Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 7 клас

Про матеріал
КТП з музичного мистецтва для 7 класу за підручником Гайдамака О.В, Лємешева Н. А.
Перегляд файлу

 

 

МИСТЕЦТВО

7 клас

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків

(авт.  Олена Гайдамака, Наталія Лємешева)

 

розроблено відповідно до модельної навчальної програми «Мистецтво. 7-9 класи» (інтегрований курс)

для закладів загальної середньої освіти (авт. Гайдамака О.В., Лємешева Н.А.)

 

Умовні позначення:

СММ – сприймання й аналіз – інтерпретація музичного мистецтва

СОМ – сприймання й аналіз – інтерпретація образотворчого мистецтва

СКМ – сприймання й аналіз – інтерпретація кіномистецтва, відеофрагментів

ХТД – художньо-творча діяльність

П – поняття

 

Тема

Мистецтво: музичне мистецтво

Дата

Примітка

Вступ.

  1. Мистецтво в житті людини

Мистецтво в житті сучасної людини. Види мистецтва: актуалізація, узагальнення набутого досвіду у попередні роки. Види і мова музичного мистецтва. Толерантність до мистецьких уподобань особистості.

СММ: Мирослав Скорик Мелодія ля мінор, Річард Клайдерман «Закоханий (A Comme Amour)»;

Хор One Voice «Meghan Trainor. Better When I'm Dancin'» , Kotra «Stir Mesh» (фрагмент).

СОМ: Сейфаддин Гурбанов «Скрипаль на даху» у м. Харкові, Скульптура Jerzy Kedziora, мурали нью-йоркського вуличного художника - ілюстратора Key Detail; Джефф Кунс «Балерина»

ХТД: Гурт «BTS» 'Dynamite';  Kotra — «Stir Mesh» руханка, кольоров-звукові асоціації

Спів. «ДІЙ! МРІЙ!» Українська версія пісні Imagine Dragons  "Believer" у виконанні хору «Кольорові ноти» (автор слів Світлана Малько)

Проєктна діяльність. «Видатні українці сучасності».

 

 

  1. Мистецтво в житті людини

Жанри музичного мистецтва: актуалізація, узагальнення набутого досвіду у попередні роки.

Палітра людських почуттів у творах музичного мистецтва. Актуальність класичної музики в усі часи.

СММ: Вольфганг Амадей Моцарт Симфонія №40 (фрагмент), Йоганн Себастьян Бах Токката і фуга ре мінор у виконанні Ванесси Мей;

Святослав Луньов  «Мардонги», Олена Спіліоті. «Музичні портрети».«Вольфганг».

СОМ: Боніфачіо Веронезе, Івони Лівшес, Франческо Боттічіні

ХТД: Спів. Українська версія пісні Imagine Dragons  "Believer" у виконанні хору «Кольорові ноти» (автор слів Світлана Малько), Ритмовправа Imagine D ragons «Believer»

 

 

 

Розділ І. МИСТЕЦТВО ПРО ЛЮДИНУ

 

  1. Мистецтво – яскравий образ України

Музичні символи України. Гімн. Історичні пісні та думи. Народна пісня у професійній музиці

СММ: Державний Гімн України Тарас Петриненко «Україна»; духовний гімн «Молитва за Україну» («Боже Великий єдиний, нам Україну храни!») Миколи Лисенка (додатково)

СОМ: Композиції петриківського та самчиківського розписів із козаком Мамаєм.

ХТД: Дослідження «Народна пісня у професійній музиці».

Варіант 1. Українська народна пісня «Ой, на горі та й женці жнуть», Євген Адамцевич. Запорозький марш

Варіант 2. Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки» (вірші Марусі Чурай), Микола Лисенко Увертюра до опери «Тарас Бульба» (фрагмент)

Створення ритмічного супроводу

Спів: Музика Тіни Кароль, слова  Тіни Кароль та Миколи Бровченка «Україна - це ти»

П: патріотичні пісні; історичні пісні та думи

 

 

  1. Мистецтво – яскравий образ України (продовження)

Народна пісня — національний символ і гордість нації. Родинні пісні. Сучасні інтерпретації народних пісень (музичних інтонацій)

СММ: Укр. нар. пісня «Зеленеє жито, зелене»; Ptakha – Son («Ой ходить сон»); «Kalush Orchestra» «Стефанія»

СОМ: Твори Наталії Закревської-Анікіної та Наталі Курій-Максимів, Олег Шупляк «Берегиня», Платон Майборода. «Рiдна мати моя» у виконанні Квітки Цісик.

ХТД: Робота в групах: створення супроводу (ритмічного, візуального чи театралізованого) до пісні Платон Майборода «Рідна мати моя».

Виконання ритмовправ

 Спів Музика Тіни Кароль, слова  Тіни Кароль та Миколи Бровченка  «Україна - це ти»

П: родинні пісні

 

 

  1. Мистецтво – яскравий образ України (продовження)

Календарно-обрядові пісні. Обробка народної пісні. Хорові  (ансамблеві) обробки

СММ: Варіант 1. Ой вийду я на полянку (веснянка) GoA  Веснянка Варіант 2. Станіслав Людкевич «Гагілка» Ірина Алексійчук. Обробка української народної пісні «Янчику-Подолянчику» . Порівняння вокальних інтерпретацій старовинної веснянки: автентичне (народне) і рок-виконання;  хорових творів різних авторів. 

СОМ: роботи Наталії Закревської-Анікіної та Михайла Біласа

ХТД: Микола Леонтович «Щедрик» Carol of the Bells (гурт «Pentatonix»)

Спів   Музика О.Янушкевич, Вірші Н.Погребняк, Д.Погребняк «Україні»

П: Обробка народної пісні. Хорові  (ансамблеві) обробки. Ритм

 

 

  1. Мистецтво – яскравий образ України (продовження)

Вплив музичного фольклору на розвиток інструментальної музики. Інструментальні обробки (інструментовки, аранжування) народних мелодій. Українські народні інструменти

СОМ: українські народні музичні інструменти

СММ: Іван Небесний. Мирослав Скорик «Різдвяні симфонії» (фрагмент), Ігор Шамо «Веснянка» з «Української сюїти» Роман Гриньків "Веснянка"

ХТД: ONUKA та Національний академічний оркестр народних інструментів України. Megamix (народні інструменти і сучасна музика)

Спів   Музика О.Янушкевич, Вірші Н.Погребняк, Д.Погребняк «Україні»

П: Інструментовка, аранжування

 

 

  1. Мистецтво – яскравий образ України (продовження)

Ліричні пісні – характерні музичні особливості. Мелодизм у творах професійних академічних та естрадних творів (вокальних та інструментальних).

СОМ: твори Наталії Дігтяр та Наталії Курій-Максимів

СММ: Українська народна пісня «Місяць на небі»; кавер на пісню «Розпустили кучері дівчата» В. Івасюк «Тільки раз цвіте любов»;

ХТД: В. Івасюк «Червона рута»

П: ліричні пісні, штрих.

 

 

  1. Мистецтво – яскравий образ України (продовження)

Жартівливі пісні, коломийки: традиції і сучасність. Скерцо (повторення)

СОМ: картини Вікторії Проців

СММ: Українські народні пісні  «Чи я не хазяйка», «А мій милий вареничків хоче» (на вибір) Микола Лисенко. Скерцо; Богдана Фільц Скерцо з «Української сюїти»

ХТД: дослідження і порівняння коломийок у різних інтерпретаціях: Коломийки з танцем,  ДахаБраха «Карпатський реп» (фрагменти)

Робота в групах. Виконання і створення жартівливих коломийок про шкільне життя.

Спів Володимир Івасюк «Червона рута »

П: Жартівливі пісні. Коломийка.

 

 

 

  1. В мистецтві – цінності людини

Ліричні почуття і цінності в вокальній музиці. Музичні візитки різних країн. Особливості вокального виконання:  італійське бельканто. французький шансон. Ліричні мотиви у творах камерних вокальних жанрів.

Хорове мистецтво: порівняння грузинського і українського багатоголосся.

СММ: Едуардо ді Капуа. «O sole mio» (у виконанні оперних тенорів Хосе Каррераса,

Пласідо Домінго, Лучано Паваротті)

(на вибір). Джо Дассен «Бабине літо». Ів Монтан. «Під небом Парижу». Олександр Пономарьов. «Чому»

Реваз Лагідзе. «Тбілісо» (Хор «Басіані»). Ігор

Шамо. «Києве мій» (хор «Дзвіночок»)

СОМ: Рамон Баиеу Гитарист, Зураб Мартіашвілі. Мелодії старого Тбілісі

ХТД: Спів. Музика Ольги Янушкевич Вірші Наталії Погребняк «Пісня­побажання»

П: романс, серенада

 

 

  1.  В мистецтві – цінності людини (продовження)

Любов до рідної землі і музика (на прикладі творів Ф.Шопена (Польща), Ф.Ліста (Угорщина), А.Дворжака (Чехія). Інструментальні жанри. Форми збереження і популяризації народних мелодій (повторення). Аранжування (інструментальні переклади, оркестровки) творів професійної музики.

СММ: Фридерик Шопен. Полонез Ля мажор. Антонін Дворжак. Слов’янський

танець № 2, № 8 (на вибір).

Дослідження аранжування (переклад, оркестровка) професійних інструментальних творів. Варіант 1. Ференц Ліст. Угорська рапсодія № 2. Угорська рапсодія № 2 (фрагмент)

Варіант 2. Фридерик Шопен. Ноктюрн № 2

СОМ: картини Майкла Розенвейна

ХТД:  виконання фрагменту мелодії Ноктюрну Ф.Шопена (за бажання), створення звукового супроводу до виконання

Спів. Музика Ольги Янушкевич Вірші Наталії Погребняк «Пісня ­побажання»

П: рапсодія, ноктюрн, полонез

 

 

  1.  В мистецтві – цінності людини (продовження)

Духовні цінності в мистецтві. Духовна, релігійна музика. Вокально-хорові, інструментальні жанри на прикладі творів австрійських і німецьких композиторів

СММ: Георг Фрідріх Гендель. «Алілуя» з ораторії «Месія». Франц Шуберт. «Аве Марія» (хор при свічках). Вольфганг Амадей Моцарт. «Реквієм» («Лакримоза» (фрагмент))

Карл Орф. Кантата «Карміна Бурана». Увертюра «О, фортуна!»; Йоганн Себастьян Бах. Токата і фуга ре мінор. (Токата)

СОМ: Картина Ольги Саларіс; Невідомий автор (цифрова графіка). Ілюстрація «Колесо Фортуни» (16 ст).

ХТД: Спів. Ф. Шуберт «Аве Марія!» (фрагмент)

П: кантата, ораторія, меса, реквієм

 

 

 

 

 

 

 

  1.  В мистецтві – цінності людини (продовження)

Почуття і переживання, мрії і прагнення

дії та вчинки різних людей, стосунки між ними. Колоритна музика Іспанії. Музично-театральні жанри (опера, балет). Аранжуваня (переклад, інструментовка).

Перегляд: Жорж Бізе. Опера «Кармен»: Увертюра, Хабанера, куплети Тореодора Ескамільо, арія Хозе з квіткою

Балет «Кармен і Хозе» (фрагменти).

СОМ: Євген Демаков. Фламенко

Дослідження: види аранжувань, види ансамблів

Пабло де Сарасате. Фантазія на теми з опери

«Кармен» (фрагмент) Ж. Бізе – Віллберг. Фантазія на теми з опери «Кармен» (фрагмент)

ХТД: спів Музика і вірші Лесі Горової «Серце сміється»

Виконання ритмічних послідовностей

П: опера, балет, ансамбль

 

 

 

 

  1.  В мистецтві – цінності людини (продовження)

Мистецтво Індії: думки і почуття людини через рухи, міміку, пісні. Роль музики в індійському кінематографі.

Перегляд. Індійський танець

СММ: Анушка Шанкар (Anoushka Shankar). Мандрівник

Раві Шанкар. Концерт для ситару з оркестром № 2 «Raga-Mālā» (фрагмент)

Перегляд. Фрагмент з індійського кінофільму

Руханка  Болівудські танці

ХТД: Спів. Музика та слова  Ірини Тарнавської Світ чудовий

П: концерт, музичні інструменти Індії, ремейк

 

 

  1.  В мистецтві – цінності людини (продовження)

Мистецтво країн Далекого Сходу (Японія, Південна Корея). Особливості музичного та кіномистецтва. Музика в аніме. K-pop

СММ: Японська пісня «Сакура» (кото) Сямісен і Тайко. (оригінальне звучання, використання в рок музиці та рекламі) 

Joe Hisaishi. Карусель життя з мф «Ходячий замок Хаула»

Перегляд. Саундтрек з мф «Твоя квітнева брехня» (фрагмент)  K-pop гурти

Дослідження: Рюіті Сакамото.  Дош.

Кейко Мацуї "Deep blue"

ХТД: Спів. Музика та слова  Ірини Тарнавської Світ чудовий

П: японські музичні інструменти, аніме, K-pop

 

 

 

 

 

 

15.

Перевір себе

Розділ ІІ. МИСТЕЦТВО ДЛЯ ЛЮДИНИ

16. Мистецькі практики сьогодення

Місце музики у нашому житті: який вплив вона може здійснювати на людину; як людина використовує можливості музичного мистецтва. Толерантне ставлення до музичних смаків різних людей. Різновиди музичного мистецтва в сьогоденні.

СММ: ONUKA. «Перемога». Tempei Nakamura «RISING SOUL». Queen. We Will Rock You. James Last –Little Man (відеоряд із Чарлі Чапліном)

СКМ: Wednesday Addams грає на віолончелі (фрагмент із серіалу)

ХТД: Жуль Стайн, Семмі Кан. «Let it snow!» (у виконанні Френка Сінатри;
ManSound і тріо Костянтина Віленського й оркестру «Київські солісти») диригування або створення ритмічного супроводу

Спів: До мрії (музика та вірші Надії Торбін)

П: різновиди музичного мистецтва в сьогоденні (народна, академічна, джаз, рок, поп, електронна)

 

 

17. Мистецькі практики сьогодення (продовження)

Мистецтво і популярні творчі професії сьогодення. Креативні і культурні індустрії. Творчість і професіоналізм – важливі якості, які необхідно розвивати.

СММ: композиція гурту «Nirvana» у виконанні Prime Оrchestra.Рекламний ролик. «Цирк дю Солей» (фрагмент шоу)

СКМ: Креативні індустрії надихають Україну.

СОМ: обкладинка книжки, афіші театральної вистави і кінофестивалю

ХТД: Робота в парах (групах). Обговорення і визначення фахівців різних професій, які залучені до створення комп’ютерної гри, її підтримки й просування.

Спів До мрії (музика та вірші Надії Торбін)

П: креативні та культурні індустрії

 

 

 18. Мистецькі практики сьогодення  Мистецькі практики сьогодення (продовження)(продовження)

Музика джаз: характерні музичні ознаки, витоки джазу. Джазові колективи.

СММ: Лаура Марті. «Дякую» (музика Ігоря Закуса, вірші Юлії Роми)

Луї Армстронг. Спіричуел «Let My People Go!». Скотт Джоплін.

Регтайм «Кленовий лист». Nina Simone. «I put a spell on you»

Дюк Еллінгтон. «Караван». Оркестр Бенні

Гудмена. «Sing, Sing, Sing».

СОМ:  Твори Дебори Гувер та  Олів'є Буассіно

ХТД: Робота в групі. Виконання ансамблем фрагменту твору Д. Еллінгтона «Караван».

Спів   Пісня «Ми танцюєм джаз» (обробка Ольги Токар, укр. текст Надії Семени (з репертуару Аngelina Pipper)

П: спірічуел, блюз, регтайм, свінг, імпровізація, джаз бенд.

 

 

 19. Мистецькі практики сьогодення (продовження)

Взаємодії джазу з іншими різновидами музичного ( у творах академічної музики, творах  музично-театральних жанрів). Особливі «фарби» джазу (прийоми гри, темброві зміни)

СОМ: Дж. Вістлер «Ноктюрн у блакитному і срібному», Афіша

СММ: Джордж Гершвін. Рапсодія у блюзових тонах (фрагмент)

Дослідження впливу (взаємодії) джазу та академічної чи народної музики:

Мирослав Скорик і Віртуози Львова. «Приємна прогулянка». Ігор Закус. Проєкт JAZZ KOLO. Коломийки.

Характеристика впливу використання прийому виконання піцикатто на сприйняття твору

Лерой Андерсон. «Джаз-піцикато»

СКМ: Джордж Гершвін. Опера «Поргі і Бесс». «Колискова Клари»

ХТД: Виконання ритмічного супроводу твору Лерой Андерсон. «Джаз-легато».

Спів  Пісня «Ми танцюєм джаз» (обробка Ольги Токар, укр. текст Надії Семени (з репертуару Аngelina Pipper)

П: рапсодія (повторення), сурдина. піцикато

 

 

 20. Мистецькі практики сьогодення (продовження)

Рок-музика: характерні музичні риси, витоки, напрямки, можливості впливу.

Музична індустрія: роль продюсера, образу та іміджу  музиканта тощо

СОМ: твори із зображеннями Елвіса Преслі, гуртів «The Beatles», « The Rolling Stones»

СММ: Елвіс Преслі. «Blue Suede Shoes». The Beatles. «Let It Be». The Rolling Stones. «I Can’t Get No»

ХТД: Робота в парах (групах). Оберіть один із творів рок-музики та визначте його характерні

музичні ознаки

(твори на вибір) Pink Floyd. «The Wall». Led Zeppelin. «Stairway To Heaven» (фрагмент). The Hardkiss. «Кораблi»

Ритмограма. Queen. «We Will Rock You»

Спів: Пісня «Добрий ранок, Україно!» (гурт «Нумер 482»).

П: рок-н-ролл, напрями рок музики

 

 

 21. Мистецькі практики сьогодення (продовження)

Рок-музика: можливості її впливу на людину. Взаємозв’язки рок та академічної музики.

Музична індустрія: заходи для просування творів сучасних музикантів.

Сучасні музичні інструменти (акустичні, електромузичні. цифрові)

СОМ: афіші, плакати із зображенням рокспіваків і співачок

СММ: Бумбокс. «Люди». Океан Ельзи. «Не твоя війна». «Все буде добре». Кузьма Скрябін. «Старі фотографії»

Взаємозв’язки рок та академічної музики: Club Band. The Beatles «Let it be» (у виконанні Lonely). Олег Скрипка та НАОНІ Оркестра «Весна».

ХТД: Танцювальний майстер-клас. Виконання ритмічної композиції.. Mario Steady Beat.«Body Percussion»

Ритмограма. Queen. «We Will Rock You».

Спів Пісня «Добрий ранок, Україно!» (гурт «Нумер 482»).

 

 

 22. Мистецькі практики сьогодення (продовження)

Попмузика: вагома частина сучасного музичного простору, індустрії звукозапису та шоу-бізнесу. Шлягер (хіт). Характерні  музичні особливості творів попмузики.  Музична індустрія: важливі

складники для розкрутки творів поп музики.

СММ: ABBA. Dancing Queen. Michael Jackson. Billie Jean. Madonna. Get Together. Whitney Houston. I Will Always Love You

СОМ: зразки рекламної продукції, ЗМІ тощо

ХТД: Дослідження (робота в групах). Визначення належності твору до одного з популярних напрямів попмузики.

Спів: Пісня «Дитинство не втрачай» (музика і вірші Тіни Кароль).

Емоційна хвилина: (на вибір)

П: Ремікс

 

 

 23. Мистецькі практики сьогодення (продовження)

Популярна музика. Електронна музика. Сучасні напрямки музичного мистецтва: хіп хоп, реп,  R&B та ін. Відзначення найкращих творів сучасної музики.

СММ:  Rihanna. Take A Bow. Eminem. Lose Yourself. ТНМК. «Мушу йти». TVORCHI. Heart of Steel

ХТД: Пісня «Дитинство не втрачай» (музика і вірші Тіни Кароль).

Ритмовправа. Body Percussion

Проєктна діяльність. Складення плейлиста «Українська музика мого повсякдення».

П: популярна музика

 

 

24. Нові території мистецтва

Театральне мистецтво: можливості впливу на людину. Види театру. Жанри музичного театру (повторення). Втілення одного сюжету у різних жанрах музичного театру.

СКМ:_ Музика Ріккардо Коччанте, лібрето Елізабет Анаїс. Мюзикл «Маленький принц» (Le Petit Prince). Дует Пілота і Маленького принца. Сцена з Розою. Сцена з Лисом. Фінал.

Музика Рейчел Портман, лібрето Ніколаса Райта. «Маленький принц.Чарівна опера» (The Little Prince: A Magical Opera) (фрагменти). Фінал

Дослідження музичних образів: Робота в парах (групах) Музика Донхьок Хо, хореографія Гаєн Чо, медіаарт Сийон

Джин. Балет «Маленький принц» (фрагменти). Музика Рейчел Портман. «Маленький принц. Чарівна опера». Пісня баобабів. Bristol Riverside Theatre. Постановка Ріка Каммінса та Джона Сколлара «Маленький принц» (фрагменти)

ХТД: декламування звернення Маленького принца

Пісня «Дитинство не втрачай» (музика і вірші Тіни Кароль).

 

 

25. Нові території мистецтва (продовження)

Рок-опера: музичні характеристики жанру.

СММ: Музика Геннадія Татарченка, вірші Юрія Рибчинського. Рок-опера «Біла ворона»: «Так жити нам не можна, люди»; «Біла ворона»; «Прощання» (у ролі Жанни д’Арк – Юлія Вдовенко). Джузеппе

Верді. Опера «Жанна д’Арк» (фрагменти)

СОМ: твори Альберта Лінча, Жана Огюста Енгра  та Шарль-Амабль Ленуара

ХТД: Виконання фрагменту тексту пісні

«Біла ворона» з різною інтонацією.

(За бажання) виконання приспіву пісні «Свобода» з рок опери «Біла ворона»

П: рок-опера

 

 

 

 

26. Нові території мистецтва (продовження)

Рок-опера (продовження). Використання творів академічної музики в сучасному житті.

СММ: Жан­П’єр Піло, Олів’є Шультез. Рок-опера «Моцарт» (фрагменти на вибір). Знайомство з Алоїзією. Лист від батька Леопольда. Арія Моцарта, Арія Сальєрі. Фінал (Vivre en crever)

СОМ: Ебенезер Кроуфорд «Юний Моцарт та його батько Леопольд під час занять музикою»

ХТД: Робота в парах. Використання музики В.А.Моцапта в сучасному житті

Спів: «Спасибі, музико, тобі» Музика і вірші Алевтини Нюкало

Проєктна діяльність. «Моцарт і сучасність»

П: рок-опера (повторення)

 

 

27. Нові території мистецтва (продовження)

Театральне мистецтво і кінематограф: актуальність в сучасному житті людини, можливості впливу на людину. Мюзикл: популярні сюжети, поставлені в театрі і зняті в кіно. Жанри художнього (ігрового) кінематографу (повторення). Роль звукового/музичного оформлення у театрі і кіно.

СКМ: Мюзикл «Школа» у виконанні театру-студії «ДивовиЖні». «Шкільний

мюзикл» (High School Musical) (фрагменти)

СОМ: Постери фільмів-мюзиклів, театральні афіші

ХТД: Робота в парах (групах). За обраним  кінофрагментом визначення характеру музичного супроводу, складу виконавців, напряму сучасної музики.

Спів: Пісня «Спасибі, музико, тобі» (музика і вірші Алевтини Нюкало).

П: жанри художнього кінематографу, саундтрек, римейк

 

 

28. Нові території мистецтва (продовження)

Чи може мистецтво змінювати наше життя чи звертати увагу на гострі проблеми в суспільстві?

Документальний кінематограф: характерні особливості, жанри документального кіно.

СКМ: Документальні фільми (фрагменти, трейлер) «Спалах. Новий український фольк». «Соломія Крушельницька. Талан і самотність». «Стріха. Документальний проєкт про народну

архітектуру».

ХТД: Робота в групах (парах). Дослідження. За обраним фрагментом фільму (трейлера) визначити актуальність тематики, схарактеризувати відповідність звукового/ музичного супроводу візуальному ряду.

Спів: Пісня «Країна мрій» (музика й вірші Олега Скрипки).

Проєктна діяльність. Документальний відеорепортаж «У вирі сучасності» / «Сторінками

шкільного життя» / «Я і мої друзі» тощо

П: жанри документального кінематографу, трейлер

 

 

29. Нові території мистецтва (продовження)

Анімаційний кінематограф. Види мультиплікації. Твори, що допомагають інакше поглянути на світ, порушують серйозні теми,

СКМ: Мультфільми (на вибір) «Душа». (Soul). «KAZKA: Таємниця Чарголосу». «Віднесені привидами». «WALL-E» (фрагменти)

ХТД: Ознайомлення і аналіз «Створення сучасного мультфільму»

Робота в групах. Пантоміма «Такі різні наші емоції».

Спів: Пісня «Країна мрій» (музика й вірші Олега Скрипки).

 

 

 30. Нові території мистецтва (продовження)

Відеоігри. Нові можливості для поширення музичного контенту. Цифрові музичні технології.

СММ: Lady Gaga & Ariana Grade. Rain On Me. Roblox Music Video. Fortnite Festival Main Stage vs Jam Stage. How to Play

Sayri: The Beginning. Трейлер гри. Never Alone. Трейлер гри. Антитіла. «Мій сокіл». Саундтрек

з гри «Death From Above».

ХТД:

Спів: Музика природи (Музика і вірші Надії Торбін)

 

 

 31. Нові території мистецтва (продовження)

Цифровізація в мистецтві. Медіаарт. Мистецтво, створене штучним інтелектом

СММ: Енді Томас. Цифрова звукова скульптура пташки. Павло Колпаков. Звукова скульптура № 7 (фрагмент).

Перегляд: Відеоарт «Аrtarea часу. Перезавантаження». Квест кімната у віртуальній реальності «Втеча із загубленої піраміди».

ХТД: за допомогою мобільного додатку відеомонтажу створення медіатвору.

Руханка. Порухайся і отримай задоволення.

Пісня «Музика природи» (музика і вірші Надії Торбін)

П: медіамистецтво

 

 

32.

Перевір себе.

 

 

33-34

Уроки-узагальнення, презентація проєктів тощо

 

 

 

 

docx
Додано
19 вересня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку