Для дітей з порушеннями слуху. Календарно-тематичне планування для 9 класу з української мови

Про матеріал

ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ!!! Календарно-тематичне планування для 9 класу з української мови

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА  МОВА

9 КЛАС

для дітей з порушеннями слуху (глухих)

 

 

Форми контролю

 

І семестр

 

ІІ семестр

Перевірка мовної теми           

2

2

Письмо:

 переказ

 

1

 

1

 твір

1

 

1

Правопис:

диктант

1

1

                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Говоріння:

І семестр

ІІ семестр

діалог – 1

читання вголос – 1

усний переказ – 1

усний твір – 1

 

 

№ п/п

 

Тема уроку

К-сть год

 

Дата

 

Примітка

Вступ

1

Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу

1

 

 

2

Урок мовленнєвого розвитку  №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті

1

 

 

Повторення та узагальнення вивченого

3

Лексикологія. Фразеологія

1

 

 

4

Морфологія й орфографія

1

 

 

5

Основні правила правопису

1

 

 

Синтаксис. Пунктуація

Словосполучення й речення

6

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова

1

 

 

7

Урок мовленнєвого розвитку  №2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки

1

 

 

8

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури

1

 

 

9

Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні

1

 

 

10

Урок мовленнєвого розвитку  №4. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі

1

 

 

11

Урок мовленнєвого розвитку  №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури

1

 

 

12

Граматична помилка та її  умовне позначення

1

 

 

13

Контрольна робота №1. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація

1

 

КР №1

Просте речення. Двоскладне речення

14

Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Тире між підметом і присудком

1

 

 

15

Урок мовленнєвого розвитку  №6. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності

1

 

 

16

Способи вираження присудка. Простий і складений присудки

1

 

 

17

Урок мовленнєвого розвитку  №7. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом)

1

 

Контр. твір

18

Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос

1

 

 

19

Урок мовленнєвого розвитку  №8. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вима­гає зіставлення й узагальнення матеріалу в науково­му стилі

1

 

 

20

Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення

1

 

 

21

Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок че­рез дефіс; прикладки, що беруться в лапки

1

 

 

 

22

Урок мовленнєвого розвитку  №9. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок

1

 

Контр. переказ

 

23

Види обставин (за значенням), способи вираження їх

1

 

 

24

Контрольний текстовий  диктант

1

 

Диктант

25

Порівняльний зворот. Ви­ділення порівняльних зворотів комами

1

 

 

26

Урок мовленнєвого розвитку  №10. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів

1

 

 

27

Контрольна робота №2. Синтаксис. Пунктуація

1

 

КР №2

 

Односкладне речення

28

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення

1

 

 

29

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення

1

 

 

30

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення

1

 

 

31

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення

1

 

 

32

Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення

1

 

Усний переказ

Діалог

33

Урок мовленнєвого розвитку  №11. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначен­ня місця

1

 

 

34

Односкладні речення як частини складного речення

1

 

 

35-36

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях

2

 

 

37

Урок мовленнєвого розвитку  №12. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень

1

 

 

38

Контрольна робота №3. Синтаксис. Пунктуація

1

 

КР №3

Просте ускладнене речення.

Речення з однорідними членами

39

Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорід­ними членами речення

1

 

 

40

Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові)

1

 

 

41

Урок мовленнєвого розвитку  № 13. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними  членами речення             

1

 

Контр. твір

42

Речення з кількома рядами однорідних членів

1

 

 

43

Однорідні й неоднорідні означення

1

 

 

44-45

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

2

 

 

Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)

46-47

Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання

2

 

 

48

Урок мовленнєвого розвитку  № 14. Інтерв’ю в публіцистичному стилі

1

 

 

49

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах

1

 

 

50

Урок мовленнєвого розвитку  №15. Контрольний стислий письмовий  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом)

1

 

Контр. переказ

51-52

Групи вставних слів і словосполучень за  значенням

2

 

 

53

Контрольна робота №4. Синтаксис. Пунктуація

1

 

КР №4

Речення з відокремленими членами

54

Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення

1

 

 

55-56

Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях

2

 

 

57

Контрольний текстовий  диктант

 

1

 

Диктант

58-59

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках

2

 

 

60-61

Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах

2

 

 

62

Урок мовленнєвого розвитку  № 16. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)

1

 

 

63-64

Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках

2

 

 

65-66

Уточнювальні члени речення

2

 

 

67

Контрольна робота №5. Синтаксис. Пунктуація

1

 

КР №5

Повторення в кінці року

68

Словосполучення

1

 

 

69-70

Просте речення. Двоскладне й односкладне речення. Просте ускладнене речення

2

 

Читання вголос

Усний твір

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 9 клас, Планування
Інкл
До підручника
Українська мова 9 клас (Глазова О.П.)
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
1431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку