№ уроку | Зміст програмового матеріалу | К-сть год | Дата | Примітка | |
Вступ | |||||
1 | Вступ. Розвиток української мови | 1 | |||
2 | Урок мовленнєвого розвитку №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Контрольне читання мовчки. Стилі, типи мовлення. Жанри мовлення | 1 | |||
3 | Урок мовленнєвого розвитку №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. | 1 | |||
Повторення вивченого у 8 класі | |||||
4 | Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення | 1 | |||
5 | Розділові знаки у простому ускладненому реченні | 1 | |||
6 | Урок мовленнєвого розвитку №3. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. Підготовка до усного контрольного переказу. | 1 | |||
7 | Урок мовленнєвого розвитку №5. Ділові папери. Резюме | 1 | |||
Синтаксис. Пунктуація Пряма й непряма мова | |||||
8 | Пряма й непряма мова (повторення і поглиблення). Розділові знаки при прямій мові (повторення й поглиблення вивченого). | 1 | |||
9 | Заміна прямої мови непрямою. | 1 | |||
10 | Цитата як засіб передачі чужої мови. | 1 | |||
11 | Діалог. Розділові знаки при діалозі (повторення й поглиблення вивченого). | 1 | |||
12 | Урок мовленнєвого розвитку №5. Складання й розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв'язку. Підготовка до контрольної здачі діалогів. | 1 |
№ уроку |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год |
Дата |
Примітка
|
|
Вступ |
|||||
1 |
Вступ. Розвиток української мови |
1 |
|
|
|
2 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Контрольне читання мовчки. Стилі, типи мовлення. Жанри мовлення |
1 |
|
|
|
3 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
1 |
|
|
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|||||
4
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення |
1
|
|
|
|
5 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні |
1 |
|
|
|
6 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. Підготовка до усного контрольного переказу. |
1 |
|
|
|
7 |
Урок мовленнєвого розвитку №5. Ділові папери. Резюме |
1 |
|
|
|
Синтаксис. Пунктуація Пряма й непряма мова |
|||||
8 |
Пряма й непряма мова (повторення і поглиблення). Розділові знаки при прямій мові (повторення й поглиблення вивченого). |
1
|
|
|
|
9 |
Заміна прямої мови непрямою. |
1 |
|
|
|
10 |
Цитата як засіб передачі чужої мови. |
1 |
|
|
|
11 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі (повторення й поглиблення вивченого). |
1 |
|
|
|
12
|
Урок мовленнєвого розвитку №5. Складання й розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку. Підготовка до контрольної здачі діалогів. |
1
|
|
|
|
13 |
Урок мовленнєвого розвитку №6. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) із різними співрозмовниками – товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення і т. ін.). |
1 |
|
|
|
14
|
Тренувальні вправи. Контрольна робота № 1 (тестові завдання). Повторення. Пряма і непряма мова |
1 |
|
КР №1
|
|
Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення |
|||||
15
|
Аналіз контрольної роботи. Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. Складносурядне речення; його будова і засоби зв’язку між його частинами. Смислові зв’язки між частинами складносурядного реченнями. Розділові знаки між ними. |
1 |
|
|
|
16 |
Урок мовленнєвого розвитку №7. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) |
1 |
|
|
|
17
|
Урок мовленнєвого розвитку №8. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
1 |
|
|
|
18 |
Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
1 |
|
Контр. переказ |
|
19 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
|
20 |
Урок мовленнєвого розвитку №9. Аналіз письмового переказу. |
1 |
|
|
|
21 |
Повторення вивченого та узагальнення теми.
|
1 |
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|||||
22 |
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. Основні види підрядних речень. Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
1 |
|
|
|
23 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними та з»ясувальними. |
1 |
|
|
|
24 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. |
1 |
|
|
|
25
|
Контрольний твір-роздум у публіцистичному стилі «Чи можна \ варто протиставляти телебачення художній літературі?» |
1
|
|
Контр. твір |
|
26
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними та обставинними. |
1
|
|
|
|
27 |
Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
|
28 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
1 |
|
|
|
29
|
Тренувальні вправи. |
1
|
|
|
|
30
|
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи. |
1 |
|
Контр. диктант |
|
31 |
Тренувальні вправи. Контрольна робота №2 (тестові завдння). Складне речення і його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення. |
1 |
|
КР №2 |
|
32 |
Робота над помилками, допущеними у творі, диктанті й тестовій контрольній роботі. Узагальнення вивченого в І семестрі. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр
|
|||||
33
|
Урок мовленнєвого розвитку №10. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. Підготовка до усного контрольного твору. |
1 |
|
|
|
34 |
Урок мовленнєвого розвитку №11. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим (-ою)») з використанням складнопідрядних речень. |
1 |
|
|
|
Безсполучникове складне речення |
|||||
35 |
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. Розділові знаки. |
1 |
|
|
|
36 |
Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
|
37 |
Урок мовленнєвого розвитку №12. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
1 |
|
|
|
38 |
Розділові знаки (кома і крапка з комою). |
1
|
|
|
|
39 |
Розділові знаки (двокрапка). |
1 |
|
|
|
40 |
Розділові знаки (двокрапка). |
1 |
|
|
|
41 |
Розділові знаки (тире). |
1 |
|
|
|
42 |
Розділові знаки (тире). |
1 |
|
|
|
43 |
Урок мовленнєвого розвитку №13. Ділове мовлення. Зява. |
1 |
|
|
|
44 |
Розділові знаки у БСР. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
|
45 |
Урок мовленнєвого розвитку №14. Діалог-обговорення актуальної теми. |
1 |
|
|
|
46 |
Урок мовленнєвого розвитку №15. Написання твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі («Своє, рідне — своє рідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
1 |
|
|
|
47 |
Контрольний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі. |
1
|
|
Контр. твір |
|
48 |
Узагальнення теми. |
1
|
|
|
|
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
|||||
49 |
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в таких реченнях. |
1 |
|
|
|
50
|
Урок мовленнєвого розвитку №16. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням склдних речень із різними видами зв»язку). |
1 |
|
|
|
51 |
Урок мовленнєвого розвитку №16. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням склдних речень із різними видами зв»язку). |
1 |
|
|
|
52 |
Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю |
1 |
|
Контр. переказ |
|
53
|
Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим зв»язком. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
|
54 |
Контрольне аудіювання. Повторення вивченого. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
Контр. аудіювання |
|
55 |
Тренувальні вправи. Контрольна робота №3 (тестові завдання). Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв»язку. |
1 |
|
КР №3 |
|
56 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення теми. |
1 |
|
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|||||
57 |
Текст і його основні ознаки. Будова тексту. |
1 |
|
|
|
58 |
Мікротема й абзац, спільне і відмінне між ними. |
1 |
|
|
|
59 |
Ключові слова в тексті й абзаці, тематичне речення в абзаці. |
1 |
|
|
|
60 |
Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення) |
1 |
|
|
|
61 |
Урок мовленнєвого розвитку №18. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей
|
1 |
|
|
|
62 |
Урок мовленнєвого розвитку №19. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
1 |
|
|
|
63 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Підготовка до контрольного диктанту. |
1
|
|
|
|
64 |
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи. |
1 |
|
Контр. диктант |
|
65 |
Тренувальні вправи. Контрольна робота №4 (тестові завдння). Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв»язку. Текст. |
1 |
|
КР №4 |
|
66 |
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення вивченої теми. |
1 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|||||
67 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
1 |
|
|
|
68 |
Орфографія. |
1 |
|
|
|
69 |
Пунктуація. |
1 |
|
|
|
70 |
Узагальнення вивченого протягом року. |
1 |
|
|
|
«Погоджено»
_________ (_____________)
«___» ________ 20____ р.
Календарно-тематичне планування
з української мови
для 9-А класу
на 2018-2019 н.р.