Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 3 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 3 клас НУШ 1 семестр до підручника Масол Л.М.
Перегляд файлу

Музичне мистецтво

3  клас

(до підручника Масол Л.М.)

1 семестр

 

№ з/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

Розділ І. Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

1

 

 

 

 

01.09.

Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв . Спів (співацька постава, дихання, інтонація, фразування, дикція). Куплетна форма. Слухання: С.Борткевич «Принцеса на горошині»,  М.Равель «Красуня. Красуня і чудовисько» (із сюїти «Моя матінка гуска»). Виконання: В.Полянськи, Ю.Рибчинський «Мрії збуваються».

Виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); [3 МИО 1.1]; добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; [3 МИО 1.1]; [3 МИО 1.2]; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

виконує в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, маракас, дзвіночки, барабан, тріскавки, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо); [3 МИО 1.1]; самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу; [3 МИО 1.1]; [3 МИО 2.1]; імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах; [3 МИО 1.2] створює варіанти ритмічного супроводу до пісні

на музичному інструменті за вибором; [3 МИО 1.2]; орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка.

2

 

 

 

08.09.

Портретна галерея . Інтонація. Перегляд фрагментів м/ф «Піноккіо», «Буратіно». Юрій Шевченко. Балет. «Буратіно і чарівна скрипка». Імпровізація мелодій (створення театралізованих образів) до віршів, персонажів балету «Буратіно».

3

 

 

 

15.09.

Ліричні персонажі . Балет. Музична форма. Слухання: Сергій Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта-дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта». Інструментальна, вокальна та танцювальна імпровізація, відтворення нескладних танцювальних елементів.

4

 

 

22.09.

Людина і природа - єдині . Контраст. М.Римський-Корсаков вступ до опери « Казка про царя Салтана». Елементарне  вправляння у сценічній поведінці. Розучування: І.Танчак  « Добрий день людям на землі».

5

 

 

29.09.

Людина і природа - єдині . Марш. Величина такту, розмір. В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу « Кіт у чоботях».

6

 

06.10.

Дружба та братство - найбільше багатство. Слухання: М. Степаненко. "Дражнилка. Скривдили" (із "Дитячого зошита"). Інсценізація вірша.

7

 

13.10.

Дружба та братство - найбільше багатство. Розучування: О.Янушкевич, М. Ясакова «Дружба». М/ф « Бременські музиканти» ( фрагменти).

8

 

 

20.10.

Героїзм у мистецтві . Рондо. Тривалість нот. П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків». М/ф  «Микита Кожум’яка» ( фрагменти). Розучування: О.Янушкевич, З.Тищенко «Наша рідна Україна».

9

 

 

 

03.11.

Богатирі в мультиплікації . Духовий оркестр. Мідні духові інструменти. Створення ритмічного супроводу до пісні. Слухання: пісня з мультфільму «Пригоди Котигорошка та його друзів» муз. А.Соловйова. Франческо Пелегрино «Парад героїв».

10

 

10.11.

Козацькому роду нема переводу. Варіації. Перегляд к/ф (уривок) «Вогнем і мечем». Євген Адамцевич «Запорозький марш»

11

 

 

15.11.

Козацькому роду нема переводу . Слухання: С. Климовський « Їхав козак за Дунай». Розучування: «Ми нащадки козаків» А.Олєйнікова, І. Чайченко. Створення ритмічного супроводу до пісні (соло, ансамбль).

12

 

 

22.11.

 Наша слава, краса і велич . Хортинг. Слухання: українські народні пісні у виконанні С.Крушельницької. Т.Керичок "Спортивний дух". Розучування: М.Облещук, Р.Обшарська «Гімнастика ранкова».

13

 

 

29.11.

Новорічний калейдоскоп . Перегляд «Пригоди S Миколая», мультфільм «Герої в масках. Гекко рятує Різдво». Слухання: "Santa Baby" у виконанні ManSound. Розучування: Н.Май «Новорічна пісня».

14

 

 

06.12.

Новорічний калейдоскоп . Слухання: Піккардійська терція «Нова радість стала», А. Мігай "Ялиночка". Створення ритмічного супроводу до пісні (соло, ансамбль). Розучування: Н.Май « Новорічна пісня».

15

 

 

13.12.

Новорічний калейдоскоп . Слухання: Carol of the Bells у виконанні Pentatonix. Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: українська народна пісня «Го-го-го коза».

16

 

20.12.

Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення . Розуміння значення мистецтва в житті людини. Завдання Лясольки.

 

docx
Додано
22 серпня
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку