення

діагностичної роботи

 

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове число

128

 

Алгоритм письмового ділення на двоцифрове

число. Задачі на знаходження невідомих за

двома різницями

 

 

129

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на

двоцифрове число. Розв’язування задач з

буквеними даними складанням виразу

 

 

130

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на

двоцифрове число. Розв’язування задач

 

 

131

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на

двоцифрове, коли в записі частки є нулі (письмове ділення чисел виду 304 500 : 75,

45 066 : 74)

 

 

132

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на

Двоцифрове.  Розвязування задач

 

 

133

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел.

Прогнозування кількості цифр у частці

 

 

134

 

Обчислення значень виразів. Розв’язування

задач вивчених видів

 

 

135

 

Письмове множення і ділення багатоцифрових

чисел на двоцифрові числа.

 

 

136

 

Письмове множення і ділення багатоцифрових

чисел на двоцифрові числа. Ускладнені

задачі на зведення до одиниці

 

 

137

 

Повторення, систематизація

навчального матеріалу з розв’язування задач

 

 

138

 

Перевір себе

 

 

139

 

Проведення діагностичної роботи з розділу.

 

 

140

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчання

здобувачів освіти на основі проведення

діагностичної роботи

 

 

Письмове множення на трицифрове число

142

 

Алгоритм письмового множення на трицифрове число. Задачі на рух

 

 

143

 

Письмове множення чисел виду 208 ∙ 135.

Лінійна діаграма

 

 

145

 

Письмове множення на трицифрове число у ви-

падку, коли другий множник містить нулі в

середині його запису(483 ∙ 306). Задачі

геометричного змісту

 

 

146

 

Письмове множення на трицифрове число

Задачі геометричного змісту

 

 

147

 

Розв’язування задач. Стовпчикова діаграма

 

 

 

148

 

Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел (на круглі двоцифрове, трицифрове

числа).

 

 

149

 

Ділення багатоцифрових чисел, коли частка містить нулі (у випадку ділення круглих чисел).

 

 

 

150

 

Обчислення часток. Задачі на 2 – 3

дії, пов’язаних з рівномірним прямолінійним

рухом. Кругова діаграма

 

 

151

 

Повторення та узагальнення матеріалу з множення багатоцифрового числа на трицифрове та ділення круглих багатоцифрових чисел.

 

 

152

 

Перевір себе

 

 

 

153

 

Проведення діагностичної роботи з розділу

 

 

Письмове ділення багатоцифрового числа на трицифрове (ознайомлення)

154

 

Письмове ділення на трицифрове число

(ознайомлення). Розв’язування задач

різними способами

 

 

155

 

Алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на трицифрове. Дослідження змісту задач та їх розв’язання

 

 

156

 

Обчислення значень числових виразів та

виразів зі змінною.

 

 

157

 

Повторення, систематизація

навчального матеріалу з розв’язування задач

 

 

 

158

 

Перевір себе.

 

 

 

159

 

Проведення діагностичної роботи з розділу

 

 

Дроби

160

 

Частини. Утворення, порівняння частин (дро-

бів з чисельником 1). Прості і складені задачі,

які містять поняття частини

 

 

161

 

Звичайні дроби. Чисельник і знаменник

дробу. Читання та запис дробів

 

 

162

 

Порівняння дробів. Задачі на знаходження

дробу (частини) від числа та числа за

значенням його дробу (частини)

 

 

163

 

Дроби, які дорівнюють одиниці. Складені

задачі на визначення відстані

 

 

164

 

Знаходження дробу від числа. Прості і складені

задачі на знаходження дробу від числа

 

 

165

 

Знаходження дробу від числа. Прості і складені

задачі на знаходження дробу від числа

 

 

166

 

Знаходження числа за значенням його дробу.

Прості і складені задачі на знаходження дробу

від числа

 

 

167

 

Проведення діагностичної роботи з розділу.

 

 

168

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчання

здобувачів освіти на основі проведення діагностичної роботи

 

 

169

 

Повторення і закріплення навчального матеріалу

 

 

170

 

Повторення і закріплення навчального матеріалу

 

 

172

 

Повторення і закріплення навчального

матеріалу

 

 

173

 

Повторення і закріплення навчального матеріалу

 

 

174

 

Проведення діагностичної роботи з вивченого матеріалу за семестр.

 

 

175

 

Аналіз рівня очікуваних результатів навчальної роботи.

Підведення підсумків за навчальний рік

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гольонко Ірина
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
21 березня 2022
Переглядів
1751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку