Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво»
(Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило)
для 4 класу за програмою О.Я. Савченко (НУШ)
І семестр
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво»
(Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило)
4 клас
І семестр
(за програмою О.Я. Савченко)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
І семестр |
||
|
|
Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5) |
|
|
Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9) |
|
|
Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13) |
|
|
Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17) |
|
|
Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21) |
|
|
Мистецтво та здоров’я (продовження). Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25) |
|
|
У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки. (с. 28-30) |
|
|
У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33) |
|
|
На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш». (с. 36-37) |
|
|
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень. (с. 40-41) |
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук». (с. 44-45) |
|
|
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі». Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49) |
|
|
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|