Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу, 1 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ЯДС для 3 класу, 1 семестр (за підручником Ірини Грущинської і Зої Хитрої)
Перегляд файлу

ЯДС

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 3 клас»; Ірина Грущинська, Зоя     Хитра

  3 години на тиждень

I семестр

п/п

Дата

 

Тема уроку

Примітки

Людина – частина природи

1

 

У чому неповторність людини?

Ч.1 §1  С.5

2

 

Що об’єднує людей зі світом живої природи?

Ч.1 §2 С.7

3

 

У чому полягають відмінності між людиною і тваринами?

Ч.1 §3 С.9

Потреби людини

4

 

Від чого залежить твоє здоров’я?

Ч.1 §4 С.11

5

 

Що тобі необхідно для життя?

Ч.1 §5 С.12

6

 

Чому людина має працювати?

Ч.1 §6 С.14

Прагнення людини

7

 

Для чого потрібне вміння вчитися? Які риси характеру допомагають досягати успіху?

Ч.1 §7-8 С.16-17

8

 

Як розвивати свої творчі здібності?

 

Ч.1 §9 С.19

9

 

Дослідницький  проєкт «У чому полягає неповторність мого «Я»?»

 

Правила співжиття

10

 

Навіщо потрібно вміти спілкуватися? Як можна вирішувати конфлікти?

Ч.1 §10-11,  С.21-22

11

 

Діагностувальна робота

 

12

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня

Ч.1 § 12 с.24 

Природа — частина навколишнього світу

13

 

Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу?

Ч.1 § 13 С.26 

14

 

Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи?

Ч.1 §14 С.28

15

 

Яке обладнання допомагає досліджувати природу?

Ч.1 §15 С.29

Сонце — джерело життя на Землі

16

 

Як Сонце здійснює вплив на Землю?

Ч.1 §16 С.32

17

 

Які явища в неживій природі залежать від Сонця? Як Сонце впливає на живу природу?

Ч.1 §17-18 С.33-34

18

 

Навчальний  проєкт «Використання сонячної енергії в побуті»

 

Планета «Вода»

19

 

Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі?

Ч.1 §19 С.35

20

 

Де на Землі міститься солона та прісна вода?

Ч.1 §20 С.37

21

 

Чому відбувається колообіг води в природі?

Ч.1 §21 С.38

Значення води

22

 

Яке значення має вода для природи? Яке значення має вода для   життя людей?

Ч.1 §22-23 С.40

23

 

Навчальний проєкт  «Чому вода на Землі не вичерпується?»

 

24

 

Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі?

Ч.1 §24 С.41

Охорона води

25

 

Як відбувається забруднення води? Як потрібно охороняти воду від забруднення?

Ч.1 §25-26 С.43-44

26

 

Діагностувальна робота

 

27

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §27 С.45

Властивості та склад повітря

28

 

Які властивості має повітря?

Ч.1 §28 С.46

29

 

Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі?

Ч.1 §29 С.47

30

 

Як вітер впливає на природу Землі?

Ч.1 §30 С.49

Вітер і погода

31

 

Які зміни приносить вітер у довкілля?

Ч.1 §31С.51

32

 

Як люди «товаришують» із вітром? Які прилади допомагають досліджувати погоду?

Ч.1 §32-33

С.52-53

Охорона повітря

33

 

Як забруднення повітря впливає на здоров’я? Як охороняти повітря від забруднення?

 

Ч.1 §34-35

С.55-56

34

 

Дослідницький проєкт «Чи є в повітрі вода?»

 

35

 

Діагностувальна робота

 

36

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §36 С.58

Гірські породи та корисні копалини

37

 

Із чого складається тверда оболонка Землі?

Ч.1 §37 С.59

38

 

Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати?

Ч.1 §38-39 С.60-61

Застосування корисних копалин

39

 

Де в побуті застосовують корисні копалини?

Ч.1 §40 С.63

40

 

Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?

Ч.1 §41-42 С.64-65

Ґрунт — особлива прикмета планети Земля

41

 

Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?

Ч.1 §43 С.67

42

 

Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?

Ч.1 §44 С.69

Родючий ґрунт — запорука врожаю

43

 

Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?

Ч.1 §46 С.70

44

 

Діагностувальна робота

 

45

 

Аналіз діагностувальної роботи. Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту?

Ч.1 §47 С.71

46

 

Застосовуємо знання щодня

Ч.1 §48 С.72

47

 

Підсумковий урок за 1-й семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку