Календарно-тематичне планування "Зарубіжна література. 10-11 клас."

Про матеріал
Документ містить календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури в 10-11 класах за оновленою програмою: ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 10 – 11 класи. Рівень стандарту. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698).
Перегляд файлу

За програмою:

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 10 – 11 класи. Рівень стандарту. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти  (Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698).

 

Зарубіжна літ-ра 10 клас

 (1 год. на тиждень)

ЗА ПРОГРАМОЮ

ЗАПЛАНОВАНО

Всього: 35 годин

І семестр – 16 год.

ІІ семестр – 19 год.

Всього:

І семестр –

ІІ семестр

КР: 4=2(1+ККТ)+2(1 +ККТ)

РМ: 4=2 (у+п)+2 (у+п)

ПЧ: 2=1+1

Напам'ять:

- В. Шекспір «Гамлет» (один із монологів Гамлета)

- В. Вітмен (1 уривок)

- П. Верлен (1 вірш)

І семестр

Тема. Вступ. Золоті сторінки далеких епох (8 год.)

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості.

2.

 

 

 

 

Етапи й шедеври античності

Гомер  «Одіссея». Огляд.

3.

 

 

 

 

Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Образ Одіссея.

4.

 

 

 

 

Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія». Особливості композиції. Жанрова своєрідність.

5.

 

 

 

 

«Божественна комедія» («Пекло»). Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів.

6.

 

 

 

 

Ренесанс в Англії. Здобутки драматургії В. Шекспіра.

7.

 

 

 

 

Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Гамлет – вічний образ світової літератури. (НАПАМ’ЯТЬ)

8.

 

 

 

 

Контрольна робота.

РМ (п) Контрольний твір.

Тема. Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ ст. (8 год.)

9.

 

 

 

 

Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Е. Т. А. Гофман. Віхи мистецького шляху.

10.

 

 

 

 

«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана.

11.

 

 

 

 

«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Особливості сюжету й проблематики. Гротескні образи. Викривальний зміст твору.

12.

 

 

 

 

Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен. «Листя трави». Особливості світобачення митця. (НАПАМ’ЯТЬ)

13.

 

 

 

 

РМ (у) Аналіз ліричного твору: засоби художньої виразності, майстерність описів у поезіях митців.

14.

 

 

 

 

Контрольна робота (тести).

15.

 

 

 

 

ПЧ  Г. Мопассан «Любий друг».

16.

 

 

 

 

Література рідного краю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна літ-ра 11 клас

(1 год. на тиждень)

ЗА ПРОГРАМОЮ

ЗАПЛАНОВАНО

Всього: 35 годин

І семестр – 16 год.

ІІ семестр – 19 год.

Всього:

І семестр –

ІІ семестр

КР: 4=2 (1+ККТ)+2(1 +ККТ)

РМ: 4=2 (у+п)+2 (у+п)

ПЧ: 2=1+1

Напам’ять: Й. В. Ґете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя), Аполлінер (1 вірш за вибором учня), Р. М. Рільке (1 вірш за вибором учня).

 

І семестр

 

 

 

 

ТЕМА. Золоті сторінки далеких епох. Модерністська проза початку  ХХ ст.      Франц Кафка.  (9 год.)  

1.

 

 

 

 

Вступ. Література. Мораль. Людяність.

2.

 

 

 

 

Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика.

3.

 

 

 

 

РМ (у) Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини

4.

 

 

 

 

Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

5.

 

 

 

 

Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство.

6.

 

 

 

 

Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі

7.

 

 

 

 

Життя і творчий шлях Ф. Кафки.

8.

 

 

 

 

«Перевтілення». Зображення відчуження особистості в новелі Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність.

9.

 

 

 

 

РМ Контрольна робота. Контрольний твір.

ТЕМА. Модерністська проза І пол.  ХХ ст.  Альбер Камю «Чума». (7  год.)

10.

 

 

 

 

Альбер Камю «Чума». Віхи життя й особливості світогляду А. Камю.

11.

 

 

 

 

«Чума»: проблематика, сюжет і композиція, притчевість твору

12.

 

 

 

 

«Чума»: Тема  боротьби людської спільноти проти конкретного зла та стоїчного опору загальному безглуздю.

13.

 

 

 

 

Проблема відповідальності за власний вибір. Алегоризм образів і ситуацій.

14.

 

 

 

 

ПЧ   Т. Манн «Маріо і чарівник»

15.

 

 

 

 

Контрольна робота (тести)

16.

 

 

 

 

Література рідного краю.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богданiвна Наталiя
    Дякую за необхідну допомогу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
6355
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку