ЯДС
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Я досліджую світ. Частина 1, 3 клас»; Ірина Грущинська, Зоя Хитра
3 години на тиждень
I семестр
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітки |
|||
Людина – частина природи |
||||||
1 |
|
У чому неповторність людини? |
Ч.1 §1 С.5 |
|||
2 |
|
Що об’єднує людей зі світом живої природи? |
Ч.1 §2 С.7 |
|||
3 |
|
У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? |
Ч.1 §3 С.9 |
|||
Потреби людини |
||||||
4 |
|
Від чого залежить твоє здоров’я? |
Ч.1 §4 С.11 |
|||
5 |
|
Що тобі необхідно для життя? |
Ч.1 §5 С.12 |
|||
6 |
|
Чому людина має працювати? |
Ч.1 §6 С.14 |
|||
Прагнення людини |
||||||
7 |
|
Для чого потрібне вміння вчитися? Які риси характеру допомагають досягати успіху? |
Ч.1 §7-8 С.16-17 |
|||
8 |
|
Як розвивати свої творчі здібності?
|
Ч.1 §9 С.19 |
|||
9 |
|
Дослідницький проєкт «У чому полягає неповторність мого «Я»?» |
|
|||
Правила співжиття |
||||||
10 |
|
Навіщо потрібно вміти спілкуватися? Як можна вирішувати конфлікти? |
Ч.1 §10-11, С.21-22 |
|||
11 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
12 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 § 12 с.24 |
|||
Природа — частина навколишнього світу |
||||||
13 |
|
Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? |
Ч.1 § 13 С.26 |
|||
14 |
|
Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? |
Ч.1 §14 С.28 |
|||
15 |
|
Яке обладнання допомагає досліджувати природу? |
Ч.1 §15 С.29 |
|||
Сонце — джерело життя на Землі |
||||||
16 |
|
Як Сонце здійснює вплив на Землю? |
Ч.1 §16 С.32 |
|||
17 |
|
Які явища в неживій природі залежать від Сонця? Як Сонце впливає на живу природу? |
Ч.1 §17-18 С.33-34 |
|||
18 |
|
Навчальний проєкт «Використання сонячної енергії в побуті» |
|
|||
Планета «Вода» |
||||||
19 |
|
Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? |
Ч.1 §19 С.35 |
|||
20 |
|
Де на Землі міститься солона та прісна вода? |
Ч.1 §20 С.37 |
|||
21 |
|
Чому відбувається колообіг води в природі? |
Ч.1 §21 С.38 |
|||
Значення води |
||||||
22 |
|
Яке значення має вода для природи? Яке значення має вода для життя людей? |
Ч.1 §22-23 С.40 |
|||
23 |
|
Навчальний проєкт «Чому вода на Землі не вичерпується?» |
|
|||
24 |
|
Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? |
Ч.1 §24 С.41 |
|||
Охорона води |
||||||
25 |
|
Як відбувається забруднення води? Як потрібно охороняти воду від забруднення? |
Ч.1 §25-26 С.43-44 |
|||
26 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
27 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §27 С.45 |
|||
Властивості та склад повітря |
||||||
28 |
|
Які властивості має повітря? |
Ч.1 §28 С.46 |
|||
29 |
|
Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? |
Ч.1 §29 С.47 |
|||
30 |
|
Як вітер впливає на природу Землі? |
Ч.1 §30 С.49 |
|||
Вітер і погода |
||||||
31 |
|
Які зміни приносить вітер у довкілля? |
Ч.1 §31С.51 |
|||
32 |
|
Як люди «товаришують» із вітром? Які прилади допомагають досліджувати погоду? |
Ч.1 §32-33 С.52-53 |
|||
Охорона повітря |
||||||
33 |
|
Як забруднення повітря впливає на здоров’я? Як охороняти повітря від забруднення?
|
Ч.1 §34-35 С.55-56 |
|||
34 |
|
Дослідницький проєкт «Чи є в повітрі вода?» |
|
|||
35 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
36 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §36 С.58 |
|||
Гірські породи та корисні копалини |
||||||
37 |
|
Із чого складається тверда оболонка Землі? |
Ч.1 §37 С.59 |
|||
38 |
|
Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? |
Ч.1 §38-39 С.60-61 |
|||
Застосування корисних копалин |
||||||
39 |
|
Де в побуті застосовують корисні копалини? |
Ч.1 §40 С.63 |
|||
40 |
|
Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин? Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо? |
Ч.1 §41-42 С.64-65 |
|||
Ґрунт — особлива прикмета планети Земля |
||||||
41 |
|
Чим ґрунт відрізняється від гірської породи? |
Ч.1 §43 С.67 |
|||
42 |
|
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? |
Ч.1 §44 С.69 |
|||
Родючий ґрунт — запорука врожаю |
||||||
43 |
|
Яке значення має ґрунт для природи й життя людей? |
Ч.1 §46 С.70 |
|||
44 |
|
Діагностувальна робота |
|
|||
45 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту? |
Ч.1 §47 С.71 |
|||
46 |
|
Застосовуємо знання щодня |
Ч.1 §48 С.72 |
|||
47 |
|
Підсумковий урок за 1-й семестр |
|
|||