Вчитель української мови та літератури
Перещепинської гімназії» Крок»
Новомосковського району
Дніпропетровської області
Лялька Альона Миколаївна
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України (від 07.06.2017 № 804 зі змінами)
Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. заклад. /О.П. Глазова.- Харків: Вид-во «Ранок», 2017.-240с.:іл
Календарно-тематичне планування з української мови на 2023-2024 н.р 1-й семестр
9 клас
(70 годин на рік, 2 година на тиждень)
І семестр.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
I семестр |
IIсеместр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: |
|
|
переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: |
|
|
диктант |
2 |
1 |
Говоріння: |
|
|
діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
усний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Примітки |
|
|
№ |
дата |
|
||
|
|
|
|
Вступ |
|
1 |
|
|
|
Вступ. Розвиток української мови. |
|
2 |
|
|
|
РМ № 1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Стилі, типи мовлення |
|
|
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|
3 |
|
|
|
Граматична основа речення. |
|
4 |
|
|
|
Односкладне й двоскладне речення. |
|
5 |
|
|
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
|
|
|
|
|
Пряма й непряма мова. |
|
6 |
|
|
|
Заміна прямої мови непрямою. |
|
7 |
|
|
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Діалог. |
|
8 |
|
|
|
Розділові знаки при прямій мові й діалозі (повторення й поглиблення вивченого). |
|
9 |
|
|
|
РМ № 2. Обговорення питання «Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних білбордах» з використанням у мовленні цитат. |
|
10 |
|
|
|
Вхідний моніторинг (диктант) |
Тематична |
|
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація. Складне речення, його ознаки. |
|
11 |
|
|
|
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. |
|
12 |
|
|
|
РМ № 3. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за поданим планом) |
|
13 |
|
|
|
Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку |
|
|
|
|
|
Складносурядне речення |
|
14 |
|
|
|
Аналіз контрольного переказу. Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку між його частинами. |
|
15 |
|
|
|
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. |
|
16 |
|
|
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
|
17 |
|
|
|
РМ№4. Створення висловлення-розповіді з елементами опису з використанням складносурядних речень (орієнтовна тема: «Що нині означає “жити красиво”?») |
|
18 |
|
|
|
Контрольна робота № 1. З теми «Складносурядне речення» (різнорівневі тестові завдання) |
Тематична |
|
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|
19 |
|
|
|
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. |
|
20 |
|
|
|
Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
|
21 |
|
|
|
Основні види складнопідрядних речень: з означальними, з’ясувальними, обставинними підрядними частинами (способу дії й ступеня, порівняння, місця, часу, причини, наслідку, мети, умови, допусту). |
|
22 |
|
|
|
РМ№5. Складання роздуму про необхідність підтримки людей з обмеженими фізичними можливостями та те, як їм можна й потрібно допомагати (з використанням складнопідрядних речень з підрядними причини та мети). |
|
23 |
|
|
|
Контрольний твір на тему «Що робить мене щасливим (ою). |
|
24 |
|
|
|
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
|
25 |
|
|
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. |
|
26 |
|
|
|
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
|
27 |
|
|
|
Проміжний моніторинг (диктант) |
|
28 |
|
|
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки |
|
29 |
|
|
|
Контрольна робота № 2. За темою « Складнопідрядне речення «(тестові завдання) |
|
30 |
|
|
|
РМ№6. Складання роздуму про роль спорту в житті молоді, основну думку якого виражено епіграфом «Якщо ти хочеш зміцнити дух, підтримуй силу тіла!» з використанням складнопідрядних речень. |
Тематична |
31 |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого в І семестрі |
|
|
|
|
|
Діалог |
|
|
|
|
|
Усний переказ |
|
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|