Календарно-тематичне планування з української мови 2 семестр 5 клас (нова програма) створено на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392), ідеї концепції «Нова українська школа» (2016 р.).
Українська мова 5 кл.(нова програма)
2 семестр
№ |
Тема |
Дата |
Повторення |
|
67 |
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. |
|
|
|
68 |
Сполучення ьо, йо. Правила вживання знака пом'якшення. |
|
|
|
69 |
Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю,я. |
|
|
|
70 |
Правила вживання апострофа. |
|
|
|
71 |
Правильна вимова та написання слів з апострофом. |
|
|
|
72 |
РМ Складання замітки в газету. Тести. |
|
|
|
73 |
Подвоєння букв на позначення подовжених м'яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків. |
|
|
|
74 |
Подвоєння букв на позначення подовжених м'яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків. |
|
|
|
75 |
Контрольний диктант. |
|
|
|
76 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження).Словник іншомовних слів. |
|
|
|
77 |
Букви и, і; правопис знака м'якшення й апострофа; подвоєння букв у загальних і власних назвах. |
|
|
|
78 |
Орфографія. Орфоепія. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення) |
|
|
|
79 |
Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). |
|
|
|
80 |
Лексична помилка (практично). Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками. |
|
|
|
81 |
РМ Докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета. |
|
|
|
82 |
Загальновживані і стилістично забарвлені слова. Аналіз переказу. |
|
|
|
83 |
Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів. |
|
|
|
84 |
Контрольна робота Тестування |
|
|
|
85 |
Групи слів за значенням. Антоніми. |
|
|
|
86 |
Групи слів за значенням. Омоніми. Використання слів відповідно до значення їх. |
|
|
|
87 |
Омоніми. Використання слів відповідно до значення їх. Аналіз переказу. |
|
|
|
88 |
Походження слова. Етимологічний словник української мови. |
|
|
|
89 |
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення. |
|
|
|
90 |
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення – значущі частини слова. |
|
|
|
91 |
Контрольна робота Тестування |
|
|
|
92 |
Спільнокореневі слова іі форми слова. Незмінні і змінні слова. |
|
|
|
93 |
Вивчені орфограми у значущих частинах слова (повторення). Написання префіксів з- (зі-, с-). |
|
|
|
94 |
Вивчені орфограми у значущих частинах слова (повторення). Написання префіксів з- (зі-, с-). |
|
|
|
95 |
Вивчені орфограми у значущих частинах слова (повторення). Написання префіксів роз-, без-. |
|
|
|
96 |
Вивчені орфограми у значущих частинах слова (повторення). Написання префіксів роз-, без-. |
|
|
|
97 |
РС Усний переказ про випадок із життя. |
|
|
|
98 |
Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі-. |
|
|
|
99 |
Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі-. |
|
|
|
100 |
Контрольна робота Тестування. |
|
|
|
101 |
Синтаксис і пунктуація. |
|
|
|
102 |
Синтаксис і пунктуація. |
|
|
|
103 |
Тренувальні вправи. Самостійна робота. |
|
|
|
104 |
Робота над виправленням помилок і вдосконаленням написаного. |
|
|
|
105 |
РМ Робота зі словниками. |
|
|
|
106 |
Лексикологія . Групи слів за значенням. |
|
|
|
107 |
Лексикологія. |
|
|
|
108 |
Синтаксичний розбір речення. |
|
|
|
109 |
Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія. Тренувальні вправи |
|
|
|
110 |
Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія. |
|
|
|
111 |
Будова слова і орфографія |
|
|
|
112 |
Будова слова і орфографія |
|
|
|
113 |
РМ Відповідь на уроках української мовив науковому стилі. |
|
|
|
114 |
Контрольна робота Тести |
|
|
|
115 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
116 |
Просте речення. Складне речення(повторення) |
|
|
|
117 |
Спільнокореневі слова й форми слів. |
|
|
|
118 |
Фонетичний розбір слова. |
|
|
|
119 |
Узагальнення і систематизація вивченого з лексикології. |
|
|
|
120 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
||||