21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Календарно-тематичне планування. Зарубіжна література. 5 клас. Нова програма

Про матеріал

Представлені мною на сайті конспекти уроків зарубіжної літератури у 5 класі вимагають дотичності до планування. Тож пропоную календарно-тематичне планування за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (Наказ МОНмолодьспорту від 06.06.2012 № 664) "Світова література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 80 с., зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 №804".

Перегляд файлу

Дячок Світлана Олександрівна –

учитель-методист української мови і літератури

та зарубіжної літератури Колиндянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Чортківського району Тернопільської області

 

Колиндянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

Розглянуто та схвалено               ПОГОДЖЕНО                           ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні                                    заступник директора                      директор школи

шкільної методичної               з навчально-виховної роботи      _________

комісії учителів суспільно-       _____________

гуманітарного циклу

Протокол №___

від _______________2017 р.         від____________ 2017 р.             від____________ 2017 р.

Керівник:________

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

навчального матеріалу із зарубіжної літератури

 

у 5 класі на І та ІІ семестри 2017-2018 н.р.

 

 

Учитель – ______________________

 

 

За програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (Наказ МОНмолодьспорту від 06.06.2012 № 664).

 

Світова література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 80 с., зі змінами, затвердженими наказом МОН від 07.06.2017 №804.

 

Підручник:

Ніколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В. та ін. Світова література: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Грамота, 2013. – 296 с.

 

 

 

Універсальний профіль із вивченням двох іноземних мов.

Річна кількість годин – 70. 2 години на тиждень

№ за п

Дата

Тема уроку

Примітка

1

 

Світова література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті

 

2

 

Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у  фольклорних творах різних народів. Література і фольклор

 

3

 

РЗМ. Малі жанри дитячого фольклору (скоромовки, дражнили, лічилки). Укладання книжки-записничка. Особливості  ведення читацького щоденника. (Письмово)

 

4

 

КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ

Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові), їх характерні ознаки. Індійська народна казка «Панчатантра»

 

5

 

Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей Філософський зміст казки

 

6

 

Японські народні казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості й сміливості, ставлення до природи в  образі Іссумбосі

 

7

 

ПЧ. «Момотаро, або Хлопчик-Персик». Національний колорит японських казок

 

8

 

Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця у казці

 

9

 

Значення фантастики у казках

 

10

 

Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). Уславлення жаги відкриття світу, мужності й людяності у казці

 

11

 

Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами 

 

12

 

Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Моральні цінності в казках

 

13

 

Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця».

Характеристика образів персонажів. Антитези у творі

 

14

 

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). «Казка про мертву царівну і сімох богатирів». Синтез фольклорних і літературних елементів у казці

 

15

 

Система образів. Автор і авторська  позиція у творі

 

16

 

РЗМ. Дослідження казкових елементів у вступі до поеми Олександра Пушкіна «Руслан і Людмила». (Усно)

 

17

 

Ганс Крістіан Андерсен (1805-1875).  Світ казок

 

18

 

«Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці. Соловей як втілення сили природи й мистецтва. Зміни в образі імператора

 

19

 

«Снігова королева». Добро, яке завжди перемагає

 

20

 

Оскар Уайльд (1854-1900).  «Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їх характеристика

 

21

 

Основний конфлікт. Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя

 

22

 

Контрольна робота №1. Фольклор. Казки народів світу

 

23

 

ПРИРОДА І ЛЮДИ

Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…») 

 

24

 

Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі

 

25

 

Генріх Гейне. «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором (пісня)

 

26

 

ВЧ. Поезії про природу

 

27

 

ПЧ. Р.Кіплінг. «Мауглі»

 

28

 

Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Лобо». Авторські спостереження за світом природи

 

29

 

Утвердження любові до всього живого

 

30

 

Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору

 

31

 

Контрольна робота №2. Природа і люди

 

32

 

АКР. Узагальнення та систематизація вивченого

 

 

33

 

СВІТ ДИТИНСТВА

Марк Твен (1835-1910). «Пригоди Тома Сойєра»

 

34

 

Світ дорослих і світ дітей у повісті

 

35

 

Провідні ідеї твору (дружби, кохання, людяності та ін.)

 

36

 

Ставлення автора до своїх героїв

 

37

 

Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. Характеристика персонажів

 

38

 

РЗМ. Письмовий переказ фрагменту (на безлюдному острові чи у печері) повісті «Пригоди Тома Сойєра»

 

39

 

Елеонор Портер (1868-1920). «Поліанна».

 

40

 

«Поліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста

 

41

 

Поліанна та її друзі

 

42

 

Художні засоби розкриття образу Поліанни

 

43

 

Ідея радості життя й відкриття світу у творі

 

44

 

Порівняльна характеристика  Тома Сойєра та Полліани Причини популярності образів улюблених книг серед дітей різних країн

 

45

 

ПЧ. А.Ліндгрен «Пеппі Довгапанчоха»

 

46

 

КР №3. Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра» Елеонор Портер. «Поліанна». (Тестові завдання)

 

47

 

СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ

Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок з біографією письменника та життям Англії «вікторіанської доби»

 

48

 

Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

 

49

 

Персонажі, які оточують героїню у творі

 

50

 

Особливості художньої мови твору

 

51

 

ВЧ. Інсценізація фрагментів твору

 

52

 

Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої

 

53

 

Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.). Образ героїні вірша, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі

 

54

 

ВЧ. Вірші про літературних героїв

 

55

 

КР №4. Твір на тему: «Мій улюблений літературний герой»

 

56

 

Сучасна література. У колі добрих героїв. Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

57

 

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі

 

58

 

Доброта і щирість головного героя

 

59

 

РЗМ. Проектна робота «Заочна подорож на шоколадні фабрики світу»

 

60

 

Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору

 

61

 

Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії

 

62

 

Реальне і фантастичне у творі

 

63

 

Елементи фольклору (казки) та їх значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості

 

64

 

ПЧ. Дж. Стронг «Кімнатні пірати» («Гармидер у школі»)

 

65

 

КР №5. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика» Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». (Тестові завдання)

 

66

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація вивченого за ІІ семестр

 

67

 

Узагальнення та систематизація вивченого за рік

 

68

 

Урок-гра «Світом літератури»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 15
Оцінки та відгуки
  1. Горщар Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Смаглій Ольга Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Довгань Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Михайляк Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Алергуш Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Василюк Марія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Маркіна Ірина Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Нефьодова Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ковальчук Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Коземчук Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Махно Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Лобода Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Возна Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Кострець Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Ходоровська Христина Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 12 відгуків
doc
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
21616
Оцінка розробки
5.0 (15 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку