Календарно-тематичне планування з російської мови (для шкіл з українською мовою навчання) за підр. О. Самонової, Ю. Горобець (1 год/тижд) 3 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з російської мови (для шкіл з українською мовою навчання) 3 клас за підручником О. Самонової, Ю. Горобець (1 год/тижд) НУШ.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з російської мови

 3 клас за підручником О. Самонової, Ю. Горобець (1 год/тижд)

Загальний обсяг навчального часу – 35 годин

 

Тема уроку

Дата

1.

Вивчаємо мови: дізнаємося нове про подібність та відмінність української та російської мов. Мовленнєвий етикет. Формули етикету. Сфери мовленнєвої діяльності.

 

2.

Правила поведінки. Слова ввічливості. Культура спілкування в школі та громадських місцях. Формули ввічливості. Правила поведінки під час спілкування (діалогу).

 

3.

Вчимося читати виразно і без помилок: читаємо цілими словами, ставимо правильно наголос, робимо логічні паузи, виділяємо слова інтонацією. Усний переказ самостійно прочитаного тексту. Слухання тексту.

 

4.

Визначаємо тему та головну думку тексту. Поняття про текст, тему та головну думку тексту.

 

5.

Вчимося визначати будову тексту, знаходити зачин, основну частину та кінцівку. Засвоюємо прийоми запам’ятовування почутого висловлювання.

 

6.

Визначення засобів зв’язку речень у тексті. Ставимо питання до тексту (загальні та спеціальні). Об’єднання речень у текст.

 

7.

Вчимося розрізняти в тексті з діалогом слова автора та учасників діалогу. Репліка. Спеціальні слова-сигнали (за якими легко визначити слова автора). Відтворення та складання діалогів (використовуючи мовленнєві формули).

 

8.

Види речень: розповідні, питальні та спонукальні речення. Окличні речення. Розділові знаки наприкінці речень. Інтонаційне забарвлення речень.

 

9.

Стверджувальні та заперечні речення. Заперечні слова. Зв'язок слів у реченні (узгодження слів та зв'язок за змістом). Усний вибірковий переказ тексту.

 

10.

Звертання. Розділові знаки при звертанні (на початку, в середині та кінці речення). Логічний наголос при звертанні.

 

11.

Значення слова. Поняття про визначення значення слова (визначення значення слова за допомогою тексту або словника). Спостереження за значенням слів. Зіставлення слів (російською та українською мовами).

 

12.

Вчимося читати виразно та без помилок. Читання мовчки та вголос. Робота з текстом (слухання та розуміння прочитаного тексту). Робота зі скоромовками. Складання діалогів.

 

13.

Слова, близькі за значенням. Слова, протилежні за значенням. Їх використання в мовленні. Поняття «словник». Які бувають словники. Робота зі словником.

 

14.

Тематичні групи слів. Стійкі сполучення слів та їх значення.

 

15.

Медіа грамотність. Істинна та хибна інформація. Медіа текст. Фейк. Види медіа інформації (візуальна, аудіовізуальна). Дослідження медіа.

 

16.

Читання мовчки. Перегляд тексту. Складання висловлювань за планом. Зіставлення змісту висловлювань згідно плану.

 

17.

Слово. Склад. Наголос.

 

18.

Вчимося правильно переносити слова.

 

19.

Переказ тексту (усний та письмовий). Складання плану за текстом. Письмовий переказ.

 

20.

Розрізняємо голосні та приголосні звуки. Правильна вимова голосних та приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів.

 

21.

Слухання тексту. Висловлювання власної думки, використовуючи формули етикету. Визначення головних слів.

 

22.

Складання висловлювань. Правильна вимова приголосних та голосних в словах «цирк», «винегрет», «речка», «слёзы». Робота з прислів’ями. Складання речень.

 

23.

Складання діалогів, використовуючи формули мовленнєвого етикету.

 

24.

Тверді та м’які приголосні. Звуко-буквений аналіз слів.

 

25.

Дзвінкі та глухі приголосні. Звуко-буквений аналіз слів.

 

26.

Розрізняємо звуки і букви. Правильна вимова голосних та приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів.

 

27.

Голосні звуки в слові. Наголошені та ненаголошені голосні. Перевірочні слова.

 

28.

Приголосні звуки в слові. Сильна та слабка позиція приголосного звука в слові.

 

29.

Алфавіт. Вчимося розташовувати слова в алфавітному порядку.

 

30.

Правильне вживання слів. Початкова форма слова.

 

31.

Списування тексту. Творче завдання.

 

32.

Переклад тексту. Тренуємося перекладати текст з української мови. Правильна вимова голосних та приголосних звуків російською мовою.

 

33.

Написання твору на вільну тему. Складання плану. Визначення головних слів.

 

34.

Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

35.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Склала вчитель початкових класів Савченко М.В.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. школа Великокомишуваська
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Григор'єва Світлана Вікторівна
    Дякую за ваш неоціненний труд!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єгорова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 вересня 2020
Переглядів
3370
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку