Музичне мистецтво
3 клас
(до підручника Масол Л.М.)
1 семестр
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати |
Розділ І. Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв |
|||
1 |
01.09. |
Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв . Спів (співацька постава, дихання, інтонація, фразування, дикція). Куплетна форма. Слухання: С.Борткевич «Принцеса на горошині», М.Равель «Красуня. Красуня і чудовисько» (із сюїти «Моя матінка гуска»). Виконання: В.Полянськи, Ю.Рибчинський «Мрії збуваються». |
Виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); [3 МИО 1.1]; добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; [3 МИО 1.1]; [3 МИО 1.2]; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; виконує в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, маракас, дзвіночки, барабан, тріскавки, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо); [3 МИО 1.1]; самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу; [3 МИО 1.1]; [3 МИО 2.1]; імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах; [3 МИО 1.2] створює варіанти ритмічного супроводу до пісні на музичному інструменті за вибором; [3 МИО 1.2]; орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка. |
2 |
08.09. |
Портретна галерея . Інтонація. Перегляд фрагментів м/ф «Піноккіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка». Імпровізація мелодій (створення театралізованих образів) до віршів, персонажів балету «Буратіно». |
|
3 |
15.09. |
Ліричні персонажі . Балет. Музична форма. Слухання: Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». Інструментальна, вокальна та танцювальна імпровізація, відтворення нескладних танцювальних елементів. |
|
4 |
22.09. |
Людина і природа - єдині . Контраст. М.Римський-Корсаков вступ до опери « Казка про царя Салтана». Елементарне вправляння у сценічній поведінці. Розучування: І.Танчак « Добрий день людям на землі». |
|
5 |
29.09. |
Людина і природа - єдині . Марш. Величина такту, розмір. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу « Кіт у чоботях». |
|
6 |
06.10. |
Дружба та братство - найбільше багатство. Слухання: М. Степаненко. "Дражнилка. Скривдили" (із "Дитячого зошита"). Інсценізація вірша. |
|
7 |
13.10. |
Дружба та братство - найбільше багатство. Розучування: О.Янушкевич, М. Ясакова «Дружба». М/ф « Бременські музиканти» ( фрагменти). |
|
8 |
20.10. |
Героїзм у мистецтві . Рондо. Тривалість нот. П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків». М/ф «Микита Кожум’яка» ( фрагменти). Розучування: О.Янушкевич, З.Тищенко «Наша рідна Україна». |
|
9 |
03.11. |
Богатирі в мультиплікації . Духовий оркестр. Мідні духові інструменти. Створення ритмічного супроводу до пісні. Слухання: пісня з мультфільму «Пригоди Котигорошка та його друзів» муз. А.Соловйова. Франческо Пелегрино «Парад героїв». |
|
10 |
10.11. |
Козацькому роду нема переводу. Варіації. Перегляд к/ф (уривок) «Вогнем і мечем». Євген Адамцевич «Запорозький марш» |
|
11 |
15.11. |
Козацькому роду нема переводу . Слухання: С. Климовський « Їхав козак за Дунай». Розучування: «Ми нащадки козаків» А.Олєйнікова, І. Чайченко. Створення ритмічного супроводу до пісні (соло, ансамбль). |
|
12 |
22.11. |
Наша слава, краса і велич . Хортинг. Слухання: українські народні пісні у виконанні С.Крушельницької. Т.Керичок "Спортивний дух". Розучування: М.Облещук, Р.Обшарська «Гімнастика ранкова». |
|
13 |
29.11. |
Новорічний калейдоскоп . Перегляд «Пригоди S Миколая», мультфільм «Герої в масках. Гекко рятує Різдво». Слухання: "Santa Baby" у виконанні ManSound. Розучування: Н.Май «Новорічна пісня». |
|
14 |
06.12. |
Новорічний калейдоскоп . Слухання: Піккардійська терція «Нова радість стала», А. Мігай "Ялиночка". Створення ритмічного супроводу до пісні (соло, ансамбль). Розучування: Н.Май « Новорічна пісня». |
|
15 |
13.12. |
Новорічний калейдоскоп . Слухання: Carol of the Bells у виконанні Pentatonix. Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: українська народна пісня «Го-го-го коза». |
|
16 |
20.12. |
Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення . Розуміння значення мистецтва в житті людини. Завдання Лясольки. |