Розроблено відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017. Підручник: Н. А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк Математика: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - К: Видавничий дім «Освіта», 2014."
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з математики
в 6 класі на І і II семестри 2017 /2018 н. р.
Учитель Журавка М. А.
Зведена таблиця розподілу навчального часу в класі програма, за якою складено календарно-тематичне планування, видавництво та рік її видання
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
64 |
4 |
5 |
4 |
II |
76 |
4 |
7 |
7 |
Усього |
140 |
4 |
12 |
11 |
Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Н. А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк Математика: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - К: Видавничий дім «Освіта», 2014.
Календарне планування вивчення математики в 6 класі
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
Повторення навчального матеріалу 5-го класу (6год.) |
|||
1 |
|
Лічба, вимірювання і числа |
|
2 |
|
Дії першого та другого ступеня з натуральними числами |
|
3 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником. |
|
4 |
|
Дробові числа і дії з ними |
|
5 |
|
Відсотки. Середнє арифметичне |
|
6 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
Подільність чисел (10 год) |
|||
7 |
|
Аналіз контрольної роботи. Дільники і кратні натурального числа. Прості числа |
|
8 |
|
Ознаки подільності на 2, 5 і10 |
|
9 |
|
Ознаки подільності на 3 і 9 |
|
10 |
|
Розкладання чисел на множники. |
|
11 |
|
Найбільший спільний дільник кількох чисел. |
|
12 |
|
Найбільший спільний дільник кількох чисел. Самостійна робота №1 |
|
13 |
|
Найменше спільне кратне |
|
14 |
|
Найменше спільне кратне Самостійна робота №2 |
|
15 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
16 |
|
Контрольна робота №2 «Подільність чисел» |
|
Звичайні дроби (30 год) |
|||
Порівняння дробів. (14год) |
|||
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу. |
|
18 |
|
Скорочення звичайних дробів. |
|
19 |
|
Скорочення звичайних дробів. |
|
20 |
|
Зведення звичайних дробів до спільного знаменника. |
|
21 |
|
Зведення звичайних дробів до спільного знаменника. |
|
22 |
|
Порівняння дробів |
|
23 |
|
Порівняння дробів. Самостійна робота №3 |
|
24 |
|
Додавання і віднімання дробів |
|
25 |
|
Додавання і віднімання дробів |
|
26 |
|
Додавання і віднімання дробів |
|
27 |
|
Додавання і віднімання дробів. Самостійна робота №4 |
|
28 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
29 |
|
Контрольна робота №3 «Порівняння дробів» |
|
30 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Множення і ділення звичайних дробів (16 год) |
|||
31 |
|
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа |
|
32 |
|
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа |
|
33 |
|
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа |
|
34 |
|
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа |
|
35 |
|
Задачі на множення дробів. Самостійна робота №5 |
|
36 |
|
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом |
|
37 |
|
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом |
|
38 |
|
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом |
|
39 |
|
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом |
|
40 |
|
Ділення звичайних дробів Самостійна робота №6 |
|
41 |
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
|
42 |
|
Десяткові наближення звичайного дробу |
|
43 |
|
Розв'язування задач і вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота №7 |
|
44 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
45 |
|
Контрольна робота №4 «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
46 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Відношення і пропорції (24 год) |
|||
Відношення та пропорції (14 год.) |
|||
47 |
|
Відношення та його властивості |
|
48 |
|
Відношення та його властивості. |
|
49 |
|
Пропорція та її властивості |
|
50 |
|
Пропорція та її властивості |
|
51 |
|
Пряма та обернена пропорційні залежності |
|
52 |
|
Пряма та обернена пропорційні залежності. Самостійна робота№8 |
|
53 |
|
Поділ числа у заданому відношенні. Масштаб |
|
54 |
|
Поділ числа у заданому відношенні. Масштаб |
|
55 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
56 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
57 |
|
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки. Самостійна робота №9 |
|
58 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
59 |
|
Контрольна робота №5 «Відношення та пропорції» |
|
60 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Коло, круг ( 10 год.) |
|||
61 |
|
Коло. Довжина кола |
|
62 |
|
Круг. Площа круга. Круговий сектор |
|
63 |
|
Круг. Площа круга |
|
64 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
ІІ семестр. |
|||
65 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
66 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
67 |
|
Стовпчасті та кругові діаграми |
|
68 |
|
Розв'язування задач і вправ Самостійна робота №10 |
|
69 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
70 |
|
Контрольна робота №6 «Коло, круг» |
|
Раціональні числа та дії над ними (62 год) |
|||
Раціональні числа (12год) |
|||
71 |
|
Аналіз контрольної роботи. Додатні та від’ємні числа. Число 0 |
|
72 |
|
Додатні та від’ємні числа. Число 0 |
|
73 |
|
Координатна пряма |
|
74 |
|
Координатна пряма |
|
75 |
|
Протилежні числа. Модуль числа |
|
76 |
|
Протилежні числа. Модуль числа |
|
77 |
|
Цілі числа. Раціональні числа |
|
78 |
|
Цілі числа. Раціональні числа. Самостійна робота №11 |
|
79 |
|
Порівняння раціональних чисел |
|
80 |
|
Порівняння раціональних чисел |
|
81 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
82 |
|
Контрольна робота №7 «Раціональні числа» |
|
Додавання і віднімання раціональних чисел (12 год) |
|||
83 |
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Додавання раціональних чисел |
|
84 |
|
Додавання раціональних чисел |
|
85 |
|
Додавання раціональних чисел |
|
86 |
|
Додавання раціональних чисел. Самостійна робота №12 |
|
87 |
|
Віднімання раціональних чисел |
|
88 |
|
Віднімання раціональних чисел |
|
89 |
|
Віднімання раціональних чисел |
|
90 |
|
Віднімання раціональних чисел. Самостійна робота №13 |
|
91 |
|
Розв’язування задач і вправ |
з |
92 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
93 |
|
Контрольна робота №8 «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
|
94 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Множення і ділення раціональних чисел (12 год) |
|||
95 |
|
Множення раціональних чисел |
|
96 |
|
Множення раціональних чисел |
|
97 |
|
Множення раціональних чисел |
|
98 |
|
Множення раціональних чисел |
|
99 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
100 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
101 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
102 |
|
Ділення раціональних чисел |
|
103 |
|
Розв’язування задачі на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота №14 |
|
104 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
105 |
|
Контрольна робота №9 «Множення і ділення раціональних чисел» |
|
106 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Вирази і рівняння (14 год) |
|||
107 |
|
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
|
108 |
|
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення |
|
109 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
110 |
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
111 |
|
Розв'язування рівнянь |
|
112 |
|
Розв'язування рівнянь. Самостійна робота №15 |
|
113 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
114 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
115 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
116 |
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь |
|
117 |
|
Розв'язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь Самостійна робота №16 |
|
118 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
119 |
|
Контрольна робота №10 «Вирази і рівняння» |
|
120 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Перпендикулярні і паралельні прямі (10 год) |
|||
121 |
|
Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця |
|
122 |
|
Перпендикулярні й паралельні прямі |
|
123 |
|
Координатна площина |
|
124 |
|
Координатна площина |
|
125 |
|
Розв'язування задач і вправ |
|
126 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами. |
|
127 |
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
128 |
|
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота №17 |
|
129 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
130 |
|
Контрольна робота №11 «Перпендикулярні і паралельні прямі» |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год) |
|||
131 |
|
Подільність натуральних чисел |
|
132 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів |
|
133 |
|
Множення і ділення звичайних дробів |
|
134 |
|
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки |
|
135 |
|
Коло. Круг |
|
136 |
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
137 |
|
Перпендикулярні й паралельні прямі. Координатна площина. Приклади графіків |
|
138 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
139 |
|
Контрольна робота №12 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
140 |
|
Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень |
|