Календарно-тематичне планування з української мови та літератури для 6 - 8 класів. За новою, зміненою програмом 2018. Користуйтесь із задоволенням
«СХВАЛЕНО» «ПЕРЕВІРЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
МО вчителів суспільно- Заступник директора з НВР Директор школи
гуманітарних дисциплін _______О. В. Барановська _____Н. С. Міносян
протокол №__
_____2018р. _____2018р. _____2018р.
Календарно-тематичне планування
з української літератури
на 2018/2019 навчальний рік
для 6 класу
комунального закладу освіти
«Миколаївська загальноосвітня школа I-III ступенів»
Вітовської районної ради
За програмою: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К. В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар, кандидат філологічних наук (Київ); О. М. Івасюк, кандидат філологічних наук (Чернівці); С. А. Кочерга, доктор філологічних наук (Ялта); Л. І. Кавун, доктор філологічних наук (Черкаси); О. І. Неживий, кандидат педагогічних наук (Луганськ); Н. В. Михайлова, учитель-методист (Київ), оновлення програми відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Рогова Юлія Ігорівна
(вчитель української мови та літератури)
Навчально-методичне забезпечення викладання
української літератури у 6 класі
у 2018-2019 навчальному році
Річна кількість годин 70 год.
Кількість годин на тиждень згідно з програмою 2 год.
Обов'язкова кількість видів контролю |
І семестр |
II семестр |
Контрольні роботи у формі: • контрольного класного твору; • виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
3 1 2 |
3 1 2 |
Уроки розвитку мовлення (РМ)* |
2(у+п) |
2 (у+п) |
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год |
Дата
|
Приміт-ки
|
|
1. |
Вступ. Книжка в житті людини. |
1
|
|
|
|
|
Загадково прекрасна і славна давнина України (6 год) |
|
|
|
|
2. |
Календарно-обрядові пісні. Роль і мі-сце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядо-ва пісня, її різновиди. |
1 |
|
Вивч. нап. (2 на вибір) |
|
3. |
Календарно-обрядові пісні літнього циклу. |
1 |
|
|
|
4. |
Календарно-обрядові пісні зимового циклу. |
1 |
|
|
|
5. |
Календарно-обрядові пісні весняного циклу . Художні особливості пісень. |
1 |
|
|
|
7. |
Народні колискові пісні «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя спать».
|
1 |
|
|
|
8. |
П Ч №1.Українські народні перекази та легенди « Скелі Мангупа», «Шандровський соляний колодязь». |
1 |
|
|
|
9. |
Контрольна робота №1 з теми «Загадково прекрасна і славна давнина України (фольклор)» (тест). |
1 |
|
|
|
|
Пісні літературного походження (3 год) |
|
|
|
|
10. |
«Ще не вмерла України» П. Чубинсь-кого, М. Вербицького — національ-ний Гімн нашої держави . |
1 |
|
|
|
11. |
Пісні літературного походження. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, «Молитва» 0. Кониського. |
1 |
|
Вивч. нап.
|
|
12. |
Стрілецькі пісні. «Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха. |
1 |
|
|
|
13. |
Р М №1.Письмова творча робота про роль і місце пісні в житті українців. |
1 |
|
|
|
14. |
М.Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. |
1 |
|
|
|
15. |
М.Вороний. «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті усвідомлення своєї національної приналежності. |
1 |
|
|
|
16. |
Тарас Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море...»). Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. |
1 |
|
Вивч. нап |
|
17. |
Т. Шевченко. Поема «Іван Підкова». |
1 |
|
|
|
18. |
ЛРК №1. Письменники-ювіляри Миколаївщини 2018 |
1 |
|
|
|
19.
|
В. Рутківський. «Джури козака Шва-йки» («На козацьких островах»).Тво-рчість відомого українського пись-менника. |
1 |
|
|
|
20. |
Твір про волелюбних, сміливих геро-їв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. |
1 |
|
|
|
21. |
Тема боротьби українських козаків проти татарської орди. |
1 |
|
|
|
22. |
Контрольна робота №2 з теми «За-гадково прекрасна і славна давнина України (пісні літ. походження, М.Вороний, Т. Шевченко, В. Рутків-ський)» (тест). |
1 |
|
|
|
|
Я і світ (10 год) |
|
|
|
|
23. |
Леся Українка. «Мрії», «Як дитиною, бувало...» . |
1 |
|
Вивч. нап. |
|
24. |
Леся Українка. «Тиша морська».
|
1 |
|
|
|
25. |
Урок виразного читання №1. Вираз-не читання віршів Лесі Українки. |
1 |
|
|
|
26.
|
В.Винниченко.«Федько-халамидник» Цікава історія з життя письменника. |
1 |
|
|
|
27. |
В.Винниченко.«Федько-халамидник» Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. |
1 |
|
|
|
28. |
Контрольний твір-роздум (есе) на одну із тем: «Людська порядність і байду-жість», «Чи хотів би я мати такого друга як Толик».
|
1 |
|
|
|
29. |
Р М №2 Усна розповідь «Моє ставле-ння до Федька і Толі». |
1 |
|
|
|
30. |
Контрольна робота №3 з теми «Я і світ» (тест). |
1 |
|
|
|
31. |
ПЧ №2. Марійка Підгірянка. Поезія для дітей. |
1 |
|
|
|
32.
|
ЛРК №2. Марущак В. І. Твори для дітей |
1 |
|
|
|
|
II семестр |
|
|
|
|
33. |
С. Чернілевський. «Теплота родинно-го інтиму». |
1 |
|
|
|
34. |
С. Чернілевський. «Забула внучка в баби черевички» . |
1 |
|
|
|
35. |
І. Жиленко. «Жар-птиця», «Підко-ва». |
1 |
|
|
|
36. |
І. Жиленко. «Гном у буфеті». |
1 |
|
|
|
37. |
І. Калинець. Збірка «Дивосвіт». |
1 |
|
Вивч. нап. (на вибір) |
|
38. |
Емма Андієвська – українська пись-менниця і художниця, що живе в Ні-меччині. «Казка про яян». |
1 |
|
|
|
39. |
Емма Андієвська «Говорюща риба». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. |
1 |
|
|
|
40. |
Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гар-монії зі світом.
|
1 |
|
|
|
41. |
Контрольна робота №4 з теми «Я і світ» (тест).
|
1 |
|
|
|
42. |
П Ч №4. Марко Вовчок. «Дев’ять братів і десята сестриця Галя». |
1 |
|
|
|
|
Пригоди і романтика (12 год) |
|
|
|
|
43. |
В. Нестайко – відомий у світі україн-ський дитячий письменник. Повість «Тореадори з Васюківки». |
1 |
|
|
|
44. |
В. Нестайко. «Тореадори з Васюків-ки». Мрія і дійсність у творі. |
1 |
|
|
|
45. |
В. Нестайко. «Тореадори з Васюків-ки». Поведінка героїв твору, їх вчин-ки. |
1 |
|
|
|
46. |
В. Нестайко. «Тореадори з Васюків-ки». Смішне, комічне, романтичне у творі.
|
1 |
|
|
|
47. |
ЛРК №3. Чижова Людмила Яківна – перлина Миколаїщини |
1 |
|
|
|
48. |
Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрків-ки, або Химера лісового озера». |
1 |
|
|
|
49. |
Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрків-ки, або Химера лісового озера». До-питливість, винахідливість хлопчиків. |
1
|
|
|
|
50. |
Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрків-ки, або Химера лісового озера». Усві-домлення значення романтики в жит-ті людини. |
1 |
|
|
|
51. |
Контрольний твір-роздум (есе) на тему «Яким я бачу справжнього друга». |
1
|
|
|
|
52.
|
П Ч №3. К. Штанко «Дракони, вперед!» |
2 |
|
|
|
53. |
Фантастична, романтична, багато-епізодна повість про виховання гід-ності та мужності. |
1 |
|
|
|
54. |
Стосунки між різними поколіннями в родині. |
1 |
|
|
|
55. |
Р М №3 Усний твір-характеристика персонажів твору. |
1 |
|
|
|
56. |
Контрольна робота №5 з теми «Пригоди і романтика» (тест) |
1 |
|
|
|
|
Гумористичні твори (7 год.) |
|
|
|
|
57. |
Л. Глібов – визначний український байкар, поет. Викривальна і повчаль-на спрямованість байок письменника. |
1 |
|
|
|
58. |
Велика роль гумору в житті україн-ців. Жанрова різноманітність творів. Л. Глібов «Муха й Бджола». |
1 |
|
|
|
59. |
Л. Глібов. «Жаба й Віл», «Щука». |
1 |
|
|
|
60. |
Р М №4. Складання власної байки (письмово) |
1 |
|
|
|
61. |
Степан Руданський. Коротко про пи-сьменника. Співомовки С.Рудансь-кого – унікальне явище у світовій ку-льтурі. «Добре торгувалось». |
1 |
|
|
|
62.
|
С. Руданський.«Запорожці у короля».
|
1
|
|
|
|
63. |
П. Глазовий. «Найважча роль», «За-морські гості» . |
1
|
|
Вивч. нап. (на вибір) |
|
64. |
П. Глазовий. «Кухлик», «Похвала». |
1 |
|
|
|
65. |
Урок виразного читання №2. Виразне читання гуморесок. |
1 |
|
|
|
66. |
Контрольна робота №6 з теми «Гумористичні твори» (тест). |
1 |
|
|
|
68. |
ЛРК №4. Кремінь Дмитро Дмитрович – земне й небесне у його творах |
1 |
|
|
|
69. |
Повторення та узагальнення вивче-ного у шостому класі. |
1 |
|
|
|
70. |
Повторення та узагальнення знань з теорії літератури. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
«СХВАЛЕНО» «ПЕРЕВІРЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
МО вчителів суспільно- Заступник директора з НВР Директор школи
гуманітарних дисциплін _______О. В. Барановська ____Н. С. Міносян
протокол №__
_____2018р. _____2018р. _____2018р.
Календарно-тематичне планування
з української мови
на 2018/2019 навчальний рік
для 6 класу
комунального закладу освіти
«Миколаївська загальноосвітня школа I-III ступенів»
Вітовської районної ради
За програмою для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 07.06.2017 №804
Рогова Юлія Ігорівна
(вчитель української мови і літератури)
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Перевірка мовної теми |
4 |
|
4 |
|
Письмо: |
|
|
|
|
переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: |
|
|
|
|
диктант |
1 |
|
1 |
|
|
Усний твір, діалог |
|
усний переказ, читання вголос
|
|
№ з/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки
|
І семестр |
|||
Вступ |
|||
1.
|
Вступ. Краса й багатство української мови. Коментування висловів відомих людей про красу та багатство української мови. |
|
|
2.
|
РМ Види мовленнєвої діяльності (повторення й поглиблення вивченого). Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення (той, хто говорить або пише), адресант мовлення (той, до кого спрямоване мовлення), тема та основна думка висловлення, мета й місце спілкування (практично). |
|
|
3. |
РМ Повторення вивченого про типи мовлення. Читання текстів (уривків), що належать до різних типів мовлення. |
|
|
|
|||
4. |
Словосполучення і речення. Головні члени речення. |
|
|
5. |
Просте речення. Основні пунктограми. Однорідні члени речення в простому реченні. Поширення простих речень однорідними членами. |
|
|
7. |
Складне речення. Пряма мова. Діалог. Основні орфограми. |
|
|
9. |
РМ Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. Читання та обговорення текстів, що належать до різних стилів. |
|
|
10. |
КР № 1. «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого»: тестування, виконання завдань. |
|
|
Лексикологія |
|||
11. |
РМ Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті (на шкільній дошці оголошень) про очікувану подію (екскурсію учнів до музею, відвідання театру, організацію поїздки до Канівського музею Тараса Шевченка на території Шевченківського національного заповідника тощо). |
|
|
12. |
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів. Добирання українських відповідників до вжитих у реченнях (текстах) іншомовних слів. |
|
|
13. |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви и, і. |
|
|
14. |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа. |
|
|
15. |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження. |
|
|
16. |
Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях тощо) та умовне позначення її (практично). Редагування речень і текстів, у яких допущено лексичні помилки.
|
|
|
17. |
РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. |
|
|
18. |
Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова (архаїзми й історизми). Активна й пасивна лексика української мови. Неологізми. Колективне укладання словничка популярних у шкільному житті неологізмів. |
|
|
20. |
Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова. Діалектні слова. Просторічні слова. |
|
|
21. |
Професійні слова й терміни. Створення висловлення-роздуму «Професія моїх батьків» («Ким я мрію стати») з використанням професійних слів, неологізмів. Пароніми (практично).
|
|
|
23. |
РМ Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично). |
|
|
24. |
Тренувальні вправи. |
|
|
25. |
КР № 2. «Лексикологія»: тестування, виконання завдань. |
|
|
26. |
РМ Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму. |
|
|
Фразеологізми |
|||
27. |
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником. Аудіювання текстів художнього та розмовного стилів, які містять фразеологізми, тлумачення значення стійких словосполучень. |
|
|
28. |
Джерела українських фразеологізмів. Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів. Пояснення значення прислів’їв, приказок, крилатих висловів. |
|
|
30. |
Фразеологізми в ролі членів речення. |
|
|
31. |
Тренувальні вправи. Колективне укладання словничка фразеологізмів на позначення певних якостей (наприклад: золоті уста — красномовність; гострий на язик — дотепність) або рис характеру особистості (лицар без страху і догани, держить хвіст бубликом, підшитий лисом і т. ін.). |
|
|
32. |
КР № 3. «Фразеологія»: тестування, виконання завдань. |
|
|
33. |
РМ Есе про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність») з використанням фразеологізмів. |
|
|
34. |
РМ Аналіз есе |
|
|
Словотвір. Орфографія |
|||
35 |
Змінювання і творення слів. Твірне слово. |
|
|
36 |
Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення), складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу. |
|
|
37 |
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. |
|
|
38. |
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ський, -цький; із буквосполученням -чн- (-шн-). |
|
|
39. |
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксам -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).
|
|
|
40. |
Контрольний диктант № 1. |
|
|
41. |
Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Створення допису до шкільного веб-сайта про українських меценатів з використанням складних слів (наприклад: добродій, милосердя, життєпис, благодійність). |
|
|
42. |
Правопис складних слів разом і через дефіс. |
|
|
43. |
Написання слів з пів-. |
|
|
44. |
Творення та правопис складноскорочених слів. |
|
|
45. |
Тренувальні вправи. |
|
|
46. |
КР № 4. «Словотвір. орфографія»: тестування, виконання завдань. |
|
|
Морфологія. Орфографія |
|||
47. |
Повторення вивченого про самостійні частини мови в попередніх класах. Загальна характеристика частин мови. Граматична помилка, умовне позначення її (практично). Колективне складання (заповнення) таблиці «Частини мови». |
|
|
48. |
РМ Будова опису приміщення. Читання мовчки художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. Обговорення ролі опису приміщення в художніх і наукових текстах. Колективне складання плану прочитаного тексту. |
|
|
|
|||
49. |
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
50. |
Іменники загальні й власні (повторення й поглиблення). Велика буква та лапки у власних назвах. |
|
|
51. |
Іменники конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення). |
|
|
52. |
Збірні іменники. |
|
|
53. |
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. Складання та розігрування жартівливого діалогу «З ким варто й не варто дружити» з використанням іменників спільного роду (наприклад: задавака, базіка, вереда, білоручка) та іменниками, що можуть означати осіб чоловічого або середнього роду (ледащо, забудько, базікало).
|
|
|
|
РМ Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення. |
|
|
|
РМ Аналіз переказу. Визначення ролі іменників в описі приміщення. |
|
|
|
|||
54. |
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Складання листа до близької людини про враження від екскурсії до зоопарку з використанням незмінюваних іменників (наприклад: гризлі, поні, ему, какаду та ін). |
|
|
55. |
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. |
|
|
56. |
КР № 5. «Іменник»: тестування, виконання завдань. |
|
|
|
РМ Складання й розігрування діалогу етикетного характеру відповідно до запропонованої ситуації спілкування етикетного характеру; діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет; діалогів (телефонних розмов), що передбачають уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
|
|
|
II СЕМЕСТР
|
|
|
58. |
Відмінки іменників. |
|
|
59. |
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи. |
|
|
60. |
Відмінювання іменників І відміни. |
|
|
61. |
Відмінювання іменників ІІ відміни. |
|
|
62. |
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни. |
|
|
63. |
Відмінювання іменників ІІІ – IV відмін.
|
|
|
65. |
Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку. |
|
|
66. |
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини. |
|
|
67. |
Правопис складних іменників (повторення й поглиблення). |
|
|
68. |
Не з іменниками. |
|
|
69. |
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о). |
|
|
70. |
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові. Складання власного родоводу з додержанням правил написання чоловічих та жіночих імен по батькові. |
|
|
71. |
Тренувальні вправи. |
|
|
72. |
КР № 6. «Іменник»: тестування, виконання завдань. |
|
|
73. |
РМ Есе-дослідження на публіцистичну тему («Я – українець!») |
|
|
|
|||
74. |
Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
75. |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. |
|
|
76. |
Групи прикметників за значенням. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
|
|
77. |
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. |
|
|
78. |
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. |
|
|
79. |
Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп. |
|
|
80. |
РМ Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи. |
|
|
81. |
РМ Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи. |
|
|
82. |
РМ Аналіз письмового переказу. |
|
|
83. |
Творення прикметників (практично). |
|
|
84. |
Перехід прикметників в іменники. Складання й розігрування діалогів на тему шкільного життя з використанням прикметників, що перейшли в іменники (наприклад: черговий, учительська, майбутнє, учений, військовий, знайомий, похідна, земноводні). |
|
|
85. |
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. Сприймання й відтворення зразків усної народної творчості для дітей (лічилок, забавлянок, колискових тощо) з прикметниками, що мають суфікси пестливості. |
|
|
86. |
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-. |
|
|
87. |
Написання не з прикметниками. |
|
|
88. |
Написання -н- і -нн- у прикметниках. Створення мікротексту з висловленням захоплення, схвалення вчинку знайомої людини (знаменної події), з використанням прикметників типу несказанний, незрівнянний, неоціненний. |
|
|
89. |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
|
|
90. |
Написання прізвищ прикметникової форми. |
|
|
91. |
Тренувальні вправи. Читання мовчки прозових і поетичних текстів, що містять описи природи, визначення в них прикметників, з’ясування їхньої ролі в описах. |
|
|
92. |
КР № 6. «Прикметник»: тестування, виконання завдань. |
|
|
|
|||
93. |
Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Читання вголос розкладу шкільних дзвінків, орієнтовного розпорядку дня школяра (розкладу руху транспорту тощо) з використанням числівників, обговорення їхньої ролі та значення в мовленні. |
|
|
94. |
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) та порядкові. |
|
|
95. |
Числівники прості, складні й складені. Роздільне написання складених числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний. |
|
|
96. |
Відмінювання числівників. |
|
|
97. |
Відмінювання числівників. |
|
|
98. |
Відмінювання числівників. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
|
|
|
99. |
РМ Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та ін. |
|
|
100. |
РМ Аналіз письмового твору. |
|
|
101. |
Узгодження числівників з іменниками. Складання списку потрібних для родини на тиждень продуктів із зазначенням кількості та цін з додержанням правил узгодження числівників з іменниками. |
|
|
102. |
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. |
|
|
103. |
Тренувальні вправи. Складання роздуму про доцільне використання вільного часу з використанням числівників (орієнтовні теми: «Вільний час − можливість для розвитку здібностей», «Гайнування часу − найбільше марнотратство»). |
|
|
104. |
КР № 7. «Числівник»: тестування, виконання завдань. |
|
|
|
|||
105. |
РМ Вільне есе розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми: «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів |
|
|
106. |
РМ Аналіз есе |
|
|
107. |
Займенник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
108. |
Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні; питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені (ознайомлення). |
|
|
109. |
Відмінювання займенників усіх розрядів. |
|
|
110. |
Приставний н у формах особових і вказівних займенників. |
|
|
111. |
Правопис заперечних займенників. Складання письмових мікровисловлень (реплік), які містять відмову від пропозиції, що загрожує життю або здоров’ю людини, з використанням заперечних займенників. |
|
|
112. |
Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
|
|
113. |
Написання займенників із прийменниками окремо. |
|
|
114. |
Контрольний диктант № 2. |
|
|
115. |
Тренувальні вправи. Складання листівки на паперових або електронних носіях із запрошенням на урочисту подію (день відкриття школи, ювілей першої вчительки) з використанням займенників, що належать до різних розрядів. |
|
|
116. |
КР № 8. «Займенник»: тестування, виконання завдань. |
|
|
117. |
РМ Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»). |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого за рік |
|||
119. |
Лексикологія. Фразеологія. Тлумачення лексичного значення вжитих у реченнях (текстах) слів і фразеологізмів. |
|
|
120. |
Словотвір і орфографія. |
|
|
121. |
Морфологія й орфографія. Написання речень і текстів з поясненням написання слів та вживання розділових знаків. |
|
|
122. |
Підсумковий урок. |
|
|
«СХВАЛЕНО» «ПЕРЕВІРЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
МО вчителів суспільно- Заступник директора з НВР Директор школи
гуманітарних дисциплін _______О. В. Барановська _____Н. С. Міносян
протокол №__
_____2018р. _____2018р. _____2018р.
Календарно-тематичне планування
з української літератури
на 2018/2019 навчальний рік
для 8 класу
комунального закладу освіти
«Миколаївська загальноосвітня школа I-III ступенів»
Вітовської районної ради
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06. 2017р. №804)
Рогова Юлія Ігорівна
(вчитель української мови та літератури)
Навчально-методичне забезпечення викладання
української літератури у 8 класі
у 2018-2019 навчальному році
Річна кількість годин 70 год.
Кількість годин на тиждень згідно з програмою 2 год.
Обов'язкова кількість видів контролю |
І семестр |
II семестр |
Контрольні роботи у формі: • контрольного класного твору; • виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
3 1 2 |
3 1 2 |
Уроки розвитку мовлення (РМ)* |
2(у+п) |
2 (у+п) |
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
2 |
Уроки літератури рідного краю (ЛРК) |
2 |
2 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
№ п/п |
Зміст програмового матеріалу |
К-сть год |
Дата
|
Приміт-ки
|
1. |
Вступ. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини, її функції. ТЛ: художній образ, художній твір |
1 |
|
|
|
Усна народна творчість (9 год.) |
|
|
|
2. |
Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турець-ко-татарськими нападниками («Зажу-рилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»). ТЛ: історичні пісні |
1 |
|
|
3.
|
ЛРК №1. Легенди про Івана Сірка |
1 |
|
|
4. |
Пісні про боротьбу проти соціально-го та національного гніту («Ой Моро-зе, Морозенку», «Максим козак Залі-зняк») . |
1 |
|
|
5. |
«Чи не той то хміль?», «За Сибіром сонце сходить». Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою. |
1 |
|
|
6.
|
Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки». |
1 |
|
Вивч. нап.
|
7.
|
«Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...» - пісні, що стали на-родними. Їхня популярність, фольк-лорна основа, народнопоетичні обра-зи. |
1 |
|
|
8. |
РМ №1. Письмова творча робота про українську історичну народну пі-сню. ТЛ: Думи |
1 |
|
|
9. |
Українські народні думи, їх різнови-ди. «Маруся Богуславка». Проблема вибору героїні. «Маруся Богуславка». Образ української полонянки Марусі. |
1 |
|
|
11. |
ПЧ №1. Народна дума «Втеча трьох братів з города Азова, з турецької неволі». |
1 |
|
|
12. |
Контрольна робота №1 з теми «Вступ. Усна народна творчість» (тест) |
1 |
|
|
|
Світ української поезії (10 год.) |
|
|
|
13. |
Життєвий шлях Т. Шевченка. Усві-домлення поетом власної місії. «Ду-ми мої, думи мої…». |
1 |
|
Вивч. нап. (на вибір)
|
14. |
Т. Г. Шевченко. «Мені однаково, чи буду». Уболівання поета за майбутнє України. |
1 |
|
|
15. |
Роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі. «Ой три шляхи ши-рокії…». ТЛ: філософська лірика |
1 |
|
|
16. |
Контрольний твір-роздум (есе). Світ української поезії Т. Шевченко, Леся Українка.
|
1 |
|
|
17. |
Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Те-ма гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна». |
1 |
|
|
18
|
Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати». Ідея вільної творчості, вільно-любства людини . |
1
|
|
|
19. |
Леся Українка. «Давня казка». Роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя. |
1
|
|
|
20. |
Леся Українка. «Давня казка». Проб-леми і мотиви твору. |
1 |
|
|
21. |
РМ №2. Порівняльна характеристика образів Поета і Бертольда (усно) |
1 |
|
|
22. |
Контрольна робота №2 з теми «Т. Шевченко, Леся Українка» (тест)
Світ української поезії (10 год.)
|
1 |
|
|
23. |
В. Сосюра. Коротко про поета. Патрі-отичні, інтимні, пейзажні мотиви йо-го творів. Патріотичний пафос поезії «Любіть Україну!» ТЛ: громадянська лірика
|
1 |
|
Вивч. нап. |
24. |
В. Сосюра. «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер…»).«Васильки» - взірець інтимної лірики. ТЛ: інтимна та пейзажна лірики |
1 |
|
|
25. |
ЛРК № 2. Письменники-ювіляри Миколаївщини 2018 |
1 |
|
|
26.
|
Володимир Підпалий. Щирість почу-ттів поета. Ідея гуманізму, людяно-сті, бережливого ставлення до приро-ди у творі «…Бачиш: між трав зелених…». |
1 |
|
|
27. |
Незбагненна краса світу, пат-ріотичні почуття, передані словом. Багатозначність і змістова глибина художніх образів ( «Зимовий етюд»).
|
1 |
|
|
28. |
Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Вірш «З дитинства: дощ» (Я уплетений …»). ТЛ: Вільний вірш. |
1 |
|
|
29. |
Василь Голобородько. «Наша мова», «Теплі слова». Патріотизм, філософі-чність, фольклорна основа його пое-зій. |
1 |
|
|
30. |
П Ч №2. Н.Королева.«Легенди старо-київські» («Скитський скарб»). |
1 |
|
|
31.
|
Контрольна робота №3 з теми «Володимир Сосюра, Володимир Під-палий, Василь Голобородько» (тест) |
1
|
|
|
32. |
Урок-підсумок. Бесіди про твори, вивчені упродовж 1 семестру
|
1 |
|
|
|
II семестр Із сучасної української поезії (кінця ХХ — початку ХХІ ст.) (5 год.) |
|
|
|
33.
|
В. Герасим’юк («Чоловічий танець»). Ідейно-образний зміст твору |
1 |
|
Вивч.нап. один вірш (на вибір) |
34. |
І. Малкович. «З янголом на плечі», «З нічних молитов». Глибокі роздуми поета |
1 |
|
|
35. |
А. Мойсієнко. «Жовтень жовті жолу-ді». Краса художнього світу в поезії |
1 |
|
|
36. |
І. Павлюк «Дівчинка». Прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини.
|
1 |
|
|
37. |
Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас темної ночі…». |
1 |
|
|
38. |
П Ч №3. Сучасна українська поезія. |
1
|
|
|
39. |
Контрольна робота №4 з теми «Із сучасної української поезії (тест). |
|
|
|
|
Національна драма(4 год.) |
|
|
|
40. |
І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість українського драматурга XIX ст., про театр «ко-рифеїв». |
1 |
|
|
41. |
І. Карпенко-Карий. Трагікокомедія «Сто тисяч»(скорочено) – класичний взірець українського «Театру ко-рифеїв». |
1 |
|
|
42. |
І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. |
1 |
|
|
43. |
І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Ха-рактеристика дійових осіб твору. |
1 |
|
|
44. |
Контрольний твір-роздум (есе) за комедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч». |
1 |
|
|
|
З української прози (14 год.) |
|
|
|
45. |
М. Коцюбинський. «Дорогою ці-ною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. |
1 |
|
|
46. |
М. Коцюбинський. «Дорогою ці-ною». Вічний тип шукача правди. |
1 |
|
|
47. |
М. Коцюбинський. «Дорогою ці-ною». Протест Остапа і Соломії про-ти кріпосницької наруги, будь-якого насильства над людиною. |
1 |
|
|
48. |
РМ №3. Письмовий твір «Проблема волі людини і можливості її досягнення в сучасних умовах». |
1 |
|
|
49. |
Олександр Довженко. Видатний ук-раїнський кінорежисер і письменник. Його оповідання про війну «Ніч пе-ред боєм» - твір про героїзм, самовід-даність, патріотичні почуття україн-ців, проявлені під час воєнного лихо-ліття. |
1 |
|
|
50. 51. |
Образи діда Платона і діда Савки – представників українського трудово-го народу. Їхній моральний урок для солдатів. |
2 |
|
|
52 |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути»- повість про школу й проблеми дорос-лішання. Особливості композиції твору. Сюжет твору. |
1 |
|
|
53. |
Образи героїв твору «Шпага Славка Беркути». |
1 |
|
|
54. |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей та їх-ньому дозвіллі. Проблема особисто-сті в сучасному світі. |
1 |
|
|
55. |
Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Справжня дружба, чесність, взаємо-підтримка і відповідальність, мораль-ний вибір у житті.
|
1 |
|
|
56. |
РМ №4. Дискусія про роль впливу оточення на виховання дитини за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» (усно). |
1 |
|
|
57. |
Контрольна робота №5 з теми «З української прози: М. Коцюбинсь-кий, Олександр Довженко, Ніна Бі-чуя»(тест) З української прози |
1 |
|
|
58. |
В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Про блема людини в суспільстві, її знео-соблення. Характеристика образу ко-ня Шептала. |
1 |
|
|
59. |
Виразне читання найцікавіших епізодів твору В. Дрозда «Білий кінь Шептало». Алегоричний образ коня Шептала |
1 |
|
|
60. |
Юрій Винничук. «Місце для драко-на». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». |
1 |
|
|
61. |
Юрій Винничук. «Місце для драко-на». Парадокс: дракон Грицько – по-ет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність са-мопожертви. |
1 |
|
|
62. |
Юрій Винничук. «Місце для драко-на». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, пустельни-ка та князя. |
1 |
|
|
63. |
ЛРК №3. Кремінь Дмитро Дмитрович – філософські роздуми поета |
1 |
|
|
|
Український гумор |
|
|
|
64. |
Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гу-мористична повість про життя і при-годи школярів із села Великі Чаплі. |
1 |
|
|
65. |
Образи Вітька Горобця, Федька Ко-тигорошка, Галі Козачок. |
1 |
|
|
66. |
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. Виразне читання найцікавіших епізодів твору «Вітька + Галя, або повість про перше кохання». |
1 |
|
|
67. |
Контрольна робота №6 з теми «Українська проза», «Український гумор» (тест).
|
1 |
|
|
68. |
ПЧ №4. Марко Вовчок «Ведмідь» |
1 |
|
|
69. |
ЛРК№4. Чижова Людмила Яківна – перлина Миколаївщини |
1 |
|
|
70. |
Підсумковий урок. Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й ви-кликали найбільшу зацікавленість. |
1
|
|
|
«СХВАЛЕНО» «ПЕРЕВІРЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
МО вчителів суспільно- Заступник директора з НВР Директор школи
гуманітарних дисциплін _______О. В. Барановська _____Н. С. Міносян
протокол №__
_____2018р. _____2018р. _____2018р.
Календарно-тематичне планування
з української мови
на 2018/2019 навчальний рік
для 8 класу
комунального закладу освіти
«Миколаївська загальноосвітня школа I-III ступенів»
Вітовської районної ради
Відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською
мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804
Рогова Юлія Ігорівна
(вчитель української мови та літератури)
УКРАЇНСЬКА МОВА
8 КЛАС
(Відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською
мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
2 год на тиждень (70 годин на рік)
І семестр – 32 год
ІІ семестр – 38 год
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми
|
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1
|
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння:
І семестр |
ІІ семестр |
діалог – 1 |
читання вголос – 1 |
усний переказ – 1 |
усний твір – 1 |
№ п/п |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
Вступ |
||||
1 |
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
1 |
|
|
2 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті |
1 |
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
||||
3 |
Лексикологія. Фразеологія |
1 |
|
|
4 |
Морфологія й орфографія. Основні правила правопису |
1 |
|
|
Синтаксис. Пунктуація Словосполучення й речення |
||||
6 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
1 |
|
|
7 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки |
1 |
|
|
8 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури |
1 |
|
|
9 |
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні |
1 |
|
|
10 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Звіт про виконану роботу. |
1 |
|
|
11 |
Урок мовленнєвого розвитку №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
1 |
|
|
12 |
Граматична помилка та її умовне позначення |
1 |
|
|
13 |
Контрольна робота №1. Вступ. Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №1 |
Просте речення. Двоскладне речення |
||||
14 |
Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Тире між підметом і присудком |
1 |
|
|
15 |
Урок мовленнєвого розвитку №6. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності |
1 |
|
|
16 |
Способи вираження присудка. Простий і складений присудки |
1 |
|
|
17 |
Урок мовленнєвого розвитку №7. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
Контр. твір |
18 |
Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
1 |
|
|
19 |
Урок мовленнєвого розвитку №8. Повідомлення на тему про мову (наприклад: дієслівний та іменний складений присудки), що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі |
1 |
|
|
20 |
Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення |
1 |
|
|
21 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
1
|
|
|
22 |
Урок мовленнєвого розвитку №9. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок |
1 |
|
Контр. переказ
|
23 |
Види обставин (за значенням), способи вираження їх |
1 |
|
|
25 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами |
1 |
|
|
26 |
Урок мовленнєвого розвитку №10. Усний твір-опис пам’ятки історії й культури за картиною в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням порівняльних зворотів |
1 |
|
|
27 |
Контрольна робота №2. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №2
|
Односкладне речення |
||||
28 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення |
1 |
|
|
29 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення |
1 |
|
|
30 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення |
1 |
|
|
31 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення |
1 |
|
|
|
Контрольний текстовий диктант |
1 |
|
Диктант |
32 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення II СЕМЕСТР |
1 |
|
|
33 |
Урок мовленнєвого розвитку №11. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця |
1 |
|
|
34 |
Односкладні речення як частини складного речення |
1 |
|
|
35-36 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
2 |
|
|
37 |
Урок мовленнєвого розвитку №12. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень |
1 |
|
|
38 |
Контрольна робота №3. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №3 |
|
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами |
|
|
|
39 |
Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорідними членами речення |
1 |
|
|
40 |
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) |
1 |
|
|
41 |
Урок мовленнєвого розвитку № 13. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення |
1 |
|
Контр. твір |
42 |
Речення з кількома рядами однорідних членів |
1 |
|
|
43 |
Однорідні й неоднорідні означення |
1 |
|
|
44-45 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
2 |
|
|
|
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) |
|
|
|
46-47 |
Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання |
2 |
|
|
48 |
Урок мовленнєвого розвитку № 14. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
49 |
Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах |
1 |
|
|
50 |
Урок мовленнєвого розвитку №15. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
Контр. переказ |
51-52 |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням |
2 |
|
|
53 |
Контрольна робота №4. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №4 |
|
Речення з відокремленими членами |
|
|
|
54 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення |
1 |
|
|
55-56 |
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях |
2 |
|
|
57 |
Контрольний текстовий диктант |
1 |
|
Диктант |
58-59 |
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках |
2 |
|
|
60-61 |
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах |
2 |
|
|
62 |
Урок мовленнєвого розвитку № 16. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) |
1 |
|
|
63-64 |
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках |
2 |
|
|
65-66 |
Уточнювальні члени речення |
2 |
|
|
67 |
Контрольна робота №5. Синтаксис. Пунктуація |
1 |
|
КР №5 |
|
Повторення в кінці року |
|
|
|
68 |
Словосполучення |
1 |
|
|
69-70 |
Просте речення. Двоскладне й односкладне речення. Просте ускладнене речення |
2 |
|
|