Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу за новою програмою

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу складено за новою програмою до підручника "Українська мова" для закладів загальної середньої освіти ( автори О.В. Заболотний, В.В. Заболотний)
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з української мови для  5 класу

за новою програмою

 

Кількість уроків – 122                                  

І семестр

ІІ семестр

Розвиток мовлення – 31

Усний переказ

Усний твір

Контрольних робіт – 8

Діалог

Читання вголос

Контрольний переказ – 2

 

 

Контрольний диктант – 2

 

 

 

Українська мова. 5 кл. : підруч. для закл. заг. серед. освіти / О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. — 2-ге вид., доопрац. — Київ : Генеза, 2018. — 208 с.

 

з/п

Зміст  уроку

К-ть. год.

Дата

Примі-тка

  1

Вступ. Значення мови в житті суспільства. Українська мова — державна мова України.

1

 

 

2

Розвиток мовлення.   Загальне уявлення  про спілкування та мовлення. Види мовленнєвої діяльності.

1

 

 

3

Розвиток мовлення.  Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування.

1

 

 

4

Розвиток мовлення. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул).

1

 

 

 

Повторення вивченого  в початкових класах. Текст. Речення. Слово

 

5

Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок, план тексту. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення.

1

 

 

6

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту.

1

 

 

7

Розвиток мовлення. Текст. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту,  мікротема. Простий план. Будова тексту; абзац.

1

 

 

8

Розвиток мовлення.  Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета (явища). Особливості будови опису предмета (тварини ).

1

 

 

9

Розвиток мовлення. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

1

 

 

 

Лексикологія

 

10

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова

1

 

 

11

Використання  багатозначних слів у прямому й переносному значеннях

1

 

 

12

Лексична помилка та умовне позначення її. Тлумачний словник.

1

 

 

13

Групи слів за значенням: синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів.

1

 

 

14

Групи слів за значенням: антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.

1

 

 

15

Групи слів за значенням: омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів.

1

 

 

16

Розвиток мовлення. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього сти-лю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

1

 

 

17-18

Розвиток мовлення. Контрольна робота. Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

2

 

 

19

Розвиток мовлення. Аналіз переказу.

1

 

 

20

Пароніми. Ознайомлення зі словниками паронімів.

1

 

 

21

Контрольна робота. Повторення вивченого в початкових класах. Лексикологія. Тест.

1

 

 

 

Будова слова. Орфографія

 

22

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова

1

 

 

23

Спільнокореневі слова й форми слова.

1

 

 

24

Незмінні й змінні слова.

1

 

 

25

Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й вираз-ності (у художньому стилі).

1

 

 

26

Розвиток мовлення.  Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

1

 

 

27

Правопис значущих частин слова.

1

 

 

28

Правопис значущих частин слова.

1

 

 

29

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

1

 

 

30

Контрольна робота. Будова слова. Орфографія.  Тест.

1

 

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

31

Звуки мови і мовлення. Голосні і приголосні звуки.

1

 

 

32

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі; вимова звуків, що позначаються буквами г і ґ.

1

 

 

33

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Звукове позначення букв я, ю, є, ї та щ.

1

 

 

34

Фонетичний розбір слова.

1

 

 

35

Склад. Наголос. Словник наголосів.

1

 

 

36

Орфограма. Орфографічний словник. Орфографічна помилка, її умовне позначення.

1

 

 

37

Основні правила переносу.

1

 

 

38

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів, перед складом з наголошеним [у]  в коренях слів.

1

 

 

39

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. Орфоепічний словник. Орфоепічна помилка.

1

 

 

40

Повторення вивченого про голосні звуки.

1

 

 

41

Контрольна робота. Звуки мови. Голосні і приголосні звуки. Вимова та написання голосних звуків. Основні правила переносу. Тест.

1

 

 

42

Розвиток мовлення. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму.

1

 

 

43

Розвиток мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

1

 

 

44

Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом  «Чому потрібно захищати слабших».

1

 

 

45

Розвиток мовлення. Аналіз письмового твору.

1

 

 

 

Вимова приголосних звуків

 

46

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.

1

 

 

47

Спрощення в групах приголосних.

1

 

 

48

Спрощення в групах приголосних.

1

 

 

49

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків. Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

1

 

 

50

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з], [ц], [с].

1

 

 

51

Основні випадки чергування у-в, і-й, з-зі-із.

1

 

 

52

Вимова і правопис префіксів з- (зі-), с-, роз- (розі-), без-.

1

 

 

53

Розвиток мовлення. Усне розмірковування про красу й милозвучність української мови.

1

 

 

54

Розвиток мовлення. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови.

1

 

 

55

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання  м’якого знака.

1

 

 

56

Контрольна семестровий диктант.

1

 

 

57

Аналіз семестрового диктанту.

1

 

 

58

Правила вживання апострофа.

1

 

 

59

Правильна вимова та написання слів з апострофом.

1

 

 

60

Подвоєння букв на позначення  збігу однакових приголосних звуків.

1

 

 

61

Повторення вивченого про приголосні звуки.

1

 

 

62

Контрольна робота. Приголосні звуки, їх вимова і написання. Тест.

1

 

 

63

Розвиток мовлення. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування.

1

 

 

 

Відомості з синтаксису й пунктуації

Словосполучення. Речення

 

64

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

1

 

 

65

Головне й залежне слово в словосполученні.

1

 

 

66

Речення, його граматична основа.

1

 

 

67

Речення з одним головним членом.

1

 

 

68

Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні.

1

 

 

69

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення.

1

 

 

70

Розвиток мовлення. Усний твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі.

1

 

 

71

Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі «Чому необхідно знати історію свого народу».

1

 

 

72

Розвиток мовлення. Аналіз письмового твору.

1

 

 

73/74

Другорядні члени речення. Додаток.

2

 

 

75/76

Означення та способи його вираження.

2

 

 

77/78

Обставина та способи його вираження.

2

 

 

79

Повторення вивченого про словосполучення, речення та члени речення.

1

 

 

80

Контрольна робота. Словосполучення, речення. Головні і другорядні члени речення. Тест.

1

 

 

 

Речення з однорідними членами. Звертання.

Вставні слова та сполучення слів.  Складні речення

 

81

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і).

1

 

 

82

Кома між однорідними членами.

1

 

 

83

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. 

1

 

 

8485

Двокрапка й тире при узагальню­вальних словах у реченнях з однорідними членами.

2

 

 

86

Розвиток мовлення. Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

1

 

 

8788

Розвиток мовлення.  Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

2

 

 

89

Звертання. Непоширені й поширені звертання.

1

 

 

90

Розділові знаки при звертанні.

1

 

 

91

Розділові знаки при звертанні.

1

 

 

92

Розвиток мовлення. Аналіз письмового переказу.

1

 

 

93

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.

1

 

 

94

Виділення вставних слів на письмі комами.

1

 

 

95

Виділення вставних слів на письмі комами.

1

 

 

96

Розвиток мовлення. Складання інформації до шкільного вебсайту про цікавий випадок з життя класу (з використанням вставних слів і словосполучень).

1

 

 

97

Розвиток мовлення. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

1

 

 

98

Розвиток мовлення. Ділові папери. Оформлення конверта.

1

 

 

99

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

1

 

 

100

101

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

2

 

 

 102

Повторення вивченого про речення з однорідними членами, звертання, вставні слова та сполучення слів, складні речення.

1

 

 

 103

Контрольна робота. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами. Складне речення. Тест.

1

 

 

 

Пряма мова. Діалог

 

104

Пряма мова.

1

 

 

105

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

1

 

 

106

Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. диктант.

1

 

 

107

Розвиток мовлення. Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») із використанням речень, що містять пряму мову.

1

 

 

108

Діалог.

1

 

 

109

Тире при діалозі.

1

 

 

110

Розвиток мовлення. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування.

1

 

 

111

Повторення вивченого з теми «Пряма мова. Діалог».

1

 

 

112

Контрольна робота. Пряма мова. Діалог. Тест.

1

 

 

 

Повторення й узагальнення в кінці року

 

113

Лексикологія.

1

 

 

114

Будова слова й орфографія.

1

 

 

115

Фонетика й графіка.

1

 

 

116

Контрольний  семестровий диктант

1

 

 

117

Аналіз диктанту.

1

 

 

118

Орфоепія й орфографія.

1

 

 

119

Синтаксис і пунктуація.

1

 

 

120

Контрольна робота.  Повторення й узагальнення в кінці року. Тест.

1

 

 

121

Підсумково-узагальнюючий урок.

1

 

 

122

Підсумково-узагальнюючий урок.

1

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. cherkavskaya karina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Волошко Галина
    дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
8933
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку