ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ!!! Календарно-тематичне планування для 9 класу з української мови
УКРАЇНСЬКА МОВА
9 КЛАС
для дітей з порушеннями слуху (глухих)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1
|
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння:
І семестр |
ІІ семестр |
діалог – 1 |
читання вголос – 1 |
усний переказ – 1 |
усний твір – 1 |
№ п/п |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
||
Вступ |
||||||
1 |
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
1 |
|
|
||
2 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті |
1 |
|
|
||
Повторення та узагальнення вивченого |
||||||
3 |
Лексикологія. Фразеологія |
1 |
|
|
||
4 |
Морфологія й орфографія |
1 |
|
|
||
5 |
Основні правила правопису |
1 |
|
|
||
Синтаксис. Пунктуація Словосполучення й речення |
||||||
6 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
1 |
|
|
||
7 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки |
1 |
|
|
||
8 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури |
1 |
|
|
||
9 |
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні |
1 |
|
|
||
10 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі |
1 |
|
|
||
11 |
Урок мовленнєвого розвитку №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
1 |
|
|
||
12 |
Граматична помилка та її умовне позначення |
1 |
|
|
||
13 |
Контрольна робота №1. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №1 |
||
Просте речення. Двоскладне речення |
||||||
14 |
Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Тире між підметом і присудком |
1 |
|
|
||
15 |
Урок мовленнєвого розвитку №6. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності |
1 |
|
|
||
16 |
Способи вираження присудка. Простий і складений присудки |
1 |
|
|
||
17 |
Урок мовленнєвого розвитку №7. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
Контр. твір |
||
18 |
Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
1 |
|
|
||
19 |
Урок мовленнєвого розвитку №8. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі |
1 |
|
|
||
20 |
Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення |
1 |
|
|
||
21 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
1
|
|
|
||
22 |
Урок мовленнєвого розвитку №9. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок |
1 |
|
Контр. переказ
|
||
23 |
Види обставин (за значенням), способи вираження їх |
1 |
|
|
||
24 |
Контрольний текстовий диктант |
1 |
|
Диктант |
||
25 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами |
1 |
|
|
||
26 |
Урок мовленнєвого розвитку №10. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів |
1 |
|
|
||
27 |
Контрольна робота №2. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №2
|
||
Односкладне речення |
||||||
28 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення |
1 |
|
|
||
29 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення |
1 |
|
|
||
30 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення |
1 |
|
|
||
31 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення |
1 |
|
|
||
32 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення |
1 |
|
Усний переказ Діалог |
||
33 |
Урок мовленнєвого розвитку №11. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця |
1 |
|
|
||
34 |
Односкладні речення як частини складного речення |
1 |
|
|
||
35-36 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
2 |
|
|
||
37 |
Урок мовленнєвого розвитку №12. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень |
1 |
|
|
||
38 |
Контрольна робота №3. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №3 |
||
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами |
||||||
39 |
Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорідними членами речення |
1 |
|
|
||
40 |
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) |
1 |
|
|
||
41 |
Урок мовленнєвого розвитку № 13. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення |
1 |
|
Контр. твір |
||
42 |
Речення з кількома рядами однорідних членів |
1 |
|
|
||
43 |
Однорідні й неоднорідні означення |
1 |
|
|
||
44-45 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
2 |
|
|
||
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) |
||||||
46-47 |
Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання |
2 |
|
|
||
48 |
Урок мовленнєвого розвитку № 14. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
||
49 |
Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах |
1 |
|
|
||
50 |
Урок мовленнєвого розвитку №15. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
Контр. переказ |
||
51-52 |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням |
2 |
|
|
||
53 |
Контрольна робота №4. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №4 |
||
Речення з відокремленими членами |
||||||
54 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення |
1 |
|
|
||
55-56 |
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях |
2 |
|
|
||
57 |
Контрольний текстовий диктант
|
1 |
|
Диктант |
||
58-59 |
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках |
2 |
|
|
||
60-61 |
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах |
2 |
|
|
||
62 |
Урок мовленнєвого розвитку № 16. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) |
1 |
|
|
||
63-64 |
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках |
2 |
|
|
||
65-66 |
Уточнювальні члени речення |
2 |
|
|
||
67 |
Контрольна робота №5. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №5 |
||
Повторення в кінці року |
||||||
68 |
Словосполучення |
1 |
|
|
||
69-70 |
Просте речення. Двоскладне й односкладне речення. Просте ускладнене речення |
2 |
|
Читання вголос Усний твір |
||