За програмою:
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА. 10 – 11 класи. Рівень стандарту. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти (Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698).
Зарубіжна літ-ра 10 клас
(1 год. на тиждень)
ЗА ПРОГРАМОЮ |
ЗАПЛАНОВАНО |
Всього: 35 годин І семестр – 16 год. ІІ семестр – 19 год. |
Всього: І семестр – ІІ семестр |
КР: 4=2(1+ККТ)+2(1 +ККТ)
РМ: 4=2 (у+п)+2 (у+п)
ПЧ: 2=1+1
Напам'ять:
- В. Шекспір «Гамлет» (один із монологів Гамлета)
- В. Вітмен (1 уривок)
- П. Верлен (1 вірш)
І семестр |
|||||
Тема. Вступ. Золоті сторінки далеких епох (8 год.) |
|||||
|
|
|
|
||
1. |
|
|
|
|
Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. |
2. |
|
|
|
|
Етапи й шедеври античності Гомер «Одіссея». Огляд. |
3. |
|
|
|
|
Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Образ Одіссея. |
4. |
|
|
|
|
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Данте Аліґ’єрі «Божественна комедія». Особливості композиції. Жанрова своєрідність. |
5. |
|
|
|
|
«Божественна комедія» («Пекло»). Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. |
6. |
|
|
|
|
Ренесанс в Англії. Здобутки драматургії В. Шекспіра. |
7. |
|
|
|
|
Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Гамлет – вічний образ світової літератури. (НАПАМ’ЯТЬ) |
8. |
|
|
|
|
Контрольна робота. РМ (п) Контрольний твір. |
Тема. Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ ст. (8 год.) |
|||||
9. |
|
|
|
|
Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Е. Т. А. Гофман. Віхи мистецького шляху. |
10. |
|
|
|
|
«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е. Т. А. Гофмана. |
11. |
|
|
|
|
«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Особливості сюжету й проблематики. Гротескні образи. Викривальний зміст твору. |
12. |
|
|
|
|
Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен. «Листя трави». Особливості світобачення митця. (НАПАМ’ЯТЬ) |
13. |
|
|
|
|
РМ (у) Аналіз ліричного твору: засоби художньої виразності, майстерність описів у поезіях митців. |
14. |
|
|
|
|
Контрольна робота (тести). |
15. |
|
|
|
|
ПЧ Г. Мопассан «Любий друг». |
16. |
|
|
|
|
Література рідного краю. |
Зарубіжна літ-ра 11 клас
(1 год. на тиждень)
ЗА ПРОГРАМОЮ |
ЗАПЛАНОВАНО |
Всього: 35 годин І семестр – 16 год. ІІ семестр – 19 год. |
Всього: І семестр – ІІ семестр |
КР: 4=2 (1+ККТ)+2(1 +ККТ)
РМ: 4=2 (у+п)+2 (у+п)
ПЧ: 2=1+1
Напам’ять: Й. В. Ґете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя), Аполлінер (1 вірш за вибором учня), Р. М. Рільке (1 вірш за вибором учня).
І семестр |
||||||||
|
|
|
|
|||||
ТЕМА. Золоті сторінки далеких епох. Модерністська проза початку ХХ ст. Франц Кафка. (9 год.) |
||||||||
1. |
|
|
|
|
Вступ. Література. Мораль. Людяність. |
|||
2. |
|
|
|
|
Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика. |
|||
3. |
|
|
|
|
РМ (у) Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини |
|||
4. |
|
|
|
|
Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору. |
|||
5. |
|
|
|
|
Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. |
|||
6. |
|
|
|
|
Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі |
|||
7. |
|
|
|
|
Життя і творчий шлях Ф. Кафки. |
|||
8. |
|
|
|
|
«Перевтілення». Зображення відчуження особистості в новелі Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. |
|||
9. |
|
|
|
|
РМ Контрольна робота. Контрольний твір. |
|||
ТЕМА. Модерністська проза І пол. ХХ ст. Альбер Камю «Чума». (7 год.) |
||||||||
10. |
|
|
|
|
Альбер Камю «Чума». Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. |
|||
11. |
|
|
|
|
«Чума»: проблематика, сюжет і композиція, притчевість твору |
|||
12. |
|
|
|
|
«Чума»: Тема боротьби людської спільноти проти конкретного зла та стоїчного опору загальному безглуздю. |
|||
13. |
|
|
|
|
Проблема відповідальності за власний вибір. Алегоризм образів і ситуацій. |
|||
14. |
|
|
|
|
ПЧ Т. Манн «Маріо і чарівник» |
|||
15. |
|
|
|
|
Контрольна робота (тести) |
|||
16. |
|
|
|
|
Література рідного краю. |
|||