Календарно-тематичне планування. Зарубіжна література 5 клас. 2021-2022 н.р.
Календарно-тематичне планування
із зарубіжної літератури
для 5х класів
на 2021-2022 н.р.
Програму розроблено на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392) з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 р. № 462) та відповідно до положень «Концепції Нової української школи» (2016)
Авторський колектив: д. філол. н., проф., зав. кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка О. М. Ніколенко (керівник авторського колективу), к. пед. н., головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України К. В. Таранік-Ткачук, зав. сектора науково-методичного забезпечення змісту освіти загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних меншин Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України С. П. Фоміна, зав. навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського ОІППО імені В. Сухомлинського О. В. Ревнивцева, учитель-методист гімназії № 117 імені Лесі Українки м. Києва Т. П. Сегеда, учитель-методист спеціалізованої школи № 80 м. Києва Н. В. Онищенко.
Обов’язкова к-сть видів контролю |
||
Семестр |
І |
ІІ |
К-сть год |
32 |
35 |
Всього КР |
2 |
3 |
КР у формі тестів або ін. завдань |
1 |
2 |
КР у формі твору |
- |
1 |
Всього РМ |
2 |
2 |
РМ У |
1 |
1 |
РМ П |
1 |
1 |
Всього ПЧ |
2 |
2 |
Зошит |
4 |
5 |
Напам’ять |
3 «Руслан і Людмила», «Нічна пісня подорожнього», «Задзвени із глибини…». |
- |
І семестр 2021 року
32 год
№ |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітки |
||
|
Вступ |
2 |
5-1 |
5-2 |
5-3 |
|
1 |
Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті |
1 |
|
|
|
|
2 |
Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів |
1 |
|
|
|
Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня. |
|
Казки народів світу |
18 |
|
|
|
|
3 |
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок та їхні характерні ознаки. |
1 |
|
|
|
|
4 |
Індійська народна казка «Фарбований шакал». «Панчатантра» – перша у світі фольклорна збірка, книга про основи житейської мудрості |
1 |
|
|
|
|
5 |
Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Повчальний зміст казки. |
1 |
|
|
|
Алегорія |
6 |
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» |
1 |
|
|
|
|
7 |
Японська казка «Момотаро, або Хлопчик-Персик» |
1 |
|
|
|
|
8 |
РМ №1 (п) Порівняльна характеристика образу Іссумбосі та Момотаро |
1 |
|
|
|
|
9 |
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». |
1 |
|
|
|
|
10 |
Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець» (третя подорож). |
1 |
|
|
|
|
11 |
Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. |
1 |
|
|
|
|
12 |
СР №1 за розділами: «Вступ. Казки» |
1 |
|
|
|
|
13 |
Брати Я. і В. Ґрімм. Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. |
1 |
|
|
|
початкові поняття про оригінал і переклад. |
14 |
Моральні цінності в казці «Пані Метелиця». Характеристика образів персонажів. |
1 |
|
|
|
Антитеза |
15 |
Олександр Сергійович Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила». |
1 |
|
|
|
|
16 |
Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. |
1 |
|
|
|
Автор |
|
• НАПАМ’ЯТЬ О. С. Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила». |
|||||
17 |
Ганс Крістіан Андерсен «Соловей» |
1 |
|
|
|
|
18 |
Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей»; соловей як утілення сили природи й мистецтва. |
1 |
|
|
|
|
19 |
Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Казкові персонажі, їхня характеристика. |
1 |
|
|
|
|
20 |
Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору «Хлопчик-Зірка». Еволюція образу головного героя |
1 |
|
|
|
|
21 |
КР №1 за розділом «Казки народів світу» (тести) |
1 |
|
|
|
|
|
ЗОШИТ. ТЕМАТИЧНА |
|||||
|
Природа і людина |
8 |
|
|
|
|
22 |
Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). |
1 |
|
|
|
Початкове поняття про вірш |
23 |
Йоганн Вольфганг Ґете «Нічна пісня подорожнього». |
1 |
|
|
|
Вивчити напам’ять вірш |
24 |
Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі. |
1 |
|
|
|
Вивчити напам’ять вірш |
25 |
Генріх Гейне (1797–1856). «Задзвени із глибини…». |
1 |
|
|
|
|
26 |
Утілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором (пісня). |
1 |
|
|
|
|
27 |
Ернест Сетон-Томпсон «Лобо» |
1 |
|
|
|
|
28 |
Утвердження любові до всього живого. Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору |
1 |
|
|
|
|
29 |
РМ №2 (у) Урок-вікторина «Кращий знавець народних казок» |
1 |
|
|
|
|
30 |
КР № 2 за 1 семестр (різнорівневі завдання) |
1 |
|
|
|
ЗОШИТ. ТЕМАТИЧНА |
31 |
ПЧ№1 Родарі Дж. «Пригоди Цибуліно» |
1 |
|
|
|
|
32 |
ПЧ№2 Родарі Дж. «Пригоди Цибуліно» |
1 |
|
|
|
|